Jij mag kiezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Cat22 het volgende:
Elies bewondert mij omdat ik kan kotsen....
Moet ik nuof
zijn?
Daar heb je wel gelijk in. Ik heb het wel gedaan, omdat het nu speelde en ze het eventueel terug kan lezen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt mij iets voor de users. Want daar valt denk ik nog wel wat over te zeggen.Ik vind het niet fair om over mensen te praten als ze er niet bij zijn om te reageren, dus dat stuk heb ik eruit gelaten.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms kan het erg opluchten, is mijn ervaring.
Misselijk en het idee hebben dat een lege maag me beter doet voelen? Paracetamol oplossen in een glas water en gegarandeerd dat ik na een paar slokken de porceleinen god aanbid.
jaaaaaaaaaaaa, dat heb ik ook!!! paracetamol rulesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(en soms is de aanblik van de wc al voldoende....)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tuulk gaat het niet om één persoon. De groep maakt de sfeer en daar zijn we met z'n allen bij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wmb niet zozeer om een persoon of om personen. En als het dat wel gaat, dan gaat het niet alleen om Qwea. Los daarvan: de tam-tam zal vast al wel op gang gekomen zijn.
Wat vind jij?
Ik hoop wel dat we hier gewoon uit gaan komen, want ik vind het juist zo'n leuk groepje hier. Allemaal zo verschillend en toch samen voor elkaar te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk gaat het niet om één persoon. De groep maakt de sfeer en daar zijn we met z'n allen bij.
Ja, precies! Is toch wel makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa, dat heb ik ook!!! paracetamol rules![]()
(en soms is de aanblik van de wc al voldoende....)
Voor zover ik de groep ken komt het wel weer goed. Er wordt even gemopperd en gediscussieerd en dan gaan we weer met z'n allen verder. Maar hopelijk letten we in het vervolg wel wat beter op elkaar en de grenzen en zéggen we het las het ons dwars zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat we hier gewoon uit gaan komen, want ik vind het juist zo'n leuk groepje hier. Allemaal zo verschillend en toch samen voor elkaar te zijn.
Kattenkots is geen probleem; zolang het niet uit tweevoeters komt, heb ik er geen probleem mee. Als het moet, vang ik het zelfs op met mijn maatje 37quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Cat22 het volgende:
Ja, precies! Is toch wel makkelijk hoor.
Elies, heb je dat ook met kattekotsjes? Want die kwam je toch regelmatig tegen he? Of werd de beeb daarvoor ineschakeld?
Zal toch wel? Ik ga er in elk geval wel van uit!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Bamba het volgende:
Ik hoop wel dat we hier gewoon uit gaan komen, want ik vind het juist zo'n leuk groepje hier. Allemaal zo verschillend en toch samen voor elkaar te zijn.
Da's wel zeer hendig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kattenkots is geen probleem; zolang het niet uit tweevoeters komt, heb ik er geen probleem mee. Als het moet, vang ik het zelfs op met mijn maatje 37
Ik vind dat het zeker genoemd mag worden, al was het alleen maar om Qwea ook de kans te geven zich te verdedigen, want dit is natuurlijk om haar heen gegaan (en dat kon niet anders, het was nu actueel en zij was er immers niet...)quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wmb niet zozeer om een persoon of om personen. En als het dat wel gaat, dan gaat het niet alleen om Qwea. Los daarvan: de tam-tam zal vast al wel op gang gekomen zijn.
Wat vind jij?
Hopelijk gebeurt dat ook idd!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor zover ik de groep ken komt het wel weer goed. Er wordt even gemopperd en gediscussieerd en dan gaan we weer met z'n allen verder. Maar hopelijk letten we in het vervolg wel wat beter op elkaar en de grenzen en zéggen we het las het ons dwars zit.
Welja!! Daar komen we wel uit hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
en het stomme is dat ik Qwea eigenlijk gewoon sympathiek over vind komen (grote mond maar klein hartje oid), maar dat ze wel inderdaad vrij grof kan zijn...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat het zeker genoemd mag worden, al was het alleen maar om Qwea ook de kans te geven zich te verdedigen, want dit is natuurlijk om haar heen gegaan (en dat kon niet anders, het was nu actueel en zij was er immers niet...)
Maar in de korte tijd dat ik hier kom, is het enige waar gezeur over geweest is, de groffe acties en posts van oa Qwea (ook die topictitels inderdaad) . Dus het lijkt me wel dat er gezegd mag worden dat een groot deel van de users hier het niet zo heel leuk vind...
Maar het is wel zo dat de rest (ik soms ook hoor) haar als het ware voedt door mee te lullen of anderszins op haar te reageren als ze die dingen post. En dat bedoel ik met dat de groep de sfeer maakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat het zeker genoemd mag worden, al was het alleen maar om Qwea ook de kans te geven zich te verdedigen, want dit is natuurlijk om haar heen gegaan (en dat kon niet anders, het was nu actueel en zij was er immers niet...)
Maar in de korte tijd dat ik hier kom, is het enige waar gezeur over geweest is, de groffe acties en posts van oa Qwea (ook die topictitels inderdaad) . Dus het lijkt me wel dat er gezegd mag worden dat een groot deel van de users hier het niet zo heel leuk vind...
Zoals ik Qwea ken is het zeker haar bedoeling niet geweest om mensen te kwetsen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Welja!! Daar komen we wel uit hoor.
En het is inderdaad een hartstikke leuke groep
Qwea is een enorm lieverdquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en het stomme is dat ik Qwea eigenlijk gewoon sympathiek over vind komen (grote mond maar klein hartje oid), maar dat ze wel inderdaad vrij grof kan zijn...
Dat is waar, er wordt vaak genoeg meegeluld. En nu stop ik ook, omdat het idd toch een beetje als roddelen voelt ook al kun je teruglezen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo dat de rest (ik soms ook hoor) haar als het ware voedt door mee te lullen of anderszins op haar te reageren als ze die dingen post. En dat bedoel ik met dat de groep de sfeer maakt.
Maar nu hebben we het alweer over Qwea terwijl ze er niet bij is, ik wil toch wachten tot zij gereageerd heeft. En de andere mensen die ook een leven hebben op vrijdagavond.
Ach gosquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
De andere katten gaan gewoon hun gangetje hier; al valt het ons op dat ze tegenwoordig altijd met z'n 3en in dezelfde ruimte zijn.
Melvin is wel 2 dagen echt van slag geweest.
Hij heeft Baloe nog een kopje gegeven terwijl die al aan het inslapen was
Arme lieve Melvin.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
De andere katten gaan gewoon hun gangetje hier; al valt het ons op dat ze tegenwoordig altijd met z'n 3en in dezelfde ruimte zijn.
Melvin is wel 2 dagen echt van slag geweest.
Hij heeft Baloe nog een kopje gegeven terwijl die al aan het inslapen was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |