Haha, dan blijf je wel lekker poetsen iedere dagquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Met 9 katten is het hier bijna elke dag BINGO!....als het geen haarbal is is het wel te snel eten...tja zonder die tandjes wordt de boel gewoon doorgeslikt dus voor je het weet komt het er ook weer uit (met eentje als absoluut topkotser) maar daar hebben we weer de hondjes en de twee zwart-zilver noortjes voor...die werken de warme dampende hap wel weer weg.....eet smakelijk...alleen soms wel lichte vlekken...afijn daar hebben we dan weer de tapijtreiniger voor...speciaal gekocht voor dat soort geintjes
....maar het wordt wel weer lekker schoon
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:18 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt nietIk ben jaloers op je; het is voor mij reden nummer 1 om iets niet te eten!
Het was overigens in 1983
Heb jij er 9!?quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Met 9 katten is het hier bijna elke dag BINGO!....als het geen haarbal is is het wel te snel eten...tja zonder die tandjes wordt de boel gewoon doorgeslikt dus voor je het weet komt het er ook weer uit (met eentje als absoluut topkotser) maar daar hebben we weer de hondjes en de twee zwart-zilver noortjes voor...die werken de warme dampende hap wel weer weg.....eet smakelijk...alleen soms wel lichte vlekken...afijn daar hebben we dan weer de tapijtreiniger voor...speciaal gekocht voor dat soort geintjes
....maar het wordt wel weer lekker schoon
Nog maar 9quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Helaas, ik moet het zelf meegemaakt hebben. Daarom houd ik niet van frikandellen. Was volgens mij ook 1983.![]()
[..]
Heb jij er 9!?![]()
![]()
Wat een huishouden!
![]()
Ik moet zeggen dat ik gezegend lijk te zijn met niet-kotsers.
Jullie zijn niet de enigen, zoals uit de discussie van het vorige topic bleek.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:18 schreef senesta het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt helemaal mee eens![]()
Ik heb me rotgelezen want toen ik 419 uitgelezen had was 420 alweer bijna vol![]()
Het mooie aan deze SC vond ik altijd dat er zoveel mensen zaten met zulke verschillende karakters en dat ging eigenlijk altijd wonderbaarlijk goed. Irritaties werden benoemd, soms even gemoppert op elkaar en meestal draaide het er wel op uit dat er begrip voor elkaar kwam en dat er meer op bepaalde dingen gelet werd.
En dat mag ook best soms hoor, is helemaal niets mis mee. Ik heb juist wat meer moeite met het geforceerd over andere dingen praten omdat dingen blijkbaar niet benoemd mogen worden.
Ik hoef het niet mee te makenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef Cat22 het volgende:
Helaas, ik moet het zelf meegemaakt hebben. Daarom houd ik niet van frikandellen. Was volgens mij ook 1983.![]()
[..]
Heb jij er 9!?![]()
![]()
Wat een huishouden!
![]()
Ik moet zeggen dat ik gezegend lijk te zijn met niet-kotsers.
Helaas welquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:22 schreef Bamba het volgende:
[..]
Haha, dan blijf je wel lekker poetsen iedere dag.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef gothic-blackie het volgende:
hihihi ff tussendoor, tussen de discussies door, ik is verwent door vriendje. heb voor me verjaardag een DVD speler (die ook avi's kan spelen) gekregen en een douchekop van 12 centimeteroftewel ik ga lekker douchen en duik dan me bedje in, morgen komt alle visite!
Was je vandaag jarig? Zo ja, alsnog gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef gothic-blackie het volgende:
hihihi ff tussendoor, tussen de discussies door, ik is verwent door vriendje. heb voor me verjaardag een DVD speler (die ook avi's kan spelen) gekregen en een douchekop van 12 centimeteroftewel ik ga lekker douchen en duik dan me bedje in, morgen komt alle visite!
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Niet in de war raken (dat je onder je dvd-speler gaat staan of zo)
Soms kan het erg opluchten, is mijn ervaring.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik hoef het niet mee te maken
Wij zijn een gezegende niet-kotsers-familie. Ik kan me van paps en mams ieder één keer herinneren. En ik ben er dus zelf na mijn 14e ook mee gestopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
ja vandaag, in de zin van de 12dequote:Op zaterdag 12 december 2009 00:27 schreef Bamba het volgende:
[..]
Was je vandaag jarig? Zo ja, alsnog gefeliciteerd!!!
Boffert...ik zit hier met zo'n mini bespaardouchekop......en kan het ding er niet meer afkrijgen om het te vervangenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef gothic-blackie het volgende:
Maar, er moet nu wel (nog) iets gezegd worden neem ik aan toch? Als Qwea niet terug mocht lezen dan weet ze niet eens dat er iets is, en dan krijgt Loveless gelijk met zijn "er wordt overheen gepraat"quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jullie zijn niet de enigen, zoals uit de discussie van het vorige topic bleek.Maar we hadden het met z'n alen gewoon eerder moeten uitspreken.
Alsnog feli!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:25 schreef gothic-blackie het volgende:
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
Soms kan het erg opluchten, is mijn ervaring.
Misselijk en het idee hebben dat een lege maag me beter doet voelen? Paracetamol oplossen in een glas water en gegarandeerd dat ik na een paar slokken de porceleinen god aanbid.
Ik bewonder jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De keren dat ik misselijk ben, probeer ik het gepassioneerd binnen te houden. Met succes
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik moet duidelijk even teruglezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar, er moet nu wel (nog) iets gezegd worden neem ik aan toch? Als Qwea niet terug mocht lezen dan weet ze niet eens dat er iets is, en dan krijgt Loveless gelijk met zijn "er wordt overheen gepraat"
Is dat nu aan de users? Of is dit een mod-taak (ik heb geen idee eigenlijk...)
Nou ja, het kan wel of zo. Maar het schiet niet op. DVD's in je douchekop prutten zou ik dan weer iets minder aanradenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef gothic-blackie het volgende:
en elisa ik zal niet onder de DVD speler gaan staan
Gefeliciteerd!!!!!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ja vandaag, in de zin van de 12de
en elisa ik zal niet onder de DVD speler gaan staan
Lijkt mij iets voor de users. Want daar valt denk ik nog wel wat over te zeggen.Ik vind het niet fair om over mensen te praten als ze er niet bij zijn om te reageren, dus dat stuk heb ik eruit gelaten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar, er moet nu wel (nog) iets gezegd worden neem ik aan toch? Als Qwea niet terug mocht lezen dan weet ze niet eens dat er iets is, en dan krijgt Loveless gelijk met zijn "er wordt overheen gepraat"
Elies bewondert mij omdat ik kan kotsen....quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bewonder je
De keren dat ik misselijk ben, probeer ik het gepassioneerd binnen te houden. Met succes
Het gaat wmb niet zozeer om een persoon of om personen. En als het dat wel gaat, dan gaat het niet alleen om Qwea. Los daarvan: de tam-tam zal vast al wel op gang gekomen zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef tombolafan het volgende:
Is dit keer aan te raden, van halverwege het vorige topic tot nu en je bent bij. En voel je vrij ook jouw mening geven.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik moet duidelijk even teruglezen
Jij mag kiezenquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Cat22 het volgende:
Elies bewondert mij omdat ik kan kotsen....
Moet ik nuof
zijn?
Daar heb je wel gelijk in. Ik heb het wel gedaan, omdat het nu speelde en ze het eventueel terug kan lezen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt mij iets voor de users. Want daar valt denk ik nog wel wat over te zeggen.Ik vind het niet fair om over mensen te praten als ze er niet bij zijn om te reageren, dus dat stuk heb ik eruit gelaten.
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Soms kan het erg opluchten, is mijn ervaring.
Misselijk en het idee hebben dat een lege maag me beter doet voelen? Paracetamol oplossen in een glas water en gegarandeerd dat ik na een paar slokken de porceleinen god aanbid.
jaaaaaaaaaaaa, dat heb ik ook!!! paracetamol rulesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(en soms is de aanblik van de wc al voldoende....)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tuulk gaat het niet om één persoon. De groep maakt de sfeer en daar zijn we met z'n allen bij.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wmb niet zozeer om een persoon of om personen. En als het dat wel gaat, dan gaat het niet alleen om Qwea. Los daarvan: de tam-tam zal vast al wel op gang gekomen zijn.
Wat vind jij?
Ik hoop wel dat we hier gewoon uit gaan komen, want ik vind het juist zo'n leuk groepje hier. Allemaal zo verschillend en toch samen voor elkaar te zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tuulk gaat het niet om één persoon. De groep maakt de sfeer en daar zijn we met z'n allen bij.
Ja, precies! Is toch wel makkelijk hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa, dat heb ik ook!!! paracetamol rules![]()
(en soms is de aanblik van de wc al voldoende....)
Voor zover ik de groep ken komt het wel weer goed. Er wordt even gemopperd en gediscussieerd en dan gaan we weer met z'n allen verder. Maar hopelijk letten we in het vervolg wel wat beter op elkaar en de grenzen en zéggen we het las het ons dwars zit.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat we hier gewoon uit gaan komen, want ik vind het juist zo'n leuk groepje hier. Allemaal zo verschillend en toch samen voor elkaar te zijn.
Kattenkots is geen probleem; zolang het niet uit tweevoeters komt, heb ik er geen probleem mee. Als het moet, vang ik het zelfs op met mijn maatje 37quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Cat22 het volgende:
Ja, precies! Is toch wel makkelijk hoor.
Elies, heb je dat ook met kattekotsjes? Want die kwam je toch regelmatig tegen he? Of werd de beeb daarvoor ineschakeld?
Zal toch wel? Ik ga er in elk geval wel van uit!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Bamba het volgende:
Ik hoop wel dat we hier gewoon uit gaan komen, want ik vind het juist zo'n leuk groepje hier. Allemaal zo verschillend en toch samen voor elkaar te zijn.
Da's wel zeer hendig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kattenkots is geen probleem; zolang het niet uit tweevoeters komt, heb ik er geen probleem mee. Als het moet, vang ik het zelfs op met mijn maatje 37
Ik vind dat het zeker genoemd mag worden, al was het alleen maar om Qwea ook de kans te geven zich te verdedigen, want dit is natuurlijk om haar heen gegaan (en dat kon niet anders, het was nu actueel en zij was er immers niet...)quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het gaat wmb niet zozeer om een persoon of om personen. En als het dat wel gaat, dan gaat het niet alleen om Qwea. Los daarvan: de tam-tam zal vast al wel op gang gekomen zijn.
Wat vind jij?
Hopelijk gebeurt dat ook idd!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Voor zover ik de groep ken komt het wel weer goed. Er wordt even gemopperd en gediscussieerd en dan gaan we weer met z'n allen verder. Maar hopelijk letten we in het vervolg wel wat beter op elkaar en de grenzen en zéggen we het las het ons dwars zit.
Welja!! Daar komen we wel uit hoor.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:36 schreef Bamba het volgende:
[..]
en het stomme is dat ik Qwea eigenlijk gewoon sympathiek over vind komen (grote mond maar klein hartje oid), maar dat ze wel inderdaad vrij grof kan zijn...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat het zeker genoemd mag worden, al was het alleen maar om Qwea ook de kans te geven zich te verdedigen, want dit is natuurlijk om haar heen gegaan (en dat kon niet anders, het was nu actueel en zij was er immers niet...)
Maar in de korte tijd dat ik hier kom, is het enige waar gezeur over geweest is, de groffe acties en posts van oa Qwea (ook die topictitels inderdaad) . Dus het lijkt me wel dat er gezegd mag worden dat een groot deel van de users hier het niet zo heel leuk vind...
Maar het is wel zo dat de rest (ik soms ook hoor) haar als het ware voedt door mee te lullen of anderszins op haar te reageren als ze die dingen post. En dat bedoel ik met dat de groep de sfeer maakt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind dat het zeker genoemd mag worden, al was het alleen maar om Qwea ook de kans te geven zich te verdedigen, want dit is natuurlijk om haar heen gegaan (en dat kon niet anders, het was nu actueel en zij was er immers niet...)
Maar in de korte tijd dat ik hier kom, is het enige waar gezeur over geweest is, de groffe acties en posts van oa Qwea (ook die topictitels inderdaad) . Dus het lijkt me wel dat er gezegd mag worden dat een groot deel van de users hier het niet zo heel leuk vind...
Zoals ik Qwea ken is het zeker haar bedoeling niet geweest om mensen te kwetsen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:41 schreef senesta het volgende:
[..]
Welja!! Daar komen we wel uit hoor.
En het is inderdaad een hartstikke leuke groep
Qwea is een enorm lieverdquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en het stomme is dat ik Qwea eigenlijk gewoon sympathiek over vind komen (grote mond maar klein hartje oid), maar dat ze wel inderdaad vrij grof kan zijn...
Dat is waar, er wordt vaak genoeg meegeluld. En nu stop ik ook, omdat het idd toch een beetje als roddelen voelt ook al kun je teruglezen...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo dat de rest (ik soms ook hoor) haar als het ware voedt door mee te lullen of anderszins op haar te reageren als ze die dingen post. En dat bedoel ik met dat de groep de sfeer maakt.
Maar nu hebben we het alweer over Qwea terwijl ze er niet bij is, ik wil toch wachten tot zij gereageerd heeft. En de andere mensen die ook een leven hebben op vrijdagavond.
Ach gosquote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
De andere katten gaan gewoon hun gangetje hier; al valt het ons op dat ze tegenwoordig altijd met z'n 3en in dezelfde ruimte zijn.
Melvin is wel 2 dagen echt van slag geweest.
Hij heeft Baloe nog een kopje gegeven terwijl die al aan het inslapen was
Arme lieve Melvin.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
De andere katten gaan gewoon hun gangetje hier; al valt het ons op dat ze tegenwoordig altijd met z'n 3en in dezelfde ruimte zijn.
ah, wat schattig...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:51 schreef Cat22 het volgende:
ATTENTIE!
Ik zie net een reclame: 'Angst voor sex' bij Phobiac. En er kwamen een aantal dingen uit een zekere hotelkamer voorbij.![]()
A.s. maandag bij Veronica.
Ja, ik denk ik zeg het maar effe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt uitstellen van het verhaal!!!!!!
Hoi.quote:
*genoteerd!!!!!quote:
Truste!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*genoteerd!!!!!
Ik ga slapen btw...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat ik ook induik.![]()
![]()
Disclaimer: enige overeenkomst met de bedtijden van Tombolafan berust op louter toeval.
Ik zwabber met je mee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zwabber een beetje het topic in en uit vandaag
Heftig voor deze SC zonder meer maar niet voor FOK in het algemeen, FOK is een heel heftig forum en zeker op sommige sub-fora gaat men regelmatig over de scheef en veel te ver en daar kookt mijn bloed regelmatig. In deze discussie niet zoals verder op FOK (al keek ik wel behoorlijk op van de discussie omdat ik die hier niet echt vaak zo tegenkom) maar als er mensen zich aan storen dient het wel bespreekbaar te zijn. Ik ga er verder niet in op individuen zonder dat de betrokken personen hier zijn, vind ik wel zo eerlijk en prettig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dit keer aan te raden, van halverwege het vorige topic tot nu en je bent bij. En voel je vrij ook jouw mening geven.
Ja!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme lieve Melvin.Echt afscheid genomen.
Heeft hij nu zijn draai weer wat gevonden?
Naartjie heeft Siets niet echt een blik aardig gekeurd. Herinner je die foto nog die ik heb gepost? Waar hij naast haar lichaampje zijn kont zat te wassen?![]()
Maja, is misschien beter ook. Want hoe leg je een kat uit dat zijn maatje er niet meer is.
Ja hoi!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:19 schreef trovey het volgende:
Willen de actieven zo nog even melden....iedereen gaat nu zo snel naar bed toe dat ik het even kwijt ben![]()
Ik ben er dus.....
Wie weet komt hij nu net wel langs je huis rijden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:50 schreef trovey het volgende:
Die moet hier ergens rondrijden...dronken kroeggangers naar huis brengen....heerlijk![]()
Affijn...omdat we allemaal dierenliefhebbers zijn (wat doe je hier anders) even wat amusement
[ afbeelding ]
Nu weet ik waarom ik soms niet goed slaap
En mensen die jaren jonger zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
en mensen die hem al kennen
en mensen die kunnen inzoomen met hun browser:P
OMG, mijn katten willen me vermoorden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is beter, groter durf ik hem niet te maken
Zou kunnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wie weet komt hij nu net wel langs je huis rijden.
Dat plaatje is te klein om te kunnen lezen.
Hij kan door je straat rijden omdat hij een ritje heeft waarvan jouw straat op de route ligt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou kunnenal zijn mijn buren niet zulke partygangers..11.00 uur en alles is donker en ja ook op vrijdagavond en in het weekend...altijd
Nou weet je het....het is een complot...we moeten allemaal samenwerken.....HELP mijn katten zijn erachter gekomen dat we ze door hebben.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
OMG, mijn katten willen me vermoorden.
je kan natuurlijk JJH bestellenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou weet je het....het is een complot...we moeten allemaal samenwerken.....HELP mijn katten zijn erachter gekomen dat we ze door hebben.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
En toch he... zien ze er zó lief uit als ze tevreden liggen te slapen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou weet je het....het is een complot...we moeten allemaal samenwerken.....HELP mijn katten zijn erachter gekomen dat we ze door hebben............................................. ........................................................................... ......................................................................
............................................................................. .............................................................................. ........................................................................................................................................................................
Aanval afgeslagen......met een zakje blikvoerquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij kan door je straat rijden omdat hij een ritje heeft waarvan jouw straat op de route ligt.
Moet ik wel weten bij welk taxibedrijf hij werktquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan natuurlijk JJH bestellen
de mensheid gaat ten onderquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En toch he... zien ze er zó lief uit als ze tevreden liggen te slapen.
Hier doen ze tegen deze tijd...correcte tegen elke tijd...niet andersquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En toch he... zien ze er zó lief uit als ze tevreden liggen te slapen.
Dan moet je bij de dagploeg zijn.....die gaan nog snellerquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:03 schreef Stali het volgende:
Tvp.
En als ik morgenochtend koffie drink zitten jullie alweer drie topics verder..
Een zakje blikvoer?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Aanval afgeslagen......met een zakje blikvoer![]()
De mijne ook niet en toch komt er weleens een taxi doorheen rijden.quote:Mijn straat is nou niet echt een doorgaande route voor auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |