Mijn hond laat dat niet toe.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef Lano het volgende:
Niet heel duidelijke foto van de boom, maar mijn hond is wel gedecoreerd![]()
[ afbeelding ]
Mooie boom en verlichte kersthuizen. Je bent leuk bezig, zelfs al sneeuw erbij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 00:08 schreef Judeljuud het volgende:
Poging tot kerstdorpje...
In de winkel zag het er een stuk leuker uit eigenlijk, maar ik moet het denk ik gewoon nog wat meer aankleden. Maar hoe? Misschien komt er ook nog een kerstdorpen-topic.
En ik heb mijn nieuwe kerstboom thuis.quote:Op donderdag 10 december 2009 15:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee, ballen had ik bij de wehkamp besteld
Wat leuk @Lano, de hond erbij..Overigens iedereen heeft een gezellige boom of een kerstukje of wat er mag zijn..@ tuinfluiter heb jij geen kerstboom?quote:Op donderdag 10 december 2009 18:40 schreef Lano het volgende:
Niet heel duidelijke foto van de boom, maar mijn hond is wel gedecoreerd![]()
[ afbeelding ]
Mijn hond laat alles toe, moest net ff zijn pootjes schoon maken met een theedoek, gooi uit een geintje die theedoek over zijn kop, maar hij gaat gewoon slapenquote:Op vrijdag 11 december 2009 08:18 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Mijn hond laat dat niet toe.
Tim Burton!quote:Op zaterdag 12 december 2009 11:34 schreef Sistyria het volgende:
Raamdecoratie, tikkie anders
[ afbeelding ]
Wat een poepie!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |