Saint Remy is ook een stoofperen ras, waar woon je?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef AKnynke het volgende:
Zeg piet,
Ik woon niet in Nederland, en kan niet aan Gieser Wildeman peren komen. Nu wil ik aankomende vrijdag toch wel stoofpeertjes maken. Kun je elk (hard) perenras stoven, of zijn er maar bepaalde soorten okay daarvoor? Weet je hier iets over?
Waarom bestel je het niet op internet?quote:Op zaterdag 12 december 2009 16:57 schreef Erasmo het volgende:
Waar kan ik in Nederland/over de grens met Duitsland échte kaneel halen?
Ze moeten echt keihard zijn. Ik denk dat de test is: als ze rauw oneetbaar vies zijn, dan zijn ze geschikt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:02 schreef AKnynke het volgende:
Kun je elk (hard) perenras stoven, of zijn er maar bepaalde soorten okay daarvoor?
Zweden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Saint Remy is ook een stoofperen ras, waar woon je?
Hmz mijn Duits is niet zo goed, maar is dat geen cassia?quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom bestel je het niet op internet?
http://cgi.ebay.de/Zimt-S(...)?hash=item35a36aefe8
maar wat is nu precies je vraag, hoe je die bakjes maakt? De ragout?quote:Op zondag 13 december 2009 09:20 schreef Susanne81 het volgende:
Ik heb nog wel wat hulp nodigTweede kerstdag moeten mijn vriend en ik het voorgerecht maken voor het eten bij mijn schoonouders. Ik wil van brood een soort bakje maken en daar een lekkere vulling in, wat kaas erover en in de oven. Nou ben ik zelf vegatarier dus heb niet echt inspiratie voor de 'vlees-bakjes'. Dus als iemand nog tips heeft, graag! Ook qua vega bakjes heb ik nog geen definitief besluit genomen dus tips daarvoor zijn ook welkom
Sorry, was idd niet echt duidelijkquote:Op zondag 13 december 2009 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
maar wat is nu precies je vraag, hoe je die bakjes maakt? De ragout?
ragout is natuurlijk veel lekkerder, en als je hem met paddestoelen maak, nog vegetarisch ook.quote:Op zondag 13 december 2009 12:33 schreef Susanne81 het volgende:
[..]
Sorry, was idd niet echt duidelijk
De bakjes lukt wel, het gaat om de vulling. Het hoeft geen ragout te zijn, dacht zelf aan iets met gehakt. Maar wat doe ik er dan nog bij? Alleen gehakt lijkt me een beetje saai
nee, maar voorlopig neem ik nog lekker genoegen met bouillonblokjes, wat me gewoon teveel tijd scheeltquote:Op maandag 14 december 2009 08:18 schreef Erasmo het volgende:
Boullion maken is echt geen hogere wetenschap hoor
Ondertussen deze gehaald:quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom bestel je het niet op internet?
http://cgi.ebay.de/Zimt-S(...)?hash=item35a36aefe8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |