Voor jou altijd.quote:Op zondag 13 december 2009 00:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Big time.
ByeRijdt je nog een keer langs op kort termijn?
Omdat je het gaat zitten verbeteren enzo naar "What's" komt het wel zo over alsof je dat aanneemt. Wat is anders de reden dat je het gaat zitten verbeteren?quote:Op zondag 13 december 2009 00:22 schreef Renesite het volgende:
[..]
Was het een text? Ik dacht dat je er echt last van had. Wat een voor de hand liggende aanname weer van mij
Peutquote:Op zondag 13 december 2009 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite geeft Nijnja wat peut.
Omdat 'What is' doorgaans samengevoegd wordt naar 'What's' ? Ik snap je vraag niet. Omdat ik denk dat het een text is ga ik je verbeteren? Juist andersomquote:Op zondag 13 december 2009 00:24 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Omdat je het gaat zitten verbeteren enzo naar "What's" komt het wel zo over alsof je dat aanneemt. Wat is anders de reden dat je het gaat zitten verbeteren?
Ok nijn.quote:
Beter dan een wit voetjequote:
quote:
quote:peut (zn): klap, oorveeg
peut (zn): terpentine
Euhj!!quote:
Laat maar, je leest niet goed.quote:Op zondag 13 december 2009 00:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Omdat 'What is' doorgaans samengevoegd wordt naar 'What's' ? Ik snap je vraag niet. Omdat ik denk dat het een text is ga ik je verbeteren? Juist andersom!
een klap?quote:
Hihiquote:
Het is Jack toch?quote:
Je zet het er ook niet echt begrijpbaar neer. Ik vergeef het je.quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Laat maar, je leest niet goed.
Dat is de Aldi variant van?quote:
mag ik je nu aanraken?quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef TwyLight het volgende:
Ik drink John Daniels
Ja jij!quote:
quote:
Paper beats rock, bitch.quote:Op zondag 13 december 2009 00:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je zet het er ook niet echt begrijpbaar neer. Ik vergeef het je.
Boks!
Zeg dat dan gwoonquote:
If you keep acting like a bitch i'mma slap you like one.quote:Op zondag 13 december 2009 00:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bitch? Zeg dat maar tegen je rechterhand!
"Ik kwam laatst bij de bakker, ik zei: Bakker, mag ik een half -wit gesneden? Ik mag bakker zeggen, ik ken hem."quote:Op zondag 13 december 2009 00:27 schreef TwyLight het volgende:
[..]
I've known him for a long time, i can call him John
Nee, maar alles goed Jeroen?quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Geen idee. Maar ik kan de zin wel ontleden!
Jahoorquote:
quote:
J. Danielsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |