Ja hequote:
Klopt, maar deze is iets minder geel en vriendlief vond deze mooier dan 2030quote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Oeh Hi-Tek is ook mooi! Lijkt wel op 2030 overigens, ook metallic goud. Pretty
Is ook zoooo mooiquote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef puntoortje het volgende:
China Glaze Awaken is wel heel populair
* Puckzzz heeft een rookoven gekochtquote:
Goeie bestelling wordt datquote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga de swatches er even bij zoeken
[ afbeelding ]
OPI-Suzi Skis in the Pyrenees
[ afbeelding ]
OPI-My Private Jet
[ afbeelding ]
OPI-You Don't Know Jacques! (Suede)
[ afbeelding ]
OPI-OPI Ink (Suede)
[ afbeelding ]
OPI-OPI Red - Helaas geen swatch van te vinden...
[ afbeelding ]
China Glaze Limbo Bimbo
[ afbeelding ]
China Glaze Preppy Pink
[ afbeelding ]
China Glaze Hi-Tek
[ afbeelding ]
China Glaze Awaken
Voor op het gasfornuis?quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz heeft een rookoven gekochtvis moet eerst gepekeld worden en dan drogen in de koelkast of buitenlucht.
Sweet! die knuffelquote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor op het gasfornuis?
oh en ontopic..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Gaaf!! Ziet er mooi uit joh!quote:Op zondag 13 december 2009 11:32 schreef PeRi het volgende:
Vandaag had ik wel zin om te stempelen, moet wel nog ff bijwerken.
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
zonder flits
China Glaze's Calypso Blue met Delight
How cute!!!quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sweet! die knuffeloeh gaaf, ik wil dat ook nog eens gaan kopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Mijn hammie is vannacht overledenquote:Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga zo ook mijn nagels doen, de hammies zijn weer blij met hun verschoonde hokjes
quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijn hammie is vannacht overledendus ik voel me vrij kut op het moment
heel erg wennen....quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Mirjam het volgende:
ik weet niet hoe lang ik m'n nagels netjes hou, ben vandaag al meerdere malen aan m'n kleren blijven hangenen gestoten aan kastdeurtjes enzo
het is denk ik ook wennen
quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Sterktequote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Shit joh...quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ohhhh Loqi....veel sterkte!quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Je kunt ze ook bestellen op www.ocnailart.com, staat ook in de OP. Je krijgt 30% korting met code "Scrangie" en als je voor meer dan $ 20 bestelt, krijg je ook nog free shippingquote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Sterkte Loqi....
Ik zit eraan te denken image plates van Ebay te halen, gewoon van die merkloze, geen Konad (vind ik ietwat te duur). Maar meeste zijn van die bloemetjes enzo. Best leuk maar ik wil ook wel iets anders, tijgerprintje of van die nailtip stempels. Iemand een idee waar ik zelf plates kan kiezen die niet zo duur zijn, gewoon merkloos oid?
ik heb ook een setje van 6 "naamloze" gekocht op ebay, zitten best leuke plaatjes bijquote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Sterkte Loqi....
Ik zit eraan te denken image plates van Ebay te halen, gewoon van die merkloze, geen Konad (vind ik ietwat te duur). Maar meeste zijn van die bloemetjes enzo. Best leuk maar ik wil ook wel iets anders, tijgerprintje of van die nailtip stempels. Iemand een idee waar ik zelf plates kan kiezen die niet zo duur zijn, gewoon merkloos oid?
Die heb ik dus gekocht.. Maar ik scrape de lak er steeds af, hoe ik het ook probeerquote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik zie net, dat de imageplate van het Essence stempelsetje, een Fauxnad is van http://www.chez-delaney.com/delaney.html
Echt precies dezelfde afbeeldingen is van de small image plate die je als eerste ziet.
Sterkte Loqi !quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
aww wat kutquote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijn plate van Kruidvat deed ook stom. Moet je even proberen om de andere kant op te schrapen. Naar het midden van de plate ipv naar de rand.quote:Op zondag 13 december 2009 17:44 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die heb ik dus gekocht.. Maar ik scrape de lak er steeds af, hoe ik het ook probeer.
Gewone topcoat en dan een laagje Matte topcoat !quote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Diconnected het volgende:
Geen topcoat op m'n nagellak gister gedaan, vond het zonde van het suede. En nu issie al aan het chippen. En zelfs bij een m'n middelvinger is gewoon een hoekje nagel weg.
Grrr.
Hmm ja das ook een ideequote:Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Gewone topcoat en dan een laagje Matte topcoat !
Wat Daph_ zegt, ik heb daar vorige week ook weer 5 plates besteld voor $25quote:Op zondag 13 december 2009 17:33 schreef Daph_ het volgende:
Loqi heel veel sterkte
[..]
Je kunt ze ook bestellen op www.ocnailart.com, staat ook in de OP. Je krijgt 30% korting met code "Scrangie" en als je voor meer dan $ 20 bestelt, krijg je ook nog free shippingIs goedkoper dan in Nederland bestellen!
Ik had 4 imageplates en een stempelnagellak van 10ml voor 16 euro![]()
Arme Loqi.. das nooit leuk, een dier moeten missenquote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Heb je alleTWEE de beschermlaagjes eraf gepeuterd?quote:Op zondag 13 december 2009 17:44 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die heb ik dus gekocht.. Maar ik scrape de lak er steeds af, hoe ik het ook probeer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |