Gaaf!! Ziet er mooi uit joh!quote:Op zondag 13 december 2009 11:32 schreef PeRi het volgende:
Vandaag had ik wel zin om te stempelen, moet wel nog ff bijwerken.
[ afbeelding ]
met flits
[ afbeelding ]
zonder flits
China Glaze's Calypso Blue met Delight
How cute!!!quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:16 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Sweet! die knuffeloeh gaaf, ik wil dat ook nog eens gaan kopen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Mijn hammie is vannacht overledenquote:Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef Linnie20v het volgende:
Ik ga zo ook mijn nagels doen, de hammies zijn weer blij met hun verschoonde hokjes
quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijn hammie is vannacht overledendus ik voel me vrij kut op het moment
heel erg wennen....quote:Op zondag 13 december 2009 16:50 schreef Mirjam het volgende:
ik weet niet hoe lang ik m'n nagels netjes hou, ben vandaag al meerdere malen aan m'n kleren blijven hangenen gestoten aan kastdeurtjes enzo
het is denk ik ook wennen
quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Sterktequote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Shit joh...quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Ohhhh Loqi....veel sterkte!quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Je kunt ze ook bestellen op www.ocnailart.com, staat ook in de OP. Je krijgt 30% korting met code "Scrangie" en als je voor meer dan $ 20 bestelt, krijg je ook nog free shippingquote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Sterkte Loqi....
Ik zit eraan te denken image plates van Ebay te halen, gewoon van die merkloze, geen Konad (vind ik ietwat te duur). Maar meeste zijn van die bloemetjes enzo. Best leuk maar ik wil ook wel iets anders, tijgerprintje of van die nailtip stempels. Iemand een idee waar ik zelf plates kan kiezen die niet zo duur zijn, gewoon merkloos oid?
ik heb ook een setje van 6 "naamloze" gekocht op ebay, zitten best leuke plaatjes bijquote:Op zondag 13 december 2009 17:13 schreef Maria2.0 het volgende:
Sterkte Loqi....
Ik zit eraan te denken image plates van Ebay te halen, gewoon van die merkloze, geen Konad (vind ik ietwat te duur). Maar meeste zijn van die bloemetjes enzo. Best leuk maar ik wil ook wel iets anders, tijgerprintje of van die nailtip stempels. Iemand een idee waar ik zelf plates kan kiezen die niet zo duur zijn, gewoon merkloos oid?
Die heb ik dus gekocht.. Maar ik scrape de lak er steeds af, hoe ik het ook probeerquote:Op zondag 13 december 2009 17:11 schreef Debsterr het volgende:
Ik zie net, dat de imageplate van het Essence stempelsetje, een Fauxnad is van http://www.chez-delaney.com/delaney.html
Echt precies dezelfde afbeeldingen is van de small image plate die je als eerste ziet.
Sterkte Loqi !quote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
aww wat kutquote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Mijn plate van Kruidvat deed ook stom. Moet je even proberen om de andere kant op te schrapen. Naar het midden van de plate ipv naar de rand.quote:Op zondag 13 december 2009 17:44 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die heb ik dus gekocht.. Maar ik scrape de lak er steeds af, hoe ik het ook probeer.
Gewone topcoat en dan een laagje Matte topcoat !quote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Diconnected het volgende:
Geen topcoat op m'n nagellak gister gedaan, vond het zonde van het suede. En nu issie al aan het chippen. En zelfs bij een m'n middelvinger is gewoon een hoekje nagel weg.
Grrr.
Hmm ja das ook een ideequote:Op zondag 13 december 2009 18:24 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Gewone topcoat en dan een laagje Matte topcoat !
Wat Daph_ zegt, ik heb daar vorige week ook weer 5 plates besteld voor $25quote:Op zondag 13 december 2009 17:33 schreef Daph_ het volgende:
Loqi heel veel sterkte
[..]
Je kunt ze ook bestellen op www.ocnailart.com, staat ook in de OP. Je krijgt 30% korting met code "Scrangie" en als je voor meer dan $ 20 bestelt, krijg je ook nog free shippingIs goedkoper dan in Nederland bestellen!
Ik had 4 imageplates en een stempelnagellak van 10ml voor 16 euro![]()
Arme Loqi.. das nooit leuk, een dier moeten missenquote:Op zondag 13 december 2009 16:44 schreef Loqi het volgende:
[..]
Heb je alleTWEE de beschermlaagjes eraf gepeuterd?quote:Op zondag 13 december 2009 17:44 schreef Nieners het volgende:
[..]
Die heb ik dus gekocht.. Maar ik scrape de lak er steeds af, hoe ik het ook probeer.
da's een goeie jaquote:Op zondag 13 december 2009 18:54 schreef Burdie het volgende:
[..]
Heb je alleTWEE de beschermlaagjes eraf gepeuterd?.
Whut?quote:Op zondag 13 december 2009 14:58 schreef Daph_ het volgende:
Las ik iets over Essence 2+1 gratis komende week? Men, dat had ik eigenlijk niet willen wetenBij de actie van Gosh heb ik ook al twee lakjes gescored - dat vond ik nog redelijk beschaafd.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef Linnie20v het volgende:
Ik heb zojuist de Jezus-plate besteld , whehehe
Gewoon omdat het kan!
Netjes gedaan.quote:Op zondag 13 december 2009 19:12 schreef Nieners het volgende:
[ afbeelding ]
Simpele french vandaag!.
Thanks!quote:
Heb jij ook een Essence swap?????? Ook met iemand van MUA toevallig?quote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whut?Fijn! Dan is mijn swap nog gunstiger!
![]()
[..]
![]()
![]()
@Loqi:
Significant Other Color van OPI bijvoorbeeld?quote:Op zondag 13 december 2009 19:21 schreef Debsterr het volgende:
Wat zijn jullie tips voor zachte kleuren, die toch wat bijzonderder zijn? Ik heb namelijk een vriendinnetje met mooie nagels die heeeeeeel witte handen heeft, en absoluut niet van harde, felle, donkere kleuren houdt.
Jaaa zoietsquote:Op zondag 13 december 2009 19:23 schreef bernies het volgende:
[..]
Significant Other Color van OPI bijvoorbeeld?
Ja klopt! En als ze er toch een keer iets donkerder wil, kan deze er overheen.quote:Op zondag 13 december 2009 19:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jaaa zoietsdat is ook mooi als basis onder Konad (wat ze best veel gebruikt).
Haha goed tochquote:Op zondag 13 december 2009 19:13 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Whut?Fijn! Dan is mijn swap nog gunstiger!
![]()
[..]
![]()
![]()
@Loqi:
Ik ook....op hoeveel zou het uitkomen als we samen doen? Nog best veel geloof ik he?quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha goed toch![]()
Zat net op scrangie Rescue Beauty Lounge swatches te bekijken, vind het toch wel jammer dat de shipping naar NL zo hoog is. Zitten een aantal errug mooie kleuren tussen.
hahahahahaha.....quote:Op zondag 13 december 2009 19:44 schreef Maria2.0 het volgende:
Als ik trouwens weer ga studeren over 2 maandjes met mijn oude lijf dan wil ik een bijbaan. En ik zit al te lonken naar een baan bij een drogist, ten eerste omdat ik dan mijn lak kan ophouden en ten tweede...korting is nooit weg
Shipping is $ 38.50 hoorde ik van MiMu dus dat zou $ 19.25 zijn pp.. Ik snap niet dat de shipping zo hoog isquote:Op zondag 13 december 2009 19:46 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik ook....op hoeveel zou het uitkomen als we samen doen? Nog best veel geloof ik he?
Das echt nog te gek voor een paar lakjes...quote:Op zondag 13 december 2009 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Shipping is $ 38.50 hoorde ik van MiMu dus dat zou $ 19.25 zijn pp.. Ik snap niet dat de shipping zo hoog is
True. Volgens mij zijn er meer mensen buiten de VS die willen bestellen, maar de shipping gewoon te hoog vinden. Hoorde er meer mensen over klagen op MUA.quote:Op zondag 13 december 2009 19:48 schreef bernies het volgende:
[..]
Das echt nog te gek voor een paar lakjes...
Ik heb wel plannen om ergens volgende week even naar de DM te rijden, maar alleen als het niet sneeuwt, tis namelijk nogal een landelijke route....quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef PeRi het volgende:
Is er hier iemand die binnenkort is in Duitsland is (om te shoppen) en wat Essence wil mee nemen? Ik wil zo graag een nagellak uit de All I want collectie - maar die komt volgens mij niet uit in NL, net als zo veel Essence collecties.
Nee dit is met een andere blogger die volgens mij niet op MUA zit.quote:Op zondag 13 december 2009 19:19 schreef bernies het volgende:
[..]
Heb jij ook een Essence swap?????? Ook met iemand van MUA toevallig?
Ik ga rond oud en nieuw weer die kant op dus dan wil ik wel even voor je kijken. Welke wil je?quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef PeRi het volgende:
Is er hier iemand die binnenkort is in Duitsland is (om te shoppen) en wat Essence wil mee nemen? Ik wil zo graag een nagellak uit de All I want collectie - maar die komt volgens mij niet uit in NL, net als zo veel Essence collecties.
Jij zit ook op MUA toch? Het helpt om daar heel sip te vertellen dat je geen RBL gaat bestellen omdat de verzendkosten zo hoog zijn. In ieder geval wel als je regelmatig op MUA post. Dan willen er nog wel eens mensen opduiken in je mailbox die wel voor je willen CP-en.quote:Op zondag 13 december 2009 19:42 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha goed toch![]()
Zat net op scrangie Rescue Beauty Lounge swatches te bekijken, vind het toch wel jammer dat de shipping naar NL zo hoog is. Zitten een aantal errug mooie kleuren tussen.
Oh!quote:Op zondag 13 december 2009 19:49 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb wel plannen om ergens volgende week even naar de DM te rijden, maar alleen als het niet sneeuwt, tis namelijk nogal een landelijke route....
Welke wil je uit de All i want?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |