ah, wat schattig...quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
De andere katten gaan gewoon hun gangetje hier; al valt het ons op dat ze tegenwoordig altijd met z'n 3en in dezelfde ruimte zijn.
Melvin is wel 2 dagen echt van slag geweest.
Hij heeft Baloe nog een kopje gegeven terwijl die al aan het inslapen was
quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:51 schreef Cat22 het volgende:
ATTENTIE!
Ik zie net een reclame: 'Angst voor sex' bij Phobiac. En er kwamen een aantal dingen uit een zekere hotelkamer voorbij.![]()
A.s. maandag bij Veronica.
Ja, ik denk ik zeg het maar effe.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat wordt uitstellen van het verhaal!!!!!!
Hoi.quote:
*genoteerd!!!!!quote:
Truste!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
*genoteerd!!!!!
Ik ga slapen btw...
quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:01 schreef Cat22 het volgende:
Ik denk dat ik ook induik.![]()
![]()
Disclaimer: enige overeenkomst met de bedtijden van Tombolafan berust op louter toeval.
Ik zwabber met je mee.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zwabber een beetje het topic in en uit vandaag
Heftig voor deze SC zonder meer maar niet voor FOK in het algemeen, FOK is een heel heftig forum en zeker op sommige sub-fora gaat men regelmatig over de scheef en veel te ver en daar kookt mijn bloed regelmatig. In deze discussie niet zoals verder op FOK (al keek ik wel behoorlijk op van de discussie omdat ik die hier niet echt vaak zo tegenkom) maar als er mensen zich aan storen dient het wel bespreekbaar te zijn. Ik ga er verder niet in op individuen zonder dat de betrokken personen hier zijn, vind ik wel zo eerlijk en prettig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:32 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is dit keer aan te raden, van halverwege het vorige topic tot nu en je bent bij. En voel je vrij ook jouw mening geven.
Ja!quote:Op zaterdag 12 december 2009 00:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Arme lieve Melvin.Echt afscheid genomen.
Heeft hij nu zijn draai weer wat gevonden?
Naartjie heeft Siets niet echt een blik aardig gekeurd. Herinner je die foto nog die ik heb gepost? Waar hij naast haar lichaampje zijn kont zat te wassen?![]()
Maja, is misschien beter ook. Want hoe leg je een kat uit dat zijn maatje er niet meer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |