Dat weet ik dus nietquote:
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind zelf van wel
Zoals ik al zei is het een beetje donker nu, zal morgen met daglicht nog een foto maken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
toffe foto hoor D...... ik kan nu toch niet teveel licht aan mn oogjes hebben
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he...zie daar waren ze al die tijd
Zal dat bij elke lift zijn die naar een 10 verdieping gaatquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jagewoon in die lift naar de 10e en whoehoe mooie mannen
Alleen van Teun haha o ja en Ian dan verder niemandquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens foto's gezien hier?
Was je die andere jaren op vakantie dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Het was wel een werk, maar dan heb je ook wat
Was alweer 4 jaar geleden dat we 'm gezet hebben
Dan ga ik hier ook maar eens naar 10quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zal dat bij elke lift zijn die naar een 10 verdieping gaat
Dan was dat zeker voor jouw tijd dat hier al die naaktfoto's circuleerdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen van Teun haha o ja en Ian dan verder niemand
Nee, gewoon geen zinquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Was je die andere jaren op vakantie dan?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was dat zeker voor jouw tijd dat hier al die naaktfoto's circuleerden
Is er hier wel eens een mooie mannen verkiezing of fotoreeks gehouden?Zo niet , dan wordt dat eens hoog tijd!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ga ik hier ook maar eens naar 10
Er is ieder jaar een Mr.- en Miss Fok! verkiezingquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is er hier wel eens een mooie mannen verkiezing of fotoreeks gehouden?Zo niet , dan wordt dat eens hoog tijd!!
Ik wil wel jureren, voor de rest niks..quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er is ieder jaar een Mr.- en Miss Fok! verkiezing
Maar daar moet je jezelf voor opgeven
Ook daarvoor kun je je opgevenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wil wel jureren, voor de rest niks..
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is er hier wel eens een mooie mannen verkiezing of fotoreeks gehouden?Zo niet , dan wordt dat eens hoog tijd!!
Ik vind een man in een kek broekje leuker dan naaktquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Jij past?
Heb je er geen vertrouwen in?
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet jij nog wie t vorig jaar waren misschien??
Ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een man in een kek broekje leuker dan naakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |