Ik heb nu vastkokende aardappelen gebruikt, dat stond in het recept, maar zal het volgende keer dan met bloemige (bedoel je kruimig) proberen...quote:maak eerlijk gezegt nooit Röstie maar wat bloem er door, eventueel wat ei helpt met het plakken van aardappelkoekjes. Het is trouwens nogal wat verschil wat voor aardappel je gebruikt, bloemig of niet. Ik zou bloemige aardappels gebruiken.vuur niet te hoog, beter wat langer bakken, worden ze knapperig.
Gebruik een neutrale olie, maisolie is prima, en walmen betekend dat je pan te heet is.
appelstroop !quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:25 schreef Sorella het volgende:
Ben vergeten honing te kopen dus is er een alternatief voor beenham saus zonder honing ?
Bloemige aardappels hebben meer zetmeel, dus worden knapperiger, en zonnebloem olie is ook goed.quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:02 schreef Nijna het volgende:
Uit het vorige topic...
[..]
Ik heb nu vastkokende aardappelen gebruikt, dat stond in het recept, maar zal het volgende keer dan met bloemige (bedoel je kruimig) proberen...
Kan je ook bijvoorbeeld zonnebloemolie gebruiken of is dat niet neutraal?
Met jouw tips ga ik het binnenkort nog wel een keer proberen... maar straks eerst deze maar proberen, wellicht smaken ze nog wel redelijk![]()
Wat suiker gebruiken ipv honing?quote:Op zaterdag 4 september 2004 14:25 schreef Sorella het volgende:
Ben vergeten honing te kopen dus is er een alternatief voor beenham saus zonder honing ?
Ik ben vandaag al drie keer naar de stad geslingerdquote:Op zaterdag 4 september 2004 15:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat suiker gebruiken ipv honing?
Winkels zijn trouwens gewoon nog open hoor, ff op de fiets slingeren met dit mooie weer?
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:14 schreef milagro het volgende:
is dit ook het Piet wanneer kom je voor me koken topic
quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
![]()
Alleen als je een verschrikkelijk lekker knaapje bent, en tevens dessert
* Pietverdriet knuf milagro ff en geeft haar een Hug.quote:Op zaterdag 4 september 2004 16:33 schreef milagro het volgende:
[..]
is dit dan wel ook het Piet ik weet bij God niet wat ik zal koken vanavond, ik ben moe, wil niet te lang in de keuken staan, het moet ook lekker zijn voor kids (en portemonnaie) en gezond en een beetje origineel liefst ook nog of wordt dat teveel gevraagd topic?
Ik had ze in de koekenpan gemaakt ja. Maar ik had het vanmiddag al gedaan en heb ze dus vanavond in de oven gedaan om weer warm te maken (ben ik een barbaar???quote:Op zaterdag 4 september 2004 19:55 schreef Pietverdriet het volgende:
Oven???
Je bakt ze in een koekenpan, mag ik hopen?
Jaaaquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had ze in de koekenpan gemaakt ja. Maar ik had het vanmiddag al gedaan en heb ze dus vanavond in de oven gedaan om weer warm te maken (ben ik een barbaar???)
Mhhquote:Op zaterdag 4 september 2004 20:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik had ze in de koekenpan gemaakt ja. Maar ik had het vanmiddag al gedaan en heb ze dus vanavond in de oven gedaan om weer warm te maken (ben ik een barbaar???)
Aan plakjes?quote:Op dinsdag 7 september 2004 15:49 schreef Euc- het volgende:
Welke techniek moet je gebruiken om bv een komkommer HEEL snel te snijden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |