quote:Op woensdag 9 december 2009 21:27 schreef vosss het volgende:
Nou, je bent nogal aan het proberen geloof ik
Bíjna iedereen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Waarom doet iedereen toch aan die 'hippe' mode trend van ballen maar in één kleur?
Mooie boom ook een kunstboom?quote:Op donderdag 10 december 2009 06:36 schreef DarkElf het volgende:
[ afbeelding ]
enorm crappy kwaliteit maar t geeft een idee
Leuk Briggy, handige tante ben jijquote:Op woensdag 9 december 2009 23:15 schreef Briggy het volgende:
Ik maak meestal een aantal kerststukjes, zoals...
[ afbeelding ]
en hier wat zelfgemaakte kerstballen
[ afbeelding ]
Verder staan er wat kerstdecoraties van mij in de headers van Fok!
Heb je de ballen daar ook besteld? ik heb mijn boom nog niet thuis gekregen.. kerstballen en lichtjes dat hebben wij genoeg.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:47 schreef vosss het volgende:
De ballen zijn binnen. Het wachten is op de kerstboom en de lampjes
jaquote:Op donderdag 10 december 2009 14:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Mooie boom ook een kunstboom?
Nee, ballen had ik bij de wehkamp besteldquote:Op donderdag 10 december 2009 14:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Heb je de ballen daar ook besteld? ik heb mijn boom nog niet thuis gekregen.. kerstballen en lichtjes dat hebben wij genoeg.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:27 schreef vosss het volgende:
Dat is er oook 1 van kunstkerstbomen.nl, dat zie ik aan de voet!
Nou heb ik nog nooit een kerstboom opgezet, maar ik begin al een kenner te worden merk ik
Heel tof!quote:Op woensdag 9 december 2009 22:27 schreef RealBizkit666 het volgende:
[ afbeelding ]
Met wat spam richting weblog: Prijsvraag: Kersttafereel
Mijn hond laat dat niet toe.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef Lano het volgende:
Niet heel duidelijke foto van de boom, maar mijn hond is wel gedecoreerd![]()
[ afbeelding ]
Mooie boom en verlichte kersthuizen. Je bent leuk bezig, zelfs al sneeuw erbij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:08 schreef Judeljuud het volgende:
Poging tot kerstdorpje...
In de winkel zag het er een stuk leuker uit eigenlijk, maar ik moet het denk ik gewoon nog wat meer aankleden. Maar hoe? Misschien komt er ook nog een kerstdorpen-topic.
En ik heb mijn nieuwe kerstboom thuis.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ballen had ik bij de wehkamp besteld
Wat leuk @Lano, de hond erbij..Overigens iedereen heeft een gezellige boom of een kerstukje of wat er mag zijn..@ tuinfluiter heb jij geen kerstboom?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef Lano het volgende:
Niet heel duidelijke foto van de boom, maar mijn hond is wel gedecoreerd![]()
[ afbeelding ]
Mijn hond laat alles toe, moest net ff zijn pootjes schoon maken met een theedoek, gooi uit een geintje die theedoek over zijn kop, maar hij gaat gewoon slapenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn hond laat dat niet toe.
Tim Burton!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:34 schreef Sistyria het volgende:
Raamdecoratie, tikkie anders
[ afbeelding ]
Wat een poepie!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |