quote:Wij hebben een clubske opgericht voor mensen met zelfkennis en empathie! Gij bent er bij, gij bent erbij!
Ik flip hem echt op dit nummer. Net als Satisfaction.quote:Op zondag 13 december 2009 00:12 schreef Tijgertje. het volgende:
One, two, three, four
Let me hear you scream if you want some more
Like uhh, push it, push it
Watch me work it, I'm perfect
One, two, three, four
Let me hear you scream if you want some more
Like uhh, push it, push it
Watch me work it, I'm perfect
Ik heb nu zo veel respect voor jequote:Op zondag 13 december 2009 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nooh ik was stoned man!!!! LAATST! JEWEET! HAHAHAHAHA *nomnomnom*
Je hebt 2 handen gekregen van de lieve heer. Gebruik deze.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik flip hem echt op dit nummer. Net als Satisfaction.
quote:
Middelbare school, waargebeurd:quote:Op zondag 13 december 2009 00:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb nu zo veel respect voor je
Dus ik moet fappen?quote:Op zondag 13 december 2009 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt 2 handen gekregen van de lieve heer. Gebruik deze.
Houtwormen!quote:Op zondag 13 december 2009 00:17 schreef Schieganger het volgende:
What is that sound ringing around your braaaaain
Juhquote:
Leegte klinkt niet. Ja, alleen wanneer je roept, dan hoor je een echo, ergens.quote:Op zondag 13 december 2009 00:17 schreef Schieganger het volgende:
What is that sound ringing around your braaaaain
En jullie zeggen dat ik faal?quote:Op zondag 13 december 2009 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leegte klinkt niet. Ja, alleen wanneer je roept, dan hoor je een echo, ergens.
Laatst dus gedownloadquote:Op zondag 13 december 2009 00:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhAch zn hele oeuvre is wel tof
![]()
What's that sound ringing around YOUR brain.quote:Op zondag 13 december 2009 00:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En jullie zeggen dat ik faal?
"What is that sound ringing around YOUR brain."basis engels is erg lastig, ik weet het.
Volgens mij 43 stuksquote:Op zondag 13 december 2009 00:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Laatst dus gedownload
Zitten weet ik hoeveel mixes bij van satisfaction en een ander nummer, ik geloof niet allemaal van hem, maar toch zitten er wel aardige tussen
Moet je eens naar de meet komen, Engels voor gevorderdenquote:Op zondag 13 december 2009 00:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En jullie zeggen dat ik faal?
"What is that sound ringing around YOUR brain."basis engels is erg lastig, ik weet het.
Ik heb nooit gezegd dat mijn Nederlands goed isquote:Op zondag 13 december 2009 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
What's that sound ringing around YOUR brain.
En het is Engels. Hoofdletter.
INTERPUNCTIE!
Groetjes,
Mij.
Jaquote:
Ik niet dat mijn Engels goed isquote:Op zondag 13 december 2009 00:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat mijn Nederlands goed is
Tevens is het een songtekst, en daarin zingt die:"What is that sound" niet "What's that sound."quote:Op zondag 13 december 2009 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
What's that sound ringing around YOUR brain.
En het is Engels. Hoofdletter.
INTERPUNCTIE!
Groetjes,
Mij.
Was het een text? Ik dacht dat je er echt last van had. Wat een voor de hand liggende aanname weer van mijquote:Op zondag 13 december 2009 00:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tevens is het een songtekst, en daarin zingt die:"What is that sound" niet "What's that sound."
So get the fuck off my /b/!
quote:Op zondag 13 december 2009 00:22 schreef TwyLight het volgende:
Fedde le Grand @ MN2S Ibiza House.AVI
Big time.quote:Op zondag 13 december 2009 00:22 schreef Len93 het volgende:
Ik ga denk ik.
Oh en Schieganger, je faalt.
Voor jou altijd.quote:Op zondag 13 december 2009 00:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Big time.
ByeRijdt je nog een keer langs op kort termijn?
Omdat je het gaat zitten verbeteren enzo naar "What's" komt het wel zo over alsof je dat aanneemt. Wat is anders de reden dat je het gaat zitten verbeteren?quote:Op zondag 13 december 2009 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was het een text? Ik dacht dat je er echt last van had. Wat een voor de hand liggende aanname weer van mij
Peutquote:Op zondag 13 december 2009 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite geeft Nijnja wat peut.
Omdat 'What is' doorgaans samengevoegd wordt naar 'What's' ? Ik snap je vraag niet. Omdat ik denk dat het een text is ga ik je verbeteren? Juist andersomquote:Op zondag 13 december 2009 00:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Omdat je het gaat zitten verbeteren enzo naar "What's" komt het wel zo over alsof je dat aanneemt. Wat is anders de reden dat je het gaat zitten verbeteren?
Ok nijn.quote:
Beter dan een wit voetjequote:
quote:
quote:peut (zn): klap, oorveeg
peut (zn): terpentine
Euhj!!quote:
Laat maar, je leest niet goed.quote:Op zondag 13 december 2009 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat 'What is' doorgaans samengevoegd wordt naar 'What's' ? Ik snap je vraag niet. Omdat ik denk dat het een text is ga ik je verbeteren? Juist andersom!
een klap?quote:
Hihiquote:
Het is Jack toch?quote:
Je zet het er ook niet echt begrijpbaar neer. Ik vergeef het je.quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Laat maar, je leest niet goed.
Dat is de Aldi variant van?quote:
mag ik je nu aanraken?quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik drink John Daniels
Ja jij!quote:
quote:
Paper beats rock, bitch.quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zet het er ook niet echt begrijpbaar neer. Ik vergeef het je.
Boks!
Zeg dat dan gwoonquote:
If you keep acting like a bitch i'mma slap you like one.quote:Op zondag 13 december 2009 00:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bitch? Zeg dat maar tegen je rechterhand!
"Ik kwam laatst bij de bakker, ik zei: Bakker, mag ik een half -wit gesneden? Ik mag bakker zeggen, ik ken hem."quote:Op zondag 13 december 2009 00:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
I've known him for a long time, i can call him John
Nee, maar alles goed Jeroen?quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik kan de zin wel ontleden!
Jahoorquote:
quote:
J. Danielsquote:
Compensatiedrangquote:Op zondag 13 december 2009 00:33 schreef Jotcha het volgende:
Juicy, wat voor'n ubertag heb jij wel niet![]()
Ik heet Twanquote:
Ja goed hoor. Ondanks het feit dat ik 2 tags minder heb dan jij. Edoch rule ik met mijn tag+kleur.quote:
Hmmja, ze wouden me geen admin noemen, dus daarom hebben ze alle functies maar los erin gezit.quote:Op zondag 13 december 2009 00:33 schreef Jotcha het volgende:
Juicy, wat voor'n ubertag heb jij wel niet![]()
Ja inderdaad, jij kan usernotes op het forum ook lezen enzoquote:Op zondag 13 december 2009 00:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmja, ze wouden me geen admin noemen, dus daarom hebben ze alle functies maar los erin gezit.
quote:Op zondag 13 december 2009 00:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hmmja, ze wouden me geen admin noemen, dus daarom hebben ze alle functies maar los erin gezit.
Ik was je naam ff kwijtquote:
Klopt! En de editgeschiedenisquote:Op zondag 13 december 2009 00:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja inderdaad, jij kan usernotes op het forum ook lezen enzo.
Slaap lekker dierquote:
Geeft nietquote:
FP redactie. Hehehehehehehe. Heb je al een meeting gedaan met die guitige mennekes daar? Grandioze feesten wat ik je brom.quote:Op zondag 13 december 2009 00:37 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ik blijf gewoon een normale jongen, ondanks de roem.
quote:
Eentje. (met 4 man)quote:Op zondag 13 december 2009 00:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
FP redactie. Hehehehehehehe. Heb je al een meeting gedaan met die guitige mennekes daar? Grandioze feesten wat ik je brom.
HAHAHAHAHA. JIJ EN NORMAALquote:Op zondag 13 december 2009 00:37 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ik blijf gewoon een normale jongen, ondanks de roem.
Ik heb ervoor gekozen om geen rode kleur te krijgen, zo blijf ik een beetje onder de normale users. Vind men wel fijn.quote:
Iedereen hoorde: JH komt in de SC, dus bleven we thuis.quote:Op zondag 13 december 2009 00:41 schreef Juicyhil het volgende:
Maar het is hier toch druk, voor de zaterdagavond.
geen idee wat je bedoelt, met mar o kaan?quote:Op zondag 13 december 2009 00:40 schreef Schieganger het volgende:
Altijd leuk om een marokaan een mes te zien trekken waarna een neger zijn pistool trekt
We verwachtten 'm eigenlijk gisteravond al, op de meetquote:Op zondag 13 december 2009 00:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iedereen hoorde: JH komt in de SC, dus bleven we thuis.
Ik ben aan het werk, geen tijd om op spelling te lettenquote:Op zondag 13 december 2009 00:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
geen idee wat je bedoelt, met mar o kaan?
quote:Op zondag 13 december 2009 00:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen om geen rode kleur te krijgen, zo blijf ik een beetje onder de normale users. Vind men wel fijn.
Wat?quote:Op zondag 13 december 2009 00:40 schreef Schieganger het volgende:
Altijd leuk om een marokaan een mes te zien trekken waarna een neger zijn pistool trekt
Ik werk altijd strikt volgens mijn schema, zaterdagavond of niet.quote:Op zondag 13 december 2009 00:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iedereen hoorde: JH komt in de SC, dus bleven we thuis.
Or isn't.quote:Op zondag 13 december 2009 00:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
We verwachtten 'm eigenlijk gisteravond al, op de meet
Tijdje geleden. Negervrienden van me besloten een maroc van zijn scooter te beroven. Ik liep maar een stukje weg, I ain't got shit to do with thatquote:
Ik las het pas gisterenavond dat er een isquote:Op zondag 13 december 2009 00:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
We verwachtten 'm eigenlijk gisteravond al, op de meet
Tegenwoordig verleden tijd?quote:Op zondag 13 december 2009 00:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik las het pas gisterenavond dat er een is
Het is laat.quote:
Volgens mijn biologische klok niet.quote:Op zondag 13 december 2009 00:49 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Het is vroeg. Het is een nieuwe dag.
Hahaquote:Op zondag 13 december 2009 00:44 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tijdje geleden. Negervrienden van me besloten een maroc van zijn scooter te beroven. Ik liep maar een stukje weg, I ain't got shit to do with that
Maar waarom?quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 04:03 schreef Elmostyle het volgende:
Khad nog niet in de PUB SC geplaatst vanavond
Oke begrijp 't inderdaadquote:Op zondag 13 december 2009 04:10 schreef TwyLight het volgende:
Nee ik ik moet beetje geld sparen voor kerstcadeu's en oud&nieuw party
je moet er wat voor over hebbenen als ik uit ga geef ik zo 100 euro uit dus das geen goed plan
Hmmquote:Op zondag 13 december 2009 04:15 schreef TwyLight het volgende:
Ik zuip super veel, en dure drankjes idd![]()
kan uitzonderlijk goed tegen alcohol(helaas, is niet zo relaxt als je denkt
)
en moet aan status denken je weetaltijd veel muntjes
Ik ga waarschijnlijk gewoon naar een all you can drink for X euro's feestquote:Op zondag 13 december 2009 04:10 schreef TwyLight het volgende:
Nee ik ik moet beetje geld sparen voor kerstcadeu's en oud&nieuw party
je moet er wat voor over hebbenen als ik uit ga geef ik zo 100 euro uit dus das geen goed plan
Die hebben we in zeeland alleen bij schuurfeesten zo nu en dan, niet met nieuwjaarquote:Op zondag 13 december 2009 04:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ga waarschijnlijk gewoon naar een all you can drink for X euro's feest
Oei dat is wel heel erg vervelendquote:Op zondag 13 december 2009 08:17 schreef Schieganger het volgende:
ik heb al sinds me 13e slaapproblemenTijdje op een bepaalde slaapschema geleefd maar dat werkte ook niet meer.
Het is zelfs zo erg dat ik met gemak 28 uur zonder slaap kan en nog voor de volle 100% functioneer. daarna gaat het achteruit.
Ik lig soms 8 uur wakker en dan slaap ik een uurtje en moet ik er weer uit, daarom sla ik maar vaker nachtjes overquote:Op zondag 13 december 2009 08:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel erg vervelendIk heb wel dat ik snachts gewoon een paar uur wakker lig voor ik in slaap val.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 december 2009 09:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is Nederlands kampioen!! Woehoee
Serieusquote:Op zondag 13 december 2009 09:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is Nederlands kampioen!! Woehoee
da's toch de goedkope turkse versie van Jack Daniels:quote:
Ben je altijd zo traag met je spuit 11 grappen?quote:Op zondag 13 december 2009 10:27 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
da's toch de goedkope turkse versie van Jack Daniels:
- bevat geen alcohol
- is gewoon kouwe thee.
dit is wel de 15e he? je bent dus gewoon te traag om dat allemaal te volgen....quote:Op zondag 13 december 2009 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je altijd zo traag met je spuit 11 grappen?
hoiquote:
Vroegquote:
Dus? Als je 1 uur ofzo wakker wordt is heel je dag al weg.quote:
Why so sad baby.quote:Op zondag 13 december 2009 11:00 schreef appelsjap het volgende:
You are supposed to care!
But all you do is take.
Haarlem/Amsterdamquote:Op zondag 13 december 2009 04:29 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Die hebben we in zeeland alleen bij schuurfeesten zo nu en dan, niet met nieuwjaarwaar is dat feest
Miss gaga.quote:Op zondag 13 december 2009 11:04 schreef appelsjap het volgende:
I want ur ugly, I want ur disease.
I want ur everything as long as its free!
Zijn dit lyrics?quote:Op zondag 13 december 2009 11:09 schreef Zeroku het volgende:
Hey DJ!
Geef die kick een schop!
Sloop die speakers!
Het is weer tijd om de scene wakker te schudden
Waar blijft de nieuwe generatie
Nou, let goed op!
We doen het nog een keer voor!
SLOPEEEEN!
opgelost al?quote:Op zondag 13 december 2009 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Oh laat maar, blijkbaar ben ik een held.
Huiswerk en een computer repareren. Eerst onbijtenquote:Op zondag 13 december 2009 11:10 schreef tliciouz het volgende:
Nou kappen met die nummers. Wat gaan jullie doen vandaag?
Eens.quote:Op zondag 13 december 2009 11:17 schreef RenRen- het volgende:
Oh laat maar, blijkbaar ben ik een held.
oh my gawd.quote:
ZET JE FUCKING FLITS UIT ALS JE FOTO'S IN EEN SPIEGEL MAAKTquote:Op zondag 13 december 2009 11:20 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
=""""""""""""""""""""""""""""""D
lekker hequote:Op zondag 13 december 2009 11:40 schreef mstr het volgende:
Gadver, aspirientje blijft hangen in m'n mond en valt uit elkaar, die smaak![]()
Ah fudge jou hey, ik ben net wakkerquote:
Ik geloof nooit dat er niks aan verbouwd is...quote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik had de foto's niet bekeken HAHAHA
paay ziet er dus goed uit![]()
![]()
![]()
Je weet iig hoe ik me voel dusquote:
Wees blijquote:Op zondag 13 december 2009 12:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ik had de foto's niet bekeken HAHAHA
paay ziet er dus goed uit![]()
![]()
![]()
Dan moet je ook niet blowen.quote:Op zondag 13 december 2009 12:38 schreef -SG- het volgende:
Godverdomme, was gister zo stoned als een garnaal man.
Haha, achja was al weer een maandje geleden. Maar had dit keer bong gedaanquote:
quote:
Ik had gisteren zo'n trip jongenquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik had gisteren zo'n trip jongen,
was eerst naar PSV gegaan he, was laat afgelopen gingen we nog ff naar mensen toe waar ze aan het indrinken waren, nouja eenmaal daar aangekomen wilde ze een half uur later alweer gaan. Dus ik zeg zo van, ja gast, ik heb geen zin om nuchter naar stratum te gaan. Kan ik niet ff van je bong lurken.
Naja ik zo 5/6 dikke heisjes, wij fietsen aan, en het leek serieus of ik in een hoek van 90 graden omhoog fietste, was echt niet normaal man, gewoon 3 kwartier heen naar stratum daarna was ik om stratum, liep ik over stratum heen, dacht ik weer dat ik in een hoek van 90 graden omhoog liep
Toen was ik maar meteen omgedraaid en in m'n eentje naar huis gefietst met dezelfde trip.
Echt was niet normaal.
Schmecklichquote:
Hoef foenquote:
Neem zo een Marokkanen ding. die glimt enzoquote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef x3ro het volgende:
Ff naar stad, op zoek naar een bazenwinterjas![]()
Toedels :w
Bontkraagje!quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neem zo een Marokkanen ding. die glimt enzo
Zoiets?quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neem zo een Marokkanen ding. die glimt enzo
Voor de Selexyz morgen 13:00. Jij belt mij, BT komt die kant op. Selexyz is zo goed als naast de ingangquote:
Fixedquote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef mstr het volgende:
[..]Vriendin / Of een donatie voor een hoer. Ontmaagding / zie hierboven Bacardi Razz
quote:
Oh kom maar eens kijken.quote:Op zondag 13 december 2009 13:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een pop met vlechten in het haar Kaatsenballen in een net. Een letter van banket
Ergste is dat ik hem ken ook nog. Heeft hij nog zo'n mega grote gouden zegelring.quote:
M'n ma wou een paarse boom dit jaar..quote:Op zondag 13 december 2009 13:30 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik moet de kerstboom versieren! wat een pokkewerk
Wat een bendequote:Op zondag 13 december 2009 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
M'n ma wou een paarse boom dit jaar..
[ afbeelding ]
zo overkillquote:Op zondag 13 december 2009 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een paarse treurwilgquote:Op zondag 13 december 2009 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gast, is dit serieus jullie boom?quote:Op zondag 13 december 2009 13:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zou 'm gewoon zo de haard inpleuren en een nieuwe halenquote:Op zondag 13 december 2009 13:34 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik zou zeggen, haal alle zooi eruit.
en begin opnieuw, gebruik die sliertjes niet.
en gebruik die dikke slinger niet hoger dan 3kwart van de boom.
Ze hebben een verwarming, dus die haard word lastig, tenzij ze tijd teveel hebben bij het fornuisquote:Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zou 'm gewoon zo de haard inpleuren en een nieuwe halen
Kerstboomsoepquote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ze hebben een verwarming, dus die haard word lastig, tenzij ze tijd teveel hebben bij het fornuis
Hoe laat morgen?quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lau wou ook komen, maar ze moet werken
Ga weg met je meet. Vrijdag was er een minimeet. Jullie hebben gewoon een trio. Klaarquote:Op zondag 13 december 2009 13:35 schreef Breathtaking het volgende:
Oeh mini PUB meet morgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |