OMGquote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
Nubar lanceert op 01.01.2010 de Prisms collection!
[ afbeelding ]
Holo's!
Edit: swatches staan hier: http://beautyxpose.com/20(...)tion-in-january.html
Nou ik heb dus op iedere nagel een ander plaatjequote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef mmascha het volgende:
Wrom nie? Witte sneeuwpoppen erop lijkt me nog wel geinig.
Ik dacht een wit glitterlakje te kopen bij de Hema. Ook geen succes. Dekt voor geen meter.
Die is echt gaaf! Die heb ik vorige week gescored bij de 1+1 gratisquote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef Debsterr het volgende:
Ooh jee, allemaal niet blij met de resultaten? Ik heb momenteel Ocean op van Gosh, aparte kleur metallic groen. En Morgenavond alles eraf, want woensdagavond ga ik m'n nagels laten doennnn.
Vooral Treasure, Brilliant en Absolutequote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's!
Dat ziet er dus niet uit? Jammer. Zo wilde ik er met kerst bijlopen. Ik ga morgen maar eens stempelen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik heb dus op iedere nagel een ander plaatje
Duim: maffe sneeuwpop
Wijsvinger: kerstman
Middelvinger: blije sneeuwpop
Ringvinger: bellen
Pink: Merry Christmas/candycane
Ik heb ook erg droge handen op het moment, idd gewoon lekker smeren.quote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[klaagpost]
Mijn handen zijn zo droog dat ze scheuren, terwijl ik ze nu iedere dag 1 of 2 keer insmeer met Opi Avoplex en op de extra droge plekken smeer ik handcreme van derlon. Dat helpt wel wat, maar mijn huid doet verrekte zeer! Ik heb hier altijd al last van in de winter, maar het lijkt nu nog wel erger te zijn dan vorig jaar![]()
* stug doorgaat met smeren *
Oh en mijn scraper is krom! Kan dat eigenlijk wel? Ennieweejs, hij scrapet niet goed meer en laat restjes stempellak liggenIk heb een nieuwe nodig
[/klaagpost]
Nou ik denk dat het er op een andere kleur wel uitziet, maar ik heb het op Prince Charming gedaan en dat vind ik niet zo'n succesquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat ziet er dus niet uit? Jammer. Zo wilde ik er met kerst bijlopen. Ik ga morgen maar eens stempelen.
Wat een narigheid verder Daph! Hoe is het met je rug trouwens?
Oh dat is wel een slimme.. Ik heb alleen geen oude bankpasjes of klantenkaarten die ik niet gebruikquote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb ook erg droge handen op het moment, idd gewoon lekker smeren.
En als scraper gebruik ik oude bank pasjes, werkt perfect en geen krassen op de plates! Je hoeft dus niet weer een bestelling voor minimaal 20$ te plaatsen omdat het verzenden dan gratis is....
Via ebay.com kwam ik verschillende shops tegen die schrapers en stempels verkochten voor hooguit 4 dollar en gratis shippingquote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat is wel een slimme.. Ik heb alleen geen oude bankpasjes of klantenkaarten die ik niet gebruik
Nee die ken ik nog niet (althans, niet geprobeerd), kan ik die ook gewoon bij de drogist krijgen?quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Voor mijn handen zijn ze prima opzich, heb ook nooit droge handen. Ik smeer puur om iets meer van het velletjes pulken af te blijven.
Maar die Sally Hansen ken je ook?
Geen idee waar je woont of wat verzenden kost maar eventueel mag je mijn tube wel hebben. Is een kwart uit denk ik. Of is dat heel gek?quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Hm als het net zo duur is als de basecoat die ik bij Kruidvat zag dan hoeft het voor mij niet[/krent] Maar bedankt voor het meedenken! Ik zal eens kijken als ik weer bij Kruidvat ben (van de week ergens, moet nog kerstkadootjes hebben endezo)
Ik smeer gewoon verder hoor, maar het wordt een beetje een lang ritueel zo voor ik ga slapen![]()
Insmeren met OPI/Insmeren met Derlon/nagelriemen doen met lemony flutter of cuticle treatment (en alles in laten trekken natuurlijk)
aaah!quote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's!
Is nog niet te bestellen, maar vanaf 1 januari kun je dat denk ik wel bij Sparkling*nails bestellen - aangezien wij buiten de VS wonen en dus niet bij de site van Nubar zelf kunnen bestellenquote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aaah!
must.have.now.
waar bestel je dat?
*rent rond*
Hoef je niet voor te blozen hoorquote:Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Volgens mij vind ik de CG holo's mooier dan die Nubar Prisms,
Maar ik vind die swatches ook niet zo duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |