Oei dat is wel heel erg vervelendquote:Op zondag 13 december 2009 08:17 schreef Schieganger het volgende:
ik heb al sinds me 13e slaapproblemenTijdje op een bepaalde slaapschema geleefd maar dat werkte ook niet meer.
Het is zelfs zo erg dat ik met gemak 28 uur zonder slaap kan en nog voor de volle 100% functioneer. daarna gaat het achteruit.
Ik lig soms 8 uur wakker en dan slaap ik een uurtje en moet ik er weer uit, daarom sla ik maar vaker nachtjes overquote:Op zondag 13 december 2009 08:19 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oei dat is wel heel erg vervelendIk heb wel dat ik snachts gewoon een paar uur wakker lig voor ik in slaap val.
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 december 2009 09:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is Nederlands kampioen!! Woehoee
Serieusquote:Op zondag 13 december 2009 09:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
D_A is Nederlands kampioen!! Woehoee
da's toch de goedkope turkse versie van Jack Daniels:quote:
Ben je altijd zo traag met je spuit 11 grappen?quote:Op zondag 13 december 2009 10:27 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
da's toch de goedkope turkse versie van Jack Daniels:
- bevat geen alcohol
- is gewoon kouwe thee.
dit is wel de 15e he? je bent dus gewoon te traag om dat allemaal te volgen....quote:Op zondag 13 december 2009 10:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ben je altijd zo traag met je spuit 11 grappen?
hoiquote:
Vroegquote:
Dus? Als je 1 uur ofzo wakker wordt is heel je dag al weg.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |