abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75533911
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_75533929
MI
And so the lion fell in love with the lamb
pi_75533953
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:08:01 #104
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75533959
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
hoi
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
  Designer vrijdag 11 december 2009 @ 22:08:23 #105
266257 crew  DeZwabber
dugga doo dugga dugga doo
pi_75533974
🐙
pi_75533982
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Qwea heeft een feestje, maar ik weet eigenlijk niet waar Greys is...
Ik heb in het begin van de hele discussie ook meegedaan, maar heb niemand persoonlijk willen aanvallen daarmee. Als iemand zich gekwetst voelt door een opmerking van mij, sorry...
Wat betreft die opmerking van Qwea, dat zag ik echt pas toen Greys het meldde...
Neuh ik heb net zitten teruglezen en we zaten met z'n tweeen aardig te stangen maar niet beledigend voor zover ik lees en ervaar. En op zich ook niet grof (denk ik ).

Wij hebben allebei niet ingehaakt op het haaknaalden gedeelte en ook niet gevloekt of gescholden. Ik bedoel van die opmerkingen van jou schoof ik dus onder tafel van het lachen en dat doe ik dus niet als het grof is.
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75533984
Wow wat een zwaaikoor!
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:09:01 #108
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75533997
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:56 schreef Enfermera het volgende:
En waar gaat die discussie over "te ver gaan" nu over dan? Heb ik wat gemist? Of is het te erg om te herhalen?
Lees deel 419 even....
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_75534011
MrSubtle heb net een sloot geld uitgegeven aan twee tv's en vast niet de goede merken.
pi_75534030
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
Wow wat een zwaaikoor!
As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
pi_75534040
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Lees deel 419 even....
Ik heb het vanmorgen al een stuk gelezen en vind het te ver gaan.En blijkbaar heb ik het hoogtepunt niet gezien.
  Designer vrijdag 11 december 2009 @ 22:10:09 #112
266257 crew  DeZwabber
pi_75534044
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
MrSubtle heb net een sloot geld uitgegeven aan twee tv's en vast niet de goede merken.
do tell
🐙
pi_75534054
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:59 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

nee duh

maar ik heb foto's en ga ze showen ook

was er nog eentje vergeten

[ afbeelding ]

en ik heb geen idee wat er gebeurt is in het vorige topic, maar iets met boze duitsers blijkbaar
Die is echt cool!!! Wij hadden vroeger ook zo'n hele zilveren boom met geen twee ballen die hetzelfde waren... (en een vogeltje wiens staartje elk jaar dunner werd... )
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:10:40 #114
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75534065
Nies, waar ging dit eigenlijk over? zie ik nu pas:
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 15:57 schreef nieslief het volgende:
oh dat commentaar van Subtiel ook
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
pi_75534076
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:09 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Lees deel 419 even....
Maar goed even een vraag: Wat wou je eraan doen? Aangezien er al meerdere discussies hierover gevoerd zijn en er ook al meerdere keren gevraagd is om het of prive te houden of gewoon niet te doen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:11:13 #116
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75534090
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
uhoh

vertel eens?
pi_75534091
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]

Ik heb een zeker boekje ontvangen......
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:12:38 #118
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75534141
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Het incident is dit keer dat iemand of meerdere iemanden (dat weet ik ook niet zeker, maar is niet zo relevant) hitler en dictator genoemd werden. En daarnaast over algehele grofheid in discussies in het algemeen soms hier
Ah oke.
Nja, negeren voor mij dan ook ja.

Pff ben echt kapot.
Maar morgen kerstboom halen!!!
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_75534145
Sharp was vast niet goed genoeg maar de philips hadden stuk voor stuk of licht aan de achterzijde of kwamen op een bedrag dat ik dacht ja toedels. En Mr gelukkig ook
pi_75534156
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef nieslief het volgende:

[..]

Neuh ik heb net zitten teruglezen en we zaten met z'n tweeen aardig te stangen maar niet beledigend voor zover ik lees en ervaar. En op zich ook niet grof (denk ik ).

Wij hebben allebei niet ingehaakt op het haaknaalden gedeelte en ook niet gevloekt of gescholden. Ik bedoel van die opmerkingen van jou schoof ik dus onder tafel van het lachen en dat doe ik dus niet als het grof is.
Ja, ik denk dat op zich ook niet, dat het grof was, maar als andere mensen dat wel zo zien dan vind ik dat vervelend...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:13:29 #121
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75534177
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ik heb een zeker boekje ontvangen......
ooooooh

Wie was voor jou, Nonneke?
En hoe vond je het?

Je was toch even geskipped naar pagina 26 he?
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:13:45 #122
33954 ElisaB
pi_75534192
Ik ben in elk geval blij dat ik níet de enige ben. Voor wie het weten wil: ik heb Senesta gevraagd deel 419 even te lezen en het er dan eens met mij / ons over te hebben.

Ik hoop dat jullie (wie dan ook maar) die er iets van vindt, het lef heeft / bereid is het gewoon hier neer te zetten. Want als er nu weer woest ge-PM-d wordt (zoals meestal), dan schieten we niets op.

We moeten het toch met z'n allen een beetje fatsoenlijk kunnen houden hier
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 22:14:03 #123
163650 Greys
pi_75534205
Ik was lekker in het Popstarstopic aan het kleppen maar kreeg een PMetje (dank aan diegene!) over hier.

My 2 cents:
Ik heb er gewoon even geen plezier meer in hier. En dat waait heus wel weer over, daarom geen dramatische aftocht ofzo, maar ik kom hier net als jullie allemaal voor mijn lol en plezier en dat plezier is gewoon *weg*. Om op 1 dag moraalridder, Hitler en dictator genoemd te worden terwijl ik gewoon normaal en aardig doe en geen ruzie zoek is niet mijn idee van lol.

"Ja kom Greys, grapjuhhhhhhhhhhhhhhh!".
Tuurlijk. Ben dol op grapjes.
Maar er zijn ook grenzen en ondanks het feit dat ik dan misschien een softie en een watje en een braafje ben geef ik hierbij aan dat dit over de grens was. Het lijkt hier soms wel een wedstrijdje 'hoe grover hoe beter'.

"Ja maar Greys, jij roept zelf ook wel eens iets dubbelzinnigs"
Uiteraard. Het is hier geen bejaardenhuis, thank God.

Nou ja, ik ga weer naar Popstars, maar het komt er gewoon op neer dat de reden om hier te komen, het plezier, even weg was vandaag. En dat is morgen waarschijnlijk wel weer overgewaaid, geen drama.
En als blijkt dat ik me niet moet aanstellen omdat er dat soort dingen tegen met geroepen wordt dan so be it, dan pak ik nog gezellig hier met jullie de pakjes uit de 17e en dan verwatert het daarna vanzelf. Ga je dan vooral niet voor mij met zijn allen in allerlei bochten wringen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75534215
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
ja, daarvoor ging ik het halve topic door terugbladeren... Ging het over dat natte-dozen boekje...
pi_75534237
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat op zich ook niet, dat het grof was, maar als andere mensen dat wel zo zien dan vind ik dat vervelend...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou wel graag willen weten of ik misschien in het vorige topic ergens fout of beledigend ben geweest en dan ook gewoon hier en niet in een pm.
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door nieslief op 11-12-2009 22:26:07 ]
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:15:09 #126
33954 ElisaB
pi_75534246
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:10 schreef nieslief het volgende:
Maar goed even een vraag: Wat wou je eraan doen? Aangezien er al meerdere discussies hierover gevoerd zijn en er ook al meerdere keren gevraagd is om het of prive te houden of gewoon niet te doen.
Tsja, dat weet ik dus nog niet. Dat is ook afhankelijk van wat jullie willen en wat Senestra ervan vindt. Dus vandaar mijn verzoek om de discussie
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:15:39 #127
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75534270
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:12 schreef Ml-etje het volgende:
Sharp was vast niet goed genoeg maar de philips hadden stuk voor stuk of licht aan de achterzijde of kwamen op een bedrag dat ik dacht ja toedels. En Mr gelukkig ook
Licht aan de achterzijde? Dan waren ze vast kapot

Nee dat heet ambilight, en maakt tv kijken een stuk toffer maar niet als je 't irritant vindt .
pi_75534275
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:13 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

ooooooh

Wie was voor jou, Nonneke?
En hoe vond je het?

Je was toch even geskipped naar pagina 26 he?
Ik heb alleen de commentaren nog gelezen en niet het boekje zelf, morgen gevaardag van mijn zussie en dan moet ik een aantal uren voor treinen dus daarvoor had ik hem bewaard.
pi_75534292
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:

[..]

SPOILER
Mja sorry Tombola maar zit te eten en de tek vergaat me op pag 1 al (na mijn bord eten zal het ws wat beter vallen maar dan nog). Maar ik zie jou er ook niet posten tot nog toe.
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2009 @ 22:16:12 #130
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_75534296
Om ook maar een duit in het zakje te doen, grof taalgebruik op Internet, zelfs in dit kusjekroeltopic ( ), doet me niet veel. Dat gebabbel over naalden en abortussen niet, al heb ik daar geen directe ervaring mee, smijten met kanker ook niet, en daar heb ik intussen aardig wat van dichtbij meegemaakt. Misschien heb ik gewoon een wat dikkere huid. Zelf zal ik daar niet niet snel aan meedoen trouwens, als ik grof taalgebruik nodig heb om een punt te maken heb ik blijkbaar het verkeerde punt (of een stel koeiekoppen tegenover me).

Iemand voor Hitler uitmaken vind ik dan wel wat overdreven, maar de meiden zaten elkaar al flink te stangen en uit te dagen, dan kan zoiets eruit floepen en hè, 't is Qwea . Als het 'gewoon' bij dictator was gebleven was er niks aan het handje, Greys was ook wel aardig aan het treiteren. Ik vind wel dat je dan je excuses moet maken als blijkt dat je iemand echt gekwetst hebt, want dat zal toch niet de bedoeling zijn geweest.

Oh, mooie boom Zwabber, maar wat een absurde camera-instellingen. Die flare rond de lichtpunten vind ik niet zo mooi zo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbaaf op 11-12-2009 22:23:46 ]
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:17:35 #131
33954 ElisaB
pi_75534350
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef nieslief het volgende:
Ik zou wel graag willen weten of ik misschien in het vorige topic ergens fout of beledigend ben geweest en dan ook gewoon hier en niet in een pm.
SPOILER
Niet dat mij is opgevallen. En je moet ook niet denken dat ik nergens tegenkan. Iedereen kan en mag af en toe best eens uithalen. Maar posts achter elkaar geiten over abortussen, snren naar elkaar, hiltler en dictator vind ik niet leuk. Dat vind ik te ver gaan. Het grove en ongemanierde beheerst bij tijd en wijle de SC. Je kunt er dan niet meer omheen.
pi_75534381
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:15 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Licht aan de achterzijde? Dan waren ze vast kapot

Nee dat heet ambilight, en maakt tv kijken een stuk toffer maar niet als je 't irritant vindt .
Niet op mijn met veel liefde geverfde muren kan best mooi zijn maar vind het bij ons niet staan
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:18:25 #133
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75534391
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef Greys het volgende:

[knip ... heel zinnige post]

Volledig met je eens, en ik snap hoe je je voelt
pi_75534413
quote:
Ik was lekker in het Popstarstopic aan het kleppen maar kreeg een PMetje (dank aan diegene!) over hier.

My 2 cents:
Ik heb er gewoon even geen plezier meer in hier. En dat waait heus wel weer over, daarom geen dramatische aftocht ofzo, maar ik kom hier net als jullie allemaal voor mijn lol en plezier en dat plezier is gewoon *weg*. Om op 1 dag moraalridder, Hitler en dictator genoemd te worden terwijl ik gewoon normaal en aardig doe en geen ruzie zoek is niet mijn idee van lol.

Maar er zijn ook grenzen en ondanks het feit dat ik dan misschien een softie en een watje en een braafje ben geef ik hierbij aan dat dit over de grens was. Het lijkt hier soms wel een wedstrijdje 'hoe grover hoe beter'.

Nou ja, ik ga weer naar Popstars, maar het komt er gewoon op neer dat de reden om hier te komen, het plezier, even weg was vandaag. En dat is morgen waarschijnlijk wel weer overgewaaid, geen drama.
En als blijkt dat ik me niet moet aanstellen omdat er dat soort dingen tegen met geroepen wordt dan so be it, dan pak ik nog gezellig hier met jullie de pakjes uit de 17e en dan verwatert het daarna vanzelf. Ga je dan vooral niet voor mij met zijn allen in allerlei bochten wringen.
Nou ik denk dat er dan maar een select cluppie overblijft aangezien er nu al meerdere zijn die aangeven het met je eens te zijn over de grens is bereikt.

En als dan mensen weggaan hier omdat het te grof en te persoonlijk wordt vind ik dat niet in het belang van de hele groep. Als volwassen mensen moeten we ook gewoon kunnen zeggen dit is de grens en niet verder. En eerlijk gezegd is mijn grens al behoorlijk opgerekt en staat die op het punt terug te springen. Als je begrijpt wat ik bedoel.
  Designer vrijdag 11 december 2009 @ 22:18:55 #135
266257 crew  DeZwabber
pi_75534416
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:16 schreef Barbaaf het volgende:
Om ook maar een duit in het zakje te doen, grof taalgebruik op Internet, zelfs niet in dit kusjekroeltopic ( ), doet me niet veel. Dat gebabbel over naalden en abortussen niet, al heb ik daar geen directe ervaring mee, smijten met kanker ook niet, en daar heb ik intussen aardig wat van dichtbij meegemaakt. Misschien heb ik gewoon een wat dikkere huid. Zelf zal ik daar niet niet snel aan meedoen trouwens, als ik grof taalgebruik nodig heb om een punt te maken heb ik blijkbaar het verkeerde punt (of een stel koeiekoppen tegenover me).

Iemand voor Hitler uitmaken vind ik dan wel wat overdreven, maar de meiden zaten elkaar al flink te stangen en uit te dagen, dan kan zoiets eruit floepen en hè, 't Qwea . Als het 'gewoon' bij dictator was gebleven was er niks aan het handje, Greys was ook wel aardig aan het treiteren. Ik vind wel dat je dan je excuses moet maken als blijkt dat je iemand echt gekwetst hebt, want dat zal toch niet de bedoeling zijn geweest.

Oh, mooie boom Zwabber, maar wat een absurde camera-instellingen. Die flare rond de lichtpunten vind ik niet zo mooi zo.
ja dit is zo;n volautomatische compact camrea van nikon, en die regelt alles zelf, hen continu ruzie met dat ding
🐙
pi_75534444
Ik neem aan dat we hier toch wel volwassen genoeg zijn om onze meningen hier neer te zetten?

Ik zal mijn mening dan maar geven:

Grof op z'n tijd moet kunnen, mits binnen de fatsoenlijke perken en niet op de man zelf. En ik denk dat het voor het grootste deel toch om de conversaties tussen oh-oh en Qwea gaat (no offence verder). IEn aangezien zijzelf vinden dat ze alles mogen zeggen in een topic (daar kwam het vorige keer op neer), weet ik niet of het zal helpen. Nogmaals heb ik echt niks tegen oh-oh en Qwea, maar ikzelf negeer die conversaties dus gewoon.
pi_75534459
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Niet dat mij is opgevallen. En je moet ook niet denken dat ik nergens tegenkan. Iedereen kan en mag af en toe best eens uithalen. Maar posts achter elkaar geiten over abortussen, snren naar elkaar, hiltler en dictator vind ik niet leuk. Dat vind ik te ver gaan. Het grove en ongemanierde beheerst bij tijd en wijle de SC. Je kunt er dan niet meer omheen.
Lees hem zo na mijn eten even verder door.
  Designer vrijdag 11 december 2009 @ 22:19:57 #138
266257 crew  DeZwabber
pi_75534464
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:18 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Niet op mijn met veel liefde geverfde muren kan best mooi zijn maar vind het bij ons niet staan
ik ben zelf ook geen fan van ambillight, leid me steeds af

maar goed, je hebt een sharp? zijn heel goede tv's hoor, alleen wat duur
🐙
pi_75534586
quote:

My 2 cents:

Hier baal ik dus van, en ben het met G eens.
pi_75534595
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:14 schreef nieslief het volgende:

[..]

SPOILER
Ik ook. Als iemand zich stoort aan een opmerking van mij; graag gewoon zeggen... Die sneer naar Qwea over de elite was in het heetst van de strijd en als zij (of anderen) dat een rotopmerking vinden dan bied ik daar mijn welgemeende excuses voor aan, want het is niet mijn bedoeling te kwetsen...
pi_75534613
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:19 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

joh, maar wel minder duur dan flips
pi_75534614
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:19 schreef Bamba het volgende:
Ik neem aan dat we hier toch wel volwassen genoeg zijn om onze meningen hier neer te zetten?

Grof op z'n tijd moet kunnen, mits binnen de fatsoenlijke perken en niet op de man zelf. En ik denk dat het voor het grootste deel toch om de conversaties tussen oh-oh en Qwea gaat (no offence verder). IEn aangezien zijzelf vinden dat ze alles mogen zeggen in een topic (daar kwam het vorige keer op neer), weet ik niet of het zal helpen. Nogmaals heb ik echt niks tegen oh-oh en Qwea, maar ikzelf negeer die conversaties dus gewoon.
En dat is dus net het probleem hiermee. Het is een select groepje dat het af en toe op de man af grof speelt maar daarbuiten vaak ook gezellig is en gevat uit de hoek komt. Wat ook weer maakt dat het leuk is hier. Af en toe elkaar op de hak nemen moet toch kunnen?

Alleen hoe ga je ervoor zorgen dat dit niet weer in een eindeloze discussie gaat verzanden en er uiteindelijk niks anders uitkomt dan het maar accepteren zoals het is en het gevolg gaat dus zijn dat op een gegeven moment bij sommigen (zoals Greys al zo schrijft) de maat gewoon vol en ze de sc laten verwateren en dus niet meer komen op een gegeven moment.
  Designer vrijdag 11 december 2009 @ 22:23:37 #143
266257 crew  DeZwabber
pi_75534624
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:19 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

overigens, valt ook wel weer mee als je naar B&O en Loewe gaat kijken
🐙
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:24:04 #144
33954 ElisaB
pi_75534643
quote:
KNIP
Ow....

Nou, dat is lekker dan. Daar baal ik écht van. Maar ik snap het wel. Ik heb er zelf af en toe ook niet zoveel zin meer in
quote:

Ik mag het wel hopen (kwa volwassen genoeg). En daar jij man en paard noemt: ja, het gaat vrijwel altijd tussen Qwea en oh-oh. En ik lig er verder ook niet wakker van in de zin dat het mij persoonlijk kwetst. Maar ik wil graag in een SC zijn waar iedereen het naar zijn / haar zin heeft. En waar we met z'n allen gewoon binnen een paar lijntjes van fatysoen blijven.
pi_75534668
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:22 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ook. Als iemand zich stoort aan een opmerking van mij; graag gewoon zeggen... Die sneer naar Qwea over de elite was in het heetst van de strijd en als zij (of anderen) dat een rotopmerking vinden dan bied ik daar mijn welgemeende excuses voor aan, want het is niet mijn bedoeling te kwetsen...
Ik ga die tekst even aanpassen want de tekst in die spoiler is een regelrecht antwoord op het gevatte sarcasme in jouw spoiler.
  Designer vrijdag 11 december 2009 @ 22:25:18 #146
266257 crew  DeZwabber
pi_75534697
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

joh, maar wel minder duur dan flips
nah, philips is niet duurder dan sharp hoor volgens mij

overigens:
quote:
Op zaterdag 28 november 2009 21:52 schreef DeZwabber het volgende:

[..]

merken als philips sony samsung lg panasonic en sharp (alhoewel je die laatste twee niet snel zal tegenkomen)

ghehehe
🐙
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:25:59 #147
33954 ElisaB
pi_75534716
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:23 schreef nieslief het volgende:
En dat is dus net het probleem hiermee. Het is een select groepje dat het af en toe op de man af grof speelt maar daarbuiten vaak ook gezellig is en gevat uit de hoek komt. Wat ook weer maakt dat het leuk is hier. Af en toe elkaar op de hak nemen moet toch kunnen?

Alleen hoe ga je ervoor zorgen dat dit niet weer in een eindeloze discussie gaat verzanden en er uiteindelijk niks anders uitkomt dan het maar accepteren zoals het is en het gevolg gaat dus zijn dat op een gegeven moment bij sommigen (zoals Greys al zo schrijft) de maat gewoon vol en ze de sc laten verwateren en dus niet meer komen op een gegeven moment.
Dat is de vraag.

Eerder heb ik er eens iets van gezegd en toen was het verwijt dat ik een gestresste mod was. En dat veel meer mensen dat vonden. Vind ik prima; kan ik mee leven, maar dan liever gewoon open. Ik hou niet van het voeren van discussies per PM. Heb je wat te zeggen, zeg het dan gewoon

Niet jij persoonlijk natuurlijk, maar in zn algemeenheid
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:27:05 #148
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75534763
quote:

Ik heb eigenlijk door de reacties van vorige keer (over het "nettere TT verhaal") al een poos geleden besloten maar zo veel mogelijk te negeren als ik het niet meer leuk vind... niet heel tof dus . En ik ben er gewoon minder inmiddels, da's vaak veel "makkelijker" (aangezien ik hier toch uitsluitend voor m'n lol kom)
  Designer vrijdag 11 december 2009 @ 22:27:43 #149
266257 crew  DeZwabber
pi_75534777
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:25 schreef ElisaB het volgende:

Eerder heb ik er eens iets van gezegd en toen was het verwijt dat ik een gestresste mod was.
je bent heel geen gestresste mod hoor, ik post gewoon foto's van mijn ballen en ik heb geen ban

🐙
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 11 december 2009 @ 22:28:12 #150
163650 Greys
pi_75534791
Grappig (no sarcasm) dat Barbaaf vond dat IK zat te treiteren.
Ik had namelijk juist het idee dat er tussen mij en Q dus echt niets mis was vandaag. Sterker nog, we hebben nog heel erg leuk heen en weer zitten PM-en over wat ze aan zou gaan trekken vanavond, er is niet één verkeerd woord gevallen, integendeel. Dus ik ga er van uit dat Q dat Hitlergedeelte ook als grapje bedoelde.
Waar oh-oh dan als grapje ook weer dictator overheen roept. En die vond me eerder al een moraalridder.
Maar ik vind die grapjes en steken onder water gewoon niet tof meer. Watje, so be it

Hé, als ik mis zit en niet tof doe dan vind ik dat ook heel prima om te horen hoor. Dan kan ik kiezen of ik daar iets aan wil en kan veranderen of niet.

Het is gewoon moeilijk uit te leggen, het voelt me hier niet meer gezellig genoeg. Moet steeds op mijn handen zitten voor mijn gevoel en daar heb ik gewoon geen zin meer in om daar energie in te steken juist omdat ik hier voor mijn plezier kom En als het plezier even weg is, dan is het even weg. Komt heus wel weer terug.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_75534812
Even tussen bord 1 en 2 door.
Zonder topic 419 gelezen te hebben vind ik het volgende:
- Het grof doen wordt steeds meer versterkt met 2 hoofdrolspelers, prima maar ik haak dan af.
- Greys probeert alles in goed banen te leiden en dat vind ik lief, maar sommige mensen menen haar dan inderdaad uit te moeten schelden/betichten van moraal ridder te zijn, dat is niet voor het eerst deze dag.
- Sommige mensen reageren met emoticons maar verder wordt er weinig op het grove ingehaakt.
- Elite zoals Tombolafan noemt hierboven, er zijn een aantal forummers die vinden dat het oude ploegje voor gaat, mij maakt dat niet veel uit maar het is wel opvallend en soms kwetsend.

Nogmaals ik vind het prima maar haak dan gewoon af.
Nu bord 2 leeg eten
pi_75534836
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:25 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat is de vraag.

Eerder heb ik er eens iets van gezegd en toen was het verwijt dat ik een gestresste mod was. En dat veel meer mensen dat vonden. Vind ik prima; kan ik mee leven, maar dan liever gewoon open. Ik hou niet van het voeren van discussies per PM. Heb je wat te zeggen, zeg het dan gewoon

Niet jij persoonlijk natuurlijk, maar in zn algemeenheid
Nou ik wil dan eigenlijk wel weten wie want op datzelfde moment is door meerdere mensen hier aangegeven (of in het F&F feedback) dat ze het met jou eens waren of met wie dan ook die de discussie op dat moment start.

En dan vraag ik me dus af wie die meerdere mensen zijn. Ik bedoel als je zoiets zegt moet je dat ook kunnen ondersteunen met namen of die mensen vragen ook te reageren.

En via PM discussiëren over een ander heb ik nog nooit gedaan want dan moet je ook man of vrouw genoeg zijn om dat recht naar diegene toe te doen.
pi_75534859
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:24 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ik ga die tekst even aanpassen want de tekst in die spoiler is een regelrecht antwoord op het gevatte sarcasme in jouw spoiler.

Ik had hem even verkeerd opgevat...
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:31:16 #154
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75534892

Ik zou niet bijlezen, totdat ik de opmerking van Elisa zag
Ennieweej...bijgelezen en ik vond het zeker over de schreef gaan eerlijk gezegd.
Ik zou het zelf niet in m'n bolle harses halen om zulk soort opmerkingen te typen.
Moet eerlijk zeggen dat ik tegenwoordig aardig selectief kan lezen hier, maar opmerkingen als deze, ook al is het een garpjuh, vind ik niet kunnen op een openbaar forum.
Toch vind ik de mensen hier over het algemeen wel lief heur; de laatste weken heb ik veel steun aan ze gehad.
Tis dus lastig, dat snap ik Elies....en goed dat je het ff ter sprake brengt.
En ik hoop dat je nog heeeel lang over ons mag "modderen"
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:32:45 #155
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_75534941
En kom je aan Greys, dan kom je aan mij
Greys is het allerliefste internetvriendinnetje van de hele wereld met een groot hart wat ook nog es op de juiste plaats zit.

Zoooo, en nu ga ik weer es verder met de administraaaasie
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_75534980
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef Ml-etje het volgende:
- Het grof doen wordt steeds meer versterkt met 2 hoofdrolspelers, prima maar ik haak dan af.
- Greys probeert alles in goed banen te leiden en dat vind ik lief, maar sommige mensen menen haar dan inderdaad uit te moeten schelden/betichten van moraal ridder te zijn, dat is niet voor het eerst deze dag.
- Sommige mensen reageren met emoticons maar verder wordt er weinig op het grove ingehaakt.
- Elite zoals Tombolafan noemt hierboven, er zijn een aantal forummers die vinden dat het oude ploegje voor gaat, mij maakt dat niet veel uit maar het is wel opvallend en soms kwetsend.

Nu bord 2 leeg eten
Ik reageer even specifiek hierop want ik baal daar ook weleens van. Dat er kliekjes zijn van mensen die het onderling heel goed kunnen vinden dat snap ik maar het is niet altijd even makkelijk om hier newbie te zijn.

Trovey of Alter-Ego (een van de twee) roept ook vaak dat ze niet 'gehoord' wordt en dat vind ik ook erg.
pi_75535008
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Ik had namelijk juist het idee dat er tussen mij en Q dus echt niets mis was vandaag. Sterker nog, we hebben nog heel erg leuk heen en weer zitten PM-en over wat ze aan zou gaan trekken vanavond, er is niet één verkeerd woord gevallen, integendeel. Dus ik ga er van uit dat Q dat Hitlergedeelte ook als grapje bedoelde.
Waar oh-oh dan als grapje ook weer dictator overheen roept. En die vond me eerder al een moraalridder.
Maar ik vind die grapjes en steken onder water gewoon niet tof meer. Watje, so be it

Hé, als ik mis zit en niet tof doe dan vind ik dat ook heel prima om te horen hoor. Dan kan ik kiezen of ik daar iets aan wil en kan veranderen of niet.

Het is gewoon moeilijk uit te leggen, het voelt me hier niet meer gezellig genoeg. Moet steeds op mijn handen zitten voor mijn gevoel en daar heb ik gewoon geen zin meer in om daar energie in te steken juist omdat ik hier voor mijn plezier kom En als het plezier even weg is, dan is het even weg. Komt heus wel weer terug.
Ik heb teruggelezen, en ik vind absoluut niet dat jij liep te treiteren...
En als Qwea het echt als een onschuldig grapje had bedoeld, dan nog had ze haar excuses aan kunnen bieden toen jij aangaf dat je het niet leuk vond...
(maar er is natuurlijk ook een klein kansje dat ze dat net niet gelezen heeft...)
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:34:30 #158
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75535012
Ik houd me even totaal buiten deze discussie. Ik lees/post nog niet zo lang mee en heb totaal niets meegekregen van de dictator-dinges-discussie.

Daarbij ben ik veel te positief ingesteld en lach ik (normaliter, zonder schouderklachten) minstens 100x op een dag dussssss
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:34:38 #159
33954 ElisaB
pi_75535019
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:29 schreef nieslief het volgende:
Nou ik wil dan eigenlijk wel weten wie
Ik ook. Mag iedereen écht tegen me zeggen hoor. Ik kan ertegen.

Kijk, het klinkt wat zweveriger dan bedoeld, maar FOK! wil leuk zijn voor veel mensen en daar moeten de mods mee helpen. Ik ben dus mod vóór de users. Daar hoort bij dat die users je daar ook op mogen afrekenen. En als ik de users niet 'dien' (ook minder zweverig bedoeld dan het wellicht klinkt), dan moet ik het anders doen, of moet F&F een andere mod krijgen. Dus... Ik ben graag mod van F&F, dus kies ik het liefste voor deur 1.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:36:21 #160
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535070
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:33 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ik reageer even specifiek hierop want ik baal daar ook weleens van. Dat er kliekjes zijn van mensen die het onderling heel goed kunnen vinden dat snap ik maar het is niet altijd even makkelijk om hier newbie te zijn.

Trovey of Alter-Ego (een van de twee) roept ook vaak dat ze niet 'gehoord' wordt en dat vind ik ook erg.
Ik heb dat ook geroepen toen ik net binnen kwam hier... ik zie het nog steeds vaak gebeuren, en ik hoop me er zelf nooit schuldig aan te maken (hoewel het door de drukte soms lastig is om iedereen lief gedag te zeggen en te reageren op alles, maar dat is nooit persoonlijk )
pi_75535083
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef Ml-etje het volgende:

Nu bord 2 leeg eten
Het komt er gewoon op neer dat het overgrote deel zich aan de grove tekst ergert. Hopelijk willen oh-oh en Qwea zich hier een beetje aan schikken, zodat het voor iedereen weer gezellig wordt.

Greys vind ik juist lief dat ze altijd alles in goede banen wilt leiden en vind d'r ook absoluut geen moraalridder. Ze is voor mij toch een beetje de moeder van de SC, dus ik hoop ook echt niet dat ze hier weggaat .

En dat elite gebeuren heb ik niet zo meegekregen, maar ik hoop dat het niet waar is.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:37:57 #162
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535134
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:34 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nou, ik dus, eerlijk gezegd
SPOILER
pi_75535163
Ben ik er even een uurtje tussenuit, is er hier heel wat gaande.

Heb het bewuste topic niet gelezen, dus kan er ook niks zinnigs over zeggen.

En Greys, een voor jou... en hoop dat je snel de gezelligheid hier weer terug vindt om te posten.
Freestyle
pi_75535176
quote:

[..]

Ik moet dan weer zeggen dat die opmerking van mij over de elite niet echt over de kliekjes ging...
(was meer zo dat Qwea zei dat 99,9% van de elite haar serieus nam, en ik toen opmerkte dat zij dan in haar eentje de elite was. okee, misschien dat Qwea zelf wel een kliekje bedoelde, maar ik kan niet voor haar spreken)
En ik vind kliekjes op zich wel een beetje een "logisch" verschijnsel, probeer me er niet echt iets van aan te trekken...
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:38:58 #165
33954 ElisaB
pi_75535180
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:37 schreef MrSubtle het volgende:

Nou, ik dus, eerlijk gezegd
SPOILER
Ik schrok

Ik denk: wát??? Subtle
SPOILER
pi_75535187
quote:

[..]

Kijk, het klinkt wat zweveriger dan bedoeld, maar FOK! wil leuk zijn voor veel mensen en daar moeten de mods mee helpen. Ik ben dus mod vóór de users. Daar hoort bij dat die users je daar ook op mogen afrekenen. En als ik de users niet 'dien' (ook minder zweverig bedoeld dan het wellicht klinkt), dan moet ik het anders doen, of moet F&F een andere mod krijgen. Dus... Ik ben graag mod van F&F, dus kies ik het liefste voor deur 1.
Bord 2 is leeg.
Denk dat iedereen hier alles prima weet te benoemen.
Loop hier zelf nog niet zo lang rond dus dacht nou dat kan zeker hier..
En vond de opmerkingen tegen Greys (ja inderdaad alleen tegen haar omdat ze voorzichtig probeerde in te grijpen) niet kunnen. Ronduit lullig zelfs en nee Greys ken ik niet goed dus dat is niet de reden dat ik dat zeg.
Greys zei daar nooit iets over of lichtjes van joh ik vind het niet echt leuk, verder grepen er weinig mensen in.
Dat is geen kritiek maar wel hoe ik het gezien heb en wat ik steeds vervelender begon te vinden, heb niets gezegd omdat het voort kabbelde. Dat vind ik achteraf nu wel jammer maar gedane zaken..
Deel 149 lezen.
  † In Memoriam † vrijdag 11 december 2009 @ 22:39:24 #167
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_75535196
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:28 schreef Greys het volgende:
Kan je nagaan hoe goed ik dit soort dingen aanvoel

Nee, serieus, 't viel me wel een beetje op dat je doorging over het busje van oh-oh en de voorbereidingen van Qwea, een beetje stekeliger dan ik van jou gewend ben. Daardoor kreeg ik het idee dat jullie elkaar zaten op te jutten totdat jouw grens overschreden werd. Ik denk ook wel dat Qwea's opmerking niet bedoeld was om je te kwetsen, ik hoop dat jullie 't nog uitpraten.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_75535199
quote:

No offence, maar dat ben ik niet hoor.
Freestyle
pi_75535205
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ik heb dat ook geroepen toen ik net binnen kwam hier... ik zie het nog steeds vaak gebeuren, en ik hoop me er zelf nooit schuldig aan te maken (hoewel het door de drukte soms lastig is om iedereen lief gedag te zeggen en te reageren op alles, maar dat is nooit persoonlijk )
Dat dus, ik heb ook gehad hoor dat er niet gereageerd werd, maar dat is vaak omdat je middenin een "gesprek" binnen komt vallen. Trovey en alter-ego: niks van aantrekken hoor, het is echt niet bewust en gewoon inhaken!!
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:40:05 #170
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535218
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik schrok

SPOILER
Ik wilde eerst smileys gebruiken, maar ik dacht van een schrikt ze misschien wel echt effies

vrijdag 11 december 2009 @ 22:40:24 #171
33954 ElisaB
pi_75535232
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef ALTER-EGO het volgende:
No offence, maar dat ben ik niet hoor.

pi_75535249
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:38 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik schrok

SPOILER
ik trapte er dus ook met open ogen in...
pi_75535265
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:36 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ja dat vind ik dan ook wel weer moeilijk. Ik kom hier als ik kan en met twee ASS kinderen is het niet altijd makkelijk en wordt ik ook weleens weggeroepen en kan het overkomen als binnenvliegen, reageren en weer naar buiten rennen. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Dat ik daarnaast ook dat ongeluk heb gehad en nog steeds niet echt veel kan typen of klikken (dit ga ik bezuren morgen of vannacht maar ik vind het even belangrijk) helpt daar ook niet echt bij.
pi_75535269
quote:

[..]

Je bent een lieverd en je doet het goed.
Freestyle
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:41:26 #175
33954 ElisaB
pi_75535286
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:40 schreef tombolafan het volgende:
ik trapt er dus ook met open ogen in...
Zullen we een lotgenotencontactgroepje (3xwoordwaarde) beginnen
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:42:37 #176
33954 ElisaB
pi_75535343
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef ALTER-EGO het volgende:
Je bent een lieverd en je doet het goed.
Dat vind ik lief van je (en ik ben er blij om dat je het vindt), maar als dat eens niet zo is, dan hoor ik dat gewoon ook graag.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:42:48 #177
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535351
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef Barbaaf het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe goed ik dit soort dingen aanvoel

Nee, serieus, 't viel me wel een beetje op dat je doorging over het busje van oh-oh en de voorbereidingen van Qwea, een beetje stekeliger dan ik van jou gewend ben. Daardoor kreeg ik het idee dat jullie elkaar zaten op te jutten totdat jouw grens overschreden werd.
Oh ik heb dat dus echt helemaal anders gelezen wat dat betreft blijft 't toch maar text-only, gesteund met wat smileys... blijft lastig. Ik was het ook compleet oneens met oh-oh mbt het bus-verhaal (mening he), maar na 1 of 2 posts moest ik weer aan het werk, dus ik heb niet meer gereageerd toen .
pi_75535384
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Zullen we een lotgenotencontactgroepje (3xwoordwaarde) beginnen

En elke bijeenkomst wel eerst muurduwen he!
pi_75535385
What up folks?
pi_75535389
Overigens vind ik dat je ook een goede mod bent Elisa. Juist helemaal niet gestressed!
pi_75535394
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:

[..]

Dat dus, ik heb ook gehad hoor dat er niet gereageerd werd, maar dat is vaak omdat je middenin een "gesprek" binnen komt vallen. Trovey en alter-ego: niks van aantrekken hoor, het is echt niet bewust en gewoon inhaken!!
Ik heb hier echt nog nooit geklaagd hoor.
Val er gewoon af en toe in en probeer het bij te houden.
Uit mij zul je niet snel iets negatiefs horen komen.
Freestyle
pi_75535404
Cat plaatst een tvp en gaat weg lijkt me ook een signaal maar er wordt gewoon doorgegaan..
Greys met busje komt zo sorry maar dat gescheld van oh-oh vanmorgen deed mij afhaken.
pi_75535409
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
What up folks?
oh my, ik geef jou echt geen update nu!
pi_75535422
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef ALTER-EGO het volgende:

[..]

Ik heb hier echt nog nooit geklaagd hoor.
Val er gewoon af en toe in en probeer het bij te houden.
Uit mij zul je niet snel iets negatiefs horen komen.
Sorry ik wist alleen nog dat het een van jullie was maar niet meer wie
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:44:35 #185
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535426
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:39 schreef Bamba het volgende:

[..]

Ik heb daar in het begin ook echt moeite mee gehad... dat je echt gaat kijken of je posts er wel echt tussen stonden of zo maar het tempo is hier ook moordend
pi_75535428
quote:
What up folks?
meningen gevraagd
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:44:43 #187
33954 ElisaB
pi_75535434
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef tombolafan het volgende:

En elke bijeenkomst wel eerst muurduwen he!
Ow ja! Leuk
pi_75535462
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:43 schreef Bamba het volgende:
Overigens vind ik dat je ook een goede mod bent Elisa. Juist helemaal niet gestressed!
Dat dus
pi_75535474
Ll
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:45:41 #190
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535476
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:41 schreef nieslief het volgende:

[..]

Ja dat vind ik dan ook wel weer moeilijk. Ik kom hier als ik kan en met twee ASS kinderen is het niet altijd makkelijk en wordt ik ook weleens weggeroepen en kan het overkomen als binnenvliegen, reageren en weer naar buiten rennen. Als je begrijpt wat ik bedoel.

Dat ik daarnaast ook dat ongeluk heb gehad en nog steeds niet echt veel kan typen of klikken (dit ga ik bezuren morgen of vannacht maar ik vind het even belangrijk) helpt daar ook niet echt bij.
daar heb ik al een poos niet naar gevraagd... hoe gaat het daar mee inmiddels? (met de na-sleep van het ongeluk dus)
pi_75535483
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Ik heb daar in het begin ook echt moeite mee gehad... dat je echt gaat kijken of je posts er wel echt tussen stonden of zo maar het tempo is hier ook moordend
Je moet gewoon een grote waffel hebben en volhouden he?
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:45:53 #192
33954 ElisaB
pi_75535485
quote:
What up folks?
Lees deel 419 even en dan dit deel
pi_75535505
Mag ik deze er effe tussen gooien, ik vind 'm leuk

pi_75535509
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:45 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Lees deel 419 even en dan dit deel
Ja idd gewoon even teruglezen da's vanavond wel hendig.
pi_75535517
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Dat vind ik lief van je (en ik ben er blij om dat je het vindt), maar als dat eens niet zo is, dan hoor ik dat gewoon ook graag.
Ik kom al behoorlijk lang op fok, wellicht langer dan jij zelfs
Maar ik heb jou nog nooit ergens onredelijk gezien, dus als ik zeg dat je het goed doet, weet ik waar ik over praat.
Freestyle
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:46:54 #196
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535520
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef nieslief het volgende:

[..]

Sorry ik wist alleen nog dat het een van jullie was maar niet meer wie
Het is vaker gebeurd de afgelopen weken
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:47:30 #197
28375 MrSubtle
Toe aan vakantie!
pi_75535540
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:46 schreef Bamba het volgende:
Mag ik deze er effe tussen gooien, ik vind 'm leuk

Nee dat mag niet.

† In Memoriam † vrijdag 11 december 2009 @ 22:47:39 #198
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_75535544
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:42 schreef MrSubtle het volgende:

[..]

Oh ik heb dat dus echt helemaal anders gelezen wat dat betreft blijft 't toch maar text-only, gesteund met wat smileys... blijft lastig. Ik was het ook compleet oneens met oh-oh mbt het bus-verhaal (mening he), maar na 1 of 2 posts moest ik weer aan het werk, dus ik heb niet meer gereageerd toen .
Ik heb het topic in eerste instantie ook snel gescand toen ik op m'n werk zat, misschien heb ik de verhaallijn wel helemaal gemist en ik heb nu niet de puf om uit te zoeken wie wat waar tegen elkaar zei en vooral niet wat er allemaal mee bedoeld geweest zou kunnen worden zijn

Als mensen zo met elkaar communiceren houd ik me meestal afzijdig en zie ik wel wat er uitkomt.
pi_75535545
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 22:44 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

meningen gevraagd
Mijn mening is kort en bondig;

Er gaat hier over het algemeen één persoon zeer regelmatig flink over de schreef en sorry, maar dat word in stand gehouden door het gros hier. Als het goed met die persoon gaat dan is iedereen en poepig en schatjes en valt 90% als makke lammetjes ervoor, en als 't dan slecht met dr gaat of ze heeft een kutbui dan worden de meest debiele dingen naar iedereens hoofd geslingerd. Of als ze het idee heeft als ze aangevallen word (zie nou toen dat gebeuren over die TT's). En vervolgens word er daarna door de persoon in kwestie weer gedaan alsof er niks is, en uit 'de goeie vrede bewaren' óf naïviteit (weet niet wat het is) gaat het gros hier weer in mee.

Tot het wéér fout gaat, en wéér, en wéér.

Mijn mening.
  vrijdag 11 december 2009 @ 22:47:52 #200
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_75535552
Hey Loveless!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')