abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75538705
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:19 schreef trovey het volgende:

[..]

Met 9 katten is het hier bijna elke dag BINGO!....als het geen haarbal is is het wel te snel eten...tja zonder die tandjes wordt de boel gewoon doorgeslikt dus voor je het weet komt het er ook weer uit (met eentje als absoluut topkotser) maar daar hebben we weer de hondjes en de twee zwart-zilver noortjes voor...die werken de warme dampende hap wel weer weg.....eet smakelijk ...alleen soms wel lichte vlekken...afijn daar hebben we dan weer de tapijtreiniger voor...speciaal gekocht voor dat soort geintjes ....maar het wordt wel weer lekker schoon
Haha, dan blijf je wel lekker poetsen iedere dag .
And so the lion fell in love with the lamb
pi_75538708
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Echt niet Ik ben jaloers op je; het is voor mij reden nummer 1 om iets niet te eten!

Het was overigens in 1983

Helaas, ik moet het zelf meegemaakt hebben. Daarom houd ik niet van frikandellen. Was volgens mij ook 1983.
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:19 schreef trovey het volgende:

[..]

Met 9 katten is het hier bijna elke dag BINGO!....als het geen haarbal is is het wel te snel eten...tja zonder die tandjes wordt de boel gewoon doorgeslikt dus voor je het weet komt het er ook weer uit (met eentje als absoluut topkotser) maar daar hebben we weer de hondjes en de twee zwart-zilver noortjes voor...die werken de warme dampende hap wel weer weg.....eet smakelijk ...alleen soms wel lichte vlekken...afijn daar hebben we dan weer de tapijtreiniger voor...speciaal gekocht voor dat soort geintjes ....maar het wordt wel weer lekker schoon
Heb jij er 9!? Wat een huishouden!

Ik moet zeggen dat ik gezegend lijk te zijn met niet-kotsers.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75538733
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Helaas, ik moet het zelf meegemaakt hebben. Daarom houd ik niet van frikandellen. Was volgens mij ook 1983.
[..]

Nog maar 9 ...had er meer maar ja de tijd
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_75538736
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:18 schreef senesta het volgende:

[..]

Hier ben ik het echt helemaal mee eens

Ik heb me rotgelezen want toen ik 419 uitgelezen had was 420 alweer bijna vol

Het mooie aan deze SC vond ik altijd dat er zoveel mensen zaten met zulke verschillende karakters en dat ging eigenlijk altijd wonderbaarlijk goed. Irritaties werden benoemd, soms even gemoppert op elkaar en meestal draaide het er wel op uit dat er begrip voor elkaar kwam en dat er meer op bepaalde dingen gelet werd.

En dat mag ook best soms hoor, is helemaal niets mis mee. Ik heb juist wat meer moeite met het geforceerd over andere dingen praten omdat dingen blijkbaar niet benoemd mogen worden.
Jullie zijn niet de enigen, zoals uit de discussie van het vorige topic bleek. Maar we hadden het met z'n alen gewoon eerder moeten uitspreken.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:25:11 #105
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75538771
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]

Ik hoef het niet mee te maken

Wij zijn een gezegende niet-kotsers-familie. Ik kan me van paps en mams ieder één keer herinneren. En ik ben er dus zelf na mijn 14e ook mee gestopt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_75538778
*hap*

Hmmmm... cola. Geen favorietje.
pi_75538784
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef Bamba het volgende:

[..]

Haha, dan blijf je wel lekker poetsen iedere dag .
Helaas wel ...maar ja dat hoort erbij
Optimist tot in de kist
pi_75538787
hihihi ff tussendoor, tussen de discussies door, ik is verwent door vriendje. heb voor me verjaardag een DVD speler (die ook avi's kan spelen) gekregen en een douchekop van 12 centimeter oftewel ik ga lekker douchen en duik dan me bedje in, morgen komt alle visite!
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:26:41 #109
33954 ElisaB
pi_75538816
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef gothic-blackie het volgende:
hihihi ff tussendoor, tussen de discussies door, ik is verwent door vriendje. heb voor me verjaardag een DVD speler (die ook avi's kan spelen) gekregen en een douchekop van 12 centimeter oftewel ik ga lekker douchen en duik dan me bedje in, morgen komt alle visite!
Gefeliciteerd

Niet in de war raken (dat je onder je dvd-speler gaat staan of zo )
pi_75538842
quote:
Was je vandaag jarig? Zo ja, alsnog gefeliciteerd!!!
And so the lion fell in love with the lamb
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 00:27:48 #111
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75538844
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

Niet in de war raken (dat je onder je dvd-speler gaat staan of zo )
Lekker mens
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_75538852
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik hoef het niet mee te maken

Wij zijn een gezegende niet-kotsers-familie. Ik kan me van paps en mams ieder één keer herinneren. En ik ben er dus zelf na mijn 14e ook mee gestopt.
Soms kan het erg opluchten, is mijn ervaring.

Misselijk en het idee hebben dat een lege maag me beter doet voelen? Paracetamol oplossen in een glas water en gegarandeerd dat ik na een paar slokken de porceleinen god aanbid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_75538858
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:27 schreef Bamba het volgende:

[..]

Was je vandaag jarig? Zo ja, alsnog gefeliciteerd!!!
ja vandaag, in de zin van de 12de

en elisa ik zal niet onder de DVD speler gaan staan
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_75538860
quote:
Boffert...ik zit hier met zo'n mini bespaardouchekop......en kan het ding er niet meer afkrijgen om het te vervangen ...slaap lekker als je zover bent

En trouwens: ook nog gefeliciteerd!
Optimist tot in de kist
pi_75538861
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Jullie zijn niet de enigen, zoals uit de discussie van het vorige topic bleek. Maar we hadden het met z'n alen gewoon eerder moeten uitspreken.
Maar, er moet nu wel (nog) iets gezegd worden neem ik aan toch? Als Qwea niet terug mocht lezen dan weet ze niet eens dat er iets is, en dan krijgt Loveless gelijk met zijn "er wordt overheen gepraat"

Is dat nu aan de users? Of is dit een mod-taak (ik heb geen idee eigenlijk... )
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator zaterdag 12 december 2009 @ 00:28:34 #116
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_75538864
Gefeliciteerd gothic-blackie
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_75538866
quote:
Alsnog feli!
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:29:15 #118
33954 ElisaB
pi_75538881
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Soms kan het erg opluchten, is mijn ervaring.

Misselijk en het idee hebben dat een lege maag me beter doet voelen? Paracetamol oplossen in een glas water en gegarandeerd dat ik na een paar slokken de porceleinen god aanbid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bewonder je

De keren dat ik misselijk ben, probeer ik het gepassioneerd binnen te houden. Met succes
pi_75538889
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar, er moet nu wel (nog) iets gezegd worden neem ik aan toch? Als Qwea niet terug mocht lezen dan weet ze niet eens dat er iets is, en dan krijgt Loveless gelijk met zijn "er wordt overheen gepraat"

Ik moet duidelijk even teruglezen
Optimist tot in de kist
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:30:21 #120
33954 ElisaB
pi_75538908
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef gothic-blackie het volgende:
Nou ja, het kan wel of zo. Maar het schiet niet op. DVD's in je douchekop prutten zou ik dan weer iets minder aanraden
pi_75538920
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ja vandaag, in de zin van de 12de

Gefeliciteerd!!!!!
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_75538925
quote:

[..]

Lijkt mij iets voor de users. Want daar valt denk ik nog wel wat over te zeggen.Ik vind het niet fair om over mensen te praten als ze er niet bij zijn om te reageren, dus dat stuk heb ik eruit gelaten.
pi_75538949
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:29 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik bewonder je

De keren dat ik misselijk ben, probeer ik het gepassioneerd binnen te houden. Met succes
Elies bewondert mij omdat ik kan kotsen....

Moet ik nu of zijn?
  zaterdag 12 december 2009 @ 00:32:37 #124
33954 ElisaB
pi_75538956
quote:

Het gaat wmb niet zozeer om een persoon of om personen. En als het dat wel gaat, dan gaat het niet alleen om Qwea. Los daarvan: de tam-tam zal vast al wel op gang gekomen zijn.

Wat vind jij?
pi_75538967
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 00:29 schreef trovey het volgende:

[..]

Ik moet duidelijk even teruglezen
Is dit keer aan te raden, van halverwege het vorige topic tot nu en je bent bij. En voel je vrij ook jouw mening geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')