Slapen?quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Toch kan alles fietsend als je handig bent, dus in feite kan t altijd...
Als je je bretelsen aan een haak aan t plafond bevestigd kan t.... in feite.....wel...en een ander je voeten beweegt...quote:
Kijk, daar heb je het al, ik heb geen haakje aan het plafondquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:46 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Als je je bretelsen aan een haak aan t plafond bevestigd kan t.... in feite.....wel...en een ander je voeten beweegt...T wordt wel moeilijk dat wel....
oke slapen kan niet....quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al, ik heb geen haakje aan het plafond
quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:48 schreef D. het volgende:
[..]
Kijk, daar heb je het al, ik heb geen haakje aan het plafond
Ook raar wie heeft er geen haakje aan zijn plafondquote:
Nouja, dan doe ik het toch terwijl ik wakker ben, da's ook nog eens het grootste gedeelte van een dagquote:
Ja, zegquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook raar wie heeft er geen haakje aan zijn plafond
Ha ,..D. dus, k ga ff zappen, later.quote:Op zaterdag 12 december 2009 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ook raar wie heeft er geen haakje aan zijn plafond
Ja doe jij geen superman-act voor je vrouwquote:
Doei doei fijne avondquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha ,..D. dus, k ga ff zappen, later.
Ik vlieg zonder haakjesquote:Op zaterdag 12 december 2009 20:53 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja doe jij geen superman-act voor je vrouw
zapzequote:Op zaterdag 12 december 2009 20:52 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ha ,..D. dus, k ga ff zappen, later.
quote:
Ik ga film kijkenquote:
Groene thee Cranberry ok?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja zonder suiker....met een kerstkransje graag....
Welja,heb al koekje van tuinfluiter...quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:06 schreef D. het volgende:
[..]
Groene thee Cranberry ok?
Kerstkransjes heb ik niet, mag niet snoepen he``
Zegt me nietsquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:15 schreef Anniebab het volgende:
ben Whitechapel kijken op Canvas.....
Feesttopic?quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:47 schreef tuinfluiter het volgende:
Mooie boom heb je hij staat nu in het feesttopic.
Had 'm gevondenquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:51 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Show je Kerstboom en andere decoratie!
De bomen zijn in het echt natuurlijk mooier.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:53 schreef D. het volgende:
Had 'm gevonden
Zal morgen een beter foto posten, want hij lijkt zo minder mooi dan ie is
quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:54 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
De bomen zijn in het echt natuurlijk mooier.
Ja ik weet er alles van.quote:Op zaterdag 12 december 2009 23:55 schreef D. het volgende:
Maar op de foto komen de lampjes niet mooi uit, en als ik de flits gebruik is de hele kamer verlicht, en da's ook teveel van het goede
Kally ging film kijken, dus da's kennelijk een hele lange filmquote:Op zaterdag 12 december 2009 23:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik weet er alles van.![]()
Zijn Laysa en Kally al onder de dekens of zijn ze op stap?
Laysa kan in slaap gevallen zijn, ze komt wel vaker weer even terug .quote:Op zondag 13 december 2009 00:00 schreef D. het volgende:
Kally ging film kijken, dus da's kennelijk een hele lange film
Laysa is weggegaan, zonder een woord
Zou kunnen, ze scheen nogal moe te zijnquote:Op zondag 13 december 2009 00:01 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Laysa kan in slaap gevallen zijn, ze komt wel vaker weer even terug .
Hoeveel kinderen heeft ze dan, ons moekequote:Op zondag 13 december 2009 00:03 schreef D. het volgende:
[..]
Zou kunnen, ze scheen nogal moe te zijn
Ze zegt altijd 'geen', maar dat kan iedereen natuurlijk zeggenquote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen heeft ze dan, ons moeke
Da's heul slecht, 's nachts etenquote:Op zondag 13 december 2009 00:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En Laysa krijgt 's nachts weleens trek in brood en eet dat op tijdens een paar posten op Fok!
Omdat je lichaam in rusttoestand je eten niet goed verwerkt.quote:
Vreemd, ik eet altijd tijdens de rust. Rare dokter heb jij... Maar ik zal er aan denken, vreet ik gewoon tijdens werk en in de pauze een paar sudoko's of zoquote:Op zondag 13 december 2009 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
Omdat je lichaam in rusttoestand je eten niet goed verwerkt.
Heeft mijn huisarts mij ooit verteld toen ik met maagklachten bij hem kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |