Was jij niet aan het muurduwen?quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:00 schreef Bamba het volgende:
Cat, heb je carnavalsliedjes gezongen?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wilde net een hint gaan posten!
Ja.![]()
Ons koor zat te carollen en een deur verder waren ze alles op aan het zetten voor de prinsuitroeping. Met bijbehorende soundscheck dus we hebben met z'n drietjes maar een polonaise gedaan.![]()
Zoooo fout.Carnaval komt pas NA nieuwjaar.
Ik kwam op een topictitel van de natte doos leesclub af volgens mij (was wel eerst in het vleesetende planten topic trouwens) en toen ging ik muurduwen idd en verhalen schrijvenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Was jij niet aan het muurduwen?![]()
Ik heb gesmokkeld: ben met de asielactie mee gaan posten+ hulp aangeobden, toen een topic gestart metkittens
en dan zit je gebeiteld.
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:05 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wat heb ik gewonnen???
![]()
Volgende week ga ik een reportage maken van de carnavalsvereniging hier in het dorp
Ik weet het, ik heb de verklede mensen om half 9 's morgens op de fiets gezien.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:05 schreef Bamba het volgende:
En troost je, het is al 11-11 geweest, dus officieel mag het hoor
quote:
Maar mede daarom ook mijn vraag eerder op de avond. Als ik echt de enige ben die zich stoort aan grofheid en het gebrek aan fatsoen (in mijn ogen dus), dan heb ik hier als mod niets te zoeken. Het is jullie SC en niet de mijne.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[knip, maar niet omdat het nie boeiend is]Moderatie hier is losjes en dat is vaak prettig maar soms zou ik willen dat de teugels iets strakker werden aangetrokken. Dat er even een blik van buiten komt en er gewezen wordt op grenzen die overschreden worden, met aanpassen van posts.
En dat is de andere kant. Het gaat nooit werken als alleen een mod af en toe laat horen dat iets niet kan. Dat kunnen jullie zelf ook prima (en beter zelfs). De groep bepaalt de mores (binnen de grenzen die FOK! heeft gesteld).quote:Aan de andere kant: dat is niet des Foks en moeten we best zelf kunnen. Ik zeg er zelden iets van maar heb me voorgenomen om dat in de toekomst wel te doen. Als mensen het niet met me eens zijn, so be it. Maar ik heb het gevoel dat de meerderheid er ook zo over denkt en ik vind het jammer dat de sfeer soms door een minderheid bepaald lijkt te worden. En dat er mensen door wegblijven, dát vind ik echt erg!
Je mag evengoed blijven hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kwam op een topictitel van de natte doos leesclub af volgens mij (was wel eerst in het vleesetende planten topic trouwens) en toen ging ik muurduwen idd en verhalen schrijven
Ik voel me dus best aangesproken...![]()
![]()
Wauw, wat een mooie mutsquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
GEFELICITEEEEEEERD!![]()
[..]
Ik weet het, ik heb de verklede mensen om half 9 's morgens op de fiets gezien.![]()
Niet alles wat officieel mag is ook goed.![]()
Maarre.... wat voor reportage? Ben je journalist?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik denk het wel... of het moet heel aantrekkelijk/makkelijk zijn per ov, heb wel een ov-jaarkaart nl... heb me er nog niet in verdiept...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:07 schreef Bamba het volgende:
Tombola, hoe ga jij trouwens naar DTH? Per auto?
Jij was er inderdaad snel bij met je muurduwenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:06 schreef tombolafan het volgende:
Ik kwam op een topictitel van de natte doos leesclub af volgens mij (was wel eerst in het vleesetende planten topic trouwens) en toen ging ik muurduwen idd en verhalen schrijven
Ik voel me dus best aangesproken...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef Cat22 het volgende:
Die stomme oh-oh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zijn die he? Heb je die met die gekleurde balletjes? Die zijn zooooo lekker
And so the lion fell in love with the lamb
Nice! Zolang je maar zorgt dat er geen dennebomen en kerstkransen in beeld te zien zijn,quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Wauw, wat een mooie muts![]()
![]()
Een fotoreportage. Gewoon foto's voor in de carnavalskrant eigenlijk. M'n pa maakt die krant altijd en nu mag ik met mijn nieuwe lens gaan fotograferen.
Eliesje!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij was er inderdaad snel bij met je muurduwen
Oke dan, anders had je eventueel wel met mij mee kunnen rijden. Maar weet niet of dat met OV om rijden isquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk het wel... of het moet heel aantrekkelijk/makkelijk zijn per ov, heb wel een ov-jaarkaart nl... heb me er nog niet in verdiept...
Ik heb een grote zak waar alleen maar die krengen in zitten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lekker zijn die he? Heb je die met die gekleurde balletjes? Die zijn zooooo lekker
[..]
Nice! Zolang je maar zorgt dat er geen dennebomen en kerstkransen in beeld te zien zijn,
Het werd Pauw en Witte(n)man. Vonden we best geinig. En we zijn inmiddels beiden weer naar ons hok vertrokkenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:11 schreef Cat22 het volgende:
Eliesje!![]()
![]()
Filmpje al afgelopen en kan de babe je missen?
Ha, ik drink niet! Dus veel verder dan rondjes met dequote:Op zaterdag 12 december 2009 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je mag evengoed blijven hoor.Als je maar regelmatig rondjes geeft.
Die stomme oh-oh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oooooh echt? Waar heb je die gehaald? Wacht...eigenlijk moet ik dat niet weten, snie goed voor mijquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een grote zak waar alleen maar die krengen in zitten.
*zucht*
*neemt er nog een*
De laatste keer dat ik over mijn nek ben gegaan, kwam de hele zak er weer uit. Smakelijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef Cat22 het volgende:
Ik heb een grote zak waar alleen maar die krengen in zitten.
*zucht*
*neemt er nog een*
Nee niet ikquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:06 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
hotsie kotsie betekent toch niet wat ik denk dat het beteken he?
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik over mijn nek ben gegaan, kwam de hele zak er weer uit. Smakelijk
en hoe zei je dat ook al weer???quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij was er inderdaad snel bij met je muurduwen
Gezellie.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het werd Pauw en Witte(n)man. Vonden we best geinig. En we zijn inmiddels beiden weer naar ons hok vertrokken
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:12 schreef Bamba het volgende:
[..]
Oooooh echt? Waar heb je die gehaald? Wacht...eigenlijk moet ik dat niet weten, snie goed voor mij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou, in een spoiler.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ooohhh arm beestje. De mijne heeft tot nu toe nog maar 1 keer gekotst, toen hij heel klein was. Maar is wel goed gemikt van 'm!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee niet ik..één van de katten net...mekkeren, miaauwen en hoppa over de nek....gelukkig net op de glasplaat van de tafel die gebroken is en nog op de grond ligt dus makkelijk opruimen
...deden ze dat allemaal maar
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik over mijn nek ben gegaan, kwam de hele zak er weer uit. Smakelijk
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]Die vermijd ik voorlopig maar danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor jou, in een spoiler.
And so the lion fell in love with the lamb
Helaas, ben verpleegkundige van huis uit. Houdt mij niet tegen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee niet ik..één van de katten net...mekkeren, miaauwen en hoppa over de nek....gelukkig net op de glasplaat van de tafel die gebroken is en nog op de grond ligt dus makkelijk opruimen
...deden ze dat allemaal maar
Ook van mij als de user ElisaB, maar niet als de mod ElisaBquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, de SC is van iedereen, dus ook van jou![]()
Sterker nog, je moet meedoen
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Droopy kotst bijna dagelijks.....haarballen; ze heeft een wascomplex![]()
Net m'n trio wat lekkers gegeven....het blijft kaal zonder die rooie
Hier ben ik het echt helemaal mee eensquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar mede daarom ook mijn vraag eerder op de avond. Als ik echt de enige ben die zich stoort aan grofheid en het gebrek aan fatsoen (in mijn ogen dus), dan heb ik hier als mod niets te zoeken. Het is jullie SC en niet de mijne.
[..]
En dat is de andere kant. Het gaat nooit werken als alleen een mod af en toe laat horen dat iets niet kan. Dat kunnen jullie zelf ook prima (en beter zelfs). De groep bepaalt de mores (binnen de grenzen die FOK! heeft gesteld).
Echt nietquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
Helaas, ben verpleegkundige van huis uit. Houdt mij niet tegen.![]()
Met 9 katten is het hier bijna elke dag BINGO!....als het geen haarbal is is het wel te snel eten...tja zonder die tandjes wordt de boel gewoon doorgeslikt dus voor je het weet komt het er ook weer uit (met eentje als absoluut topkotser) maar daar hebben we weer de hondjes en de twee zwart-zilver noortjes voor...die werken de warme dampende hap wel weer weg.....eet smakelijkquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ooohhh arm beestje. De mijne heeft tot nu toe nog maar 1 keer gekotst, toen hij heel klein was. Maar is wel goed gemikt van 'm!!
Ik heb mijn bijdrage daar al geleverd met een paar variantenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb je het kotsanalyse topic hier al gezien?
Ken het...mis mijn zwart/witte meisje hier ook...maar ja....quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Dat vind ik - op een week na een jaar geleden - nog steeds van het ontbreken van de bejaarde hier in huisquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:17 schreef Ingetje79 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |