Dat vind ik lief van je (en ik ben er blij om dat je het vindt), maar als dat eens niet zo is, dan hoor ik dat gewoon ook graag.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je bent een lieverd en je doet het goed.
Oh ik heb dat dus echt helemaal anders gelezenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe goed ik dit soort dingen aanvoel
Nee, serieus, 't viel me wel een beetje op dat je doorging over het busje van oh-oh en de voorbereidingen van Qwea, een beetje stekeliger dan ik van jou gewend ben. Daardoor kreeg ik het idee dat jullie elkaar zaten op te jutten totdat jouw grens overschreden werd.
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zullen we een lotgenotencontactgroepje (3xwoordwaarde) beginnen
Ik heb hier echt nog nooit geklaagd hoor.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb ook gehad hoor dat er niet gereageerd werd, maar dat is vaak omdat je middenin een "gesprek" binnen komt vallen. Trovey en alter-ego: niks van aantrekken hoor, het is echt niet bewust en gewoon inhaken!!
oh my, ik geef jou echt geen update nu!quote:
Sorry ik wist alleen nog dat het een van jullie was maar niet meer wiequote:Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Ik heb hier echt nog nooit geklaagd hoor.
Val er gewoon af en toe in en probeer het bij te houden.
Uit mij zul je niet snel iets negatiefs horen komen.
Ik heb daar in het begin ook echt moeite mee gehad... dat je echt gaat kijken of je posts er wel echt tussen stonden of zoquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb ook gehad hoor dat er niet gereageerd werd, maar dat is vaak omdat je middenin een "gesprek" binnen komt vallen. Trovey en alter-ego: niks van aantrekken hoor, het is echt niet bewust en gewoon inhaken!!
quote:
Ow ja! Leukquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef tombolafan het volgende:
![]()
En elke bijeenkomst wel eerst muurduwen he!
Dat dusquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Bamba het volgende:
Overigens vind ik dat je ook een goede mod bent Elisa. Juist helemaal niet gestressed!
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan ook wel weer moeilijk. Ik kom hier als ik kan en met twee ASS kinderen is het niet altijd makkelijk en wordt ik ook weleens weggeroepen en kan het overkomen als binnenvliegen, reageren en weer naar buiten rennen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dat ik daarnaast ook dat ongeluk heb gehad en nog steeds niet echt veel kan typen of klikken (dit ga ik bezuren morgen of vannacht maar ik vind het even belangrijk) helpt daar ook niet echt bij.
Je moet gewoon een grote waffel hebben en volhouden he?quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb daar in het begin ook echt moeite mee gehad... dat je echt gaat kijken of je posts er wel echt tussen stonden of zomaar het tempo is hier ook moordend
![]()
Lees deel 419 even en dan dit deelquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
What up folks?
Ja idd gewoon even teruglezen da's vanavond wel hendig.quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lees deel 419 even en dan dit deel
Ik kom al behoorlijk lang op fok, wellicht langer dan jij zelfsquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat vind ik lief van je (en ik ben er blij om dat je het vindt), maar als dat eens niet zo is, dan hoor ik dat gewoon ook graag.
Het is vaker gebeurd de afgelopen wekenquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef nieslief het volgende:
[..]
Sorry ik wist alleen nog dat het een van jullie was maar niet meer wie
Neequote:Op vrijdag 11 december 2009 22:46 schreef Bamba het volgende:
Mag ik deze er effe tussen gooien, ik vind 'm leuk![]()
Ik heb het topic in eerste instantie ook snel gescand toen ik op m'n werk zat, misschien heb ik de verhaallijn wel helemaal gemist en ik heb nu niet de puf om uit te zoeken wie wat waar tegen elkaar zei en vooral niet wat er allemaal mee bedoeld geweest zou kunnen worden zijnquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Oh ik heb dat dus echt helemaal anders gelezenwat dat betreft blijft 't toch maar text-only, gesteund met wat smileys... blijft lastig. Ik was het ook compleet oneens met oh-oh mbt het bus-verhaal (mening he), maar na 1 of 2 posts moest ik weer aan het werk, dus ik heb niet meer gereageerd toen
.
Mijn mening is kort en bondig;quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |