Heeft iemand dat hier? Oblivion, is dit wat? Zou je dit ook zelf kunnen doen?quote:Op maandag 14 december 2009 19:00 schreef lookinforyou het volgende:
heel verhaal over Soak Off Gel
Ik post hier regelmatig hoorquote:Op maandag 14 december 2009 12:52 schreef DarkElf het volgende:
[..]
foto? (ben benieuwd hoe t eruit ziet)
ah ok, ik lees hier niet echt maar ik scroll erdoorheen, op fotojacht zeg maarquote:Op maandag 14 december 2009 19:39 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik post hier regelmatig hoor![]()
[ afbeelding ]
WOW!!quote:Op maandag 14 december 2009 20:06 schreef afivi het volgende:
Ieh, mijn bestelling is ook binnengekomen![]()
China Glaze Cross Irons
China Glaze Golden Meringue
China Glaze Long Kiss
China Glaze Outta bounds
China Glaze Avalanche
China Glaze Short & Sassy
China Glaze Emerald Sparkle
China Glaze Coconut Kiss
Zoya Divincia
Zoya Midori
Zoya Janice
Zoya Akyra
Zoya Areetha
Zoya Tama
Zoya Freyja
Rimmel Zeitgeist
Rimmel Passion
Rimmel Ethereal
![]()
Die was van MiMu, als het goed is kwam die bij sparkling*nails op eBay vandaanquote:Op maandag 14 december 2009 20:17 schreef progje het volgende:
wie had hier nou laatst zo'n grote fles nubar diamond top coat gekocht.. en vooral waar.. ik wil ook
Als je het over een megafles Nubar Diamont hebt: die heeft ze niet standaard in haar winkel volgens mij, maar als je haar een berichtje stuurt dan bestelt ze het voor jequote:Op maandag 14 december 2009 20:38 schreef progje het volgende:
mm ik kan het niet vinden![]()
en ik moet dat echt hebben
zonder dat spul hoef ik mijn nagels niet te lakken, dan heb ik het geduld niet het goed te laten drogen
ah cool, thnxquote:Op maandag 14 december 2009 20:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Als je het over een megafles Nubar Diamont hebt: die heeft ze niet standaard in haar winkel volgens mij, maar als je haar een berichtje stuurt dan bestelt ze het voor je
Er mooi!quote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
Nubar lanceert op 01.01.2010 de Prisms collection!
[ afbeelding ]
Holo's!
Edit: swatches staan hier: http://beautyxpose.com/20(...)tion-in-january.html
OMGquote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's!
Nou ik heb dus op iedere nagel een ander plaatjequote:Op maandag 14 december 2009 21:13 schreef mmascha het volgende:
Wrom nie? Witte sneeuwpoppen erop lijkt me nog wel geinig.
Ik dacht een wit glitterlakje te kopen bij de Hema. Ook geen succes. Dekt voor geen meter.
Die is echt gaaf! Die heb ik vorige week gescored bij de 1+1 gratisquote:Op maandag 14 december 2009 21:21 schreef Debsterr het volgende:
Ooh jee, allemaal niet blij met de resultaten? Ik heb momenteel Ocean op van Gosh, aparte kleur metallic groen. En Morgenavond alles eraf, want woensdagavond ga ik m'n nagels laten doennnn.
Vooral Treasure, Brilliant en Absolutequote:Op maandag 14 december 2009 20:39 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Holo's!
Dat ziet er dus niet uit? Jammer. Zo wilde ik er met kerst bijlopen. Ik ga morgen maar eens stempelen.quote:Op maandag 14 december 2009 21:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ik heb dus op iedere nagel een ander plaatje
Duim: maffe sneeuwpop
Wijsvinger: kerstman
Middelvinger: blije sneeuwpop
Ringvinger: bellen
Pink: Merry Christmas/candycane
Ik heb ook erg droge handen op het moment, idd gewoon lekker smeren.quote:Op maandag 14 december 2009 21:36 schreef Daph_ het volgende:
[klaagpost]
Mijn handen zijn zo droog dat ze scheuren, terwijl ik ze nu iedere dag 1 of 2 keer insmeer met Opi Avoplex en op de extra droge plekken smeer ik handcreme van derlon. Dat helpt wel wat, maar mijn huid doet verrekte zeer! Ik heb hier altijd al last van in de winter, maar het lijkt nu nog wel erger te zijn dan vorig jaar![]()
* stug doorgaat met smeren *
Oh en mijn scraper is krom! Kan dat eigenlijk wel? Ennieweejs, hij scrapet niet goed meer en laat restjes stempellak liggenIk heb een nieuwe nodig
[/klaagpost]
Nou ik denk dat het er op een andere kleur wel uitziet, maar ik heb het op Prince Charming gedaan en dat vind ik niet zo'n succesquote:Op maandag 14 december 2009 21:49 schreef mmascha het volgende:
[..]
Dat ziet er dus niet uit? Jammer. Zo wilde ik er met kerst bijlopen. Ik ga morgen maar eens stempelen.
Wat een narigheid verder Daph! Hoe is het met je rug trouwens?
Oh dat is wel een slimme.. Ik heb alleen geen oude bankpasjes of klantenkaarten die ik niet gebruikquote:Op maandag 14 december 2009 21:51 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik heb ook erg droge handen op het moment, idd gewoon lekker smeren.
En als scraper gebruik ik oude bank pasjes, werkt perfect en geen krassen op de plates! Je hoeft dus niet weer een bestelling voor minimaal 20$ te plaatsen omdat het verzenden dan gratis is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |