Janee, Deventer is zo kek.quote:Op zondag 13 december 2009 @ 13:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je bedoelt; "Gooi een bom op Groningen", of wat?
Yarrr, in de zaak waar kennis werkt heb ik wat gevonden wat ook nog t koopje van het jaar isquote:
Pics.quote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef x3ro het volgende:
[..]
Yarrr, in de zaak waar kennis werkt heb ik wat gevonden wat ook nog t koopje van het jaar is
De 16equote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Even kijken. Mn ouders gaan de 16e 'sochtends weg. Dus het kan niet op vrijdag de 15e.
En ze komen zaterdagmiddag de 23 terug, maar ik wil niet het risico lopen dat het huis dan nog een ravage is.
Dus dan is zaterdag de 16e de enige optie.
Of we vergeten de hele boel en doen het in mei/juni.
Dan zijn ze ook op vakantie.
Of we doen niet een grote meet in jouw huis, en je nodigt er eerst een paar uitquote:Op zondag 13 december 2009 @ 14:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Even kijken. Mn ouders gaan de 16e 'sochtends weg. Dus het kan niet op vrijdag de 15e.
En ze komen zaterdagmiddag de 23 terug, maar ik wil niet het risico lopen dat het huis dan nog een ravage is.
Er zijn genoeg mensen die Nijmegen te ver vindenquote:Op zondag 13 december 2009 14:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Ohja. Goede.quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of we doen niet een grote meet in jouw huis, en je nodigt er eerst een paar uitTreingesprek e.d
Die Nijmegen meet word niks heb ik zo'n gevoel. En ik ga liever naar lau enz omdat daar waarschijnlijk toch meer mensen heen gaan waar ik meer mee heb.quote:Op zondag 13 december 2009 14:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mensen die Nijmegen te ver vinden
Dus dan word het Rotterdam, dus dan kunnen mensen kiezen
Ey tof dat je dit zegt!quote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die Nijmegen meet word niks heb ik zo'n gevoel. En ik ga liever naar lau enz omdat daar waarschijnlijk toch meer mensen heen gaan waar ik meer mee heb.
Hmhmmm.. Okayquote:
wat is er mis met jou?quote:Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ey tof dat je dit zegt! [ afbeelding ]
Je hebt me nu een paar keer ge-meet, je zou het moeten weten inmiddeldquote:
Nijn, kijk eens naar wie er allemaal komen.quote:Op zondag 13 december 2009 14:06 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ey tof dat je dit zegt! [ afbeelding ]
Je bent bang dat lau geen fristi koopt?quote:Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je hebt me nu een paar keer ge-meet, je zou het moeten weten inmiddeld
Ik, duhquote:Op zondag 13 december 2009 14:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nijn, kijk eens naar wie er allemaal komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Nee. Bekijk de foto eens goedquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 14:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik, duhIk bedoelde jou er ook niet mee. Jij bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All good things are wild and free.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |