quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 11:25 schreef Misstique het volgende:
@puntoortje: Skaai heeft gelijk, het zijn kleine bloeduitstortingen onder je nagel en die groeien er gewoon weer uit.
Heerlijk zo'n mooie subtropische kleur op je nagels en de kerstboom erachter!quote:Op zondag 13 december 2009 11:30 schreef tliciouz het volgende:
Party in my cabana. Krijg hem er alleen niet goed op. In het echt is hij lekker fel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 11:32 schreef PeRi het volgende:
Vandaag had ik wel zin om te stempelen, moet wel nog ff bijwerken.
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
zonder flits
China Glaze's Calypso Blue met Delight
Ja een beetje kleur in de winter kan nooit kwaad!quote:Op zondag 13 december 2009 11:33 schreef bernies het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n mooie subtropische kleur op je nagels en de kerstboom erachter!
Ik vind het helemaal super, doet denken aan een wit stand, palmbomen, blauwe zee....zucht zwijmel...quote:Op zondag 13 december 2009 11:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja een beetje kleur in de winter kan nooit kwaad!
quote:Op zondag 13 december 2009 11:38 schreef E.T. het volgende:
Ik zie in de nieuwe kruidvat-folder dat volgende week alle Essence 2 + 1 gratis is (33% korting dus).
Ff kijken of ik in de buurt ben en of ze nog stickertjes enzo hebben
Gister nog niks, helaas!quote:Op zondag 13 december 2009 11:40 schreef PeRi het volgende:
[..]! ik hoop zo dat ze de nieuwe snow collectie al hebben, dan wil ik alles
.
heel erg mooiquote:Op zondag 13 december 2009 11:32 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
zonder flits
quote:Op zondag 13 december 2009 11:32 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
zonder flits
Ik vind het prachtig!!! Mooi hoorquote:Op zondag 13 december 2009 11:32 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
zonder flits
Ja dat is diequote:Op zondag 13 december 2009 11:25 schreef bernies het volgende:
snkr-xxx schreef: Hij is cool he
Helemaal vergeten te zeggen wat het is, het is er een van Koh , Glamourous Purple, over een laag OPI - Done out in deco. Het is wel een moeilijke lak om mee te lakken, tenminste, icm mijn OPI RapiDry topcoat duurt het eeuwen voordat ie uitgehard is. Volgende keer ga ik m over een donkere base doen
In het echt is het effect trouwens veel beter te zien
Dat is toch de Koh die op olie lijkt in het flesje??
Die heb ik ook! Zie nu pas hoe mooi deze kleur is!
Zienquote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een screenshot gemaakt van mijn wenslijstje bij TD... Nog even wachten tot volgend CC periode, dan mag ik van mezelf weer bestellen
Ik ga de swatches er even bij zoekenquote:
Ja hequote:
Klopt, maar deze is iets minder geel en vriendlief vond deze mooier dan 2030quote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Oeh Hi-Tek is ook mooi! Lijkt wel op 2030 overigens, ook metallic goud. Pretty
Is ook zoooo mooiquote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef puntoortje het volgende:
China Glaze Awaken is wel heel populair
* Puckzzz heeft een rookoven gekochtquote:
Goeie bestelling wordt datquote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga de swatches er even bij zoeken
[ afbeelding ]
OPI-Suzi Skis in the Pyrenees
[ afbeelding ]
OPI-My Private Jet
[ afbeelding ]
OPI-You Don't Know Jacques! (Suede)
[ afbeelding ]
OPI-OPI Ink (Suede)
[ afbeelding ]
OPI-OPI Red - Helaas geen swatch van te vinden...
[ afbeelding ]
China Glaze Limbo Bimbo
[ afbeelding ]
China Glaze Preppy Pink
[ afbeelding ]
China Glaze Hi-Tek
[ afbeelding ]
China Glaze Awaken
Voor op het gasfornuis?quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz heeft een rookoven gekochtvis moet eerst gepekeld worden en dan drogen in de koelkast of buitenlucht.
Sweet! die knuffelquote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor op het gasfornuis?
oh en ontopic..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Gaaf!! Ziet er mooi uit joh!quote:Op zondag 13 december 2009 11:32 schreef PeRi het volgende:
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
zonder flits
How cute!!!quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sweet! die knuffeloeh gaaf, ik wil dat ook nog eens gaan kopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Mijn hammie is vannacht overledenquote:Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga zo ook mijn nagels doen, de hammies zijn weer blij met hun verschoonde hokjes
quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijn hammie is vannacht overledendus ik voel me vrij kut op het moment
heel erg wennen....quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Mirjam het volgende:
ik weet niet hoe lang ik m'n nagels netjes hou, ben vandaag al meerdere malen aan m'n kleren blijven hangenen gestoten aan kastdeurtjes enzo
het is denk ik ook wennen
[..]
Sterktequote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Shit joh...quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ohhhh Loqi....veel sterkte!quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Je kunt ze ook bestellen op www.ocnailart.com, staat ook in de OP. Je krijgt 30% korting met code "Scrangie" en als je voor meer dan $ 20 bestelt, krijg je ook nog free shippingquote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Sterkte Loqi....
Ik zit eraan te denken image plates van Ebay te halen, gewoon van die merkloze, geen Konad (vind ik ietwat te duur). Maar meeste zijn van die bloemetjes enzo. Best leuk maar ik wil ook wel iets anders, tijgerprintje of van die nailtip stempels. Iemand een idee waar ik zelf plates kan kiezen die niet zo duur zijn, gewoon merkloos oid?
ik heb ook een setje van 6 "naamloze" gekocht op ebay, zitten best leuke plaatjes bijquote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Sterkte Loqi....
Ik zit eraan te denken image plates van Ebay te halen, gewoon van die merkloze, geen Konad (vind ik ietwat te duur). Maar meeste zijn van die bloemetjes enzo. Best leuk maar ik wil ook wel iets anders, tijgerprintje of van die nailtip stempels. Iemand een idee waar ik zelf plates kan kiezen die niet zo duur zijn, gewoon merkloos oid?
Die heb ik dus gekocht.. Maar ik scrape de lak er steeds af, hoe ik het ook probeerquote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik zie net, dat de imageplate van het Essence stempelsetje, een Fauxnad is van http://www.chez-delaney.com/delaney.html
Echt precies dezelfde afbeeldingen is van de small image plate die je als eerste ziet.
Sterkte Loqi !quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
aww wat kutquote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijn plate van Kruidvat deed ook stom. Moet je even proberen om de andere kant op te schrapen. Naar het midden van de plate ipv naar de rand.quote:Op zondag 13 december 2009 17:44 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die heb ik dus gekocht.. Maar ik scrape de lak er steeds af, hoe ik het ook probeer.
Gewone topcoat en dan een laagje Matte topcoat !quote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Diconnected het volgende:
Geen topcoat op m'n nagellak gister gedaan, vond het zonde van het suede. En nu issie al aan het chippen. En zelfs bij een m'n middelvinger is gewoon een hoekje nagel weg.
Grrr.
Hmm ja das ook een ideequote:Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Gewone topcoat en dan een laagje Matte topcoat !
Wat Daph_ zegt, ik heb daar vorige week ook weer 5 plates besteld voor $25quote:Op zondag 13 december 2009 17:33 schreef Daph_ het volgende:
Loqi heel veel sterkte
[..]
Je kunt ze ook bestellen op www.ocnailart.com, staat ook in de OP. Je krijgt 30% korting met code "Scrangie" en als je voor meer dan $ 20 bestelt, krijg je ook nog free shippingIs goedkoper dan in Nederland bestellen!
Ik had 4 imageplates en een stempelnagellak van 10ml voor 16 euro![]()
Arme Loqi.. das nooit leuk, een dier moeten missenquote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Heb je alleTWEE de beschermlaagjes eraf gepeuterd?quote:Op zondag 13 december 2009 17:44 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die heb ik dus gekocht.. Maar ik scrape de lak er steeds af, hoe ik het ook probeer.
da's een goeie jaquote:Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je alleTWEE de beschermlaagjes eraf gepeuterd?.
Whut?quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef Daph_ het volgende:
Las ik iets over Essence 2+1 gratis komende week? Men, dat had ik eigenlijk niet willen wetenBij de actie van Gosh heb ik ook al twee lakjes gescored - dat vond ik nog redelijk beschaafd.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zojuist de Jezus-plate besteld , whehehe
Gewoon omdat het kan!
Netjes gedaan.quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Simpele french vandaag!.
Thanks!quote:
Heb jij ook een Essence swap?????? Ook met iemand van MUA toevallig?quote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whut?Fijn! Dan is mijn swap nog gunstiger!
![]()
[..]
![]()
![]()
@Loqi:
Significant Other Color van OPI bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 december 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Wat zijn jullie tips voor zachte kleuren, die toch wat bijzonderder zijn? Ik heb namelijk een vriendinnetje met mooie nagels die heeeeeeel witte handen heeft, en absoluut niet van harde, felle, donkere kleuren houdt.
Jaaa zoietsquote:Op zondag 13 december 2009 19:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Significant Other Color van OPI bijvoorbeeld?
Ja klopt! En als ze er toch een keer iets donkerder wil, kan deze er overheen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa zoietsdat is ook mooi als basis onder Konad (wat ze best veel gebruikt).
Haha goed tochquote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whut?Fijn! Dan is mijn swap nog gunstiger!
![]()
[..]
![]()
![]()
@Loqi:
Ik ook....op hoeveel zou het uitkomen als we samen doen? Nog best veel geloof ik he?quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha goed toch![]()
Zat net op scrangie Rescue Beauty Lounge swatches te bekijken, vind het toch wel jammer dat de shipping naar NL zo hoog is. Zitten een aantal errug mooie kleuren tussen.
hahahahahaha.....quote:Op zondag 13 december 2009 19:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Als ik trouwens weer ga studeren over 2 maandjes met mijn oude lijf dan wil ik een bijbaan. En ik zit al te lonken naar een baan bij een drogist, ten eerste omdat ik dan mijn lak kan ophouden en ten tweede...korting is nooit weg
Shipping is $ 38.50 hoorde ik van MiMu dus dat zou $ 19.25 zijn pp.. Ik snap niet dat de shipping zo hoog isquote:Op zondag 13 december 2009 19:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik ook....op hoeveel zou het uitkomen als we samen doen? Nog best veel geloof ik he?
Das echt nog te gek voor een paar lakjes...quote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Shipping is $ 38.50 hoorde ik van MiMu dus dat zou $ 19.25 zijn pp.. Ik snap niet dat de shipping zo hoog is
True. Volgens mij zijn er meer mensen buiten de VS die willen bestellen, maar de shipping gewoon te hoog vinden. Hoorde er meer mensen over klagen op MUA.quote:Op zondag 13 december 2009 19:48 schreef bernies het volgende:
[..]
Das echt nog te gek voor een paar lakjes...
Ik heb wel plannen om ergens volgende week even naar de DM te rijden, maar alleen als het niet sneeuwt, tis namelijk nogal een landelijke route....quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef PeRi het volgende:
Is er hier iemand die binnenkort is in Duitsland is (om te shoppen) en wat Essence wil mee nemen? Ik wil zo graag een nagellak uit de All I want collectie - maar die komt volgens mij niet uit in NL, net als zo veel Essence collecties.
Nee dit is met een andere blogger die volgens mij niet op MUA zit.quote:Op zondag 13 december 2009 19:19 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb jij ook een Essence swap?????? Ook met iemand van MUA toevallig?
Ik ga rond oud en nieuw weer die kant op dus dan wil ik wel even voor je kijken. Welke wil je?quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef PeRi het volgende:
Is er hier iemand die binnenkort is in Duitsland is (om te shoppen) en wat Essence wil mee nemen? Ik wil zo graag een nagellak uit de All I want collectie - maar die komt volgens mij niet uit in NL, net als zo veel Essence collecties.
Jij zit ook op MUA toch? Het helpt om daar heel sip te vertellen dat je geen RBL gaat bestellen omdat de verzendkosten zo hoog zijn. In ieder geval wel als je regelmatig op MUA post. Dan willen er nog wel eens mensen opduiken in je mailbox die wel voor je willen CP-en.quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha goed toch![]()
Zat net op scrangie Rescue Beauty Lounge swatches te bekijken, vind het toch wel jammer dat de shipping naar NL zo hoog is. Zitten een aantal errug mooie kleuren tussen.
Oh!quote:Op zondag 13 december 2009 19:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb wel plannen om ergens volgende week even naar de DM te rijden, maar alleen als het niet sneeuwt, tis namelijk nogal een landelijke route....
Welke wil je uit de All i want?
Ik ben bezig met een essence swap wie weet......Vind het ook ergens wel leuk dat er nog iets is waar je echt je best voor moet doen om eraan te kunnen komen. Het is daardoor nog meer hobby dan alleen maar lakken!quote:Op zondag 13 december 2009 19:51 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee dit is met een andere blogger die volgens mij niet op MUA zit.
[..]
Ik ga rond oud en nieuw weer die kant op dus dan wil ik wel even voor je kijken. Welke wil je?
[..]
Jij zit ook op MUA toch? Het helpt om daar heel sip te vertellen dat je geen RBL gaat bestellen omdat de verzendkosten zo hoog zijn. In ieder geval wel als je regelmatig op MUA post. Dan willen er nog wel eens mensen opduiken in je mailbox die wel voor je willen CP-en.
Ik krijg ONS en Teal.
Okay! Als ik ze hier morgen/dinsdag bij de Kruidvat zie neem ik deze ook wel mee, heb je haar (nagellak is een meisje toch?) dan al, dan maak ik er iemand anders blij mee!quote:Op zondag 13 december 2009 19:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh!!! Ik pm je even, is misschien wat makkelijker.
-edit- nevermind, want MiMu reageert ook.
[ afbeelding ] Ik wil heel graag de linkerroze, #3 santa baby. Dan ben ik echt al heel erg blij.
Ik ga zelf ook nog kijken van de week, maar ik denk niet dat ze nog komen, had begin december al in de winkels moeten liggen. Sowieso is het stom dat er zo weinig Essence collecties hier terecht komen, er zijn zoveel leuke collecties! Secrets of the Past ook zo'n leuk, Etno, straks Go Snow waar ik ook voor vrees..quote:Op zondag 13 december 2009 19:57 schreef bernies het volgende:
[..]
Okay! Als ik ze hier morgen/dinsdag bij de Kruidvat zie neem ik deze ook wel mee, heb je haar (nagellak is een meisje toch?) dan al, dan maak ik er iemand anders blij mee!
Zal je sowieso PM als ik naar DLD ga.
Dat is ook zo. Daarom ben ik ook wel blij met mijn swap. Zij had wat Nfu flakies op haar wishlist die ik heb maar waar ik achteraf toch niet zo gek op ben dus ik heb contact met haar opgenomen. Blijkt dat ze in Zweden woont! En daar hebben ze Depend en Viva la Diva en dat is verder nergens te krijgen!quote:Op zondag 13 december 2009 19:55 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een essence swap wie weet......Vind het ook ergens wel leuk dat er nog iets is waar je echt je best voor moet doen om eraan te kunnen komen. Het is daardoor nog meer hobby dan alleen maar lakken!
En goed geregeld MiMu!!
zeker niet slecht, mooiquote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef Maria2.0 het volgende:
Mwah. Voor een eerste keer álle nagels stempelen niet slecht toch?
[ afbeelding ]
Nagellakjes van deze http://www.rescuebeauty.com/ site waar je beter niet kunt gaan kijken...echt NIET doen...quote:
I clickedquote:Op zondag 13 december 2009 20:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Nagellakjes van deze http://www.rescuebeauty.com/ site waar je beter niet kunt gaan kijken...echt NIET doen...
Wouw mooie lakjesquote:Op zondag 13 december 2009 20:24 schreef bernies het volgende:
[..]
Nagellakjes van deze http://www.rescuebeauty.com/ site waar je beter niet kunt gaan kijken...echt NIET doen...
Wat holo's betreft...Ik wilde écht BFF van CG hebben, prachtige kleur zoals ik het zie. Maar hij staat niet op TDquote:Op zondag 13 december 2009 20:25 schreef Mirjam het volgende:
[..]
I clicked
ik ben echt van de over the top kleuren, holo's en glitters, dus ik zie dat ik redelijk veilig zit daar
ja, die is wel mooi iddquote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef Daph_ het volgende:
Dinsdag 50% korting, vandaar mijn puppyogen![]()
Maar kijk dit nou bijvoorbeeld!
[ afbeelding ]
Ik ga ook een Nfu-oh in de stijd gooien hihi...heb twee flakes waarvan ik het verschil niet zie als ik ze op heb....quote:Op zondag 13 december 2009 20:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Daarom ben ik ook wel blij met mijn swap. Zij had wat Nfu flakies op haar wishlist die ik heb maar waar ik achteraf toch niet zo gek op ben dus ik heb contact met haar opgenomen. Blijkt dat ze in Zweden woont! En daar hebben ze Depend en Viva la Diva en dat is verder nergens te krijgen!
Dus ik ben helemaal happy.![]()
Ik was ook al zo blij met mijn Milani halloween glitters. Zoooo mooi.![]()
Ik heb op zich niet zoveel met merk nagellak maar moeilijk te vinden merken op deze manier in handen krijgen is wel echt leuk.![]()
@Peri: is prima, ik hoor het wel.
Te mooi....quote:Op zondag 13 december 2009 20:31 schreef Daph_ het volgende:
Dinsdag 50% korting, vandaar mijn puppyogen![]()
Maar kijk dit nou bijvoorbeeld!
[ afbeelding ]
Netjes hoor.quote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef Maria2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de jezusplates hebt MOET je gewoon enorm foute nagels maken met zo'n ouderwetse rood en dan in goud gestempelde jezusjes.quote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef Linnie20v het volgende:
Omdat Jezus nog niet kan, heb ik maar allemaal fruitjes op de nagels gezet![]()
Jezus kan altijd! Als ze vragen wie het is zeg je gewoon Arie B.quote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef Linnie20v het volgende:
quote:Op zondag 13 december 2009 20:56 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Netjes hoor.![]()
@Daph: welke krijg je?
[..]
Heb hem vandaag pas besteldquote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Jezus kan altijd! Als ze vragen wie het is zeg je gewoon Arie B.
Maria: Goed gelukt voor de eerste keer!
die glitters, mooooooooiquote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scrangie
[ afbeelding ]
Stormy
[ afbeelding ]
Teal
[ afbeelding ]
Bruised
[ afbeelding ]
Recycle
[ afbeelding ]
Purple Haze
En uiteraard ben ik nog in dubio over een aantal, ik vind de glitters zó gaaf maar ik zit nu al op 6 flesjes, en under the stars ook, maar weet dus niet of ik er nog een van deze bij doe:
[ afbeelding ]
Under the stars
[ afbeelding ]
Locavore
[ afbeelding ]
Frugalista
[ afbeelding ]
Look rich, be cheap
(de glitters in volgorde van welke ik het leukst vind)
netjes gedaan voor de eerste keerquote:Op zondag 13 december 2009 20:15 schreef Maria2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel heeeeeel nieuwsgierig naar Jezus. heb je er een plaatje van ?quote:Op zondag 13 december 2009 20:48 schreef Linnie20v het volgende:
quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef snakelady het volgende:
Whaa puckzz, flink ding zeg, wel gaaf!!
Moussy, jij bent echt overal creatief in he.erg gaaf!
Peri, ziet er super uit!
OPI-You Don't Know Jacques! ziet er echt heel gaaf uit!
Mijn nagels van vandaag en de rest van de week, zal eens een lakje langer dan 1 dag laten zitten.
Ik heb nu eerst zwart gedaan en daar over heen de rode Brilliant with diamond powder er over heen gedaan, geeft een leuk effect vind ik zelf.
In het echt zie je het glitter effect wel beter.
[ afbeelding ]
dat zier er leuk uit, heel luxe ook![]()
whaa, zitten al op pagina 3, hoe doen jullie dat toch.
OMG Arie B. nagels! Nu wil ik de Jezusplate ook!quote:Op zondag 13 december 2009 20:59 schreef bernies het volgende:
[..]
Jezus kan altijd! Als ze vragen wie het is zeg je gewoon Arie B.
Leuk!quote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef snakelady het volgende:
Mijn nagels van vandaag en de rest van de week, zal eens een lakje langer dan 1 dag laten zitten.
Ik heb nu eerst zwart gedaan en daar over heen de rode Brilliant with diamond powder er over heen gedaan, geeft een leuk effect vind ik zelf.
In het echt zie je het glitter effect wel beter.
[ afbeelding ]
whaa, zitten al op pagina 3, hoe doen jullie dat toch.
twijfel had ik laatst ook bij de moonlight lakjes van essence, zonder naar huis gegaan, toch spijt maar toen ik een paar dagen later weer kwam waren alle lakjes wegquote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik begin nu toch te twijfelen of ik misschien Purple Haze moet omwisselen voor twee van de drie glitters en het daar dan bij moet laten. Dan heb ik 7 lakjes..
Je hebt best mooie nagels hoor en uit zichzelf al recht!quote:Op zondag 13 december 2009 21:18 schreef Franneh het volgende:
Wow jullie hebben ook echt altijd van die mooie fotos en nagels lol, ik heb alleen maar brakke..
Ben nog steeds aan het oefenen haha
[ afbeelding ]
In ieder geval is het paars
CG - Lets groove met op elke ringvinger 3 plaksteentjes. (bij de douglas gekocht)
(beetje scheef, maar goed)
Heb je ze inmiddels wel kunnen kopen?quote:Op zondag 13 december 2009 21:20 schreef puntoortje het volgende:
[..]
twijfel had ik laatst ook bij de moonlight lakjes van essence, zonder naar huis gegaan, toch spijt maar toen ik een paar dagen later weer kwam waren alle lakjes weg![]()
Frugalista is het leukst Ipaars
Als ik je mag helpen:quote:Op zondag 13 december 2009 21:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]![]()
Ik begin nu toch te twijfelen of ik misschien Purple Haze moet omwisselen voor twee van de drie glitters en het daar dan bij moet laten. Dan heb ik 7 lakjes..
Tuurlijk mag je helpen, graag zelfs!quote:Op zondag 13 december 2009 21:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Als ik je mag helpen:
Scrangie:![]()
Stormy, heb je niet al Recycle van CG? Lijkt er heel erg op.
Teal![]()
Bruised![]()
Recycle zou ik niet zo snel nemen, deze lijkt volgens mij erg op de forest van Orly.
Purple Haze![]()
Under the stars: niet echt heel erg apart
Locavore![]()
Frugalista gaat...
Look rich, be cheap: volgens mij id deze mooier in het echt!
Wat dacht je nog van No more war?
1tje maar sparkling dawn, die andere zullen ze wel niet meer krijgen denk ik, ik weet iig voor de volgende keer dat ik geen lakje meer laat staan daarquote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Heb je ze inmiddels wel kunnen kopen?
Frugalista en Locavore![]()
Okee, ik ga ze ruilen voor Puple Haze (heb de afgelopen TD bestelling 5 paarse lakken binnen gekregen). Hoe langer ik naar de glitters blijf kijken hoe leuker ik ze vind
Als je van groen houdt moet je dan ONS ook niet hebben? Dat is nu echt een uniek kleurtje, er bestaat vooralsnog niet een lak die erop lijkt.quote:Op zondag 13 december 2009 21:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je helpen, graag zelfs!
Recycle van ChG heb ik niet, dus vandaar dat ik deze graag wil hebbenRBL Recycle lijkt afgaande op de swacthes op OCC BlackBoard (maaaaaaaaaajor lemming), daarbij ben ik een sucker voor (donker)groen
No more war vind ik niks voor mezelf eigenlijk. De kleur is wel gaaf, maar ik zou het zelf niet dragen. Dan vind ik het weer zonde om te bestellen, want dan staat het hier alleen maar mooi te zijn in het flesje
Ja dat zou een goede keus zijn van Daph!quote:Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je van groen houdt moet je dan ONS ook niet hebben? Dat is nu echt een uniek kleurtje, er bestaat vooralsnog niet een lak die erop lijkt.
Euh ja..quote:Op zondag 13 december 2009 21:27 schreef puntoortje het volgende:
[..]
1tje maar sparkling dawn, die andere zullen ze wel niet meer krijgen denk ik, ik weet iig voor de volgende keer dat ik geen lakje meer laat staan daar5 paarse lakjes in 1 bestelling? dan ben je nog erger dan ik
Ik zag hem net op een swatch ja! Gosh. Prettyquote:Op zondag 13 december 2009 21:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je van groen houdt moet je dan ONS ook niet hebben? Dat is nu echt een uniek kleurtje, er bestaat vooralsnog niet een lak die erop lijkt.
zo dat is netjesquote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef rhythmlicious het volgende:
Mijnes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ook al zo netjesquote:Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef babyfeet het volgende:
hoi allemaal.
komen weer mooie nagels voorbij zeg![]()
ben ook weer bezig geweest maar morgen mag het er wel weer af van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef Oblivion het volgende:
Voor loqi...
Verder, Puckzz, je kan het pakketje maandag verwachten, is vrijdag op de bus gegaan.
Mooie gelakte en bedrukte nagels weer vandaag, dames...
ja, heel lekker lakje, ben ook wel blij met de dikke kwast, en lekker mega shinequote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef babyfeet het volgende:
en ben je er tevreden over?
dit is de eerste keer dat ik hem gebruik namelijk heb hem gisteren gekocht
Netjes gedaan zeg!quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef rhythmlicious het volgende:
Mijnes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij mij denken de meeste dat ze nep zijn want ze zijn vrij recht enzo. vind ik best irritant, het zijn gewoon mijn eigen nagels!!quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef babyfeet het volgende:
ik vind dat die topcoat ook lekker snel droogd eigenlijk ik stoote net een nagel en dacht oei maar niks te zien eigenlijk terwijl bij die andere alles verschoof en ik het opbnieuw kon doen.
dank je puckzzz met sommige dingen zijn ze eigenlijk te lang hoor.
en soms klapt er eentje dubbel met schoonmaken en dat doet echt heel erg pijn maar ze blijven gelukkig zitten.
mijn moeder is echt jaloers en vind ze ook heel erg mooi maar bij haar scheuren ze snel in.
sommige mensen vragen ook echt ofdat het mijn eigen nagels zijn en als ik ja zeg willen ze altijd even van dichtbij bekijken
Ik zou alleen Bruised en Stormy niet nemen. De rest is echtquote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scrangie
[ afbeelding ]
Stormy
[ afbeelding ]
Teal
[ afbeelding ]
Bruised
[ afbeelding ]
Recycle
[ afbeelding ]
Purple Haze
En uiteraard ben ik nog in dubio over een aantal, ik vind de glitters zó gaaf maar ik zit nu al op 6 flesjes, en under the stars ook, maar weet dus niet of ik er nog een van deze bij doe:
[ afbeelding ]
Under the stars
[ afbeelding ]
Locavore
[ afbeelding ]
Frugalista
[ afbeelding ]
Look rich, be cheap
(de glitters in volgorde van welke ik het leukst vind)
oeh, wat heb je besteld?quote:Op zondag 13 december 2009 23:55 schreef Burdie het volgende:
Zo, ik heb twee bestellingen gedaan.
Eentje bij TransDesign, en eentje bij OCNailart.com.
Ben benieuwd hoe snel ze shippen.
Gewoon afblijven...quote:Op maandag 14 december 2009 00:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, wat heb je besteld?
ik voel op 1 van m'n vingers een klein randje, is dat gewoon dat de acryl niet helemaal netjes tot achteraan is gesmeerd?
ja toch?
Oblivion hoe kan het eigenlijk dat nagellak veel langer blijft zitten op gel od acryl nagels?quote:Op maandag 14 december 2009 07:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon afblijven...![]()
De rede waarom ik zo daarop hamer is heel simpel; Als je gaat zitten pulken, dan komen de zijkanten los, en als die loslaten en jij hebt dat niet in de gaten, omdat je donkere nagellak op hebt en er komt vocht onder je nagels wat daar niet meer weg kan, krijg je dus donker groene schimmel.
MOLT heet dat.
Een zeer onaangename verrassing en zeer besmettelijk.
Gewoon afblijven dus.
Merk jij nou dat je nagels los komen te zitten en kan kantelen, dus bij de nagelriemen los, gelijk terug gaan, okay?
Oh, dat is heel simpel.quote:Op maandag 14 december 2009 08:25 schreef bernies het volgende:
[..]
Oblivion hoe kan het eigenlijk dat nagellak veel langer blijft zitten op gel od acryl nagels?
Ik had ocnailart binnen een week, TD meestal ook met een weekje.quote:Op zondag 13 december 2009 23:55 schreef Burdie het volgende:
Zo, ik heb twee bestellingen gedaan.
Eentje bij TransDesign, en eentje bij OCNailart.com.
Ben benieuwd hoe snel ze shippen.
Misschien dat ene setje van Herome?quote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef DarkElf het volgende:
hoi ik heb een vraagje, mijn nagels doe ik nu tegenwoordig altijd in french manicure maar weet iemand een setje daarvoor met lak die echt blijft zitten? heb nu van essence maar die chipt enorm snelen ik wil graag iets hebben wat bij elkaar, wit streepje en de topcoat, toch echt wel een paar dagen goed blijft zitten..
tips anyone?
ja die heb ik ook gezien maar, krent als ik benquote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef Nieners het volgende:
[..]
Misschien dat ene setje van Herome?
Ik heb nu ook Essence op, ben benieuwd hoe lang hij het uithoudt met mij.
een dag of 2-3 (gisteren lopen sjouwen met verhuisdozen en dat was niet goed voor ze dus nu haal ik t er maar af) maar dat moet langer kunnen denk ik... misschien als ik betere kwaliteit lak heb maar ik weet niet welke dat isquote:Op maandag 14 december 2009 09:49 schreef moussy het volgende:
Maar hoe lang zit het bij jou keurig netjes op je nagels?
Soms wil het wel eens helpen als je na een dag nog een laagje topcoat er overheen smeert
ik heb een tijdje alleen maar french gedragen en gebruikte toen dat Herome setje, bleef bij mij 4 à 5 dagen mooi zitten..quote:Op maandag 14 december 2009 09:40 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja die heb ik ook gezien maar, krent als ik ben, die kost 20 euro dus vroeg mij af of er ervaring mee is
(of misschien zelfs andere tips!)
okquote:Op maandag 14 december 2009 07:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon afblijven...![]()
De rede waarom ik zo daarop hamer is heel simpel; Als je gaat zitten pulken, dan komen de zijkanten los, en als die loslaten en jij hebt dat niet in de gaten, omdat je donkere nagellak op hebt en er komt vocht onder je nagels wat daar niet meer weg kan, krijg je dus donker groene schimmel.
MOLT heet dat.
Een zeer onaangename verrassing en zeer besmettelijk.
Gewoon afblijven dus.
Merk jij nou dat je nagels los komen te zitten en kan kantelen, dus bij de nagelriemen los, gelijk terug gaan, okay?
Als je altijd een french doet en iets wilt wat lang blijft zitten zou ik toch eens rond gaan kijken naar een goede nagelstyliste voor gel/acryl. Dat kan ook gewoon op korte nagels en dan hoef je er maar eens in die drie a vier weken iets aan te laten doen. Geen gedoe meer met beschadigde nagels doordat je aan het klussen of koken bent geweest en als je een goede hebt ziet het er heel natuurlijk uit.quote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef DarkElf het volgende:
hoi ik heb een vraagje, mijn nagels doe ik nu tegenwoordig altijd in french manicure maar weet iemand een setje daarvoor met lak die echt blijft zitten? heb nu van essence maar die chipt enorm snelen ik wil graag iets hebben wat bij elkaar, wit streepje en de topcoat, toch echt wel een paar dagen goed blijft zitten..
tips anyone?
quote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie hebben me aangestokener is ook nog wat konad onderweg
2 bestellingen bij TD en de konad bij OCNquote:Op maandag 14 december 2009 11:39 schreef MinderMutsig het volgende:
Wow waar heb je dat allemaal besteld?
tis een idee idd maar heb ooit eens nepnagels gehad (geen idee welke) en ik vond het echt vervelend zitten en ze vielen erafquote:Op maandag 14 december 2009 11:31 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Als je altijd een french doet en iets wilt wat lang blijft zitten zou ik toch eens rond gaan kijken naar een goede nagelstyliste voor gel/acryl. Dat kan ook gewoon op korte nagels en dan hoef je er maar eens in die drie a vier weken iets aan te laten doen. Geen gedoe meer met beschadigde nagels doordat je aan het klussen of koken bent geweest en als je een goede hebt ziet het er heel natuurlijk uit.
Woooowquote:Op maandag 14 december 2009 11:34 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jullie hebben me aangestokener is ook nog wat konad onderweg
en zo'n setje van Herome is net zo duur als een bezoekje aan de nagelmevrouw..quote:Op maandag 14 december 2009 12:11 schreef DarkElf het volgende:
[..]
tis een idee idd maar heb ooit eens nepnagels gehad (geen idee welke) en ik vond het echt vervelend zitten en ze vielen erafdus wrs was de nagelmevrouw niet zo heel goed
ja das ook nog een waar idd.quote:Op maandag 14 december 2009 12:18 schreef E.T. het volgende:
[..]
en zo'n setje van Herome is net zo duur als een bezoekje aan de nagelmevrouw..
En met het Herome setje doe je wel wat langer dan 3 weken ws
c-c-courage van CGquote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woooow! Dat is een fikse uitbreiding haha.
Welke is de linkse op de derde rij van boven?
Daar kom je wel achter als je een laagje over je eigen nagels laat zetten,ik heb ook mooie nagels van mezelf maar dan met een acryl laagje,wil echt nooit meer zonderquote:Op maandag 14 december 2009 12:20 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ja das ook nog een waar idd.
Bovendien, ik heb nu mooie nagels, waarom zou ik er neppers op laten zetten?
foto? (ben benieuwd hoe t eruit ziet)quote:Op maandag 14 december 2009 12:37 schreef Guess. het volgende:
[..]
Daar kom je wel achter als je een laagje over je eigen nagels laat zetten,ik heb ook mooie nagels van mezelf maar dan met een acryl laagje,wil echt nooit meer zonder
Nee, wat is het?quote:Op maandag 14 december 2009 13:53 schreef lookinforyou het volgende:
Kent iemand van jullie soak off gel voor over de eigen nagel?
Volgens mij een China Glaze, hij isquote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef DarkElf het volgende:
iemand had hier laatst een foto laten zien van nagels gelakt met chanelesque oid? (lekker vaag wrs met al die lakjes van jullie, sorry) welke was dat?
Misschien was ik dat:quote:Op maandag 14 december 2009 15:22 schreef DarkElf het volgende:
iemand had hier laatst een foto laten zien van nagels gelakt met chanelesque oid? (lekker vaag wrs met al die lakjes van jullie, sorry) welke was dat?
die ja, die is nice! (schrijf ik eens op, je weet nooit of ik zoiets tegenkom)quote:Op maandag 14 december 2009 15:26 schreef Nieners het volgende:
[..]
Misschien was ik dat:
[ afbeelding ]
Het is idd China Glaze.
Laatst was dat Herome setje voor 15 euro in de aanbieding bij Kruidvat omdat het uit het assortiment zou gaan, ms bij jou in de buurt ook?.
Dat wilde ik ook vragenquote:Op maandag 14 december 2009 12:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Woooow! Dat is een fikse uitbreiding haha.
Welke is de linkse op de derde rij van boven?
quote:
Heeft iemand dat hier? Oblivion, is dit wat? Zou je dit ook zelf kunnen doen?quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef lookinforyou het volgende:
heel verhaal over Soak Off Gel
Ik post hier regelmatig hoorquote:Op maandag 14 december 2009 12:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
foto? (ben benieuwd hoe t eruit ziet)
ah ok, ik lees hier niet echt maar ik scroll erdoorheen, op fotojacht zeg maarquote:Op maandag 14 december 2009 19:39 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik post hier regelmatig hoor![]()
[ afbeelding ]
WOW!!quote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef afivi het volgende:
Ieh, mijn bestelling is ook binnengekomen![]()
China Glaze Cross Irons
China Glaze Golden Meringue
China Glaze Long Kiss
China Glaze Outta bounds
China Glaze Avalanche
China Glaze Short & Sassy
China Glaze Emerald Sparkle
China Glaze Coconut Kiss
Zoya Divincia
Zoya Midori
Zoya Janice
Zoya Akyra
Zoya Areetha
Zoya Tama
Zoya Freyja
Rimmel Zeitgeist
Rimmel Passion
Rimmel Ethereal
![]()
Die was van MiMu, als het goed is kwam die bij sparkling*nails op eBay vandaanquote:Op maandag 14 december 2009 20:17 schreef progje het volgende:
wie had hier nou laatst zo'n grote fles nubar diamond top coat gekocht.. en vooral waar.. ik wil ook
Als je het over een megafles Nubar Diamont hebt: die heeft ze niet standaard in haar winkel volgens mij, maar als je haar een berichtje stuurt dan bestelt ze het voor jequote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef progje het volgende:
mm ik kan het niet vinden![]()
en ik moet dat echt hebben
zonder dat spul hoef ik mijn nagels niet te lakken, dan heb ik het geduld niet het goed te laten drogen
ah cool, thnxquote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je het over een megafles Nubar Diamont hebt: die heeft ze niet standaard in haar winkel volgens mij, maar als je haar een berichtje stuurt dan bestelt ze het voor je
Er mooi!quote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
Nubar lanceert op 01.01.2010 de Prisms collection!
[ afbeelding ]
Holo's!
Edit: swatches staan hier: http://beautyxpose.com/20(...)tion-in-january.html
OMGquote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's!
Nou ik heb dus op iedere nagel een ander plaatjequote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef mmascha het volgende:
Wrom nie? Witte sneeuwpoppen erop lijkt me nog wel geinig.
Ik dacht een wit glitterlakje te kopen bij de Hema. Ook geen succes. Dekt voor geen meter.
Die is echt gaaf! Die heb ik vorige week gescored bij de 1+1 gratisquote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef Debsterr het volgende:
Ooh jee, allemaal niet blij met de resultaten? Ik heb momenteel Ocean op van Gosh, aparte kleur metallic groen. En Morgenavond alles eraf, want woensdagavond ga ik m'n nagels laten doennnn.
Vooral Treasure, Brilliant en Absolutequote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's!
Dat ziet er dus niet uit? Jammer. Zo wilde ik er met kerst bijlopen. Ik ga morgen maar eens stempelen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik heb dus op iedere nagel een ander plaatje
Duim: maffe sneeuwpop
Wijsvinger: kerstman
Middelvinger: blije sneeuwpop
Ringvinger: bellen
Pink: Merry Christmas/candycane
Ik heb ook erg droge handen op het moment, idd gewoon lekker smeren.quote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[klaagpost]
Mijn handen zijn zo droog dat ze scheuren, terwijl ik ze nu iedere dag 1 of 2 keer insmeer met Opi Avoplex en op de extra droge plekken smeer ik handcreme van derlon. Dat helpt wel wat, maar mijn huid doet verrekte zeer! Ik heb hier altijd al last van in de winter, maar het lijkt nu nog wel erger te zijn dan vorig jaar![]()
* stug doorgaat met smeren *
Oh en mijn scraper is krom! Kan dat eigenlijk wel? Ennieweejs, hij scrapet niet goed meer en laat restjes stempellak liggenIk heb een nieuwe nodig
[/klaagpost]
Nou ik denk dat het er op een andere kleur wel uitziet, maar ik heb het op Prince Charming gedaan en dat vind ik niet zo'n succesquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat ziet er dus niet uit? Jammer. Zo wilde ik er met kerst bijlopen. Ik ga morgen maar eens stempelen.
Wat een narigheid verder Daph! Hoe is het met je rug trouwens?
Oh dat is wel een slimme.. Ik heb alleen geen oude bankpasjes of klantenkaarten die ik niet gebruikquote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb ook erg droge handen op het moment, idd gewoon lekker smeren.
En als scraper gebruik ik oude bank pasjes, werkt perfect en geen krassen op de plates! Je hoeft dus niet weer een bestelling voor minimaal 20$ te plaatsen omdat het verzenden dan gratis is....
Via ebay.com kwam ik verschillende shops tegen die schrapers en stempels verkochten voor hooguit 4 dollar en gratis shippingquote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat is wel een slimme.. Ik heb alleen geen oude bankpasjes of klantenkaarten die ik niet gebruik
Nee die ken ik nog niet (althans, niet geprobeerd), kan ik die ook gewoon bij de drogist krijgen?quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Voor mijn handen zijn ze prima opzich, heb ook nooit droge handen. Ik smeer puur om iets meer van het velletjes pulken af te blijven.
Maar die Sally Hansen ken je ook?
Geen idee waar je woont of wat verzenden kost maar eventueel mag je mijn tube wel hebben. Is een kwart uit denk ik. Of is dat heel gek?quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Hm als het net zo duur is als de basecoat die ik bij Kruidvat zag dan hoeft het voor mij niet[/krent] Maar bedankt voor het meedenken! Ik zal eens kijken als ik weer bij Kruidvat ben (van de week ergens, moet nog kerstkadootjes hebben endezo)
Ik smeer gewoon verder hoor, maar het wordt een beetje een lang ritueel zo voor ik ga slapen![]()
Insmeren met OPI/Insmeren met Derlon/nagelriemen doen met lemony flutter of cuticle treatment (en alles in laten trekken natuurlijk)
aaah!quote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's!
Is nog niet te bestellen, maar vanaf 1 januari kun je dat denk ik wel bij Sparkling*nails bestellen - aangezien wij buiten de VS wonen en dus niet bij de site van Nubar zelf kunnen bestellenquote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aaah!
must.have.now.
waar bestel je dat?
*rent rond*
Hoef je niet voor te blozen hoorquote:Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Volgens mij vind ik de CG holo's mooier dan die Nubar Prisms,
Maar ik vind die swatches ook niet zo duidelijk.
Ah, quanta costa?quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef E.T. het volgende:
Ik ben ernstig fan van Hand+ Hand- en Nagelcreme van de Hema![]()
Smeert lekker, trekt lekker snel in, niet te snel uitgewerkt; ik heb nog geen prettigere gevonden
kut is dat hequote:Op maandag 14 december 2009 22:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is nog niet te bestellen, maar vanaf 1 januari kun je dat denk ik wel bij Sparkling*nails bestellen - aangezien wij buiten de VS wonen en dus niet bij de site van Nubar zelf kunnen bestellen
Net als dat we niet op de site van Diamond Cosmetics kunnen bestellen waar de lakken $ 2 kosten en er veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer keuze is dan bij boozy - de lak waar ik om gevraagd had die ze zouden bestellen, is er nog steeds niet![]()
Nee, mijn eerste producten van Lush heb ik sinds onze bestelling binnen isquote:Op maandag 14 december 2009 22:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kut is dat he
heb je 'soft touch' van lush wel eens geprobeerd?
is zo'n blok is dat.
Ik vind er niet eentje echt van "OW DIEMOTIKHEBBUHHH!!"quote:Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Volgens mij vind ik de CG holo's mooier dan die Nubar Prisms,
Maar ik vind die swatches ook niet zo duidelijk.
Smitten van Lushquote:Op maandag 14 december 2009 22:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste producten van Lush heb ik sinds onze bestelling binnen is![]()
Handy gurugu werkt ook wel, maar dat duurt een eeuwigheid om in te laten trekken..
Eerst een complimentje voor mijn nagels..quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:24 schreef Mirjam het volgende:
een rare vraag aan de dames met lange nagels...
hoe krijgen jullie jullie cremetjes uit het potje zonder dat alles onder je nagel gaat zitten?
zijn daar handige trucjes voor die ik nog niet ontdekt heb?
*kijken gaat*quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Eerst een complimentje voor mijn nagels..![]()
Dan krijg je antwoord..
ohjaquote:
mnoph dat ik daar dan weer niet opkomquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:28 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Okay, normaal schep je creme eruit met de top van je vinger?
Nu gebruik je de bovenkant van je nagels..
Zelfde beweging alleen van onder naar boven..![]()
Easy peasy!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mnoph dat ik daar dan weer niet opkom![]()
quote:
maarre, krijg je te weinig complimentjes?
Np.quote:
thanks voor de tip
quoted for truthquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:30 schreef Oblivion het volgende:
Echt niet, die kan je nooit genoeg hebben!![]()
Hema, dus kan niet veel zijnquote:
Ik gebruik altijd een spateltje. Ook voor gezicht creme's enz.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:24 schreef Mirjam het volgende:
een rare vraag aan de dames met lange nagels...
hoe krijgen jullie jullie cremetjes uit het potje zonder dat alles onder je nagel gaat zitten?
zijn daar handige trucjes voor die ik nog niet ontdekt heb?
quote:
Oh ja, zo'n mooie kleur...quote:
Thank u!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:19 schreef Nieners het volgende:
Hoe heet de rode lak trouwens?.
Is het Ruby Pumps? *Wannabepoging*
Zijn heel veel tips over gegeven, hoe je dat het beste kan doen, zonder alles te verpesten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf moet nog veel oefenen voor zoiets
Cool.quote:
quote:
Cool, wat voor kleuren laat je doen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Cool..
Ik ga volgende week donderdag mn nagels in kerststijl laten doen bij de nagelstudio..
Sowieso rood. Ze werken daar met OPI, dus ik zit te denken aan 'Dear Santa'. Verder wat streepjes en dingetjes met zilverglitter oid, maar daar hebben ze zelf vast ook wel leuke ideeën voor, dus niks staat nog vast.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef Oblivion het volgende:
Cool, wat voor kleuren laat je doen?
Hij is echt prachtig! Kan niet wachten tot ik hem binnen hebquote:
Bijna?quote:Your item was accepted at 4:27 pm on December 11, 2009 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Rood is goed!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sowieso rood. Ze werken daar met OPI, dus ik zit te denken aan 'Dear Santa'. Verder wat streepjes en dingetjes met zilverglitter oid, maar daar hebben ze zelf vast ook wel leuke ideeën voor, dus niks staat nog vast..
En als je 'm dan hebt en je doet 'm op, blijf je kijken...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:31 schreef Nieners het volgende:
[..]
Hij is echt prachtig! Kan niet wachten tot ik hem binnen heb.
[..]
Bijna?.
Doe het nu!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:15 schreef Frosting het volgende:
Ik ga heb 8 nagels helemaal mooi lang. 2 nagels moeten nog even bij groeien dan mag ik van mezelf een laag acryl ter versteviging laten zetten.
FOTO!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Muck het volgende:
zooo, zwarte bloemetjes erop
[ afbeelding ]
die met dat 'krulletje' erbij, rechtsonder
Hup, foto's!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:40 schreef PeRi het volgende:
Nieners! Ik heb de Etos Effect Nails in rood/roze en paars gehaald.
Ik ben hard aan het duimen voor onsquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoop het de mijn 1ste staat ook op de 11de
Ik ruik de dennenaaldan al...quote:
Ja, zat ik me al af te vragen, dat vind ik raar..quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ruik de dennenaaldan al...
oh wacht
ik heb een kunstboom
oh en stomme postbode had nog nix bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |