quote:
Neuh ik heb net zitten teruglezen en we zaten met z'n tweeen aardig te stangen maar niet beledigend voor zover ik lees en ervaar. En op zich ook niet grof (denk ikquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Qwea heeft een feestje, maar ik weet eigenlijk niet waar Greys is...![]()
Ik heb in het begin van de hele discussie ook meegedaan, maar heb niemand persoonlijk willen aanvallen daarmee. Als iemand zich gekwetst voelt door een opmerking van mij, sorry...![]()
![]()
Wat betreft die opmerking van Qwea, dat zag ik echt pas toen Greys het meldde...
Lees deel 419 even....quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:56 schreef Enfermera het volgende:
En waar gaat die discussie over "te ver gaan" nu over dan? Heb ik wat gemist?Of is het te erg om te herhalen?
quote:
Ik heb het vanmorgen al een stuk gelezen en vind het te ver gaan.En blijkbaar heb ik het hoogtepunt niet gezien.quote:
do tellquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
MrSubtle heb net een sloot geld uitgegeven aan twee tv'sen vast niet de goede merken.
Die is echt cool!!! Wij hadden vroeger ook zo'n hele zilveren boom met geen twee ballen die hetzelfde waren...quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee duh
maar ik heb foto's en ga ze showen ook![]()
was er nog eentje vergeten
[ afbeelding ]
en ik heb geen idee wat er gebeurt is in het vorige topic, maar iets met boze duitsers blijkbaar
quote:
Maar goed even een vraag: Wat wou je eraan doen? Aangezien er al meerdere discussies hierover gevoerd zijn en er ook al meerdere keren gevraagd is om het of prive te houden of gewoon niet te doen.quote:
uhohquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:09 schreef Ml-etje het volgende:
MrSubtle heb net een sloot geld uitgegeven aan twee tv'sen vast niet de goede merken.
Ik heb een zeker boekje ontvangen......quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
Nies, waar ging dit eigenlijk over?zie ik nu pas:
[..]
Ah oke.quote:Op vrijdag 11 december 2009 21:58 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Het incident is dit keer dat iemand of meerdere iemanden (dat weet ik ook niet zeker, maar is niet zo relevant) hitler en dictator genoemd werden. En daarnaast over algehele grofheid in discussies in het algemeen soms hier
Ja, ik denk dat op zich ook niet, dat het grof was, maar als andere mensen dat wel zo zien dan vind ik dat vervelend...quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
Neuh ik heb net zitten teruglezen en we zaten met z'n tweeen aardig te stangen maar niet beledigend voor zover ik lees en ervaar. En op zich ook niet grof (denk ik).
Wij hebben allebei niet ingehaakt op het haaknaalden gedeelte en ook niet gevloekt of gescholden. Ik bedoel van die opmerkingen van jou schoof ik dus onder tafel van het lachen en dat doe ik dus niet als het grof is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
oooooohquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:11 schreef nieslief het volgende:
[..]
Ik heb een zeker boekje ontvangen......
ja, daarvoor ging ik het halve topic door terugbladeren...quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:10 schreef MrSubtle het volgende:
Nies, waar ging dit eigenlijk over?zie ik nu pas:
[..]
quote:Op vrijdag 11 december 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat op zich ook niet, dat het grof was, maar als andere mensen dat wel zo zien dan vind ik dat vervelend...
Ik zou wel graag willen weten of ik misschien in het vorige topic ergens fout of beledigend ben geweest en dan ook gewoon hier en niet in een pm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door nieslief op 11-12-2009 22:26:07 ]As Admiral Grace Hopper once said, “I believe in having an open mind, but not so open that your brains fall out.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |