Ja dat is diequote:Op zondag 13 december 2009 11:25 schreef bernies het volgende:
snkr-xxx schreef: Hij is cool he
Helemaal vergeten te zeggen wat het is, het is er een van Koh , Glamourous Purple, over een laag OPI - Done out in deco. Het is wel een moeilijke lak om mee te lakken, tenminste, icm mijn OPI RapiDry topcoat duurt het eeuwen voordat ie uitgehard is. Volgende keer ga ik m over een donkere base doen
In het echt is het effect trouwens veel beter te zien
Dat is toch de Koh die op olie lijkt in het flesje??
Die heb ik ook! Zie nu pas hoe mooi deze kleur is!
Zienquote:Op zondag 13 december 2009 13:47 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb een screenshot gemaakt van mijn wenslijstje bij TD... Nog even wachten tot volgend CC periode, dan mag ik van mezelf weer bestellen
Ik ga de swatches er even bij zoekenquote:
Ja hequote:
Klopt, maar deze is iets minder geel en vriendlief vond deze mooier dan 2030quote:Op zondag 13 december 2009 14:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Oeh Hi-Tek is ook mooi! Lijkt wel op 2030 overigens, ook metallic goud. Pretty
Is ook zoooo mooiquote:Op zondag 13 december 2009 14:38 schreef puntoortje het volgende:
China Glaze Awaken is wel heel populair
* Puckzzz heeft een rookoven gekochtquote:
Goeie bestelling wordt datquote:Op zondag 13 december 2009 14:19 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga de swatches er even bij zoeken
[ afbeelding ]
OPI-Suzi Skis in the Pyrenees
[ afbeelding ]
OPI-My Private Jet
[ afbeelding ]
OPI-You Don't Know Jacques! (Suede)
[ afbeelding ]
OPI-OPI Ink (Suede)
[ afbeelding ]
OPI-OPI Red - Helaas geen swatch van te vinden...
[ afbeelding ]
China Glaze Limbo Bimbo
[ afbeelding ]
China Glaze Preppy Pink
[ afbeelding ]
China Glaze Hi-Tek
[ afbeelding ]
China Glaze Awaken
Voor op het gasfornuis?quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
* Puckzzz heeft een rookoven gekochtvis moet eerst gepekeld worden en dan drogen in de koelkast of buitenlucht.
Sweet! die knuffelquote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef moussy het volgende:
[..]
Voor op het gasfornuis?
oh en ontopic..
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |