9 van de 10 keer wel ja...hahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een man in een kek broekje leuker dan naakt
Hoeveel van die platgeslagen stukken vlees haal je daar uit?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, Teun.
Waar is dit??quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is weer bijna kerst, smullen geblazen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat varken wel grappig, 't zit in een spagaat met die voorpotenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef Anniebab het volgende:
Die kleine lijkt op Danny DeVito....
Gatver mijn eten zit er net inquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij durven die gasten een verwaalde toerist ook aan t spit te rijgen...
Nee, absoluut niet. Je wordt feestelijk onthaald, je eet een stuk vlees mee en je krijgt een flinke bel plaatselijke sterke drank (tuica) om het slachtfeest te vieren. Gastvrij volk!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij durven die gasten een verwaalde toerist ook aan t spit te rijgen...
Dan klik ik daar niet op.quote:
Van die klodders die dan zomaar loskomen hè, daar wil je niet al te dicht met je neus bovenop zittenquote:
Je zeurt omdat ik het post. Als een ander een half kerkhof vol lijken post uit 40-45 zie ik dit soort opmerkingen nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan klik ik daar niet op.
Net als dat ik liever had willen kunnen kiezen of ik wilde zien hoe mensen een varken roosterden.
Maar goed
Whahahahahahahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van die klodders die dan zomaar loskomen hè, daar wil je niet al te dicht met je neus bovenop zitten
Nee als wie dan ook op dit moment dat had gepost had ik het net zo ranzig gevonden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zeurt omdat ik het post. Als een ander een half kerkhof vol lijken post uit 40-45 zie ik dit soort opmerkingen niet
Maar 't was afgelopen nacht leuk dus? Krijgen we de smeuïge verhalen nog te horen of blijft het steken bij mooie liftboysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |