Ik had gisteren zo'n trip jongenquote:
quote:Op zondag 13 december 2009 12:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ik had gisteren zo'n trip jongen,
was eerst naar PSV gegaan he, was laat afgelopen gingen we nog ff naar mensen toe waar ze aan het indrinken waren, nouja eenmaal daar aangekomen wilde ze een half uur later alweer gaan. Dus ik zeg zo van, ja gast, ik heb geen zin om nuchter naar stratum te gaan. Kan ik niet ff van je bong lurken.
Naja ik zo 5/6 dikke heisjes, wij fietsen aan, en het leek serieus of ik in een hoek van 90 graden omhoog fietste, was echt niet normaal man, gewoon 3 kwartier heen naar stratum daarna was ik om stratum, liep ik over stratum heen, dacht ik weer dat ik in een hoek van 90 graden omhoog liep
Toen was ik maar meteen omgedraaid en in m'n eentje naar huis gefietst met dezelfde trip.
Echt was niet normaal.
Schmecklichquote:
Hoef foenquote:
Neem zo een Marokkanen ding. die glimt enzoquote:Op zondag 13 december 2009 13:05 schreef x3ro het volgende:
Ff naar stad, op zoek naar een bazenwinterjas![]()
Toedels :w
Bontkraagje!quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neem zo een Marokkanen ding. die glimt enzo
Zoiets?quote:Op zondag 13 december 2009 13:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neem zo een Marokkanen ding. die glimt enzo
Voor de Selexyz morgen 13:00. Jij belt mij, BT komt die kant op. Selexyz is zo goed als naast de ingangquote:
Fixedquote:Op zondag 13 december 2009 13:23 schreef mstr het volgende:
[..]Vriendin / Of een donatie voor een hoer. Ontmaagding / zie hierboven Bacardi Razz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |