ook al zo netjesquote:Op zondag 13 december 2009 22:23 schreef babyfeet het volgende:
hoi allemaal.
komen weer mooie nagels voorbij zeg![]()
ben ook weer bezig geweest maar morgen mag het er wel weer af van mij
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 december 2009 21:22 schreef Oblivion het volgende:
Voor loqi...
Verder, Puckzz, je kan het pakketje maandag verwachten, is vrijdag op de bus gegaan.
Mooie gelakte en bedrukte nagels weer vandaag, dames...
ja, heel lekker lakje, ben ook wel blij met de dikke kwast, en lekker mega shinequote:Op zondag 13 december 2009 22:26 schreef babyfeet het volgende:
en ben je er tevreden over?
dit is de eerste keer dat ik hem gebruik namelijk heb hem gisteren gekocht
Netjes gedaan zeg!quote:Op zondag 13 december 2009 22:20 schreef rhythmlicious het volgende:
Mijnes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
bij mij denken de meeste dat ze nep zijn want ze zijn vrij recht enzo. vind ik best irritant, het zijn gewoon mijn eigen nagels!!quote:Op zondag 13 december 2009 22:39 schreef babyfeet het volgende:
ik vind dat die topcoat ook lekker snel droogd eigenlijk ik stoote net een nagel en dacht oei maar niks te zien eigenlijk terwijl bij die andere alles verschoof en ik het opbnieuw kon doen.
dank je puckzzz met sommige dingen zijn ze eigenlijk te lang hoor.
en soms klapt er eentje dubbel met schoonmaken en dat doet echt heel erg pijn maar ze blijven gelukkig zitten.
mijn moeder is echt jaloers en vind ze ook heel erg mooi maar bij haar scheuren ze snel in.
sommige mensen vragen ook echt ofdat het mijn eigen nagels zijn en als ik ja zeg willen ze altijd even van dichtbij bekijken
Ik zou alleen Bruised en Stormy niet nemen. De rest is echtquote:Op zondag 13 december 2009 21:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Scrangie
[ afbeelding ]
Stormy
[ afbeelding ]
Teal
[ afbeelding ]
Bruised
[ afbeelding ]
Recycle
[ afbeelding ]
Purple Haze
En uiteraard ben ik nog in dubio over een aantal, ik vind de glitters zó gaaf maar ik zit nu al op 6 flesjes, en under the stars ook, maar weet dus niet of ik er nog een van deze bij doe:
[ afbeelding ]
Under the stars
[ afbeelding ]
Locavore
[ afbeelding ]
Frugalista
[ afbeelding ]
Look rich, be cheap
(de glitters in volgorde van welke ik het leukst vind)
oeh, wat heb je besteld?quote:Op zondag 13 december 2009 23:55 schreef Burdie het volgende:
Zo, ik heb twee bestellingen gedaan.
Eentje bij TransDesign, en eentje bij OCNailart.com.
Ben benieuwd hoe snel ze shippen.
Gewoon afblijven...quote:Op maandag 14 december 2009 00:55 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oeh, wat heb je besteld?
ik voel op 1 van m'n vingers een klein randje, is dat gewoon dat de acryl niet helemaal netjes tot achteraan is gesmeerd?
ja toch?
Oblivion hoe kan het eigenlijk dat nagellak veel langer blijft zitten op gel od acryl nagels?quote:Op maandag 14 december 2009 07:35 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Gewoon afblijven...![]()
De rede waarom ik zo daarop hamer is heel simpel; Als je gaat zitten pulken, dan komen de zijkanten los, en als die loslaten en jij hebt dat niet in de gaten, omdat je donkere nagellak op hebt en er komt vocht onder je nagels wat daar niet meer weg kan, krijg je dus donker groene schimmel.
MOLT heet dat.
Een zeer onaangename verrassing en zeer besmettelijk.
Gewoon afblijven dus.
Merk jij nou dat je nagels los komen te zitten en kan kantelen, dus bij de nagelriemen los, gelijk terug gaan, okay?
Oh, dat is heel simpel.quote:Op maandag 14 december 2009 08:25 schreef bernies het volgende:
[..]
Oblivion hoe kan het eigenlijk dat nagellak veel langer blijft zitten op gel od acryl nagels?
Ik had ocnailart binnen een week, TD meestal ook met een weekje.quote:Op zondag 13 december 2009 23:55 schreef Burdie het volgende:
Zo, ik heb twee bestellingen gedaan.
Eentje bij TransDesign, en eentje bij OCNailart.com.
Ben benieuwd hoe snel ze shippen.
Misschien dat ene setje van Herome?quote:Op maandag 14 december 2009 09:26 schreef DarkElf het volgende:
hoi ik heb een vraagje, mijn nagels doe ik nu tegenwoordig altijd in french manicure maar weet iemand een setje daarvoor met lak die echt blijft zitten? heb nu van essence maar die chipt enorm snelen ik wil graag iets hebben wat bij elkaar, wit streepje en de topcoat, toch echt wel een paar dagen goed blijft zitten..
tips anyone?
ja die heb ik ook gezien maar, krent als ik benquote:Op maandag 14 december 2009 09:39 schreef Nieners het volgende:
[..]
Misschien dat ene setje van Herome?
Ik heb nu ook Essence op, ben benieuwd hoe lang hij het uithoudt met mij.
een dag of 2-3 (gisteren lopen sjouwen met verhuisdozen en dat was niet goed voor ze dus nu haal ik t er maar af) maar dat moet langer kunnen denk ik... misschien als ik betere kwaliteit lak heb maar ik weet niet welke dat isquote:Op maandag 14 december 2009 09:49 schreef moussy het volgende:
Maar hoe lang zit het bij jou keurig netjes op je nagels?
Soms wil het wel eens helpen als je na een dag nog een laagje topcoat er overheen smeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |