Eentje. (met 4 man)quote:Op zondag 13 december 2009 00:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
FP redactie. Hehehehehehehe. Heb je al een meeting gedaan met die guitige mennekes daar? Grandioze feesten wat ik je brom.
HAHAHAHAHA. JIJ EN NORMAALquote:Op zondag 13 december 2009 00:37 schreef Juicyhil het volgende:
Maar ik blijf gewoon een normale jongen, ondanks de roem.
Ik heb ervoor gekozen om geen rode kleur te krijgen, zo blijf ik een beetje onder de normale users. Vind men wel fijn.quote:
Iedereen hoorde: JH komt in de SC, dus bleven we thuis.quote:Op zondag 13 december 2009 00:41 schreef Juicyhil het volgende:
Maar het is hier toch druk, voor de zaterdagavond.
geen idee wat je bedoelt, met mar o kaan?quote:Op zondag 13 december 2009 00:40 schreef Schieganger het volgende:
Altijd leuk om een marokaan een mes te zien trekken waarna een neger zijn pistool trekt
We verwachtten 'm eigenlijk gisteravond al, op de meetquote:Op zondag 13 december 2009 00:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iedereen hoorde: JH komt in de SC, dus bleven we thuis.
Ik ben aan het werk, geen tijd om op spelling te lettenquote:Op zondag 13 december 2009 00:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
geen idee wat je bedoelt, met mar o kaan?
quote:Op zondag 13 december 2009 00:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb ervoor gekozen om geen rode kleur te krijgen, zo blijf ik een beetje onder de normale users. Vind men wel fijn.
Wat?quote:Op zondag 13 december 2009 00:40 schreef Schieganger het volgende:
Altijd leuk om een marokaan een mes te zien trekken waarna een neger zijn pistool trekt
Ik werk altijd strikt volgens mijn schema, zaterdagavond of niet.quote:Op zondag 13 december 2009 00:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iedereen hoorde: JH komt in de SC, dus bleven we thuis.
Or isn't.quote:Op zondag 13 december 2009 00:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
We verwachtten 'm eigenlijk gisteravond al, op de meet
Tijdje geleden. Negervrienden van me besloten een maroc van zijn scooter te beroven. Ik liep maar een stukje weg, I ain't got shit to do with thatquote:
Ik las het pas gisterenavond dat er een isquote:Op zondag 13 december 2009 00:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
We verwachtten 'm eigenlijk gisteravond al, op de meet
Tegenwoordig verleden tijd?quote:Op zondag 13 december 2009 00:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik las het pas gisterenavond dat er een is
Het is laat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |