De hele nacht wezen hoeresnoeren dus. Vertel.quote:
Met Laysa naar Grotesque geweest en heerlijk vanaf half 11 tot half 5 vanmorgen uit ons dak gegaanquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:41 schreef Gert het volgende:
[..]
De hele nacht wezen hoeresnoeren dus. Vertel.
Deel!!!! deel!!!! ik ben nog niet weg hoorquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar, ik wil mijn vreugde zo graag met iemand delen
Het was echt heel leukquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Met Laysa naar Grotesque geweest en heerlijk vanaf half 11 tot half 5 vanmorgen uit ons dak gegaan
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Deel!!!! deel!!!! ik ben nog niet weg hoor
Echt he, ik zeg herhalingquote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was echt heel leuk...van begin tot eind...en een super chille sfeer
ik vind het fijn voor je echt.....picssssquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hij staat
De kerstboom dus
Bedankt dat ik het mocht delen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:59 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het was echt heel leuk...van begin tot eind...en een super chille sfeer
Is ie mooi D.?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:01 schreef D. het volgende:
[..]
Hij staat
De kerstboom dus
Bedankt dat ik het mocht delen
Ik heb wel een pic, maar het is een beetje donker, dus hij komt niet goed tot z'n recht zoquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
ik vind het fijn voor je echt.....picssss
Ik vind zelf van welquote:
Dat weet ik dus nietquote:
Dank jequote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind zelf van wel
Zoals ik al zei is het een beetje donker nu, zal morgen met daglicht nog een foto maken
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef Laysa het volgende:
toffe foto hoor D...... ik kan nu toch niet teveel licht aan mn oogjes hebben
Jaquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja he...zie daar waren ze al die tijd
Zal dat bij elke lift zijn die naar een 10 verdieping gaatquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Jagewoon in die lift naar de 10e en whoehoe mooie mannen
Alleen van Teun haha o ja en Ian dan verder niemandquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Je hebt toch weleens foto's gezien hier?
Was je die andere jaren op vakantie dan?quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dank je
Het was wel een werk, maar dan heb je ook wat
Was alweer 4 jaar geleden dat we 'm gezet hebben
Dan ga ik hier ook maar eens naar 10quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Laysa het volgende:
[..]
Zal dat bij elke lift zijn die naar een 10 verdieping gaat
Dan was dat zeker voor jouw tijd dat hier al die naaktfoto's circuleerdenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen van Teun haha o ja en Ian dan verder niemand
Nee, gewoon geen zinquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:15 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Was je die andere jaren op vakantie dan?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:17 schreef D. het volgende:
[..]
Dan was dat zeker voor jouw tijd dat hier al die naaktfoto's circuleerden
Is er hier wel eens een mooie mannen verkiezing of fotoreeks gehouden?Zo niet , dan wordt dat eens hoog tijd!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan ga ik hier ook maar eens naar 10
Er is ieder jaar een Mr.- en Miss Fok! verkiezingquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is er hier wel eens een mooie mannen verkiezing of fotoreeks gehouden?Zo niet , dan wordt dat eens hoog tijd!!
Ik wil wel jureren, voor de rest niks..quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er is ieder jaar een Mr.- en Miss Fok! verkiezing
Maar daar moet je jezelf voor opgeven
Ook daarvoor kun je je opgevenquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:22 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ik wil wel jureren, voor de rest niks..
quote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Is er hier wel eens een mooie mannen verkiezing of fotoreeks gehouden?Zo niet , dan wordt dat eens hoog tijd!!
Ik vind een man in een kek broekje leuker dan naaktquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Jij past?
Heb je er geen vertrouwen in?
Geen flauw ideequote:Op zaterdag 12 december 2009 18:29 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Weet jij nog wie t vorig jaar waren misschien??
Ik ookquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een man in een kek broekje leuker dan naakt
9 van de 10 keer wel ja...hahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 18:31 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Ik vind een man in een kek broekje leuker dan naakt
Hoeveel van die platgeslagen stukken vlees haal je daar uit?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:03 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, Teun.
Waar is dit??quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is weer bijna kerst, smullen geblazen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind dat varken wel grappig, 't zit in een spagaat met die voorpotenquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:12 schreef Anniebab het volgende:
Die kleine lijkt op Danny DeVito....
Gatver mijn eten zit er net inquote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij durven die gasten een verwaalde toerist ook aan t spit te rijgen...
Nee, absoluut niet. Je wordt feestelijk onthaald, je eet een stuk vlees mee en je krijgt een flinke bel plaatselijke sterke drank (tuica) om het slachtfeest te vieren. Gastvrij volk!quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:17 schreef Anniebab het volgende:
Volgens mij durven die gasten een verwaalde toerist ook aan t spit te rijgen...
Dan klik ik daar niet op.quote:
Van die klodders die dan zomaar loskomen hè, daar wil je niet al te dicht met je neus bovenop zittenquote:
Je zeurt omdat ik het post. Als een ander een half kerkhof vol lijken post uit 40-45 zie ik dit soort opmerkingen nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan klik ik daar niet op.
Net als dat ik liever had willen kunnen kiezen of ik wilde zien hoe mensen een varken roosterden.
Maar goed
Whahahahahahahahaquote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van die klodders die dan zomaar loskomen hè, daar wil je niet al te dicht met je neus bovenop zitten
Nee als wie dan ook op dit moment dat had gepost had ik het net zo ranzig gevonden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je zeurt omdat ik het post. Als een ander een half kerkhof vol lijken post uit 40-45 zie ik dit soort opmerkingen niet
Maar 't was afgelopen nacht leuk dus? Krijgen we de smeuïge verhalen nog te horen of blijft het steken bij mooie liftboysquote:
Een rommeltafel?quote:Op zaterdag 12 december 2009 19:24 schreef Anniebab het volgende:
Ik zit net te denken wat ik ga eten met kerst....je kan hier ook van die afhaalmenus bestellen, met van alles en nog wat,een 'rommeltafel' noemen ze dat....wordt warm thuisbezorgd en je kan zelf t bedrag pp kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |