quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:19 schreef Nieners het volgende:
Hoe heet de rode lak trouwens?.
Is het Ruby Pumps? *Wannabepoging*
Zijn heel veel tips over gegeven, hoe je dat het beste kan doen, zonder alles te verpesten...quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Gaaf moet nog veel oefenen voor zoiets
Cool.quote:
quote:
Cool, wat voor kleuren laat je doen?quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:12 schreef Misstique het volgende:
[..]
Cool..
Ik ga volgende week donderdag mn nagels in kerststijl laten doen bij de nagelstudio..
Sowieso rood. Ze werken daar met OPI, dus ik zit te denken aan 'Dear Santa'. Verder wat streepjes en dingetjes met zilverglitter oid, maar daar hebben ze zelf vast ook wel leuke ideeën voor, dus niks staat nog vast.quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:15 schreef Oblivion het volgende:
Cool, wat voor kleuren laat je doen?
Hij is echt prachtig! Kan niet wachten tot ik hem binnen hebquote:
Bijna?quote:Your item was accepted at 4:27 pm on December 11, 2009 in FOREST PARK, GA 30297. Information, if available, is updated periodically throughout the day. Please check again later.
Rood is goed!quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Sowieso rood. Ze werken daar met OPI, dus ik zit te denken aan 'Dear Santa'. Verder wat streepjes en dingetjes met zilverglitter oid, maar daar hebben ze zelf vast ook wel leuke ideeën voor, dus niks staat nog vast..
En als je 'm dan hebt en je doet 'm op, blijf je kijken...quote:Op dinsdag 15 december 2009 12:31 schreef Nieners het volgende:
[..]
Hij is echt prachtig! Kan niet wachten tot ik hem binnen heb.
[..]
Bijna?.
Doe het nu!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:15 schreef Frosting het volgende:
Ik ga heb 8 nagels helemaal mooi lang. 2 nagels moeten nog even bij groeien dan mag ik van mezelf een laag acryl ter versteviging laten zetten.
FOTO!!!!quote:Op dinsdag 15 december 2009 14:37 schreef Muck het volgende:
zooo, zwarte bloemetjes erop
[ afbeelding ]
die met dat 'krulletje' erbij, rechtsonder
Hup, foto's!quote:Op dinsdag 15 december 2009 13:40 schreef PeRi het volgende:
Nieners! Ik heb de Etos Effect Nails in rood/roze en paars gehaald.
Ik ben hard aan het duimen voor onsquote:Op dinsdag 15 december 2009 12:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hoop het de mijn 1ste staat ook op de 11de
Ik ruik de dennenaaldan al...quote:
Ja, zat ik me al af te vragen, dat vind ik raar..quote:Op dinsdag 15 december 2009 15:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik ruik de dennenaaldan al...
oh wacht
ik heb een kunstboom
oh en stomme postbode had nog nix bij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |