1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
tsssss.... dat is duidelijk het verschil tussen teruglezen en scannen he...
JIJ VUIGE SNEEUWSMELTER MET JE WARME SCHOOT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joh ik ga weer gezellig doen. Sorry voor de korte aanwezigheid en vooral mn vele gemiep in die korte tijd, maar zoals wellicht duidelijk was ben ik wel beetje klaar met sommige sfeertjes die hier hangen of de overheersende negativiteit die sommigen zonodig moeten uiten, naar alles en iedereen wat niet 'meewerkt'. Of het nou mede-FOK!kers zijn, mensen met een publieke functie op een ding met een x-aantal wielen en een STOP-knopje, of wie/wat dan ook![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIJ VUIGE SNEEUWSMELTER MET JE WARME SCHOOT.
Joh ik ga weer gezellig doen. Sorry voor de korte aanwezigheid en vooral mn vele gemiep in die korte tijd, maar zoals wellicht duidelijk was ben ik wel beetje klaar met sommige sfeertjes die hier hangen of de overheersende negativiteit die sommigen zonodig moeten uiten, naar alles en iedereen wat niet 'meewerkt'. Of het nou mede-FOK!kers zijn, mensen met een publieke functie op een ding met een x-aantal wielen en een STOP-knopje, of wie/wat dan ook
LUFJOETOE!!!!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
JIJ VUIGE SNEEUWSMELTER MET JE WARME SCHOOT.
Joh ik ga weer gezellig doen. Sorry voor de korte aanwezigheid en vooral mn vele gemiep in die korte tijd, maar zoals wellicht duidelijk was ben ik wel beetje klaar met sommige sfeertjes die hier hangen of de overheersende negativiteit die sommigen zonodig moeten uiten, naar alles en iedereen wat niet 'meewerkt'. Of het nou mede-FOK!kers zijn, mensen met een publieke functie op een ding met een x-aantal wielen en een STOP-knopje, of wie/wat dan ook
Slaap lekker!!! En sterkte met je schouder na deze tik-avond!!!!quote:
Wat voor groep heb je "gedaan" dan???quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:27 schreef Ynske het volgende:
Allereerst, Nieslief, als ik je zeg dat t beter gaat na verloop van tijd, met hoofd kunnen houden enzo. k gun t je zo ontzettend dat t bij jou sneller gaat.
Dan de discussie van vanavond. Eerlijk gezegd ben ik blij dat t uitgesproken word. Niet alleen dat gesar wat er gedaan word stoort me. maar bv dat t vanmiddag nog over dat staken ging, jezus, dat is ook iets wat mij irriteerd. en o wat is t erg dit en dat, dr zijn wel ergere dingen in t leven. zou t dan ook fijn vinden als ik dat doe, dat ik daarop gewezen word.
T was hier een heel gezellige club maar bij tijd en wijlen vergaat me echt de zin om te posten als ik dingen teruglees.
Vanavond, was leuk, leuke groep, paar grappige foto's gemaakt, en nog even een lekkere choco na gedaan.
k heb mee gedaan aan een groep nachtfotografiequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat voor groep heb je "gedaan" dan???
En chocolademelk!!!Goed idee!!!
Game ze!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:27 schreef Barbaaf het volgende:
Trusten Nies
Ik ga een uurtje of wat gamen, tot laterz
Leuk!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb mee gedaan aan een groep nachtfotografie
niet dat ik dat nodig heb, voor uitleg enzo heb ik t niet gedaan
maar t is voor mij makkelijker om een stap te nemen om savonds door de stad gaan lopen met een groep mensen dan alleen. daarom dat ik dus meegedaan heb
Dat dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:31 schreef Ynske het volgende:
Ow en Elies, ik vind dat jij en Senes t lekker doen als mod
Leuk!!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ynske![]()
Jij hebt idd geen fotografieles nodig![]()
Trusten aan de slaperds![]()
En had ik al gemeld dat als het DTH-bezoek doorgaat, m'n zusje dan ook mee wil?
Die gedachte had ik ook, toen ik vanavond langs Den Haag reed en al die verlichte gebouwen in het centrum zag. Maar in je eentje, zoekend naar goeie gezichtspunten en met een tas met dure spullen, trek je volgens mij snel ongewenste aandacht, voor mij ook een reden om niet alleen te gaan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar t is voor mij makkelijker om een stap te nemen om savonds door de stad gaan lopen met een groep mensen dan alleen. daarom dat ik dus meegedaan heb
Leuk! En goed van je, dat je die stap in elk geval neemt!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet toch iets hequote:Op vrijdag 11 december 2009 23:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leuk! En goed van je, dat je die stap in elk geval neemt!
That's the spiritquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet toch iets healleen maar thuis zitten daar kom je er ook niet mee
en nu baal ik want heb zo'n zin in chippies maar niets in huis
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:34 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Ynske![]()
Jij hebt idd geen fotografieles nodig![]()
Trusten aan de slaperds![]()
En had ik al gemeld dat als het DTH-bezoek doorgaat, m'n zusje dan ook mee wil?
Ik heb nog een hoop liggen waar ik niet aan mag komenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
en nu baal ik want heb zo'n zin in chippies maar niets in huis
Dat is waar, maar dat inzien en die stap nemen kan niet iedereen hoor!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
Omdat er wel vaker plannen gemaakt zijn die vrij kort van te voren toch niet door gingenquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
waarom denk je dat het niet doorgaat!!!!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb nog een hoop liggen waar ik niet aan mag komen. *vangen*!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat is waar, maar dat inzien en die stap nemen kan niet iedereen hoor!
Ik denk dat dit ook wel doorgaat idd!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat er wel vaker plannen gemaakt zijn die vrij kort van te voren toch niet door gingen![]()
Maar ik gok dat DTH wel doorgaat...en ik hoop het ook![]()
MB nog gesignaleerd btw?
Vanmorgen was ik er echt even klaar mee. Een grapje op zijn tijd moet kunnen en ik ben niet vies van een toespeling (hell, we zijn de Natte Dozen leesclub gestartquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef Ml-etje het volgende:
Cat plaatst een tvp en gaat weg lijkt me ook een signaal maar er wordt gewoon doorgegaan..
Greys met busje komt zosorry maar dat gescheld van oh-oh vanmorgen deed mij afhaken.
DTH gaat door!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Omdat er wel vaker plannen gemaakt zijn die vrij kort van te voren toch niet door gingen![]()
MB nog gesignaleerd btw?
ah... ik gok/hoop het ook!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
nee, maar ik dacht dat ze naar haar moeder ging dit weekend???quote:MB nog gesignaleerd btw?
Heeft het te maken met die party waar je laatst was?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef Cat22 het volgende:
Wil iemand raden wat ik net heb gedaan?Het was vrij treurig en out of season.
Nee!quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Heeft het te maken met die party waar je laatst was?
eh, eh, eh....quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef Cat22 het volgende:
paasei gegeten?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:50 schreef Cat22 het volgende:
demmitquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:54 schreef tombolafan het volgende:
in je bikini door de stad gerend???
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:51 schreef Ingetje79 het volgende:
En nog ff over het newbie-gevoel.
Ik kan me dat heel goed voorstellen.
Een aantal users hier kent elkaar persoonlijk en posten ook al een jaar of 4 in dezelfde topics.
Dan ken je de achtergrond van die persoon beter en reageer je daar makkelijker/sneller op (ik dan).
Neemt niet weg dat ik de "nieuwe" inbreng juist heel gezellig en verfrissend vind.
Maar soms haal ik nog wel es newbies door de war (enfermera en trovey bijv., vraag me niet waarom) en dan weet je soms niet meer op wie te reageren en geen zin om terug te lezen.
Ook gaat het de laatste tijd zo snel en ik heb de laatste tijd wat minder meegedaan en daarbij heb ik me ook voorgenomen om niet meer de hele avond achter de laptop te hangen. En vervolgens mis je dus de helft![]()
Maarrrr....jullie gaan gewoon mee naar DTH, dan leren we de persoon achter de avatar ook es IRL kennen (Q is bijvoorbeeld echt een schatje) en daarna gaan we het hier nog leukerderder hebben!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eh, eh, eh....
in je bikini door de stad gerend???
quote:
quote:in bikini op het strand gelegen?
quote:gebarbecued?
Maar jij bent niet gillend KIJK NAAR MIJIJIJ! op tafel gesprongen, zeg maar. En dat maakt het verschil.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:57 schreef Bamba het volgende:
Ik heb hier eerlijk gezegd nooit gelurkt, ben er gewoon ingesprongen. Maar voelde me wel meteen welkom
.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet gillend KIJK NAAR MIJIJIJ! op tafel gesprongen, zeg maar. En dat maakt het verschil.
Da's waarquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar jij bent niet gillend KIJK NAAR MIJIJIJ! op tafel gesprongen, zeg maar. En dat maakt het verschil.
Was jij niet aan het muurduwen?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:00 schreef Bamba het volgende:
Cat, heb je carnavalsliedjes gezongen?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde net een hint gaan posten!
Ja.![]()
Ons koor zat te carollen en een deur verder waren ze alles op aan het zetten voor de prinsuitroeping. Met bijbehorende soundscheck dus we hebben met z'n drietjes maar een polonaise gedaan.![]()
Zoooo fout.Carnaval komt pas NA nieuwjaar.
Ik kwam op een topictitel van de natte doos leesclub af volgens mij (was wel eerst in het vleesetende planten topic trouwens) en toen ging ik muurduwen idd en verhalen schrijvenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was jij niet aan het muurduwen?![]()
Ik heb gesmokkeld: ben met de asielactie mee gaan posten+ hulp aangeobden, toen een topic gestart metkittens
en dan zit je gebeiteld.
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat heb ik gewonnen???
![]()
Volgende week ga ik een reportage maken van de carnavalsvereniging hier in het dorp
Ik weet het, ik heb de verklede mensen om half 9 's morgens op de fiets gezien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:05 schreef Bamba het volgende:
En troost je, het is al 11-11 geweest, dus officieel mag het hoor
quote:
Maar mede daarom ook mijn vraag eerder op de avond. Als ik echt de enige ben die zich stoort aan grofheid en het gebrek aan fatsoen (in mijn ogen dus), dan heb ik hier als mod niets te zoeken. Het is jullie SC en niet de mijne.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[knip, maar niet omdat het nie boeiend is]Moderatie hier is losjes en dat is vaak prettig maar soms zou ik willen dat de teugels iets strakker werden aangetrokken. Dat er even een blik van buiten komt en er gewezen wordt op grenzen die overschreden worden, met aanpassen van posts.
En dat is de andere kant. Het gaat nooit werken als alleen een mod af en toe laat horen dat iets niet kan. Dat kunnen jullie zelf ook prima (en beter zelfs). De groep bepaalt de mores (binnen de grenzen die FOK! heeft gesteld).quote:Aan de andere kant: dat is niet des Foks en moeten we best zelf kunnen. Ik zeg er zelden iets van maar heb me voorgenomen om dat in de toekomst wel te doen. Als mensen het niet met me eens zijn, so be it. Maar ik heb het gevoel dat de meerderheid er ook zo over denkt en ik vind het jammer dat de sfeer soms door een minderheid bepaald lijkt te worden. En dat er mensen door wegblijven, dát vind ik echt erg!
Je mag evengoed blijven hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam op een topictitel van de natte doos leesclub af volgens mij (was wel eerst in het vleesetende planten topic trouwens) en toen ging ik muurduwen idd en verhalen schrijven
Ik voel me dus best aangesproken...![]()
![]()
Wauw, wat een mooie mutsquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GEFELICITEEEEEEERD!![]()
[..]
Ik weet het, ik heb de verklede mensen om half 9 's morgens op de fiets gezien.![]()
Niet alles wat officieel mag is ook goed.![]()
Maarre.... wat voor reportage? Ben je journalist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik denk het wel... of het moet heel aantrekkelijk/makkelijk zijn per ov, heb wel een ov-jaarkaart nl... heb me er nog niet in verdiept...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
Tombola, hoe ga jij trouwens naar DTH? Per auto?
Jij was er inderdaad snel bij met je muurduwenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik kwam op een topictitel van de natte doos leesclub af volgens mij (was wel eerst in het vleesetende planten topic trouwens) en toen ging ik muurduwen idd en verhalen schrijven
Ik voel me dus best aangesproken...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef Cat22 het volgende:
Die stomme oh-oh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zijn die he? Heb je die met die gekleurde balletjes? Die zijn zooooo lekker
And so the lion fell in love with the lamb
Nice! Zolang je maar zorgt dat er geen dennebomen en kerstkransen in beeld te zien zijn,quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooie muts![]()
![]()
Een fotoreportage. Gewoon foto's voor in de carnavalskrant eigenlijk. M'n pa maakt die krant altijd en nu mag ik met mijn nieuwe lens gaan fotograferen.
Eliesje!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij was er inderdaad snel bij met je muurduwen
Oke dan, anders had je eventueel wel met mij mee kunnen rijden. Maar weet niet of dat met OV om rijden isquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk het wel... of het moet heel aantrekkelijk/makkelijk zijn per ov, heb wel een ov-jaarkaart nl... heb me er nog niet in verdiept...
Ik heb een grote zak waar alleen maar die krengen in zitten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lekker zijn die he? Heb je die met die gekleurde balletjes? Die zijn zooooo lekker
[..]
Nice! Zolang je maar zorgt dat er geen dennebomen en kerstkransen in beeld te zien zijn,
Het werd Pauw en Witte(n)man. Vonden we best geinig. En we zijn inmiddels beiden weer naar ons hok vertrokkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:11 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje!![]()
![]()
Filmpje al afgelopen en kan de babe je missen?
Ha, ik drink niet! Dus veel verder dan rondjes met dequote:Op zaterdag 12 december 2009 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag evengoed blijven hoor.Als je maar regelmatig rondjes geeft.
Die stomme oh-oh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oooooh echt? Waar heb je die gehaald? Wacht...eigenlijk moet ik dat niet weten, snie goed voor mijquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een grote zak waar alleen maar die krengen in zitten.
*zucht*
*neemt er nog een*
De laatste keer dat ik over mijn nek ben gegaan, kwam de hele zak er weer uit. Smakelijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een grote zak waar alleen maar die krengen in zitten.
*zucht*
*neemt er nog een*
Nee niet ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
hotsie kotsie betekent toch niet wat ik denk dat het beteken he?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik over mijn nek ben gegaan, kwam de hele zak er weer uit. Smakelijk
en hoe zei je dat ook al weer???quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij was er inderdaad snel bij met je muurduwen
Gezellie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het werd Pauw en Witte(n)man. Vonden we best geinig. En we zijn inmiddels beiden weer naar ons hok vertrokken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooooh echt? Waar heb je die gehaald? Wacht...eigenlijk moet ik dat niet weten, snie goed voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou, in een spoiler.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ooohhh arm beestje. De mijne heeft tot nu toe nog maar 1 keer gekotst, toen hij heel klein was. Maar is wel goed gemikt van 'm!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee niet ik..één van de katten net...mekkeren, miaauwen en hoppa over de nek....gelukkig net op de glasplaat van de tafel die gebroken is en nog op de grond ligt dus makkelijk opruimen
...deden ze dat allemaal maar
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik over mijn nek ben gegaan, kwam de hele zak er weer uit. Smakelijk
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]Die vermijd ik voorlopig maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou, in een spoiler.
And so the lion fell in love with the lamb
Helaas, ben verpleegkundige van huis uit. Houdt mij niet tegen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee niet ik..één van de katten net...mekkeren, miaauwen en hoppa over de nek....gelukkig net op de glasplaat van de tafel die gebroken is en nog op de grond ligt dus makkelijk opruimen
...deden ze dat allemaal maar
Ook van mij als de user ElisaB, maar niet als de mod ElisaBquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, de SC is van iedereen, dus ook van jou![]()
Sterker nog, je moet meedoen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Droopy kotst bijna dagelijks.....haarballen; ze heeft een wascomplex![]()
Net m'n trio wat lekkers gegeven....het blijft kaal zonder die rooie
Hier ben ik het echt helemaal mee eensquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar mede daarom ook mijn vraag eerder op de avond. Als ik echt de enige ben die zich stoort aan grofheid en het gebrek aan fatsoen (in mijn ogen dus), dan heb ik hier als mod niets te zoeken. Het is jullie SC en niet de mijne.
[..]
En dat is de andere kant. Het gaat nooit werken als alleen een mod af en toe laat horen dat iets niet kan. Dat kunnen jullie zelf ook prima (en beter zelfs). De groep bepaalt de mores (binnen de grenzen die FOK! heeft gesteld).
Echt nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
Helaas, ben verpleegkundige van huis uit. Houdt mij niet tegen.![]()
Met 9 katten is het hier bijna elke dag BINGO!....als het geen haarbal is is het wel te snel eten...tja zonder die tandjes wordt de boel gewoon doorgeslikt dus voor je het weet komt het er ook weer uit (met eentje als absoluut topkotser) maar daar hebben we weer de hondjes en de twee zwart-zilver noortjes voor...die werken de warme dampende hap wel weer weg.....eet smakelijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ooohhh arm beestje. De mijne heeft tot nu toe nog maar 1 keer gekotst, toen hij heel klein was. Maar is wel goed gemikt van 'm!!
Ik heb mijn bijdrage daar al geleverd met een paar variantenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het kotsanalyse topic hier al gezien?
Ken het...mis mijn zwart/witte meisje hier ook...maar ja....quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat vind ik - op een week na een jaar geleden - nog steeds van het ontbreken van de bejaarde hier in huisquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Haha, dan blijf je wel lekker poetsen iedere dagquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Met 9 katten is het hier bijna elke dag BINGO!....als het geen haarbal is is het wel te snel eten...tja zonder die tandjes wordt de boel gewoon doorgeslikt dus voor je het weet komt het er ook weer uit (met eentje als absoluut topkotser) maar daar hebben we weer de hondjes en de twee zwart-zilver noortjes voor...die werken de warme dampende hap wel weer weg.....eet smakelijk...alleen soms wel lichte vlekken...afijn daar hebben we dan weer de tapijtreiniger voor...speciaal gekocht voor dat soort geintjes
....maar het wordt wel weer lekker schoon
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt nietIk ben jaloers op je; het is voor mij reden nummer 1 om iets niet te eten!
Het was overigens in 1983
Heb jij er 9!?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Met 9 katten is het hier bijna elke dag BINGO!....als het geen haarbal is is het wel te snel eten...tja zonder die tandjes wordt de boel gewoon doorgeslikt dus voor je het weet komt het er ook weer uit (met eentje als absoluut topkotser) maar daar hebben we weer de hondjes en de twee zwart-zilver noortjes voor...die werken de warme dampende hap wel weer weg.....eet smakelijk...alleen soms wel lichte vlekken...afijn daar hebben we dan weer de tapijtreiniger voor...speciaal gekocht voor dat soort geintjes
....maar het wordt wel weer lekker schoon
Nog maar 9quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helaas, ik moet het zelf meegemaakt hebben. Daarom houd ik niet van frikandellen. Was volgens mij ook 1983.![]()
[..]
Heb jij er 9!?![]()
![]()
Wat een huishouden!
![]()
Ik moet zeggen dat ik gezegend lijk te zijn met niet-kotsers.
Jullie zijn niet de enigen, zoals uit de discussie van het vorige topic bleek.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt helemaal mee eens![]()
Ik heb me rotgelezen want toen ik 419 uitgelezen had was 420 alweer bijna vol![]()
Het mooie aan deze SC vond ik altijd dat er zoveel mensen zaten met zulke verschillende karakters en dat ging eigenlijk altijd wonderbaarlijk goed. Irritaties werden benoemd, soms even gemoppert op elkaar en meestal draaide het er wel op uit dat er begrip voor elkaar kwam en dat er meer op bepaalde dingen gelet werd.
En dat mag ook best soms hoor, is helemaal niets mis mee. Ik heb juist wat meer moeite met het geforceerd over andere dingen praten omdat dingen blijkbaar niet benoemd mogen worden.
Ik hoef het niet mee te makenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef Cat22 het volgende:
Helaas, ik moet het zelf meegemaakt hebben. Daarom houd ik niet van frikandellen. Was volgens mij ook 1983.![]()
[..]
Heb jij er 9!?![]()
![]()
Wat een huishouden!
![]()
Ik moet zeggen dat ik gezegend lijk te zijn met niet-kotsers.
Helaas welquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha, dan blijf je wel lekker poetsen iedere dag.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef gothic-blackie het volgende:
hihihi ff tussendoor, tussen de discussies door, ik is verwent door vriendje. heb voor me verjaardag een DVD speler (die ook avi's kan spelen) gekregen en een douchekop van 12 centimeteroftewel ik ga lekker douchen en duik dan me bedje in, morgen komt alle visite!
Was je vandaag jarig? Zo ja, alsnog gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef gothic-blackie het volgende:
hihihi ff tussendoor, tussen de discussies door, ik is verwent door vriendje. heb voor me verjaardag een DVD speler (die ook avi's kan spelen) gekregen en een douchekop van 12 centimeteroftewel ik ga lekker douchen en duik dan me bedje in, morgen komt alle visite!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Niet in de war raken (dat je onder je dvd-speler gaat staan of zo)
Soms kan het erg opluchten, is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoef het niet mee te maken
Wij zijn een gezegende niet-kotsers-familie. Ik kan me van paps en mams ieder één keer herinneren. En ik ben er dus zelf na mijn 14e ook mee gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
ja vandaag, in de zin van de 12dequote:Op zaterdag 12 december 2009 00:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Was je vandaag jarig? Zo ja, alsnog gefeliciteerd!!!
Boffert...ik zit hier met zo'n mini bespaardouchekop......en kan het ding er niet meer afkrijgen om het te vervangenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef gothic-blackie het volgende:
Maar, er moet nu wel (nog) iets gezegd worden neem ik aan toch? Als Qwea niet terug mocht lezen dan weet ze niet eens dat er iets is, en dan krijgt Loveless gelijk met zijn "er wordt overheen gepraat"quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie zijn niet de enigen, zoals uit de discussie van het vorige topic bleek.Maar we hadden het met z'n alen gewoon eerder moeten uitspreken.
Alsnog feli!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef gothic-blackie het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Soms kan het erg opluchten, is mijn ervaring.
Misselijk en het idee hebben dat een lege maag me beter doet voelen? Paracetamol oplossen in een glas water en gegarandeerd dat ik na een paar slokken de porceleinen god aanbid.
Ik bewonder jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De keren dat ik misselijk ben, probeer ik het gepassioneerd binnen te houden. Met succes
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik moet duidelijk even teruglezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar, er moet nu wel (nog) iets gezegd worden neem ik aan toch? Als Qwea niet terug mocht lezen dan weet ze niet eens dat er iets is, en dan krijgt Loveless gelijk met zijn "er wordt overheen gepraat"
Is dat nu aan de users? Of is dit een mod-taak (ik heb geen idee eigenlijk...)
Nou ja, het kan wel of zo. Maar het schiet niet op. DVD's in je douchekop prutten zou ik dan weer iets minder aanradenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef gothic-blackie het volgende:
en elisa ik zal niet onder de DVD speler gaan staan
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ja vandaag, in de zin van de 12de
en elisa ik zal niet onder de DVD speler gaan staan
Lijkt mij iets voor de users. Want daar valt denk ik nog wel wat over te zeggen.Ik vind het niet fair om over mensen te praten als ze er niet bij zijn om te reageren, dus dat stuk heb ik eruit gelaten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar, er moet nu wel (nog) iets gezegd worden neem ik aan toch? Als Qwea niet terug mocht lezen dan weet ze niet eens dat er iets is, en dan krijgt Loveless gelijk met zijn "er wordt overheen gepraat"
Elies bewondert mij omdat ik kan kotsen....quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bewonder je
De keren dat ik misselijk ben, probeer ik het gepassioneerd binnen te houden. Met succes
Het gaat wmb niet zozeer om een persoon of om personen. En als het dat wel gaat, dan gaat het niet alleen om Qwea. Los daarvan: de tam-tam zal vast al wel op gang gekomen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef tombolafan het volgende:
Is dit keer aan te raden, van halverwege het vorige topic tot nu en je bent bij. En voel je vrij ook jouw mening geven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk even teruglezen
Jij mag kiezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Cat22 het volgende:
Elies bewondert mij omdat ik kan kotsen....
Moet ik nuof
zijn?
Daar heb je wel gelijk in. Ik heb het wel gedaan, omdat het nu speelde en ze het eventueel terug kan lezen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt mij iets voor de users. Want daar valt denk ik nog wel wat over te zeggen.Ik vind het niet fair om over mensen te praten als ze er niet bij zijn om te reageren, dus dat stuk heb ik eruit gelaten.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms kan het erg opluchten, is mijn ervaring.
Misselijk en het idee hebben dat een lege maag me beter doet voelen? Paracetamol oplossen in een glas water en gegarandeerd dat ik na een paar slokken de porceleinen god aanbid.
jaaaaaaaaaaaa, dat heb ik ook!!! paracetamol rulesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(en soms is de aanblik van de wc al voldoende....)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tuulk gaat het niet om één persoon. De groep maakt de sfeer en daar zijn we met z'n allen bij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wmb niet zozeer om een persoon of om personen. En als het dat wel gaat, dan gaat het niet alleen om Qwea. Los daarvan: de tam-tam zal vast al wel op gang gekomen zijn.
Wat vind jij?
Ik hoop wel dat we hier gewoon uit gaan komen, want ik vind het juist zo'n leuk groepje hier. Allemaal zo verschillend en toch samen voor elkaar te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk gaat het niet om één persoon. De groep maakt de sfeer en daar zijn we met z'n allen bij.
Ja, precies! Is toch wel makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa, dat heb ik ook!!! paracetamol rules![]()
(en soms is de aanblik van de wc al voldoende....)
Voor zover ik de groep ken komt het wel weer goed. Er wordt even gemopperd en gediscussieerd en dan gaan we weer met z'n allen verder. Maar hopelijk letten we in het vervolg wel wat beter op elkaar en de grenzen en zéggen we het las het ons dwars zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat we hier gewoon uit gaan komen, want ik vind het juist zo'n leuk groepje hier. Allemaal zo verschillend en toch samen voor elkaar te zijn.
Kattenkots is geen probleem; zolang het niet uit tweevoeters komt, heb ik er geen probleem mee. Als het moet, vang ik het zelfs op met mijn maatje 37quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Cat22 het volgende:
Ja, precies! Is toch wel makkelijk hoor.
Elies, heb je dat ook met kattekotsjes? Want die kwam je toch regelmatig tegen he? Of werd de beeb daarvoor ineschakeld?
Zal toch wel? Ik ga er in elk geval wel van uit!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Bamba het volgende:
Ik hoop wel dat we hier gewoon uit gaan komen, want ik vind het juist zo'n leuk groepje hier. Allemaal zo verschillend en toch samen voor elkaar te zijn.
Da's wel zeer hendig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kattenkots is geen probleem; zolang het niet uit tweevoeters komt, heb ik er geen probleem mee. Als het moet, vang ik het zelfs op met mijn maatje 37
Ik vind dat het zeker genoemd mag worden, al was het alleen maar om Qwea ook de kans te geven zich te verdedigen, want dit is natuurlijk om haar heen gegaan (en dat kon niet anders, het was nu actueel en zij was er immers niet...)quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wmb niet zozeer om een persoon of om personen. En als het dat wel gaat, dan gaat het niet alleen om Qwea. Los daarvan: de tam-tam zal vast al wel op gang gekomen zijn.
Wat vind jij?
Hopelijk gebeurt dat ook idd!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor zover ik de groep ken komt het wel weer goed. Er wordt even gemopperd en gediscussieerd en dan gaan we weer met z'n allen verder. Maar hopelijk letten we in het vervolg wel wat beter op elkaar en de grenzen en zéggen we het las het ons dwars zit.
Welja!! Daar komen we wel uit hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
en het stomme is dat ik Qwea eigenlijk gewoon sympathiek over vind komen (grote mond maar klein hartje oid), maar dat ze wel inderdaad vrij grof kan zijn...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat het zeker genoemd mag worden, al was het alleen maar om Qwea ook de kans te geven zich te verdedigen, want dit is natuurlijk om haar heen gegaan (en dat kon niet anders, het was nu actueel en zij was er immers niet...)
Maar in de korte tijd dat ik hier kom, is het enige waar gezeur over geweest is, de groffe acties en posts van oa Qwea (ook die topictitels inderdaad) . Dus het lijkt me wel dat er gezegd mag worden dat een groot deel van de users hier het niet zo heel leuk vind...
Maar het is wel zo dat de rest (ik soms ook hoor) haar als het ware voedt door mee te lullen of anderszins op haar te reageren als ze die dingen post. En dat bedoel ik met dat de groep de sfeer maakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat het zeker genoemd mag worden, al was het alleen maar om Qwea ook de kans te geven zich te verdedigen, want dit is natuurlijk om haar heen gegaan (en dat kon niet anders, het was nu actueel en zij was er immers niet...)
Maar in de korte tijd dat ik hier kom, is het enige waar gezeur over geweest is, de groffe acties en posts van oa Qwea (ook die topictitels inderdaad) . Dus het lijkt me wel dat er gezegd mag worden dat een groot deel van de users hier het niet zo heel leuk vind...
Zoals ik Qwea ken is het zeker haar bedoeling niet geweest om mensen te kwetsen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Welja!! Daar komen we wel uit hoor.
En het is inderdaad een hartstikke leuke groep
Qwea is een enorm lieverdquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en het stomme is dat ik Qwea eigenlijk gewoon sympathiek over vind komen (grote mond maar klein hartje oid), maar dat ze wel inderdaad vrij grof kan zijn...
Dat is waar, er wordt vaak genoeg meegeluld. En nu stop ik ook, omdat het idd toch een beetje als roddelen voelt ook al kun je teruglezen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo dat de rest (ik soms ook hoor) haar als het ware voedt door mee te lullen of anderszins op haar te reageren als ze die dingen post. En dat bedoel ik met dat de groep de sfeer maakt.
Maar nu hebben we het alweer over Qwea terwijl ze er niet bij is, ik wil toch wachten tot zij gereageerd heeft. En de andere mensen die ook een leven hebben op vrijdagavond.
Ach gosquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
De andere katten gaan gewoon hun gangetje hier; al valt het ons op dat ze tegenwoordig altijd met z'n 3en in dezelfde ruimte zijn.
Melvin is wel 2 dagen echt van slag geweest.
Hij heeft Baloe nog een kopje gegeven terwijl die al aan het inslapen was
Arme lieve Melvin.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
De andere katten gaan gewoon hun gangetje hier; al valt het ons op dat ze tegenwoordig altijd met z'n 3en in dezelfde ruimte zijn.
ah, wat schattig...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:51 schreef Cat22 het volgende:
ATTENTIE!
Ik zie net een reclame: 'Angst voor sex' bij Phobiac. En er kwamen een aantal dingen uit een zekere hotelkamer voorbij.![]()
A.s. maandag bij Veronica.
Ja, ik denk ik zeg het maar effe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt uitstellen van het verhaal!!!!!!
Hoi.quote:
*genoteerd!!!!!quote:
Truste!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*genoteerd!!!!!
Ik ga slapen btw...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat ik ook induik.![]()
![]()
Disclaimer: enige overeenkomst met de bedtijden van Tombolafan berust op louter toeval.
Ik zwabber met je mee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zwabber een beetje het topic in en uit vandaag
Heftig voor deze SC zonder meer maar niet voor FOK in het algemeen, FOK is een heel heftig forum en zeker op sommige sub-fora gaat men regelmatig over de scheef en veel te ver en daar kookt mijn bloed regelmatig. In deze discussie niet zoals verder op FOK (al keek ik wel behoorlijk op van de discussie omdat ik die hier niet echt vaak zo tegenkom) maar als er mensen zich aan storen dient het wel bespreekbaar te zijn. Ik ga er verder niet in op individuen zonder dat de betrokken personen hier zijn, vind ik wel zo eerlijk en prettig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dit keer aan te raden, van halverwege het vorige topic tot nu en je bent bij. En voel je vrij ook jouw mening geven.
Ja!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme lieve Melvin.Echt afscheid genomen.
Heeft hij nu zijn draai weer wat gevonden?
Naartjie heeft Siets niet echt een blik aardig gekeurd. Herinner je die foto nog die ik heb gepost? Waar hij naast haar lichaampje zijn kont zat te wassen?![]()
Maja, is misschien beter ook. Want hoe leg je een kat uit dat zijn maatje er niet meer is.
Ja hoi!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:19 schreef trovey het volgende:
Willen de actieven zo nog even melden....iedereen gaat nu zo snel naar bed toe dat ik het even kwijt ben![]()
Ik ben er dus.....
Wie weet komt hij nu net wel langs je huis rijden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:50 schreef trovey het volgende:
Die moet hier ergens rondrijden...dronken kroeggangers naar huis brengen....heerlijk![]()
Affijn...omdat we allemaal dierenliefhebbers zijn (wat doe je hier anders) even wat amusement
[ afbeelding ]
Nu weet ik waarom ik soms niet goed slaap
En mensen die jaren jonger zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
en mensen die hem al kennen
en mensen die kunnen inzoomen met hun browser:P
OMG, mijn katten willen me vermoorden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is beter, groter durf ik hem niet te maken
Zou kunnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wie weet komt hij nu net wel langs je huis rijden.
Dat plaatje is te klein om te kunnen lezen.
Hij kan door je straat rijden omdat hij een ritje heeft waarvan jouw straat op de route ligt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou kunnenal zijn mijn buren niet zulke partygangers..11.00 uur en alles is donker en ja ook op vrijdagavond en in het weekend...altijd
Nou weet je het....het is een complot...we moeten allemaal samenwerken.....HELP mijn katten zijn erachter gekomen dat we ze door hebben.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
OMG, mijn katten willen me vermoorden.
je kan natuurlijk JJH bestellenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou weet je het....het is een complot...we moeten allemaal samenwerken.....HELP mijn katten zijn erachter gekomen dat we ze door hebben.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
En toch he... zien ze er zó lief uit als ze tevreden liggen te slapen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou weet je het....het is een complot...we moeten allemaal samenwerken.....HELP mijn katten zijn erachter gekomen dat we ze door hebben............................................. ........................................................................... ......................................................................
............................................................................. .............................................................................. ........................................................................................................................................................................
Aanval afgeslagen......met een zakje blikvoerquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij kan door je straat rijden omdat hij een ritje heeft waarvan jouw straat op de route ligt.
Moet ik wel weten bij welk taxibedrijf hij werktquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan natuurlijk JJH bestellen
de mensheid gaat ten onderquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En toch he... zien ze er zó lief uit als ze tevreden liggen te slapen.
Hier doen ze tegen deze tijd...correcte tegen elke tijd...niet andersquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En toch he... zien ze er zó lief uit als ze tevreden liggen te slapen.
Dan moet je bij de dagploeg zijn.....die gaan nog snellerquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:03 schreef Stali het volgende:
Tvp.
En als ik morgenochtend koffie drink zitten jullie alweer drie topics verder..
Een zakje blikvoer?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Aanval afgeslagen......met een zakje blikvoer![]()
De mijne ook niet en toch komt er weleens een taxi doorheen rijden.quote:Mijn straat is nou niet echt een doorgaande route voor auto's
Ik wil zwabber voor mij alleen en dan ros ik hem morgen het hele huis door.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moet je bij de dagploeg zijn.....die gaan nog snellermaar blijf...dan hebben we een quartet want Zwabber wil een trio
![]()
Echt, als ze me ter plekke met zijn 4en zouden killen, zou ik waarschijlijk nog roepen hoe lief en schattig ze wel zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de mensheid gaat ten onder
waarom, omdat de vijand er zo lief uit ziet als die slaapt
Ja..ik heb zakjes blikvoer...zakje met daarin een blikquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een zakje blikvoer?![]()
[..]
De mijne ook niet en toch komt er weleens een taxi doorheen rijden.
Hoi OS.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Echt, als ze me ter plekke met zijn 4en zouden killen, zou ik waarschijlijk nog roepen hoe lief en schattig ze wel zijn.
Wintertijd is winterslaap lijkt soms wel bij die luie katters.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier doen ze tegen deze tijd...correcte tegen elke tijd...niet anders
ZWABBER!!!!!!....kansje voor jequote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil zwabber voor mij alleen en dan ros ik hem morgen het hele huis door.
Zijn ze toch ook.....we gaan gewoon katten aaiend ten onderquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Echt, als ze me ter plekke met zijn 4en zouden killen, zou ik waarschijlijk nog roepen hoe lief en schattig ze wel zijn.
Tja oudjes hier.....en dan zal ik weten ook....snurk snurk...oh wacht dat deden ze ook toen ze jonger waren....quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wintertijd is winterslaap lijkt soms wel bij die luie katters.
Ik snap er heul nog steeds niks van, maar het zal wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja..ik heb zakjes blikvoer...zakje met daarin een blik![]()
Wat een contrast met jou als nachtbrakert dan.quote:en hier rijdt ook wel eens een taxi maar echt om iemand te brengen die hier woont en het is hier na 11.00 uur echt uitgestorven
Zal hem eens buzzen op MSNquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Lijkt me een buitenkans voor zwabbertje toch.
Dat is toch helemaal geen dramatisch einde.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn ze toch ook.....we gaan gewoon katten aaiend ten onder
Tis laatquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik snap er heul nog steeds niks van, maar het zal wel.
[..]
Wat een contrast met jou als nachtbrakert dan.
Ja dat wou ik zeggen, de jonkies slapen hier het hardst.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja oudjes hier.....en dan zal ik weten ook....snurk snurk...oh wacht dat deden ze ook toen ze jonger waren....
Maar het is niet zo'n leuk gezicht voor diegene die je aantreftquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen dramatisch einde.
Had ooit de account "Tusk" en je was erg lief voor nieuwkomers. Over de rest gaan we het natuurlijk niet hebben.quote:
Oud, jong het is hier hopeloos en ja hoor...alles is hier in snurkstand...katten en hondenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja dat wou ik zeggen, de jonkies slapen hier het hardst.
ik ben een beetje bang nu...quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil zwabber voor mij alleen en dan ros ik hem morgen het hele huis door.
You should be.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben een beetje bang nu... [ afbeelding ]
Ik vind je een hele leuke uitzondering.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Tis laat...maar natvoer in een zakje zegt je wel wat
![]()
Ik ben de grote uitzondering hier
Dat weet ik nog wel hoor, dat je Tusk was en ook wel dat jij nu Stali bent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Had ooit de account "Tusk" en je was erg lief voor nieuwkomers. Over de rest gaan we het natuurlijk niet hebben.
Maar ik vind het leuk om je toch weer tegen te komen en in F&F nog wel..
Mijn katten zijn uit het zicht nu... dus ze zijn óf boven, of buiten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Oud, jong het is hier hopeloos en ja hoor...alles is hier in snurkstand...katten en honden
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind je een hele leuke uitzondering.
Maar weereens een Duracelletje erin gooien dan....quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:33 schreef DeZwabber het volgende:
dit topic is zo dood, dat het niet meer leeft
badoem tssjjjjj
Hier zijn ze in ieder geval niet buiten....zijn binnenkattenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:27 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn katten zijn uit het zicht nu... dus ze zijn óf boven, of buiten.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Maar weereens een Duracelletje erin gooien dan....
[ afbeelding ]
Mijn katten zijn niet binnen te houden, ze zouden in staat zijn de deur uit zijn voegen te rammen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier zijn ze in ieder geval niet buiten....zijn binnenkatten
Onder het regeltje waarin je moet typen toch?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:45 schreef trovey het volgende:
Kan iemand mij eens vertellen waar die buzzerfunctiew op Messenger/MSN/Windows live mail or whateveris gebleven
....ik mag een boon zijn als ik het kan vinden
....of is die functie weer afgevoerd
Dat 3e icoontje met dat scheve smoeltje.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:48 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Onder het regeltje waarin je moet typen toch?
Er zijn er 2 een paar maanden geleden naar buiten gelopen...de deur stond per ongeluk open...broer en zus...Tickel en Trico...nr.1 ziek door een kaakbotontsteking en moest een paar dagen later naar de specialist en de tweede een beetja gaga door een herseninfarct in 2008.......kater Tickel vond ik stijf als een plank door de angst terug in het trappenhuis terwijl Trico een paar uur later door de dierenambulance werd teruggebracht omdat ze luid blerend was aangetroffen in een tuin wat verderop......ja ik heb echte buitenkattenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:47 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Mijn katten zijn niet binnen te houden, ze zouden in staat zijn de deur uit zijn voegen te rammen.
Vandaar ook dat we een kattenluik hebben, kunnen ze gaan en staan waar ze willen.
katten van de straatquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn er 2 een paar maanden geleden naar buiten gelopen...de deur stond per ongeluk open...broer en zus...Tickel en Trico...nr.1 ziek door een kaakbotontsteking en moest een paar dagen later naar de specialist en de tweede een beetja gaga door een herseninfarct in 2008.......kater Tickel vond ik stijf als een plank door de angst terug in het trappenhuis terwijl Trico een paar uur later door de dierenambulance werd teruggebracht omdat ze luid blerend was aangetroffen in een tuin wat verderop......ja ik heb echte buitenkatten...helemaal gehard door het buitenleven
Agossie, die willen echt niet buiten. Maar beter ook in hun toestand.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Er zijn er 2 een paar maanden geleden naar buiten gelopen...de deur stond per ongeluk open...broer en zus...Tickel en Trico...nr.1 ziek door een kaakbotontsteking en moest een paar dagen later naar de specialist en de tweede een beetja gaga door een herseninfarct in 2008.......kater Tickel vond ik stijf als een plank door de angst terug in het trappenhuis terwijl Trico een paar uur later door de dierenambulance werd teruggebracht omdat ze luid blerend was aangetroffen in een tuin wat verderop......ja ik heb echte buitenkatten...helemaal gehard door het buitenleven
Allemaal bedankt voor de info, heb het opgeschreven want niemand is online en waarschijnlijk kan ik het dan pas gebruiken (of niet natuurlijkquote:
Joh doe even normaal, je bent nooit te oud om te leren en bovendien... jij bent heul nog niet oud.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Allemaal bedankt voor de info, heb het opgeschreven want niemand is online en waarschijnlijk kan ik het dan pas gebruiken (of niet natuurlijk) [wim sonneveld mode aan]Ik wordt te oud voor die rotzooi
( [wim sonneveld mode uit]
zeker...super gehard...zeker een paar jaar geleden toen ik Tickel per ongeluk buiten had gesloten 's avonds laat..doe ik 's morgens de voordeur open...zit meneer er nogquote:
ik ben al de hele avond onlinequote:Op zaterdag 12 december 2009 02:56 schreef trovey het volgende:
[..]
Allemaal bedankt voor de info, heb het opgeschreven want niemand is online en waarschijnlijk kan ik het dan pas gebruiken (of niet natuurlijk) [wim sonneveld mode aan]Ik wordt te oud voor die rotzooi
( [wim sonneveld mode uit]
Ik heb het pas sinds gisteren...oh wacht vanmorgenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:59 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Joh doe even normaal, je bent nooit te oud om te leren en bovendien... jij bent heul nog niet oud.
Hier nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben al de hele avond online
Gewoon weer komen en anders gewoon even lurken als het onderwerp je niet bevalt/interesseert, slaap zequote:Op zaterdag 12 december 2009 02:53 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje.
het gaat wel hier, de dag viel me mee. Nou ja op wat kutmomenten na dan...
Heb hier wel gelezen en 2 Posts gedaan die niemand gezien heeftmaar het gezeik over bussen kon ik even niet aan
ik mag ok graag klagen over het ov maar kom op! Je kan ook overdrijven , er zijn ergere dingen ja
ik zal er vandaag wel gevoeliger voor geweest zijn dan andersmaar sowieso kom ik hier niet zo vaak meer, het gaat te snel, veel negatief gejank en k wil ook niet heel de tijd over hetzelfde onderwerp beginnen ( wat me nogal bezighoudt
) dus dan zeg ik maar niks.
Nouja komt wel weer.
Hoe is het met jou?(en de rest natuurlijk)
ik lees het morgen wel, ti's bedtijd
quote:
Zeker niet met 2 dodenweg hier...zus Het licht brandt maar er is niemand thuis en broer Plankiequote:Op zaterdag 12 december 2009 02:55 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Agossie, die willen echt niet buiten. Maar beter ook in hun toestand.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:53 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje.
het gaat wel hier, de dag viel me mee. Nou ja op wat kutmomenten na dan...
Heb hier wel gelezen en 2 Posts gedaan die niemand gezien heeftmaar het gezeik over bussen kon ik even niet aan
ik mag ok graag klagen over het ov maar kom op! Je kan ook overdrijven , er zijn ergere dingen ja
ik zal er vandaag wel gevoeliger voor geweest zijn dan andersmaar sowieso kom ik hier niet zo vaak meer, het gaat te snel, veel negatief gejank en k wil ook niet heel de tijd over hetzelfde onderwerp beginnen ( wat me nogal bezighoudt
) dus dan zeg ik maar niks.
Nouja komt wel weer.
Hoe is het met jou?(en de rest natuurlijk)
ik lees het morgen wel, ti's bedtijd
wat ben jij laat opquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik reageer morgen wel ff...ik duik er ook in
Gaat niet lukken met die buzzerquote:
Voor even een nachtbraker....slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik reageer morgen wel ff...ik duik er ook in
Welterusten en een leuke dag morgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga wel slapen, moet er morgen vroeg uit
Wattequote:Op zaterdag 12 december 2009 03:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga wel slapen, moet er morgen vroeg uit
quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten en een leuke dag morgen.![]()
En Ingetje en MB ook lekker slapen.
De Zwabbermans die eerder gaat slapen dan ik... het is bijna ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Watte...Zwabbermans houdt er al mee op....hij is ziek
Nog niet hoor...quote:
Welnee, hij heeft morgen een intensieve dag voor de boeg, die jongen is voor de verandering eindelijk eens een keer verstandig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:32 schreef trovey het volgende:
Kan niet....is echt niet goed....ik maak me zorgen
Nee hij wordt oud....had ook al problemen bij dat concert...geluid te hard en zo...tja bij een concert van Rammstein...dat is vreemdquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft morgen een intensieve dag voor de boeg, die jongen is voor de verandering eindelijk eens een keer verstandig.
Ik heb nog een "peuk" op te roken, dus ik hou je nog even gezelschap, gij bijzondere uitzonderlijke vrij-jongedame.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:35 schreef trovey het volgende:
Ga dan maar lekker slapen hoor...ik praat wel tegen het behang hier...doe ik vaak genoeg op dit tijd
stip
Haha zie je wel, het is net als bij die katten, de jonkies gedragen zich als de oudjes en de oudjes zijn nog jong.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hij wordt oud....had ook al problemen bij dat concert...geluid te hard en zo...tja bij een concert van Rammstein...dat is vreemd
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Haha zie je wel, het is net als bij die katten, de jonkies gedragen zich als de oudjes en de oudjes zijn nog jong.
Het is een lange peuk, dus die doet nog wel even..quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:40 schreef trovey het volgende:
Leuk...extra langzaam roken dan......
Hapje bij de sigaret
[ afbeelding ]
en wat te drinken
[ afbeelding ]
Lieverd, neem mijn tip ter harte... kijk gewoon geen teevee meer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:42 schreef trovey het volgende:
Giel Beelen op de tv...waarom kijk ik nou...oh ja...omdat het op de ander zenders nog beroerder is
Ach soms is er wel wat leuks op en met mijn internetverbinding zit downloaden er ook niet echt in.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lieverd, neem mijn tip ter harte... kijk gewoon geen teevee meer.
Doe ik ook niet en bevalt me prima.
Dan kun je wellicht wat selectiever kijken, zodat je je niet hoeft te ergeren aan dingen waarvan je je afvraagt waarom je er naar kijkt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach soms is er wel wat leuks op en met mijn internetverbinding zit downloaden er ook niet echt in.
Mijn peukje is nu wel bijna op.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:50 schreef trovey het volgende:
Ach...Beelen...ontlokt mij altijd een
Welterusten Trovey, lekker slapen met je beestenboel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:52 schreef trovey het volgende:
Mooi dan ga ik ook slapen....straks gezond weer op, slaap lekker![]()
Ochtendploeg...veel plezier
Geen tijd meer voor een slaapverhaaltje van Snoopy ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:52 schreef trovey het volgende:
Welke ochtendploeg bedoel je , met welke bezigheden post ik hier eigenlijk ?quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:52 schreef trovey het volgende:
Ik zou je graag een nachtkutje geven maar ik wil mijn vraagje stellen asjeblieft...quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:56 schreef trovey het volgende:
Dit topic is tot nader order gesloten
quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
die jongen is voor de verandering eindelijk eens een keer verstandig.
ieeuw.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:02 schreef DeZwabber het volgende:
slapen wil niet, straks poging 2
![]()
[..]
wat?quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:04 schreef kitao het volgende:
Mag ik het misschien aan swiebertje zwabber stellen dan ?
Met welk beest duikt ze nu weer het nest in ?!quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten Trovey, lekker slapen met je beestenboel.
Vroeger had ik viditel , daarna heb ik bewust ergens een gat laten vallen van een jaartje of tien in het internettijdperk.quote:Op zaterdag 12 december 2009 04:13 schreef DeZwabber het volgende:
en waarom gebruik je dan geen flikker, fotoemmer of imageshag ?
woodstockquote:Op zaterdag 12 december 2009 04:13 schreef kitao het volgende:
[..]
Met welk beest duikt ze nu weer het nest in ?!
waarom , wie is de ochtendploeg , wie is de nachtploeg, verdorrie is weekend toch .quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |