Kweekzalm? Wegflikkerenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Wat is het leukste dat je met een zalmfilet kan doen?
Ahum, euh, Spätzle, ja, moet moeders een vragenquote:Op maandag 19 oktober 2009 19:45 schreef XL het volgende:
Ik lees nog mee en wacht stiekem nog een beetje op je Spatzle recept
Ja! Vraag eens? Daar ben ik ook benieuwd naar. Want al mijn eerdere pogingen waren niet echt super.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:47 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ahum, euh, Spätzle, ja, moet moeders een vragen
Bloemige aardappels koken, ondertussen de andijvie wassen, spekkies uitbakken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:06 schreef Zwansen het volgende:
Ik ga nu stamppot andijvie maken.
Hoe maak jij die klaar?
Mag ik eens vragen hoeveel roomboter jij er ongeveer doorheen jaagt in, zeg, een week? Ik red het soms niet met twee pakjes, en dat lijkt me toch best een beetje veel.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Aardappels stampen, eventueel kluit boter erbij (ja BOTER, geen margarine, BOTER)
2 pakjes denk ik.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Mag ik eens vragen hoeveel roomboter jij er ongeveer doorheen jaagt in, zeg, een week? Ik red het soms niet met twee pakjes, en dat lijkt me toch best een beetje veel.
Wolfschotel is volgens mij net zoiets, maar ik kan er niks over terugvinden.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:52 schreef krakkemieke het volgende:
Sigme: Blote billetjes in het gras zijn volgens mij snijbonen met witte bonen.
Wat is wolfschotel?
Je vergeet de azijn! Zonder azijn wordt het niks!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bloemige aardappels koken, ondertussen de andijvie wassen, spekkies uitbakken.
Aardappels stampen, eventueel kluit boter erbij (ja BOTER, geen margarine, BOTER)
![]()
en de spekkies. Gesneden rauwe andijvie erdoor.
Sju maken van de spekkiesaanbaksels en die erbij.
Ik vergeet geen azijn, er werd gevraagd hoe IK het maak en IK maak het zonder azijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 19:12 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Je vergeet de azijn! Zonder azijn wordt het niks!
Ik heb het zonder de roomboter gedaan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Bloemige aardappels koken, ondertussen de andijvie wassen, spekkies uitbakken.
![]()
en de spekkies. Gesneden rauwe andijvie erdoor.
Sju maken van de spekkiesaanbaksels en die erbij.
Spruitjes eet ik met wat boter en citroensap, zonder zout. Niet teveel mee doen, spruiten lekker naar zichzelf laten smaken, ze zijn zo lekkerquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen haal ik een kilo spruitjes, die ik normaal kook en dan met nootmuskaat en mosterd opeet.
Lekker hoor maar wat is nou een heel leuk verrassend recept?
Niet met room, boter, spekjes ofzo (met room , boter en spek wordt eigenlijk alles lekker) maar meer met kruiden
Welk vlees is er dan ultiem bij?
Niet koken.... maar lekker stomenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Morgen haal ik een kilo spruitjes, die ik normaal kook en dan met nootmuskaat en mosterd opeet.
Lekker hoor maar wat is nou een heel leuk verrassend recept?
Niet met room, boter, spekjes ofzo (met room , boter en spek wordt eigenlijk alles lekker) maar meer met kruiden
Welk vlees is er dan ultiem bij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |