De hele nacht wezen hoeresnoeren dus. Vertel.quote:
Met Laysa naar Grotesque geweest en heerlijk vanaf half 11 tot half 5 vanmorgen uit ons dak gegaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De hele nacht wezen hoeresnoeren dus. Vertel.
Deel!!!! deel!!!! ik ben nog niet weg hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil mijn vreugde zo graag met iemand delen
Het was echt heel leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Met Laysa naar Grotesque geweest en heerlijk vanaf half 11 tot half 5 vanmorgen uit ons dak gegaan
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deel!!!! deel!!!! ik ben nog niet weg hoor
Echt he, ik zeg herhalingquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was echt heel leuk...van begin tot eind...en een super chille sfeer
ik vind het fijn voor je echt.....picssssquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hij staat
De kerstboom dus
Bedankt dat ik het mocht delen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was echt heel leuk...van begin tot eind...en een super chille sfeer
Is ie mooi D.?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hij staat
De kerstboom dus
Bedankt dat ik het mocht delen
Ik heb wel een pic, maar het is een beetje donker, dus hij komt niet goed tot z'n recht zoquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het fijn voor je echt.....picssss
Ik vind zelf van welquote:
Dat weet ik dus nietquote:
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind zelf van wel
Zoals ik al zei is het een beetje donker nu, zal morgen met daglicht nog een foto maken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
toffe foto hoor D...... ik kan nu toch niet teveel licht aan mn oogjes hebben
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he...zie daar waren ze al die tijd
Zal dat bij elke lift zijn die naar een 10 verdieping gaatquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jagewoon in die lift naar de 10e en whoehoe mooie mannen
Alleen van Teun haha o ja en Ian dan verder niemandquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens foto's gezien hier?
Was je die andere jaren op vakantie dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Het was wel een werk, maar dan heb je ook wat
Was alweer 4 jaar geleden dat we 'm gezet hebben
Dan ga ik hier ook maar eens naar 10quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zal dat bij elke lift zijn die naar een 10 verdieping gaat
Dan was dat zeker voor jouw tijd dat hier al die naaktfoto's circuleerdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen van Teun haha o ja en Ian dan verder niemand
Nee, gewoon geen zinquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Was je die andere jaren op vakantie dan?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was dat zeker voor jouw tijd dat hier al die naaktfoto's circuleerden
Is er hier wel eens een mooie mannen verkiezing of fotoreeks gehouden?Zo niet , dan wordt dat eens hoog tijd!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ga ik hier ook maar eens naar 10
Er is ieder jaar een Mr.- en Miss Fok! verkiezingquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is er hier wel eens een mooie mannen verkiezing of fotoreeks gehouden?Zo niet , dan wordt dat eens hoog tijd!!
Ik wil wel jureren, voor de rest niks..quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er is ieder jaar een Mr.- en Miss Fok! verkiezing
Maar daar moet je jezelf voor opgeven
Ook daarvoor kun je je opgevenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wil wel jureren, voor de rest niks..
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is er hier wel eens een mooie mannen verkiezing of fotoreeks gehouden?Zo niet , dan wordt dat eens hoog tijd!!
Ik vind een man in een kek broekje leuker dan naaktquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Jij past?
Heb je er geen vertrouwen in?
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet jij nog wie t vorig jaar waren misschien??
Ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een man in een kek broekje leuker dan naakt
9 van de 10 keer wel ja...hahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een man in een kek broekje leuker dan naakt
Hoeveel van die platgeslagen stukken vlees haal je daar uit?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, Teun.
Waar is dit??quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is weer bijna kerst, smullen geblazen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat varken wel grappig, 't zit in een spagaat met die voorpotenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef Anniebab het volgende:
Die kleine lijkt op Danny DeVito....
Gatver mijn eten zit er net inquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij durven die gasten een verwaalde toerist ook aan t spit te rijgen...
Nee, absoluut niet. Je wordt feestelijk onthaald, je eet een stuk vlees mee en je krijgt een flinke bel plaatselijke sterke drank (tuica) om het slachtfeest te vieren. Gastvrij volk!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij durven die gasten een verwaalde toerist ook aan t spit te rijgen...
Dan klik ik daar niet op.quote:
Van die klodders die dan zomaar loskomen hè, daar wil je niet al te dicht met je neus bovenop zittenquote:
Je zeurt omdat ik het post. Als een ander een half kerkhof vol lijken post uit 40-45 zie ik dit soort opmerkingen nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan klik ik daar niet op.
Net als dat ik liever had willen kunnen kiezen of ik wilde zien hoe mensen een varken roosterden.
Maar goed
Whahahahahahahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van die klodders die dan zomaar loskomen hè, daar wil je niet al te dicht met je neus bovenop zitten
Nee als wie dan ook op dit moment dat had gepost had ik het net zo ranzig gevonden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zeurt omdat ik het post. Als een ander een half kerkhof vol lijken post uit 40-45 zie ik dit soort opmerkingen niet
Maar 't was afgelopen nacht leuk dus? Krijgen we de smeuïge verhalen nog te horen of blijft het steken bij mooie liftboysquote:
Een rommeltafel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik zit net te denken wat ik ga eten met kerst....je kan hier ook van die afhaalmenus bestellen, met van alles en nog wat,een 'rommeltafel' noemen ze dat....wordt warm thuisbezorgd en je kan zelf t bedrag pp kiezen.
Ik eet altijd mosselen met kerst. 't Zal vast geen kerstmaaltijd zijn, maar ik vind het gewoon lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik zit net te denken wat ik ga eten met kerst....je kan hier ook van die afhaalmenus bestellen, met van alles en nog wat,een 'rommeltafel' noemen ze dat....wordt warm thuisbezorgd en je kan zelf t bedrag pp kiezen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef Anniebab het volgende:
Ik bedoel geen chinees voor de duidelijkheid
Nee das gewoon van alles, sliptong, gebakken aard. bami, salade, patat, groenten,van alles, spareribs, enz.van gewoon de restaurants hier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een rommeltafel?
Ik neem aan van wel 1 soort eten, chinees ofzo?
Anders doe je gewoon een kop soep met een broodje. 't Zou van mij ook mogen. heerlijk verse broodjes met lekkernijen erop.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef Anniebab het volgende:
Ik bedoel geen chinees voor de duidelijkheid
Nou het was echt een heel relaxed sfeertje, denk dat wij ook een van de jongste waren, weinig ranzig gebeurt behalve dat ik sjans had met een stelletjequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar 't was afgelopen nacht leuk dus? Krijgen we de smeuïge verhalen nog te horen of blijft het steken bij mooie liftboys
Wat leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee das gewoon van alles, sliptong, gebakken aard. bami, salade, patat, groenten,van alles, spareribs, enz.van gewoon de restaurants hier.
Niks mis mee...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik eet altijd mosselen met kerst. 't Zal vast geen kerstmaaltijd zijn, maar ik vind het gewoon lekker
Ja en makkelijk, 2e kerstdag eet ik meestal chinees, maar de eerste dag sta ik normaal gesproken 3 uur in de keuken, en heb daar niet zoveel zin meer in, en dat afhaalmenu moet zeer lekker zijn ,en ik hoef alleen de koffie daarna te zetten.quote:
Nou dan zou ik dat zeker doen, klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en makkelijk, 2e kerstdag eet ik meestal chinees, maar de eerste dag sta ik normaal gesproken 3 uur in de keuken, en heb daar niet zoveel zin meer in, en dat afhaalmenu moet zeer lekker zijn ,en ik hoef alleen de koffie daarna te zetten.
haquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
Deze Annie?
http://www.havengat.nl/index.php/Menukaart/Rommeltafels.html
Ja dat zeg je nou ,maar dat doe ik smorgens, een broodtafel met van alles en nog wat, meestal heb je dan de hele dag geeneens honger meer, maar me moeder komt altijd te gast voor t diner...maar t komt wel goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon een kop soep met een broodje. 't Zou van mij ook mogen. heerlijk verse broodjes met lekkernijen erop.
mooie boom D.quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind zelf van wel
Zoals ik al zei is het een beetje donker nu, zal morgen met daglicht nog een foto maken
[ afbeelding ]
dat is echt smerig zeg, dat doe je toch niet als vrouw als je aan het lekken bent, bah welke vent kruipt bovenop zijn vrouw/vriendin/buurvrouw of toevallige passant als degene ongesteld is echt smerig.quote:
Hahha Nee Heksje , je hebt groot gelijk,maar je ziet t , er zijn er nog zat die t wel doen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is echt smerig zeg, dat doe je toch niet als vrouw als je aan het lekken bent, bah welke vent kruipt bovenop zijn vrouw/vriendin/buurvrouw of toevallige passant als degene ongesteld is echt smerig.
Whahahahaha dat is dus mijn nichtquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:49 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij bent de rechtse neem ik aan? Knap ben je!!
Allebei knap.!!! Echt!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahahahaha dat is dus mijn nicht
Ja dat zei Laysa gisteren ook maar ik zie dat dus niet he, ik vind haar echt mooi ze is 45 ik ben 9 jaar jonger ik keek altijd naar haar opquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie lijken echt heel erg op elkaar
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jullie lijken echt heel erg op elkaar
quote:
Jij ziet dat nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zei Laysa gisteren ook maar ik zie dat dus niet he
Ik vind je nichtje een beetje op Fiona Heering lijken.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zei Laysa gisteren ook maar ik zie dat dus niet he, ik vind haar eht mooi ze is 45 ik ben 9 jaar jonger ik keek altijd naar haar op
je geeft jou echt geen 36....je lijkt jonger....quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zei Laysa gisteren ook maar ik zie dat dus niet he, ik vind haar eht mooi ze is 45 ik ben 9 jaar jonger ik keek altijd naar haar op
Ja daar zeg je wat. T is zo!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind je nichtje een beetje op Fiona Heering lijken.
Da's nou niet bepaald een complimentquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu je het zegt hahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee dat zei ik dusquote:
Goeie make-upquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:53 schreef Anniebab het volgende:
[..]
je geeft jou echt geen 36....je lijkt jonger....
Broer, nicht ,man...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef Kally het volgende:
Goed hier dus vriend van mijn broer, ik, Laysa, en de man van mijn nicht
[ afbeelding ]
Ze is iets voller, dat staat haar goed. Jij gaat ook vanzelf in die richting denk ik?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dat zei Laysa gisteren ook maar ik zie dat dus niet he, ik vind haar echt mooi ze is 45 ik ben 9 jaar jonger ik keek altijd naar haar op
Ah, dan was het iig goed bedoeldquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou, ik vind Fiona leuk om te zien hoor
Nope, maar ik heb een familie die erg van het feesten is dus dan zie je elkaar overalquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:59 schreef D. het volgende:
[..]
Broer, nicht ,man...
was het familiefeestje ofzo?
Even tussendoor, vinden die het wel jofel dat je hun porum op een forum zet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:56 schreef Kally het volgende:
Goed hier dus vriend van mijn broer, ik, Laysa, en de man van mijn nicht
[ afbeelding ]
Dat zie ik over 9 jaar welquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ze is iets voller, dat staat haar goed. Jij gaat ook vanzelf in die richting denk ik?
Vroeger, toen ik nog feestte, zag ik nooit familie, gelukkigquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nope, maar ik heb een familie die erg van het feesten is dus dan zie je elkaar overal
Whahaha ze staan op alle sites van die party's gewoon op heel internet, en ik haal ze zo weer wegquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Even tussendoor, vinden die het wel jofel dat je hun porum op een forum zet?
Nou ik heb er geen moeite mee, ze zijn stukken erger dan ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:01 schreef D. het volgende:
[..]
Vroeger, toen ik nog feestte, zag ik nooit familie, gelukkig
Dank jequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Toverheks het volgende:
leuke foto`s Kally, en je nicht mooie meid, jullie ook maar jullie ken ik al he
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:06 schreef Toverheks het volgende:
wil het ff met jullie delen, heb een bril gekocht, een zwarte en staat best leuk, nou ja leuk, ik heb wel een bril voor zon en feestdagen en voor de lettertjes maar zag steeds slechter, ja leeftijd zal ik maar zeggen, dus nu zo een moderne zwarte kleine volgende week of de week daarop mag ik hem ophalen (hoop ik binnen 2 weken zeiden ze maar misschien al voor de kerst)
Die staat je vast leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:06 schreef Toverheks het volgende:wil het ff met jullie delen, heb een bril gekocht, een zwarte en staat best leuk, nou ja leuk, ik heb wel een bril voor zon en feestdagen en voor de lettertjes maar zag steeds slechter, ja leeftijd zal ik maar zeggen, dus nu zo een moderne zwarte kleine volgende week of de week daarop mag ik hem ophalen (hoop ik binnen 2 weken zeiden ze maar misschien al voor de kerst)
ja moest er eens van komen he, zal hem ook nu wel buiten opmoeten, als iemand me gedag zwaaide aan de overkant zwaaide ik wel terug maar kon niet zien wie het was hahhaa ja echt hoor.quote:
Ach ik vind brillen best wat hebben hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja moest er eens van komen he, zal hem ook nu wel buiten opmoeten, als iemand me gedag zwaaide aan de overkant zwaaide ik wel terug maar kon niet zien wie het was hahhaa ja echt hoor.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, heb jij ook pics van je feestje?
Ga je de volgende keer maar met ons mee, niks wanhopig gewoon relaxed en gezelligquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
En Harry de Winter kan niet draaien.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef Anniebab het volgende:
3'Js akoestisch op 3,vinden jullie toch nix, maar ik zeg t toch...![]()
Trance hè?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef Kally het volgende:
Ga je de volgende keer maar met ons mee, niks wanhopig gewoon relaxed en gezellig
Haha dat dacht ik dus ook maar het viel me meequote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb helemaal niks met trance of wat er ook maar een beetje in de buurt komt. Word ik chagrijnig van na een kwartier.
Ik pas dus, maar bedankt voor het aanbod.
Fijne avondquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:
En nu ga ik voor de buis hangen.
Laters.
Toch kan alles fietsend als je handig bent, dus in feite kan t altijd...quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd is wellicht iets teveel van het goede
Slapen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toch kan alles fietsend als je handig bent, dus in feite kan t altijd...
Als je je bretelsen aan een haak aan t plafond bevestigd kan t.... in feite.....wel...en een ander je voeten beweegt...quote:
Kijk, daar heb je het al, ik heb geen haakje aan het plafondquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je je bretelsen aan een haak aan t plafond bevestigd kan t.... in feite.....wel...en een ander je voeten beweegt...T wordt wel moeilijk dat wel....
oke slapen kan niet....quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al, ik heb geen haakje aan het plafond
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al, ik heb geen haakje aan het plafond
Ook raar wie heeft er geen haakje aan zijn plafondquote:
Nouja, dan doe ik het toch terwijl ik wakker ben, da's ook nog eens het grootste gedeelte van een dagquote:
Ja, zegquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook raar wie heeft er geen haakje aan zijn plafond
Ha ,..D. dus, k ga ff zappen, later.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook raar wie heeft er geen haakje aan zijn plafond
Ja doe jij geen superman-act voor je vrouwquote:
Doei doei fijne avondquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha ,..D. dus, k ga ff zappen, later.
Ik vlieg zonder haakjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doe jij geen superman-act voor je vrouw
zapzequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha ,..D. dus, k ga ff zappen, later.
quote:
Ik ga film kijkenquote:
Groene thee Cranberry ok?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja zonder suiker....met een kerstkransje graag....
Welja,heb al koekje van tuinfluiter...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Groene thee Cranberry ok?
Kerstkransjes heb ik niet, mag niet snoepen he``
Zegt me nietsquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef Anniebab het volgende:
ben Whitechapel kijken op Canvas.....
Feesttopic?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Mooie boom heb je hij staat nu in het feesttopic.
Had 'm gevondenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Show je Kerstboom en andere decoratie!
De bomen zijn in het echt natuurlijk mooier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:53 schreef D. het volgende:
Had 'm gevonden
Zal morgen een beter foto posten, want hij lijkt zo minder mooi dan ie is
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De bomen zijn in het echt natuurlijk mooier.
Ja ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef D. het volgende:
Maar op de foto komen de lampjes niet mooi uit, en als ik de flits gebruik is de hele kamer verlicht, en da's ook teveel van het goede
Kally ging film kijken, dus da's kennelijk een hele lange filmquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik weet er alles van.![]()
Zijn Laysa en Kally al onder de dekens of zijn ze op stap?
Laysa kan in slaap gevallen zijn, ze komt wel vaker weer even terug .quote:Op zondag 13 december 2009 00:00 schreef D. het volgende:
Kally ging film kijken, dus da's kennelijk een hele lange film
Laysa is weggegaan, zonder een woord
Zou kunnen, ze scheen nogal moe te zijnquote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Laysa kan in slaap gevallen zijn, ze komt wel vaker weer even terug .
Hoeveel kinderen heeft ze dan, ons moekequote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Zou kunnen, ze scheen nogal moe te zijn
Ze zegt altijd 'geen', maar dat kan iedereen natuurlijk zeggenquote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heeft ze dan, ons moeke
Da's heul slecht, 's nachts etenquote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En Laysa krijgt 's nachts weleens trek in brood en eet dat op tijdens een paar posten op Fok!
Omdat je lichaam in rusttoestand je eten niet goed verwerkt.quote:
Vreemd, ik eet altijd tijdens de rust. Rare dokter heb jij... Maar ik zal er aan denken, vreet ik gewoon tijdens werk en in de pauze een paar sudoko's of zoquote:Op zondag 13 december 2009 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je lichaam in rusttoestand je eten niet goed verwerkt.
Heeft mijn huisarts mij ooit verteld toen ik met maagklachten bij hem kwam
Niet zo bijdehand hequote:Op zondag 13 december 2009 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vreemd, ik eet altijd tijdens de rust. Rare dokter heb jij... Maar ik zal er aan denken, vreet ik gewoon tijdens werk en in de pauze een paar sudoko's of zo
Maar, als ik straks weer aan het trainen ben ga ik ook weer eten voor het slapen gaanquote:
Zie je wel, jij vindt die dokter ook een kletsmajoor.quote:Op zondag 13 december 2009 00:23 schreef D. het volgende:
[..]
Maar, als ik straks weer aan het trainen ben ga ik ook weer eten voor het slapen gaan
500gr. kwark, met muesli![]()
Vanwege de trage eiwitten
CIAquote:Op zondag 13 december 2009 00:30 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie je wel, jij vindt die dokter ook een kletsmajoor.![]()
Ben er weg van. Ciao![]()
*nog effe Dennis Ruyer luistert op 538(buren luisteren mee, volume behoorlijk ver open
)
[RLS-Meet!] Zaterdag 23 Januari in Utrecht. !quote:Op zondag 13 december 2009 01:58 schreef Gert het volgende:
Hoi!
Terug uit de stad. Nog even inhaken bij de dolle boel hier.![]()
Iemand nog roddels?![]()
God ik zit net en moet nu al weer plassen.
Slapen dat moet ik nog doen!quote:Op zondag 13 december 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Bijna elf (!!!) uur geslapen en nu ben ik echt weer helemaal katervrij fris ende fruitig.
Hoe 40Up triest is dat?
Goedemorgen.
Het was gezellig hè, koninginnenach!quote:Op zondag 13 december 2009 03:31 schreef remlof het volgende:
Tof dat je ook komt Gert!
Het is goed bierdrinken met jou
Dat kost nou eenmaal twee nachten slapen om er weer bovenop te komen, als je liederlijk hebt lopen tanken.quote:Op zondag 13 december 2009 09:37 schreef Copycat het volgende:
Bijna elf (!!!) uur geslapen en nu ben ik echt weer helemaal katervrij fris ende fruitig.
Hoe 40Up triest is dat?
Goedemorgen.
Je bent wakker!quote:Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kost nou eenmaal twee nachten slapen om er weer bovenop te komen, als je liederlijk hebt lopen tanken.![]()
De tijd dat je dan 's ochtends hoofdpijn had en 's middags al wel weer zin in een biertje, is lang geleden helaas.
Het is eigenlijk mijn topjequote:Op zondag 13 december 2009 12:28 schreef Noek het volgende:
Hallo!
Ik heb al 2 uur gespind en ben niet gedropt want het was te koud vonden ze. Dus ik janken dat het best kon want het was immers droog. We zijn toch zeker geen mietjes!!Nee nee, men vond het veeeeel te koud.
Mooi! Zij zijn nu de mietjes en ik eigenlijk ook maar dat weten zij niet.Oh mèn, ik heb wat afgejankt gisteren.
![]()
Cc, het was dus precies zoals ik het me had voorgesteld. Nog een aantal jaartjes en dan mag ik ook! Zin an!![]()
Ik heb hetzelfde topje als Kally zag ik, alleen draag ik het als ondergoed. De echte Kally droeg dat ding ook gewoon. Da's echt!
Sort of!quote:
Het is eigenlijk jouw lingerie.quote:
Of niet dan!quote:
Hahah jij mag altijd draaien hier wat je wilt....quote:Op zondag 13 december 2009 12:25 schreef Laysa het volgende:
En net als Annie niet oplet dan.....Bammmmmmmmmmm![]()
Meer Mariah Carey is mij ook wel teveel hoorquote:Op zondag 13 december 2009 12:42 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hahah jij mag altijd draaien hier wat je wilt....ennu deze vind ik best te verdragen hoor...
quote:Op zondag 13 december 2009 12:43 schreef Noek het volgende:
Liesje, met wie heb je in godsnaam discussies over gesneden stokbrood?
Wie, wie, wie?
Mijn poezebeest loopt achter haar eigen staart aanquote:Op zondag 13 december 2009 13:43 schreef Deisyy het volgende:
Mijn poezebeest is echt de slimste van de hele wereld![]()
Ze snapt nu al hoe het chipgestuurde kattenluik werkt
Zo'n dombo is de mijne ook en je kan haar ook nog steeds in de maling nemen door schaduwen met je handen te makenquote:Op zondag 13 december 2009 13:46 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn poezebeest loopt achter haar eigen staart aan
Echt hè?quote:Op zondag 13 december 2009 12:07 schreef Gert het volgende:
Dat kost nou eenmaal twee nachten slapen om er weer bovenop te komen, als je liederlijk hebt lopen tanken.![]()
De tijd dat je dan 's ochtends hoofdpijn had en 's middags al wel weer zin in een biertje, is lang geleden helaas.
Ze heeft gisteren ook alle lampjes van de kerstboom die op de muur schenen gevangenquote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo'n dombo is de mijne ook en je kan haar ook nog steeds in de maling nemen door schaduwen met je handen te maken
Vergeleken met jullie creatieve hoerenbomen is de mijne een hele saaie hoorquote:
Zit je behang er nog op?quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren ook alle lampjes van de kerstboom die op de muur schenen gevangen
nicequote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie creatieve hoerenbomen is de mijne een hele saaie hoor![]()
[ afbeelding ]
Leuke boom Deis!quote:Op zondag 13 december 2009 14:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vergeleken met jullie creatieve hoerenbomen is de mijne een hele saaie hoor![]()
[ afbeelding ]
Nee ik ben lekker thuis aan het bijkomen van de zaterdagnacht.quote:Op zondag 13 december 2009 14:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben je thuis aan het bijkomen van de lange werkdagen?
* Dottey kijkt buiten naar een hoop wolken..quote:
Nee, echt hoor, ik werd zo'n beetje wakker van de zon die in m'n gezicht scheen, alhoewel in nu toch wat wolken ziequote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey kijkt buiten naar een hoop wolken..
Berg en Dalseweg niet hoorquote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Laysa het volgende:
Lees net dat Nijmegen gisteravond, behalve mijn stadsgedeelte, een tijd zonder stroom heeft gezeten.
Niet dat ik er anders wel wat van had gemerkt want toen lag ik al te slapen
Hier de eerste sneeuwquote:Op zondag 13 december 2009 14:48 schreef Dottey het volgende:
[..]
* Dottey kijkt buiten naar een hoop wolken..
Was even naar koopzondag en nu weer thuis.quote:Op zondag 13 december 2009 14:37 schreef Dottey het volgende:
Nee ik ben lekker thuis aan het bijkomen van de zaterdagnacht.
En jij?
Hoi,quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
Hier de eerste sneeuw[ afbeelding ]
middag
hier ookquote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
middag
quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
middag
Heb je nog wat gekocht?quote:Op zondag 13 december 2009 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Was even naar koopzondag en nu weer thuis.
[..]
Jeetje Sporti wat mooi.
dit is toch niet vandaag?quote:Op zondag 13 december 2009 15:03 schreef Sporti het volgende:
[..]
middag
Daar gingen wij al vanuit toen je lange tijd niets meer zeiquote:Op zondag 13 december 2009 14:53 schreef Laysa het volgende:
Lees net dat Nijmegen gisteravond, behalve mijn stadsgedeelte, een tijd zonder stroom heeft gezeten.
Niet dat ik er anders wel wat van had gemerkt want toen lag ik al te slapen
EN dit al helemaal nietquote:
das best lekker de zon in je giecheltje, maar hier is het hardstikke koud en bewolkt.quote:Op zondag 13 december 2009 14:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, echt hoor, ik werd zo'n beetje wakker van de zon die in m'n gezicht scheen, alhoewel in nu toch wat wolken zie
Ja is in de Eifel Fluiter, omgeving van Monschauquote:Op zondag 13 december 2009 15:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Sporti wat mooi, is dit in Duitsland.
straat bordje geeft aan van welquote:Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Sporti heeft dacht ik ook een woning in Duitsland.
quote:
Heeft wel wat ja.quote:Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef Sporti het volgende:
Ja is in de Eifel Fluiter, omgeving van Monschau
Dat kun jij lezen?quote:Op zondag 13 december 2009 15:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
straat bordje geeft aan van wel
althans niet NL.
jij toch ookquote:
Ik kon het niet lezen, misschien het type bordje.quote:
en waar is dat dan?quote:Op zondag 13 december 2009 15:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Vooral gekeken bij een tuincentra en stukje bos ingelopen, wat gedronken en inderdaad net als
bij Jian was er veel zon.
Ik zou dat alleen al willen om foto's te maken.quote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik kon het niet lezen, misschien het type bordje.
He nu wil ik naar een kerstmarkt in Duitsland, nog steeds niet geweest.
Grappig, ooit nog eens met Duitse gasten gevaren die daar vandaan kwamen. Inge Reiners, wonend aan de Eslerbornerstrasse en Gabi Smitz wonend aan de Dröftquote:Op zondag 13 december 2009 15:08 schreef Sporti het volgende:
[..]
Ja is in de Eifel Fluiter, omgeving van Monschau
Buslandingen vol uit Nederland hoor, je moet wel erg van mensenmassa's houden wil je op zo'n markt kunnen genieten, ikzelf woon er praktisch naast maar kom er nooitquote:Op zondag 13 december 2009 15:13 schreef tuinfluiter het volgende:
He nu wil ik naar een kerstmarkt in Duitsland, nog steeds niet geweest.
Jep, feestjequote:
quote:Op zondag 13 december 2009 15:17 schreef Sporti het volgende:
[..]
Busladingen vol uit Nederland hoor, je moet wel erg van mensenmassa's houden wil je op zo'n markt kunnen genieten, ikzelf woon er praktisch naast maar kom er nooit
16:35?quote:Op zondag 13 december 2009 15:19 schreef D. het volgende:
Ik ga maar weer een stukkie fietsen
tot 435
Ja, dat vooral.quote:Op zondag 13 december 2009 15:14 schreef Dottey het volgende:
Ik zou dat alleen al willen om foto's te maken.
quote:
Ik was echt heel erg moequote:Op zondag 13 december 2009 15:07 schreef D. het volgende:
[..]
Daar gingen wij al vanuit toen je lange tijd niets meer zei
mooi bos? Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op zondag 13 december 2009 15:20 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vlakbij Amsterdam, het Amsterdamse bos .
wij krijgen komende week sneeuw las ik van de week.quote:Op zondag 13 december 2009 15:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik was echt heel erg moe![]()
En WTF....Sneeuw?? hier nog niets
quote:
Voor jullie denk ik meer een groot park.quote:Op zondag 13 december 2009 15:22 schreef Dottey het volgende:
mooi bos? Daar ben ik nog nooit geweest.
Hoezo? is dat maar 30m2?quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voor jullie denk ik meer een groot park.
t is ook eigenlijk meer een groot stadspark dan een bos.quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voor jullie denk ik meer een groot park.
Inclusief tandartsverzekering?quote:Op zondag 13 december 2009 15:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zo, overgestapt van zorgverzekeraar.
jawel, daar is een grote rode knop voor uitgevonden.quote:Op zondag 13 december 2009 15:24 schreef Gert het volgende:
Er zit hier een heel irritant aapje in m'n oor te tetteren. Dat aapje van Dora, Boots. Dood moet-ie. Maar ja, dat kan natuurlijk weer niet in een kinderserie.
Jep, maar wel met vrijwillig eigen risico want ik wilde onder de 100 euro p maand blijven.quote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Inclusief tandartsverzekering?
En van wie naar wie?
Dan mag je er een half jaar geen gebruik van makenquote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Inclusief tandartsverzekering?
Als ik dat doe dan gaat er een ánder aapje heel irritant in m'n oor tetteren.quote:Op zondag 13 december 2009 15:25 schreef Dottey het volgende:
[..]
jawel, daar is een grote rode knop voor uitgevonden.
Dat wordt een afspraak in juliquote:Op zondag 13 december 2009 15:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan mag je er een half jaar geen gebruik van maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |