Ik wil zwabber voor mij alleen en dan ros ik hem morgen het hele huis door.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Dan moet je bij de dagploeg zijn.....die gaan nog snellermaar blijf...dan hebben we een quartet want Zwabber wil een trio
![]()
Echt, als ze me ter plekke met zijn 4en zouden killen, zou ik waarschijlijk nog roepen hoe lief en schattig ze wel zijn.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de mensheid gaat ten onder
waarom, omdat de vijand er zo lief uit ziet als die slaapt
Ja..ik heb zakjes blikvoer...zakje met daarin een blikquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:08 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Een zakje blikvoer?![]()
[..]
De mijne ook niet en toch komt er weleens een taxi doorheen rijden.
Hoi OS.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Echt, als ze me ter plekke met zijn 4en zouden killen, zou ik waarschijlijk nog roepen hoe lief en schattig ze wel zijn.
Wintertijd is winterslaap lijkt soms wel bij die luie katters.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier doen ze tegen deze tijd...correcte tegen elke tijd...niet anders
ZWABBER!!!!!!....kansje voor jequote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil zwabber voor mij alleen en dan ros ik hem morgen het hele huis door.
Zijn ze toch ook.....we gaan gewoon katten aaiend ten onderquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Echt, als ze me ter plekke met zijn 4en zouden killen, zou ik waarschijlijk nog roepen hoe lief en schattig ze wel zijn.
Tja oudjes hier.....en dan zal ik weten ook....snurk snurk...oh wacht dat deden ze ook toen ze jonger waren....quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Wintertijd is winterslaap lijkt soms wel bij die luie katters.
Ik snap er heul nog steeds niks van, maar het zal wel.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:10 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja..ik heb zakjes blikvoer...zakje met daarin een blik![]()
Wat een contrast met jou als nachtbrakert dan.quote:en hier rijdt ook wel eens een taxi maar echt om iemand te brengen die hier woont en het is hier na 11.00 uur echt uitgestorven
Zal hem eens buzzen op MSNquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:12 schreef Stali het volgende:
[..]
Lijkt me een buitenkans voor zwabbertje toch.
Dat is toch helemaal geen dramatisch einde.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Zijn ze toch ook.....we gaan gewoon katten aaiend ten onder
Tis laatquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:13 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik snap er heul nog steeds niks van, maar het zal wel.
[..]
Wat een contrast met jou als nachtbrakert dan.
Ja dat wou ik zeggen, de jonkies slapen hier het hardst.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Tja oudjes hier.....en dan zal ik weten ook....snurk snurk...oh wacht dat deden ze ook toen ze jonger waren....
Maar het is niet zo'n leuk gezicht voor diegene die je aantreftquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:16 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal geen dramatisch einde.
Had ooit de account "Tusk" en je was erg lief voor nieuwkomers. Over de rest gaan we het natuurlijk niet hebben.quote:
Oud, jong het is hier hopeloos en ja hoor...alles is hier in snurkstand...katten en hondenquote:Op zaterdag 12 december 2009 02:17 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ja dat wou ik zeggen, de jonkies slapen hier het hardst.
ik ben een beetje bang nu...quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:09 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil zwabber voor mij alleen en dan ros ik hem morgen het hele huis door.
You should be.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben een beetje bang nu... [ afbeelding ]
Ik vind je een hele leuke uitzondering.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Tis laat...maar natvoer in een zakje zegt je wel wat
![]()
Ik ben de grote uitzondering hier
Dat weet ik nog wel hoor, dat je Tusk was en ook wel dat jij nu Stali bent.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:19 schreef Stali het volgende:
[..]
Had ooit de account "Tusk" en je was erg lief voor nieuwkomers. Over de rest gaan we het natuurlijk niet hebben.
Maar ik vind het leuk om je toch weer tegen te komen en in F&F nog wel..
Mijn katten zijn uit het zicht nu... dus ze zijn óf boven, of buiten.quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Oud, jong het is hier hopeloos en ja hoor...alles is hier in snurkstand...katten en honden
quote:Op zaterdag 12 december 2009 02:23 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik vind je een hele leuke uitzondering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |