Ik vind dat varken wel grappig, 't zit in een spagaat met die voorpotenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef Anniebab het volgende:
Die kleine lijkt op Danny DeVito....
Gatver mijn eten zit er net inquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij durven die gasten een verwaalde toerist ook aan t spit te rijgen...
Nee, absoluut niet. Je wordt feestelijk onthaald, je eet een stuk vlees mee en je krijgt een flinke bel plaatselijke sterke drank (tuica) om het slachtfeest te vieren. Gastvrij volk!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij durven die gasten een verwaalde toerist ook aan t spit te rijgen...
Dan klik ik daar niet op.quote:
Van die klodders die dan zomaar loskomen hè, daar wil je niet al te dicht met je neus bovenop zittenquote:
Je zeurt omdat ik het post. Als een ander een half kerkhof vol lijken post uit 40-45 zie ik dit soort opmerkingen nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan klik ik daar niet op.
Net als dat ik liever had willen kunnen kiezen of ik wilde zien hoe mensen een varken roosterden.
Maar goed
Whahahahahahahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van die klodders die dan zomaar loskomen hè, daar wil je niet al te dicht met je neus bovenop zitten
Nee als wie dan ook op dit moment dat had gepost had ik het net zo ranzig gevonden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zeurt omdat ik het post. Als een ander een half kerkhof vol lijken post uit 40-45 zie ik dit soort opmerkingen niet
Maar 't was afgelopen nacht leuk dus? Krijgen we de smeuïge verhalen nog te horen of blijft het steken bij mooie liftboysquote:
Een rommeltafel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik zit net te denken wat ik ga eten met kerst....je kan hier ook van die afhaalmenus bestellen, met van alles en nog wat,een 'rommeltafel' noemen ze dat....wordt warm thuisbezorgd en je kan zelf t bedrag pp kiezen.
Ik eet altijd mosselen met kerst. 't Zal vast geen kerstmaaltijd zijn, maar ik vind het gewoon lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik zit net te denken wat ik ga eten met kerst....je kan hier ook van die afhaalmenus bestellen, met van alles en nog wat,een 'rommeltafel' noemen ze dat....wordt warm thuisbezorgd en je kan zelf t bedrag pp kiezen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef Anniebab het volgende:
Ik bedoel geen chinees voor de duidelijkheid
Nee das gewoon van alles, sliptong, gebakken aard. bami, salade, patat, groenten,van alles, spareribs, enz.van gewoon de restaurants hier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Een rommeltafel?
Ik neem aan van wel 1 soort eten, chinees ofzo?
Anders doe je gewoon een kop soep met een broodje. 't Zou van mij ook mogen. heerlijk verse broodjes met lekkernijen erop.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef Anniebab het volgende:
Ik bedoel geen chinees voor de duidelijkheid
Nou het was echt een heel relaxed sfeertje, denk dat wij ook een van de jongste waren, weinig ranzig gebeurt behalve dat ik sjans had met een stelletjequote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar 't was afgelopen nacht leuk dus? Krijgen we de smeuïge verhalen nog te horen of blijft het steken bij mooie liftboys
Wat leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nee das gewoon van alles, sliptong, gebakken aard. bami, salade, patat, groenten,van alles, spareribs, enz.van gewoon de restaurants hier.
Niks mis mee...quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik eet altijd mosselen met kerst. 't Zal vast geen kerstmaaltijd zijn, maar ik vind het gewoon lekker
Ja en makkelijk, 2e kerstdag eet ik meestal chinees, maar de eerste dag sta ik normaal gesproken 3 uur in de keuken, en heb daar niet zoveel zin meer in, en dat afhaalmenu moet zeer lekker zijn ,en ik hoef alleen de koffie daarna te zetten.quote:
Nou dan zou ik dat zeker doen, klinkt lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja en makkelijk, 2e kerstdag eet ik meestal chinees, maar de eerste dag sta ik normaal gesproken 3 uur in de keuken, en heb daar niet zoveel zin meer in, en dat afhaalmenu moet zeer lekker zijn ,en ik hoef alleen de koffie daarna te zetten.
haquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
Deze Annie?
http://www.havengat.nl/index.php/Menukaart/Rommeltafels.html
Ja dat zeg je nou ,maar dat doe ik smorgens, een broodtafel met van alles en nog wat, meestal heb je dan de hele dag geeneens honger meer, maar me moeder komt altijd te gast voor t diner...maar t komt wel goed.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon een kop soep met een broodje. 't Zou van mij ook mogen. heerlijk verse broodjes met lekkernijen erop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |