wat ben jij laat opquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik reageer morgen wel ff...ik duik er ook in
Gaat niet lukken met die buzzerquote:
Voor even een nachtbraker....slaap lekkerquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:11 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Ik reageer morgen wel ff...ik duik er ook in
Welterusten en een leuke dag morgen.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga wel slapen, moet er morgen vroeg uit
Wattequote:Op zaterdag 12 december 2009 03:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik ga wel slapen, moet er morgen vroeg uit
quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welterusten en een leuke dag morgen.![]()
En Ingetje en MB ook lekker slapen.
De Zwabbermans die eerder gaat slapen dan ik... het is bijna ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:28 schreef trovey het volgende:
[..]
Watte...Zwabbermans houdt er al mee op....hij is ziek
Nog niet hoor...quote:
Welnee, hij heeft morgen een intensieve dag voor de boeg, die jongen is voor de verandering eindelijk eens een keer verstandig.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:32 schreef trovey het volgende:
Kan niet....is echt niet goed....ik maak me zorgen
Nee hij wordt oud....had ook al problemen bij dat concert...geluid te hard en zo...tja bij een concert van Rammstein...dat is vreemdquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:35 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Welnee, hij heeft morgen een intensieve dag voor de boeg, die jongen is voor de verandering eindelijk eens een keer verstandig.
Ik heb nog een "peuk" op te roken, dus ik hou je nog even gezelschap, gij bijzondere uitzonderlijke vrij-jongedame.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:35 schreef trovey het volgende:
Ga dan maar lekker slapen hoor...ik praat wel tegen het behang hier...doe ik vaak genoeg op dit tijd
stip
Haha zie je wel, het is net als bij die katten, de jonkies gedragen zich als de oudjes en de oudjes zijn nog jong.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee hij wordt oud....had ook al problemen bij dat concert...geluid te hard en zo...tja bij een concert van Rammstein...dat is vreemd
Zo is het maar netquote:Op zaterdag 12 december 2009 03:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Haha zie je wel, het is net als bij die katten, de jonkies gedragen zich als de oudjes en de oudjes zijn nog jong.
Het is een lange peuk, dus die doet nog wel even..quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:40 schreef trovey het volgende:
Leuk...extra langzaam roken dan......
Hapje bij de sigaret
[ afbeelding ]
en wat te drinken
[ afbeelding ]
Lieverd, neem mijn tip ter harte... kijk gewoon geen teevee meer.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:42 schreef trovey het volgende:
Giel Beelen op de tv...waarom kijk ik nou...oh ja...omdat het op de ander zenders nog beroerder is
Ach soms is er wel wat leuks op en met mijn internetverbinding zit downloaden er ook niet echt in.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:44 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Lieverd, neem mijn tip ter harte... kijk gewoon geen teevee meer.
Doe ik ook niet en bevalt me prima.
Dan kun je wellicht wat selectiever kijken, zodat je je niet hoeft te ergeren aan dingen waarvan je je afvraagt waarom je er naar kijkt.quote:Op zaterdag 12 december 2009 03:47 schreef trovey het volgende:
[..]
Ach soms is er wel wat leuks op en met mijn internetverbinding zit downloaden er ook niet echt in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |