Ja hoi!quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:19 schreef trovey het volgende:
Willen de actieven zo nog even melden....iedereen gaat nu zo snel naar bed toe dat ik het even kwijt ben![]()
Ik ben er dus.....
Wie weet komt hij nu net wel langs je huis rijden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:50 schreef trovey het volgende:
Die moet hier ergens rondrijden...dronken kroeggangers naar huis brengen....heerlijk![]()
Affijn...omdat we allemaal dierenliefhebbers zijn (wat doe je hier anders) even wat amusement
[ afbeelding ]
Nu weet ik waarom ik soms niet goed slaap
En mensen die jaren jonger zijnquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
en mensen die hem al kennen
en mensen die kunnen inzoomen met hun browser:P
OMG, mijn katten willen me vermoorden.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:56 schreef trovey het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is beter, groter durf ik hem niet te maken
Zou kunnenquote:Op zaterdag 12 december 2009 01:54 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wie weet komt hij nu net wel langs je huis rijden.
Dat plaatje is te klein om te kunnen lezen.
Hij kan door je straat rijden omdat hij een ritje heeft waarvan jouw straat op de route ligt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Zou kunnenal zijn mijn buren niet zulke partygangers..11.00 uur en alles is donker en ja ook op vrijdagavond en in het weekend...altijd
Nou weet je het....het is een complot...we moeten allemaal samenwerken.....HELP mijn katten zijn erachter gekomen dat we ze door hebben.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................quote:Op zaterdag 12 december 2009 01:58 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
OMG, mijn katten willen me vermoorden.
je kan natuurlijk JJH bestellenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou weet je het....het is een complot...we moeten allemaal samenwerken.....HELP mijn katten zijn erachter gekomen dat we ze door hebben.................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
En toch he... zien ze er zó lief uit als ze tevreden liggen te slapen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:01 schreef trovey het volgende:
[..]
Nou weet je het....het is een complot...we moeten allemaal samenwerken.....HELP mijn katten zijn erachter gekomen dat we ze door hebben............................................. ........................................................................... ......................................................................
............................................................................. .............................................................................. ........................................................................................................................................................................
Aanval afgeslagen......met een zakje blikvoerquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:00 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Hij kan door je straat rijden omdat hij een ritje heeft waarvan jouw straat op de route ligt.
Moet ik wel weten bij welk taxibedrijf hij werktquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kan natuurlijk JJH bestellen
de mensheid gaat ten onderquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En toch he... zien ze er zó lief uit als ze tevreden liggen te slapen.
Hier doen ze tegen deze tijd...correcte tegen elke tijd...niet andersquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:04 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
En toch he... zien ze er zó lief uit als ze tevreden liggen te slapen.
Dan moet je bij de dagploeg zijn.....die gaan nog snellerquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:03 schreef Stali het volgende:
Tvp.
En als ik morgenochtend koffie drink zitten jullie alweer drie topics verder..
Een zakje blikvoer?quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:05 schreef trovey het volgende:
[..]
Aanval afgeslagen......met een zakje blikvoer![]()
De mijne ook niet en toch komt er weleens een taxi doorheen rijden.quote:Mijn straat is nou niet echt een doorgaande route voor auto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |