Via ebay.com kwam ik verschillende shops tegen die schrapers en stempels verkochten voor hooguit 4 dollar en gratis shippingquote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat is wel een slimme.. Ik heb alleen geen oude bankpasjes of klantenkaarten die ik niet gebruik
Nee die ken ik nog niet (althans, niet geprobeerd), kan ik die ook gewoon bij de drogist krijgen?quote:Op maandag 14 december 2009 21:52 schreef Maria2.0 het volgende:
Voor mijn handen zijn ze prima opzich, heb ook nooit droge handen. Ik smeer puur om iets meer van het velletjes pulken af te blijven.
Maar die Sally Hansen ken je ook?
Geen idee waar je woont of wat verzenden kost maar eventueel mag je mijn tube wel hebben. Is een kwart uit denk ik. Of is dat heel gek?quote:Op maandag 14 december 2009 22:07 schreef Daph_ het volgende:
Hm als het net zo duur is als de basecoat die ik bij Kruidvat zag dan hoeft het voor mij niet[/krent] Maar bedankt voor het meedenken! Ik zal eens kijken als ik weer bij Kruidvat ben (van de week ergens, moet nog kerstkadootjes hebben endezo)
Ik smeer gewoon verder hoor, maar het wordt een beetje een lang ritueel zo voor ik ga slapen![]()
Insmeren met OPI/Insmeren met Derlon/nagelriemen doen met lemony flutter of cuticle treatment (en alles in laten trekken natuurlijk)
aaah!quote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
Nubar lanceert op 01.01.2010 de Prisms collection!
[ afbeelding ]
Holo's!
Edit: swatches staan hier: http://beautyxpose.com/20(...)tion-in-january.html
Is nog niet te bestellen, maar vanaf 1 januari kun je dat denk ik wel bij Sparkling*nails bestellen - aangezien wij buiten de VS wonen en dus niet bij de site van Nubar zelf kunnen bestellenquote:Op maandag 14 december 2009 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
aaah!
must.have.now.
waar bestel je dat?
*rent rond*
Hoef je niet voor te blozen hoorquote:Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Volgens mij vind ik de CG holo's mooier dan die Nubar Prisms,
Maar ik vind die swatches ook niet zo duidelijk.
Ah, quanta costa?quote:Op maandag 14 december 2009 22:16 schreef E.T. het volgende:
Ik ben ernstig fan van Hand+ Hand- en Nagelcreme van de Hema![]()
Smeert lekker, trekt lekker snel in, niet te snel uitgewerkt; ik heb nog geen prettigere gevonden
kut is dat hequote:Op maandag 14 december 2009 22:27 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is nog niet te bestellen, maar vanaf 1 januari kun je dat denk ik wel bij Sparkling*nails bestellen - aangezien wij buiten de VS wonen en dus niet bij de site van Nubar zelf kunnen bestellen
Net als dat we niet op de site van Diamond Cosmetics kunnen bestellen waar de lakken $ 2 kosten en er veeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer keuze is dan bij boozy - de lak waar ik om gevraagd had die ze zouden bestellen, is er nog steeds niet![]()
Nee, mijn eerste producten van Lush heb ik sinds onze bestelling binnen isquote:Op maandag 14 december 2009 22:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
kut is dat he
heb je 'soft touch' van lush wel eens geprobeerd?
is zo'n blok is dat.
Ik vind er niet eentje echt van "OW DIEMOTIKHEBBUHHH!!"quote:Op maandag 14 december 2009 22:26 schreef snkr-xxx het volgende:
Volgens mij vind ik de CG holo's mooier dan die Nubar Prisms,
Maar ik vind die swatches ook niet zo duidelijk.
Smitten van Lushquote:Op maandag 14 december 2009 22:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee, mijn eerste producten van Lush heb ik sinds onze bestelling binnen is![]()
Handy gurugu werkt ook wel, maar dat duurt een eeuwigheid om in te laten trekken..
Eerst een complimentje voor mijn nagels..quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:24 schreef Mirjam het volgende:
een rare vraag aan de dames met lange nagels...
hoe krijgen jullie jullie cremetjes uit het potje zonder dat alles onder je nagel gaat zitten?
zijn daar handige trucjes voor die ik nog niet ontdekt heb?
*kijken gaat*quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:25 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Eerst een complimentje voor mijn nagels..![]()
Dan krijg je antwoord..
ohjaquote:
mnoph dat ik daar dan weer niet opkomquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:28 schreef Oblivion het volgende:
![]()
Okay, normaal schep je creme eruit met de top van je vinger?
Nu gebruik je de bovenkant van je nagels..
Zelfde beweging alleen van onder naar boven..![]()
Easy peasy!
quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:29 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mnoph dat ik daar dan weer niet opkom![]()
quote:
maarre, krijg je te weinig complimentjes?
Np.quote:
thanks voor de tip
quoted for truthquote:Op dinsdag 15 december 2009 01:30 schreef Oblivion het volgende:
Echt niet, die kan je nooit genoeg hebben!![]()
Hema, dus kan niet veel zijnquote:
Ik gebruik altijd een spateltje. Ook voor gezicht creme's enz.quote:Op dinsdag 15 december 2009 01:24 schreef Mirjam het volgende:
een rare vraag aan de dames met lange nagels...
hoe krijgen jullie jullie cremetjes uit het potje zonder dat alles onder je nagel gaat zitten?
zijn daar handige trucjes voor die ik nog niet ontdekt heb?
quote:
Oh ja, zo'n mooie kleur...quote:
Thank u!quote:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:19 schreef Nieners het volgende:
Hoe heet de rode lak trouwens?.
Is het Ruby Pumps? *Wannabepoging*
Zijn heel veel tips over gegeven, hoe je dat het beste kan doen, zonder alles te verpesten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf moet nog veel oefenen voor zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |