abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 18:42:25 #101
3542 Gia
User under construction
pi_75454942
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:41 schreef Tahiti het volgende:
Ik vind iemand in de brand steken wel een beetje ver gaan, zo gaan we niet met elkaar om in Nederland. Als iedereen elkaar maar een beetje in de brand gaat lopen steken de hele dag wordt het wel een beetje een rommeltje hier.
Stinkt ook zo.
pi_75455805
quote:
Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef paddy het volgende:
Ze is dus toch overleden. Mijn schoonzusje zei al dat ze het niet zou halen. We dachten eerst aan zelfmoord.

Waarom, zou ik mij anders afvragen.Je mag toch van de doorsnee allochtoon wel verwachten dat ze weten dat niet elk meisje bloed bij penetratie? Is de enige verklaring die ik ervoor kan geven. Of idd toch zelfmoord?

Waarom weet je ook niet wat meer en hoor je vaak achteraf ook niets? Ik hoop zo dat ze niet te lang heeft geleden. Die pijn is werkelijk verschrikkelijk. Hebben we het nog niet over het onbegrip en de angst die ze moet hebben gevoeld
Waar slaat dat nou weer op? Hoe kom je er nou weer bij dat het om ontmaagding gaat? Dat kunje toch helemaal nergens afleiden uit wat er hier tot nu toe gepost is.
pi_75455868
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:55 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En de reden waaróm is helemaal achterlijk.
Ik kon gewoon niet geloven dat zoiets in Nederland voor kan komen. Maar ja dus.
Nog al zo'n figuur die zelf van alles bedenkt.
pi_75455947
quote:
Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef capricia het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat dit de oorzaak zou zijn
Iderdaad. Het wordt steeds gekker, terwijl er in het oorspronkelijke bericht helemaal niks stond over wat voor reden of dader dan ook, verzint iedereen er van alles omheen.
pi_75456097
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef O0tje het volgende:

[..]

Nog al zo'n figuur die zelf van alles bedenkt.
De politie zei dat het waarschijnlijk iets in de relationele sfeer was, of om eerwraak ging.

Maar wát de reden ook is, dit is toch een barbaarse daad? Of veroordeel je dit niet?
pi_75456533
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

De politie zei dat het waarschijnlijk iets in de relationele sfeer was, of om eerwraak ging.

Maar wát de reden ook is, dit is toch een barbaarse daad? Of veroordeel je dit niet?
Maar de politie had volgens het bericht ook nog geen idee van de dader, dus gokte zij maar wat.

Daar gaat het niet om, of ik het veroordeel of niet. Ik vind het een beetje ziek dat sommigen menen zelf van alles te moeten gaan bedenken en dat dan als feiten gaan presenteren.
Niemand hier weet er meer van, ik heb althans geen bronnen gezien van alle bedenksels en inmiddels is de echtgenoot al bijna verdacht gemaakt. Waar slaat dat nou op!
  woensdag 9 december 2009 @ 19:38:19 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75456661
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:09 schreef O0tje het volgende:

[..]

Waar slaat dat nou weer op? Hoe kom je er nou weer bij dat het om ontmaagding gaat? Dat kunje toch helemaal nergens afleiden uit wat er hier tot nu toe gepost is.
zo te lezen had die poster voorkennis. dus neem aan dat die wel weet wat er gebeurd kan zijn.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_75456795
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zo te lezen had die poster voorkennis. dus neem aan dat die wel weet wat er gebeurd kan zijn.
Maar dat werd er niet bijgezegd, dus dat betwijfel ik.
pi_75456868
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:34 schreef O0tje het volgende:

[..]

Maar de politie had volgens het bericht ook nog geen idee van de dader, dus gokte zij maar wat.

Daar gaat het niet om, of ik het veroordeel of niet. Ik vind het een beetje ziek dat sommigen menen zelf van alles te moeten gaan bedenken en dat dan als feiten gaan presenteren.
Niemand hier weet er meer van, ik heb althans geen bronnen gezien van alle bedenksels en inmiddels is de echtgenoot al bijna verdacht gemaakt. Waar slaat dat nou op!
Ik vind de daad veel zieker.
  woensdag 9 december 2009 @ 19:44:35 #110
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75456879
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:49 schreef DrDarwin het volgende:
Ik heb wel eens van Bengaals vuurwerk gehoord, maar Afghaans....
ha ha ha, ho ho ho
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 9 december 2009 @ 20:48:34 #111
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75459414
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:41 schreef O0tje het volgende:

[..]

Maar dat werd er niet bijgezegd, dus dat betwijfel ik.
met haar post gaf ze toch al ondubbelzinnig aan dat ze wist (via haar zus) dat het om ziets moet gaan?
pi_75461489
quote:
Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

met haar post gaf ze toch al ondubbelzinnig aan dat ze wist (via haar zus) dat het om ziets moet gaan?
Haar schoonzusje had al gezegd dat ze het niet zou halen. Maar daar kan ik niet uit afleiden dat dat schoonzusje meer wist. En al helemaal niet ondubbelzinnig.
pi_75461499
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:37 schreef Karrs het volgende:
Turbo turbo!
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_75462836
quote:
Op woensdag 9 december 2009 19:44 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind de daad veel zieker.
De daad is al ziek genoeg. Als je je daar in gaat verlustigen, ben je geen haar beter dan de dader.
Nou kan dat wel, ik denk dat vrijwel elk mens in staat is tot gruweldaden, maar dat wordt dan weer niet erkend.
pi_75463737
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef O0tje het volgende:

[..]

De daad is al ziek genoeg. Als je je daar in gaat verlustigen, ben je geen haar beter dan de dader.
Nou kan dat wel, ik denk dat vrijwel elk mens in staat is tot gruweldaden, maar dat wordt dan weer niet erkend.
Ik heb hier niemand gezien die zich in deze daad verlustigt.
Alleen maar mensen die het zwaar veroordelen.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:42:59 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75464049
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef O0tje het volgende:

[..]

je draaft een beetje door geloof ik.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:45:19 #117
263818 Bleekscheet
wijs me de weg
pi_75464175
wel grappig overigens dat er meer gepost wordt wanneer een allochtoonse meisje vermoord wordt, dan wanneer er een nederlandse meisje/ baby/ vrouw aan haar einde komt door een nederlandse man.

ofwel de allochtonen verdienen meer aandacht dan een roombleke slachtoffer
routine
pi_75464738
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Bleekscheet het volgende:
wel grappig overigens dat er meer gepost wordt wanneer een allochtoonse meisje vermoord wordt, dan wanneer er een nederlandse meisje/ baby/ vrouw aan haar einde komt door een nederlandse man.

Dat is jóuw perceptie. Als er een Nederlands meisje in brand was gestoken had iedereen zich daar net zo druk om gemaakt en was men net zo geschokt geweest.
Alleen wás het geen Nederlands meisje maar een meisje uit Afghanistan die hier nog niet zo lang woont. En ja, dan gaan veel mensen zich afvragen: wat is dit? Wat zijn dit voor barbaarse dingen in ons land.
  woensdag 9 december 2009 @ 22:57:24 #119
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75464843
quote:

wat zit je nou dom te lullen. kijk eens naar het topic over de kindermoord. je lult maar wat doms uit je nek, omdat je eigenlijk helemaal geen bleekscheet bent, maar zou hopen dat je dat was. omdat je rotkop dan niet geassocieerd kan worden met het laffe marokkaanse tuig dat jouw leven verneukt. niet de media of de autochtonen, of de kaassies, of de bleekschten... of wilders.

kijk eens in de spiegel.

en daarnaast zegt kwantiteit niets over kwaliteit.
pi_75464921
*knip*

[ Bericht 96% gewijzigd door Frutsel op 10-12-2009 12:17:54 (troll) ]
pi_75468132
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb hier niemand gezien die zich in deze daad verlustigt.
Alleen maar mensen die het zwaar veroordelen.
Ik ben het wel met O0tje eens: al die mensen die zich in de zaak verdiepen en allerlei redenen en motieven gaan verzinnen, houden zich nadrukkelijk met de zaak bezig. Daar kan een goede reden voor zijn, maar die zie ik hier niet. Verlustigen vind ik dan wel een zwaar woord, maar om en om keren en er nadrukkelijk mee bezig zijn, dat dan weer wel.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75468495
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik ben het wel met O0tje eens: al die mensen die zich in de zaak verdiepen en allerlei redenen en motieven gaan verzinnen, houden zich nadrukkelijk met de zaak bezig. Daar kan een goede reden voor zijn, maar die zie ik hier niet. Verlustigen vind ik dan wel een zwaar woord, maar om en om keren en er nadrukkelijk mee bezig zijn, dat dan weer wel.
Toekomstige eerwraakgevallen proberen te voorkomen vind jij geen goede reden?

Weten we dat ook weer.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_75468909
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weten we dat ook weer.
Het is helemaal niet zeker dat het om eerwraak gaat. Dus je opmerking slaat nergens op.

Ik neem voor de goede orde maar aan, dat er een misverstand is ontstaan.
Het is een goede zaak als de juiste mensen zich verdiepen in deze zaak en er opheldering over verkrijgen. En dan de juiste maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.
Maar wat tot nog toe in dit topic langsgekomen is, is weinig informatie en veel suggestie. Dat is gebruikelijk op FOK!, maar het is goed dat iemand daar eens iets over zegt.
En dat is ziekelijk, het is een manier om je toch ergens bij betrokken te voelen, terwijl het je eigenlijk niet aangaat.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75468989
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Het is helemaal niet zeker dat het om eerwraak gaat. Dus je opmerking slaat nergens op.
Welnee. Het was een frituurpan die omviel.
quote:
Ik neem voor de goede orde maar aan, dat er een misverstand is ontstaan.
Ah, een misverstand! Het grote goedpraten is begonnen.
quote:
Het is een goede zaak als de juiste mensen zich verdiepen in deze zaak en er opheldering over verkrijgen. En dan de juiste maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.
Maar wat tot nog toe in dit topic langsgekomen is, is weinig informatie en veel suggestie. Dat is gebruikelijk op FOK!, maar het is goed dat iemand daar eens iets over zegt.
En dat is ziekelijk, het is een manier om je toch ergens bij betrokken te voelen, terwijl het je eigenlijk niet aangaat.
En dat bepaal JIJ of het "je aangaat" of niet?

Er is weinig informatie. En daarop mag iedereen afgaan. Dat is het mooie van ons systeem.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

donderdag 10 december 2009 @ 06:27:35 #125
3542 Gia
User under construction
pi_75471020
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef Kees22 het volgende:

Hé, dit is Fok. Alles gaat ons aan.
En ik heb niet de indruk dat iemand zoiets vreselijks gezegd heeft. Enkel wat 'als......dan' opmerkingen.

Als dit gaat om 'niet bloeden tijdens de huwelijksnacht', dan is dat wel een zeer achterlijke reden, omdat het namelijk geen regel is dat vrouwen bloeden tijdens de ontmaagding.

Wat ik dan weer wel ziekelijk vind, en daar moet ik je gelijk in geven, is het veronderstellen dat de bruid vreemd ging, omdat 60 % van de Nederlanders vreemd gaat. Dat is geraaskal van de bovenste plank door een zieke geest, inderdaad.
pi_75475490
IESSSSS KOELTOERRRR!!!
Daar moet je RESPECT VOOR HEBBEN!!!
pi_75475548
Is er al wat meer bekend inmiddels over deze misselijke daad?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 december 2009 @ 11:10:41 #128
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75475607
quote:
Op donderdag 10 december 2009 06:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Hé, dit is Fok. Alles gaat ons aan.
En ik heb niet de indruk dat iemand zoiets vreselijks gezegd heeft. Enkel wat 'als......dan' opmerkingen.

Als dit gaat om 'niet bloeden tijdens de huwelijksnacht', dan is dat wel een zeer achterlijke reden, omdat het namelijk geen regel is dat vrouwen bloeden tijdens de ontmaagding.

Wat ik dan weer wel ziekelijk vind, en daar moet ik je gelijk in geven, is het veronderstellen dat de bruid vreemd ging, omdat 60 % van de Nederlanders vreemd gaat. Dat is geraaskal van de bovenste plank door een zieke geest, inderdaad.
He, ik kan er toch ook niks aan doen dat jij een onderdeel bent van een cultuur waar vreemdgaan als een leuke hobby wordt gezien. Don't blame the messenger.

Nou, laat ik ook maar een als- dan constructie van maken, dan zijn de stellingen wel gerechtvaardigd.
What lies in the shadow of the statue?
pi_75475668
Whehe, een frituurpan Ik moest lachen.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:12:56 #130
3542 Gia
User under construction
pi_75477736
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:10 schreef Ghaazi het volgende:

He, ik kan er toch ook niks aan doen dat jij een onderdeel bent van een cultuur waar vreemdgaan als een leuke hobby wordt gezien.
Nou en? Het punt is dat dit niks met deze vrouw te maken heeft. Ze is namelijk geen Nederlandse.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:15:50 #131
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75477839
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:12 schreef Gia het volgende:
Nou en? Het punt is dat dit niks met deze vrouw te maken heeft. Ze is namelijk geen Nederlandse.
Als ze vreemd ging betekend natuurlijk dat ze ingeburgerd was. Dat betekend ook meteen dat ze Nederlandse was. Een echte moslim gaat niet vreemd namelijk!

(Dat je er überhaupt nog mee in discussie gaat! Mannetjes als hij zetten zichzelf toch compleet voor lul met dat soort opmerkingen.)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75477877
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:08 schreef capricia het volgende:
Is er al wat meer bekend inmiddels over deze misselijke daad?
quote:
'In brand gestoken vrouw ging trouwen'

ZEIST - De vrouw die maandag in Zeist overleed nadat ze in brand was gestoken, is mogelijk het slachtoffer van eerwraak. Ze stond op het punt te gaan trouwen toen ze werd vermoord.

Dat heeft een bekende van de familie, die in de flat was toen de vrouw overleed, vertelt aan RTV Utrecht.

Het slachtoffer werd volgens een getuige bedreigd en er wordt gespeculeerd over eerwraak. Uit welke hoek de bedreigingen kwamen is niet bekend en de politie kan het verhaal van de getuige niet bevestigen.

De politie heeft nog niemand aangehouden. "Zolang het onderzoek loopt worden alle verklaringen opgenomen, maar een conclusie kan nog niet getrokken worden", meldt een woordvoerder.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:21:12 #133
3542 Gia
User under construction
pi_75478009
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[..]

We zullen het wel nooit weten.
pi_75478018
Straks hoef je de verdacht van moord ook niet meer aan te houden, want die is allang weg. Onvindbaar

Maar sterkte voor de wijkagent (de enige agent die in Zeist echt wil werken aan de criminaliteit in de wijk) . Die doet meer dan het hele corps bij elkaar.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 10 december 2009 @ 12:22:11 #135
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75478037
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef paddy het volgende:
Straks hoef je de moordenaar ook niet meer aan te houden, want die is allang weg. Onvindbaar
In rook opgegaan!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:23:25 #136
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75478080
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef Gia het volgende:

[..]

We zullen het wel nooit weten.
Meestal vinden ze de dader en volgt er een proces hoor.
Here we are now, entertain us.
pi_75478140
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

In rook opgegaan!

Heb mijn post gewijzigd

Hoorde hetzelfde verhaal van iemand die er vlakbij woonde. Maar ja, praatjes etc. Ik geloof die trouwens best. Het is gewoon logisch dat hij vluchtgevaarlijk is. Ook al is het maar een persoon die gehoord moet worden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 10 december 2009 @ 12:32:55 #138
165633 eriksd
The grand facade...
pi_75478381
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat mij betreft wordt moord uit naam van het geloof of eerwraak dus gewoon keihard gestrafd.
Vaak worden zulke moorden niet in een vlaag van verstandsverbijstering gepleegd, maar vantevoren uitgestippeld en gepland.
Nou ja, gewoon moord dus.
1: gestraft
2; kenmerk van moord het moment van bedenken dat er tussen het plannen en plegen zit. In een opwelling is het doodslag.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:41:52 #139
3542 Gia
User under construction
pi_75478659
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef voyeur het volgende:

[..]

Meestal vinden ze de dader en volgt er een proces hoor.
Maar hier zijn niet echt getuigen. Als de man de dader is en zegt dat zijn vrouw te dicht bij het fornuis stond en daardoor in brand vloog, is daar weinig tegen in te brengen.
Als de man bekend en zegt dat zijn vrouw vreemdging, dan wordt het gezien als een crime passionel, niet als eerwraak.
Ik geloof niet dat die man gaat zeggen: "Tja, ze bloedde niet tijdens de huwelijksnacht, dus ik was boos dat ze geen maagd meer was"

Hoe dan ook, als aannemelijk gemaakt kan worden dat de man de dader is, dan zal nog steeds de aanleiding niet naar buiten gebracht worden. Althans, niet meer dan: Het lag in de relationele sfeer. En daar zullen we het mee moeten doen. En dan blijft het alsnog gissen. Ging ze vreemd of bloedde ze gewoon niet?
  donderdag 10 december 2009 @ 13:24:17 #140
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75480224
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar hier zijn niet echt getuigen. Als de man de dader is en zegt dat zijn vrouw te dicht bij het fornuis stond en daardoor in brand vloog, is daar weinig tegen in te brengen.
Als de man bekend en zegt dat zijn vrouw vreemdging, dan wordt het gezien als een crime passionel, niet als eerwraak.
Ik geloof niet dat die man gaat zeggen: "Tja, ze bloedde niet tijdens de huwelijksnacht, dus ik was boos dat ze geen maagd meer was"

Hoe dan ook, als aannemelijk gemaakt kan worden dat de man de dader is, dan zal nog steeds de aanleiding niet naar buiten gebracht worden. Althans, niet meer dan: Het lag in de relationele sfeer. En daar zullen we het mee moeten doen. En dan blijft het alsnog gissen. Ging ze vreemd of bloedde ze gewoon niet?
Vonnissen zijn over het algemeen gedetailleerder dan dat.
Here we are now, entertain us.
pi_75480874
quote:

[..]

Maakt dat dan uit?

Het verschil ligt hem meer in of de man in kwestie in emotie handelde, op dat moment dus, of dat er rustig over nagedacht en gepland is.
De uitkomst is hetzelfde, de hoeveelheid mensen die gestrafd moet worden en de strafmaat niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_75481006
quote:

[..]

Gaan we weer!
Volgens de politie, die onderzoek doet naar de zaak, kan nog geen conclusie getrokken worden. Op FOK! daarentegen wordt weer ijverig gespeculeerd over wat er allemaal wel aan de hand geweest zal.
  donderdag 10 december 2009 @ 14:19:53 #143
3542 Gia
User under construction
pi_75482097
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef erodome het volgende:

Maakt dat dan uit?

Voor de strafmaat niet, inderdaad. Moord is moord, doodslag is doodslag.
Maar ALS het een voorval is van eerwraak en dit vaker voor gaat komen, DAN denk ik dat er wel wat gedaan moet gaan worden aan educatie van nieuwe nederlanders op dat gebied.
  donderdag 10 december 2009 @ 14:23:54 #144
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75482252
Gia is naast huisvrouw tegenwoordig ook een forensische deskundige.
What lies in the shadow of the statue?
pi_75482629
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef Ghaazi het volgende:
Maar wat heeft deze hele zaak nou met vreemdgaan te maken? Je geeft geen antwoord.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 december 2009 @ 14:41:36 #146
3542 Gia
User under construction
pi_75482871
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef Ghaazi het volgende:
Hoezo? Ik ben niet degene die beweringen uit over wat er gebeurd is. Ik opper hooguit mogelijkheden.
Jij bent degene die beweert dat ze zeker vreemd is gegaan en dat haar man dit niet pikte.
pi_75485997
De mantel der liefde en mooipraterij omdat het waarschijnlijk om moslims gaat....
pi_75486103
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:12 schreef Bommenlegger het volgende:
De mantel der liefde en mooipraterij omdat het waarschijnlijk om moslims gaat....
Volgens mij wordt dit voorval door niemand bedekt met een mantel
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75486139
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dit voorval door niemand bedekt met een mantel
Lees eens de reacties.
Daarom ben je maar een journalist bij een lokaal krantje.
pi_75486230
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Gaan we weer!
Volgens de politie, die onderzoek doet naar de zaak, kan nog geen conclusie getrokken worden. Op FOK! daarentegen wordt weer ijverig gespeculeerd over wat er allemaal wel aan de hand geweest zal.
Ja, het is nu eenmaal een forum. Anders kunnen we de tent wel sluiten.
pi_75486250
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:16 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Lees eens de reacties.
Daarom ben je maar een journalist bij een lokaal krantje.
En daarom ben jij geen journalist; jij leest namelijk heel selectief. En op die wijze krijg je onjuiste stukken.
pi_75486376
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En daarom ben jij geen journalist; jij leest namelijk heel selectief. En op die wijze krijg je onjuiste stukken.
Ik lees selectief omdat journalisten als jij er selectief over schrijven...
pi_75486531
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ik lees selectief omdat journalisten als jij er selectief over schrijven...
We hebben het over de reacties, niet de inhoud van het artikel.
pi_75486556
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We hebben het over de reacties, niet de inhoud van het artikel.
De inhoud van het artikel brengt de reacties voort
pi_75486603
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

De inhoud van het artikel brengt de reacties voort
Zeg eens; wat schort er volgens jou allemaal aan het artike in de OP?
pi_75486734
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zeg eens; wat schort er volgens jou allemaal aan het artike in de OP?
Jij als journalist zou deze vraag nooit moeten durven stellen.
pi_75486886
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Jij als journalist zou deze vraag nooit moeten durven stellen.
In mijn optiek is er dan ook weinig mis met het stukje. De journalist baseert zich op de info die hij van de politie heeft gekregen.
pi_75497519
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:12 schreef Bommenlegger het volgende:
Ik heb dit nog door niemand horen goedpraten of bemantelen. En ik heb het hele topic toch echt wel gelezen.
pi_75497616
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In mijn optiek is er dan ook weinig mis met het stukje. De journalist baseert zich op de info die hij van de politie heeft gekregen.
En als de politie geen informatie heeft of geeft, kan de journalist niks uitgebreids schrijven. Gewoon sec: er is een vrouw in brand gestoken en verder weten we niks. Prima werk, ook al is het een verwerpelijke daad.
pi_75497748
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, het is nu eenmaal een forum. Anders kunnen we de tent wel sluiten.
Ja, dat kan wel zijn. Maar al zolang als ik hier op FOK! kom zie ik een steeds herhalend patroon: er staat een kort berichtje in de krant, een hoop mensen gaan van alles bijverzinnen, even later worden die verzinsels voor waar aangenomen en dan gaat het verder over die verzinsels. En worden er weer hele groepen mensen zwartgemaakt.
En na een paar dagen blijkt alles heel anders te liggen. Maar het zwartmaken blijft toch hangen.

Ik snap daar het nut niet zo goed van, de wereld is toch al ingewikkeld genoeg zonder er van alles bij te verzinnen.
pi_75497830
Gelukkig is Pechtold volgend jaar premier, dan komt alles goed.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_75498444
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef ouderejongere het volgende:
Gelukkig is Pechtold volgend jaar premier, dan komt alles goed.
Ja dan is de sharia officieel.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_75525486
quote:

Het is maar net wat je grappig vindt. Maar je hebt verder wel gelijk, dat is voor een deel ook het zieke aan een aantal reacties hier.
pi_75525557
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Weten we dat ook weer.
Die eerwraak is er bij verzonnen door diverse figuren. En ik heb niet de indruk dat de aangedragen suggesties ook maar iets zullen voorkomen. Integendeel.
pi_75525574
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:37 schreef Karrs het volgende:
Turbo turbo!

In brand gestoken ook... wat een manier van vermoorden.
wat een naaare opmerking
ik ben niet goed met kompjoeter!
pi_75525871
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:29 schreef O0tje het volgende:

[..]

Die eerwraak is er bij verzonnen door diverse figuren.
Een Afghaanse vrouw van 23 uit Vollenhove die op het punt staat te gaan trouwen.

Is niet zo heel veel fantasie voor nodig om dan eerwraak als mogelijkheid aan te dragen, wel?
quote:
En ik heb niet de indruk dat de aangedragen suggesties ook maar iets zullen voorkomen. Integendeel.
Erkenning van het probleem, signalering van mogelijke nieuwe gevallen en adequate oplossingen (afnemen van paspoorten/verblijfsvergunningen van Afghanen en terugplaatsing in de zandbak waar ze zich cultureel blijkbaar beter thuisvoelen die zoiets flikken, lijken me heel reeele suggesties.

vrijdag 11 december 2009 @ 18:39:40 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75525904
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel zijn. Maar al zolang als ik hier op FOK! kom zie ik een steeds herhalend patroon: er staat een kort berichtje in de krant, een hoop mensen gaan van alles bijverzinnen, even later worden die verzinsels voor waar aangenomen en dan gaat het verder over die verzinsels. En worden er weer hele groepen mensen zwartgemaakt.
En na een paar dagen blijkt alles heel anders te liggen. Maar het zwartmaken blijft toch hangen.

Ik snap daar het nut niet zo goed van, de wereld is toch al ingewikkeld genoeg zonder er van alles bij te verzinnen.
en in hoeveel procent van de gevallen zijn de suggesties waar? heel erg vaak dus, niet voor niets worden vooroordelen vaak gewoon oordelen.
pi_75525950
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en in hoeveel procent van de gevallen zijn de suggesties waar? heel erg vaak dus, niet voor niets worden vooroordelen vaak gewoon oordelen.
Keesje stapt geheel onbevooroordeeld met zijn Ajaxshirt het thuisvak in de Kuip binnen.

pi_75526401
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een Afghaanse vrouw van 23 uit Vollenhove die op het punt staat te gaan trouwen.

Is niet zo heel veel fantasie voor nodig om dan eerwraak als mogelijkheid aan te dragen, wel?
Hierboven zei iemand al, dat Afghanen niet zo aan eerwraak doen. En als het vluchtelingen zijn al helemaal niet, want ze zijn juist gevlucht voor de Taliban.
quote:
[..]

Erkenning van het probleem, signalering van mogelijke nieuwe gevallen en adequate oplossingen (afnemen van paspoorten/verblijfsvergunningen van Afghanen en terugplaatsing in de zandbak waar ze zich cultureel blijkbaar beter thuisvoelen die zoiets flikken, lijken me heel reeele suggesties.
Voorlopig heeft er nog niemand iets erkend of gesignaleerd, want zelfs de politie, die er met de neus bovenop zit, weet nog niks. Dus al die suggesties van jou zijn gewoon de loze kreten en zogenaamde oplossingen, die je vorige week ook al overal aandroeg. Je denkt nu een stok gevonden te hebben om een hond te slaan, maar zowel stok als hond heb je zelf verzonnen.
pi_75526477
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:53 schreef O0tje het volgende:

[..]

Hierboven zei iemand al, dat Afghanen niet zo aan eerwraak doen. En als het vluchtelingen zijn al helemaal niet, want ze zijn juist gevlucht voor de Taliban.
Want alle Afghanen vluchten voor de Taliban
Want alle Afghaanse vluchtelingen nemen niets van hun cultuur mee naar Zeist
Want er is geen Afghaan die aan eerwraak doet
Want een Afghaanse vrouw van 23 trouwt altijd met een Afghaan, en niet met een Turk of een Bosnier
quote:
Voorlopig heeft er nog niemand iets erkend of gesignaleerd, want zelfs de politie, die er met de neus bovenop zit, weet nog niks.
Wat een irrationeel vertrouwen in de denkwijze van de politie.
quote:
Dus al die suggesties van jou zijn gewoon de loze kreten en zogenaamde oplossingen, die je vorige week ook al overal aandroeg. Je denkt nu een stok gevonden te hebben om een hond te slaan, maar zowel stok als hond heb je zelf verzonnen.
Erg inhoudelijke repliek op mijn punten. Mijn complimenten!

Trol.

pi_75526525
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Niet zeiken, hij heeft gewoon gelijk. Meestal slaan de eerste reacties op dergelijk onvolledige krantenberichten nergens op, omdat de echte situatie toch weer anders was.
Je herinnert je vast nog wel dat prins Bernhard aanbood om een boete te betalen voor jongens die een vermeende winkeldief geslagen hadden.
Bleek later dat ze hem geslagen hadden toen hij al lang en breed op de grond lag en dus zijn ze terecht veroordeeld wegens mishandeling. Prins Bernhard zou zich moeten schamen wegens zijn te snelle oordeel, maar dat deed hij niet, de flapdrol.
Dus die vooroordelen blijven gewoon in stand omdat mensen te stom zijn om ze te herzien in het licht van de echte feiten.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:02:10 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75526668
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef O0tje het volgende:

[..]

Niet zeiken, hij heeft gewoon gelijk. Meestal slaan de eerste reacties op dergelijk onvolledige krantenberichten nergens op, omdat de echte situatie toch weer anders was.
Je herinnert je vast nog wel dat prins Bernhard aanbood om een boete te betalen voor jongens die een vermeende winkeldief geslagen hadden.
Bleek later dat ze hem geslagen hadden toen hij al lang en breed op de grond lag en dus zijn ze terecht veroordeeld wegens mishandeling. Prins Bernhard zou zich moeten schamen wegens zijn te snelle oordeel, maar dat deed hij niet, de flapdrol.
Dus die vooroordelen blijven gewoon in stand omdat mensen te stom zijn om ze te herzien in het licht van de echte feiten.
in sommige gevallen is het idd foutief beoordeeld. in heel erg veel gevallen niet. nogmaals, vooroordelen zijn er nooit voor niets. dus ik zeik niet echt.

en als je in deze zaak niet al vanaf het begin had gedacht dat het om eerwraak zou kunnen gaan, dan ben je knettergek.
pi_75526755
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Want alle Afghanen vluchten voor de Taliban
Want alle Afghaanse vluchtelingen nemen niets van hun cultuur mee naar Zeist
Want er is geen Afghaan die aan eerwraak doet
Want een Afghaanse vrouw van 23 trouwt altijd met een Afghaan, en niet met een Turk of een Bosnier
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar ik loop ook niet te suggereren dat ik iets weet.
quote:
[..]

Wat een irrationeel vertrouwen in de denkwijze van de politie.
Alweer: je kunt best gelijk hebben, maar, na de dader(s), heeft de politie de meeste informatie. En zolang die niks wil of kan zeggen, weten wij allemaal helemaal geen zak.
quote:
[..]

Erg inhoudelijke repliek op mijn punten. Mijn complimenten!

Trol.
Heerlijk, zo'n welgemeend compliment van een tegenstander. Dat geeft vertrouwen in een hoog niveau van discussiëren.
pi_75526820
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in sommige gevallen is het idd foutief beoordeeld. in heel erg veel gevallen niet. nogmaals, vooroordelen zijn er nooit voor niets. dus ik zeik niet echt.

en als je in deze zaak niet al vanaf het begin had gedacht dat het om eerwraak zou kunnen gaan, dan ben je knettergek.
Alles kan, wat mij betreft. Maar we weten hier geen van allen wat er nou aan de hand is, dus in feite zit iedereen gewoon zijn eigen fantasieën uit te leven.

Geeft wel een aardig beeld van wat er in de mensen omgaat.
pi_75527664
Zelfs de mensen die in de flat zelf wonen weten het fijne er niet van, ook al zitten/zaten ze met hun neus erbovenop.....dus om er hier dan over te gaan discussieren wat de achterliggende reden is... waarschijnlijk zullen we het nooit te weten komen.

Overigens neem ik aan dat ze weten wie de dader is, of ze 'm al wel hebben. Er hangen tig camera's in die flat en op zo'n dichtbewoond stukje zijn er vast wel getuigen (al dan niet dat familielid dat beweerde in de woning te zijn).
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_75527727
"In brand gestoken vrouw ging trouwen"

Interview met een bekende van de familie. Zij denkt dat het geen eerwraak is.

Als ze eerder bedreigd is is het misschien een boze ex die het niet kon verkroppen dat ze ging trouwen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:29:59 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75527750
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:06 schreef O0tje het volgende:

[..]

Alles kan, wat mij betreft. Maar we weten hier geen van allen wat er nou aan de hand is, dus in feite zit iedereen gewoon zijn eigen fantasieën uit te leven.

Geeft wel een aardig beeld van wat er in de mensen omgaat.
vertel dat beeld eens zonder emotie, maar zoalshetis.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:30:58 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75527781
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Mylene het volgende:

Als ze eerder bedreigd is is het misschien een boze ex die het niet kon verkroppen dat ze ging trouwen.
en dat is geen eerwraak? ze werd al maanden bedreigd.
pi_75527839
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vertel dat beeld eens zonder emotie, maar zoalshetis.
Lees zelf maar, elke post spreekt voor zichzelf.
Wat mijzelf betreft: ik heb veel te weinig informatie (heb dat interview hierboven nog niet gelezen) dus ik onthoud mij van een oordeel. Gewoon: er is een vrouw in brand gestoken in Zeist. Klaar.
pi_75527856
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dat is geen eerwraak? ze werd al maanden bedreigd.
Ja, dat komt op mij ook over als eerwraak.
pi_75527869
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Mylene het volgende:

Gelukkig. Kunnen we weer rustig slapen.

Dank voor je link.

pi_75527912
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef O0tje het volgende:

[..]

Wat mijzelf betreft: ik heb veel te weinig informatie (heb dat interview hierboven nog niet gelezen) dus ik onthoud mij van een oordeel. Gewoon: er is een vrouw in brand gestoken in Zeist. Klaar.
Jouw mening.

Maar dan wel iedereen affakkelen (no pun intended) hier die wel speculeert wat er aan de hand is.

pi_75528009
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, dat komt op mij ook over als eerwraak.
Dat meisje zegt van niet. Ik mag aannemen dat die als familielid een beter zicht heeft op eerwraak dan wij Nederlanders, denk je niet?
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:37:54 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75528045
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef O0tje het volgende:

[..]

ik ben blij dat je wat relaxter praat dan gister.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:38:27 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75528067
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef O0tje het volgende:

[..]

Dat meisje zegt van niet. Ik mag aannemen dat die als familielid een beter zicht heeft op eerwraak dan wij Nederlanders, denk je niet?
hangt van de angst af. ze woont schijnbaar in hetzelfde gebouw.
pi_75528140
quote:

[..]

Dat meisje zegt van niet.
Goh meneer "ik-weet-niet-hoe-het-zit-ga-op-de-feiten-af-en-hekel-anderen-die-speculeren"... Beetje stront in je O0rtjes?

Ze zegt "Ik denk het niet, ik weet het niet".

Dat is nogal een verschilletje he? Toponderzoeker dat je bent!
quote:
Ik mag aannemen dat die als familielid een beter zicht heeft op eerwraak dan wij Nederlanders, denk je niet?
En nu geloof je wel klakkeloos wat een ander zegt. Je bent een paling in een emmer snot. Heb jij eigenlijk wel een ruggegraat, of lul je gewoon tegen alles aan wat je kan zonder zelf es na te denken?

pi_75528177
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw mening.

Maar dan wel iedereen affakkelen (no pun intended) hier die wel speculeert wat er aan de hand is.
Ja natuurlijk. Zo komen namelijk vooroordelen in de wereld, zo begint een lynchpartij. Dat begint met: "Hij zal wel......", en dan wordt de eigen fantasie of frustratie ingevuld. En de volgende zegt: "Heb je het gehoord, ze zeggen dat ...... Altijd weer die ...." En dan vindt iemand dat er krachtdadig opgetreden moet worden tegen dat uitschot.

Speculeren voedt alleen de eigen fantasie. Ga dan gewoon een horrorfilm kijken of zo.
pi_75528247
quote:

[..]

Meisje zegt dat zij en haar verloofde van elkaar houden en dat er daarom geen sprake kan zijn van eerwraak.
pi_75528283
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goh meneer "ik-weet-niet-hoe-het-zit-ga-op-de-feiten-af-en-hekel-anderen-die-speculeren"... Beetje stront in je O0rtjes?

Ze zegt "Ik denk het niet, ik weet het niet".

Dat is nogal een verschilletje he? Toponderzoeker dat je bent!
[..]

En nu geloof je wel klakkeloos wat een ander zegt. Je bent een paling in een emmer snot. Heb jij eigenlijk wel een ruggegraat, of lul je gewoon tegen alles aan wat je kan zonder zelf es na te denken?
Ik geloof helemaal niemand klakkeloos. Maar tot nog toe was zij van iedereen die hier iets te zeggen had, degene met het meeste zicht op eerwraak. En degene die van iedereen het slachtoffer en haar verloofde het beste kende. Dan is zij automatisch op voorhand de beste autoriteit.
pi_75528287
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef O0tje het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Zo komen namelijk vooroordelen in de wereld, zo begint een lynchpartij. Dat begint met: "Hij zal wel......", en dan wordt de eigen fantasie of frustratie ingevuld. En de volgende zegt: "Heb je het gehoord, ze zeggen dat ...... Altijd weer die ...." En dan vindt iemand dat er krachtdadig opgetreden moet worden tegen dat uitschot.

Speculeren voedt alleen de eigen fantasie. Ga dan gewoon een horrorfilm kijken of zo.
Een lynchpartij begint met iemand die het onderscheid tussen woord en daad niet meer kan maken. Ik sta daarboven.

En ik maak zelf uit waar ik over speculeer; jouw naam, eerwraak, speculaasjes, sinterklaasgedichten, de Puttense moordzaak of Noorse "UFO's". Jammer voor je joh.

pi_75528340
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef O0tje het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niemand klakkeloos. Maar tot nog toe was zij van iedereen die hier iets te zeggen had, degene met het meeste zicht op eerwraak. En degene die van iedereen het slachtoffer en haar verloofde het beste kende. Dan is zij automatisch op voorhand de beste autoriteit.
HAHHAHAA, WAT een aannames allemaal. Het is echt te erg hoe jij jezelf voor schut zet.

En nog verkeerd (in je eigen "voordeel") quoten wat zo'n meisje anoniem op de radio laat voorlezen ook.

Man man man...

pi_75528364
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hangt van de angst af. ze woont schijnbaar in hetzelfde gebouw.
Anoniem interview. En ze was in hetzelfde huis, kennelijk, want ze hoorde de telefoonverbinding met beneden. Waar ze woont is niet bekend.
pi_75528425
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

HAHHAHAA, WAT een aannames allemaal. Het is echt te erg hoe jij jezelf voor schut zet.

En nog verkeerd (in je eigen "voordeel") quoten wat zo'n meisje anoniem op de radio laat voorlezen ook.

Man man man...
Ontkracht mijn aannames maar, als je kunt.
pi_75528439
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef O0tje het volgende:

[..]

Anoniem interview. En ze was in hetzelfde huis, kennelijk, want ze hoorde de telefoonverbinding met beneden. Waar ze woont is niet bekend.
Er is geen groot rechercheur aan jou verloren gegaan...

Een telefoon kan tegenwoordig mobiel zijn. Dat betekent dat ze ook op de gang ofzo kan hebben gestaan.

Niet dat al die details er echt toe doen, maar voor iemand die anderen erop aanvalt, ben je zelf wel bijzonder onnauwkeurig...

pi_75528474
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef O0tje het volgende:

[..]

Nee, want dat is mijn inzet niet. JIJ bent degene die je opwindt over "aannames" van anderen. Ik vind het best wat voor aannames jij of ik of wie dan ook doet.

Jij bent hypocriet en dat vind ik veel erger.

pi_75528496
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een lynchpartij begint met iemand die het onderscheid tussen woord en daad niet meer kan maken. Ik sta daarboven.

En ik maak zelf uit waar ik over speculeer; jouw naam, eerwraak, speculaasjes, sinterklaasgedichten, de Puttense moordzaak of Noorse "UFO's". Jammer voor je joh.
Nee hoor, niet jammer voor mij.
Ik heb me er al lang geleden mee verzoend dat er meer idioten dan verstandige mensen op de wereld zijn.
Kijk maar een half uurtje op FOK! rond.
pi_75528587
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef O0tje het volgende:

[..]

Nee hoor, niet jammer voor mij.
Ik heb me er al lang geleden mee verzoend dat er meer idioten dan verstandige mensen op de wereld zijn.
Kijk maar een half uurtje op FOK! rond.
De kern van de zaak bij de ballen.

O0tje is verstandig en de rest is idioot.

pi_75528610
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef O0tje het volgende:

[..]

Ze kent niet de man die haar maandenlang bedreigde. Ze kan eerwraak dan ook niet uitsluiten.
pi_75528615
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef Scorpie het volgende:
Ies koeltoer, incident, kleine groep verkloot het voor de rest, je kent het wel.
pi_75528646
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ze kent niet de man die haar maandenlang bedreigde. Ze kan eerwraak dan ook niet uitsluiten.
Niemand kan dat. Alleen O0tje. Want Afghanen plegen geen eerwraak.

De aannemer aangenomen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')