quote:Wij hebben een clubske opgericht voor mensen met zelfkennis en empathie! Gij bent er bij, gij bent erbij!
Ik flip hem echt op dit nummer. Net als Satisfaction.quote:Op zondag 13 december 2009 00:12 schreef Tijgertje. het volgende:
One, two, three, four
Let me hear you scream if you want some more
Like uhh, push it, push it
Watch me work it, I'm perfect
One, two, three, four
Let me hear you scream if you want some more
Like uhh, push it, push it
Watch me work it, I'm perfect
Ik heb nu zo veel respect voor jequote:Op zondag 13 december 2009 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nooh ik was stoned man!!!! LAATST! JEWEET! HAHAHAHAHA *nomnomnom*
Je hebt 2 handen gekregen van de lieve heer. Gebruik deze.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik flip hem echt op dit nummer. Net als Satisfaction.
quote:
Middelbare school, waargebeurd:quote:Op zondag 13 december 2009 00:14 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb nu zo veel respect voor je
Dus ik moet fappen?quote:Op zondag 13 december 2009 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je hebt 2 handen gekregen van de lieve heer. Gebruik deze.
Houtwormen!quote:Op zondag 13 december 2009 00:17 schreef Schieganger het volgende:
What is that sound ringing around your braaaaain
Juhquote:
Leegte klinkt niet. Ja, alleen wanneer je roept, dan hoor je een echo, ergens.quote:Op zondag 13 december 2009 00:17 schreef Schieganger het volgende:
What is that sound ringing around your braaaaain
En jullie zeggen dat ik faal?quote:Op zondag 13 december 2009 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Leegte klinkt niet. Ja, alleen wanneer je roept, dan hoor je een echo, ergens.
Laatst dus gedownloadquote:Op zondag 13 december 2009 00:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JuhAch zn hele oeuvre is wel tof
![]()
What's that sound ringing around YOUR brain.quote:Op zondag 13 december 2009 00:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En jullie zeggen dat ik faal?
"What is that sound ringing around YOUR brain."basis engels is erg lastig, ik weet het.
Volgens mij 43 stuksquote:Op zondag 13 december 2009 00:19 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Laatst dus gedownload
Zitten weet ik hoeveel mixes bij van satisfaction en een ander nummer, ik geloof niet allemaal van hem, maar toch zitten er wel aardige tussen
Moet je eens naar de meet komen, Engels voor gevorderdenquote:Op zondag 13 december 2009 00:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
En jullie zeggen dat ik faal?
"What is that sound ringing around YOUR brain."basis engels is erg lastig, ik weet het.
Ik heb nooit gezegd dat mijn Nederlands goed isquote:Op zondag 13 december 2009 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
What's that sound ringing around YOUR brain.
En het is Engels. Hoofdletter.
INTERPUNCTIE!
Groetjes,
Mij.
Jaquote:
Ik niet dat mijn Engels goed isquote:Op zondag 13 december 2009 00:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat mijn Nederlands goed is
Tevens is het een songtekst, en daarin zingt die:"What is that sound" niet "What's that sound."quote:Op zondag 13 december 2009 00:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
What's that sound ringing around YOUR brain.
En het is Engels. Hoofdletter.
INTERPUNCTIE!
Groetjes,
Mij.
Was het een text? Ik dacht dat je er echt last van had. Wat een voor de hand liggende aanname weer van mijquote:Op zondag 13 december 2009 00:21 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tevens is het een songtekst, en daarin zingt die:"What is that sound" niet "What's that sound."
So get the fuck off my /b/!
quote:Op zondag 13 december 2009 00:22 schreef TwyLight het volgende:
Fedde le Grand @ MN2S Ibiza House.AVI
Big time.quote:Op zondag 13 december 2009 00:22 schreef Len93 het volgende:
Ik ga denk ik.
Oh en Schieganger, je faalt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |