Dank jequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:03 schreef Toverheks het volgende:
leuke foto`s Kally, en je nicht mooie meid, jullie ook maar jullie ken ik al he
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:06 schreef Toverheks het volgende:
wil het ff met jullie delen, heb een bril gekocht, een zwarte en staat best leuk, nou ja leuk, ik heb wel een bril voor zon en feestdagen en voor de lettertjes maar zag steeds slechter, ja leeftijd zal ik maar zeggen, dus nu zo een moderne zwarte kleine volgende week of de week daarop mag ik hem ophalen (hoop ik binnen 2 weken zeiden ze maar misschien al voor de kerst)
Die staat je vast leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:06 schreef Toverheks het volgende:wil het ff met jullie delen, heb een bril gekocht, een zwarte en staat best leuk, nou ja leuk, ik heb wel een bril voor zon en feestdagen en voor de lettertjes maar zag steeds slechter, ja leeftijd zal ik maar zeggen, dus nu zo een moderne zwarte kleine volgende week of de week daarop mag ik hem ophalen (hoop ik binnen 2 weken zeiden ze maar misschien al voor de kerst)
ja moest er eens van komen he, zal hem ook nu wel buiten opmoeten, als iemand me gedag zwaaide aan de overkant zwaaide ik wel terug maar kon niet zien wie het was hahhaa ja echt hoor.quote:
Ach ik vind brillen best wat hebben hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja moest er eens van komen he, zal hem ook nu wel buiten opmoeten, als iemand me gedag zwaaide aan de overkant zwaaide ik wel terug maar kon niet zien wie het was hahhaa ja echt hoor.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:02 schreef liesje1979 het volgende:
Cc, heb jij ook pics van je feestje?
Ga je de volgende keer maar met ons mee, niks wanhopig gewoon relaxed en gezelligquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
En Harry de Winter kan niet draaien.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:12 schreef Anniebab het volgende:
3'Js akoestisch op 3,vinden jullie toch nix, maar ik zeg t toch...![]()
Trance hè?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:14 schreef Kally het volgende:
Ga je de volgende keer maar met ons mee, niks wanhopig gewoon relaxed en gezellig
Haha dat dacht ik dus ook maar het viel me meequote:
Graag gedaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:22 schreef Copycat het volgende:
Ik heb helemaal niks met trance of wat er ook maar een beetje in de buurt komt. Word ik chagrijnig van na een kwartier.
Ik pas dus, maar bedankt voor het aanbod.
Fijne avondquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:23 schreef Copycat het volgende:
En nu ga ik voor de buis hangen.
Laters.
Toch kan alles fietsend als je handig bent, dus in feite kan t altijd...quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:39 schreef D. het volgende:
[..]
Altijd is wellicht iets teveel van het goede
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |