Stinkt ook zo.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:41 schreef Tahiti het volgende:
Ik vind iemand in de brand steken wel een beetje ver gaan, zo gaan we niet met elkaar om in Nederland. Als iedereen elkaar maar een beetje in de brand gaat lopen steken de hele dag wordt het wel een beetje een rommeltje hier.
Waar slaat dat nou weer op? Hoe kom je er nou weer bij dat het om ontmaagding gaat? Dat kunje toch helemaal nergens afleiden uit wat er hier tot nu toe gepost is.quote:Op woensdag 9 december 2009 11:25 schreef paddy het volgende:
Ze is dus toch overleden. Mijn schoonzusje zei al dat ze het niet zou halen. We dachten eerst aan zelfmoord.
Waarom, zou ik mij anders afvragen.Je mag toch van de doorsnee allochtoon wel verwachten dat ze weten dat niet elk meisje bloed bij penetratie? Is de enige verklaring die ik ervoor kan geven. Of idd toch zelfmoord?
Waarom weet je ook niet wat meer en hoor je vaak achteraf ook niets? Ik hoop zo dat ze niet te lang heeft geleden. Die pijn is werkelijk verschrikkelijk. Hebben we het nog niet over het onbegrip en de angst die ze moet hebben gevoeld
Nog al zo'n figuur die zelf van alles bedenkt.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de reden waaróm is helemaal achterlijk.
Ik kon gewoon niet geloven dat zoiets in Nederland voor kan komen. Maar ja dus.
Iderdaad. Het wordt steeds gekker, terwijl er in het oorspronkelijke bericht helemaal niks stond over wat voor reden of dader dan ook, verzint iedereen er van alles omheen.quote:Op woensdag 9 december 2009 15:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij dat dit de oorzaak zou zijn
De politie zei dat het waarschijnlijk iets in de relationele sfeer was, of om eerwraak ging.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:11 schreef O0tje het volgende:
[..]
Nog al zo'n figuur die zelf van alles bedenkt.
Maar de politie had volgens het bericht ook nog geen idee van de dader, dus gokte zij maar wat.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De politie zei dat het waarschijnlijk iets in de relationele sfeer was, of om eerwraak ging.
Maar wát de reden ook is, dit is toch een barbaarse daad? Of veroordeel je dit niet?
zo te lezen had die poster voorkennis. dus neem aan dat die wel weet wat er gebeurd kan zijn.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:09 schreef O0tje het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op? Hoe kom je er nou weer bij dat het om ontmaagding gaat? Dat kunje toch helemaal nergens afleiden uit wat er hier tot nu toe gepost is.
Maar dat werd er niet bijgezegd, dus dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zo te lezen had die poster voorkennis. dus neem aan dat die wel weet wat er gebeurd kan zijn.
Ik vind de daad veel zieker.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:34 schreef O0tje het volgende:
[..]
Maar de politie had volgens het bericht ook nog geen idee van de dader, dus gokte zij maar wat.
Daar gaat het niet om, of ik het veroordeel of niet. Ik vind het een beetje ziek dat sommigen menen zelf van alles te moeten gaan bedenken en dat dan als feiten gaan presenteren.
Niemand hier weet er meer van, ik heb althans geen bronnen gezien van alle bedenksels en inmiddels is de echtgenoot al bijna verdacht gemaakt. Waar slaat dat nou op!
ha ha ha, ho ho hoquote:Op woensdag 9 december 2009 10:49 schreef DrDarwin het volgende:
Ik heb wel eens van Bengaals vuurwerk gehoord, maar Afghaans....
met haar post gaf ze toch al ondubbelzinnig aan dat ze wist (via haar zus) dat het om ziets moet gaan?quote:Op woensdag 9 december 2009 19:41 schreef O0tje het volgende:
[..]
Maar dat werd er niet bijgezegd, dus dat betwijfel ik.
Haar schoonzusje had al gezegd dat ze het niet zou halen. Maar daar kan ik niet uit afleiden dat dat schoonzusje meer wist. En al helemaal niet ondubbelzinnig.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
met haar post gaf ze toch al ondubbelzinnig aan dat ze wist (via haar zus) dat het om ziets moet gaan?
De daad is al ziek genoeg. Als je je daar in gaat verlustigen, ben je geen haar beter dan de dader.quote:
Ik heb hier niemand gezien die zich in deze daad verlustigt.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef O0tje het volgende:
[..]
De daad is al ziek genoeg. Als je je daar in gaat verlustigen, ben je geen haar beter dan de dader.
Nou kan dat wel, ik denk dat vrijwel elk mens in staat is tot gruweldaden, maar dat wordt dan weer niet erkend.
je draaft een beetje door geloof ik.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:15 schreef O0tje het volgende:
[..]
De daad is al ziek genoeg. Als je je daar in gaat verlustigen, ben je geen haar beter dan de dader.
Nou kan dat wel, ik denk dat vrijwel elk mens in staat is tot gruweldaden, maar dat wordt dan weer niet erkend.
Dat is jóuw perceptie. Als er een Nederlands meisje in brand was gestoken had iedereen zich daar net zo druk om gemaakt en was men net zo geschokt geweest.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Bleekscheet het volgende:
wel grappig overigens dat er meer gepost wordt wanneer een allochtoonse meisje vermoord wordt, dan wanneer er een nederlandse meisje/ baby/ vrouw aan haar einde komt door een nederlandse man.
ofwel de allochtonen verdienen meer aandachtdan een roombleke slachtoffer
wat zit je nou dom te lullen. kijk eens naar het topic over de kindermoord. je lult maar wat doms uit je nek, omdat je eigenlijk helemaal geen bleekscheet bent, maar zou hopen dat je dat was. omdat je rotkop dan niet geassocieerd kan worden met het laffe marokkaanse tuig dat jouw leven verneukt. niet de media of de autochtonen, of de kaassies, of de bleekschten... of wilders.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Bleekscheet het volgende:
wel grappig overigens dat er meer gepost wordt wanneer een allochtoonse meisje vermoord wordt, dan wanneer er een nederlandse meisje/ baby/ vrouw aan haar einde komt door een nederlandse man.
ofwel de allochtonen verdienen meer aandachtdan een roombleke slachtoffer
Ik ben het wel met O0tje eens: al die mensen die zich in de zaak verdiepen en allerlei redenen en motieven gaan verzinnen, houden zich nadrukkelijk met de zaak bezig. Daar kan een goede reden voor zijn, maar die zie ik hier niet. Verlustigen vind ik dan wel een zwaar woord, maar om en om keren en er nadrukkelijk mee bezig zijn, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 9 december 2009 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb hier niemand gezien die zich in deze daad verlustigt.
Alleen maar mensen die het zwaar veroordelen.
Toekomstige eerwraakgevallen proberen te voorkomen vind jij geen goede reden?quote:Op donderdag 10 december 2009 00:25 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ik ben het wel met O0tje eens: al die mensen die zich in de zaak verdiepen en allerlei redenen en motieven gaan verzinnen, houden zich nadrukkelijk met de zaak bezig. Daar kan een goede reden voor zijn, maar die zie ik hier niet. Verlustigen vind ik dan wel een zwaar woord, maar om en om keren en er nadrukkelijk mee bezig zijn, dat dan weer wel.
Het is helemaal niet zeker dat het om eerwraak gaat. Dus je opmerking slaat nergens op.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Toekomstige eerwraakgevallen proberen te voorkomen vind jij geen goede reden?
Weten we dat ook weer.
Welnee. Het was een frituurpan die omviel.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zeker dat het om eerwraak gaat. Dus je opmerking slaat nergens op.
Ah, een misverstand! Het grote goedpraten is begonnen.quote:Ik neem voor de goede orde maar aan, dat er een misverstand is ontstaan.
En dat bepaal JIJ of het "je aangaat" of niet?quote:Het is een goede zaak als de juiste mensen zich verdiepen in deze zaak en er opheldering over verkrijgen. En dan de juiste maatregelen nemen om herhaling te voorkomen.
Maar wat tot nog toe in dit topic langsgekomen is, is weinig informatie en veel suggestie. Dat is gebruikelijk op FOK!, maar het is goed dat iemand daar eens iets over zegt.
En dat is ziekelijk, het is een manier om je toch ergens bij betrokken te voelen, terwijl het je eigenlijk niet aangaat.
Hé, dit is Fok. Alles gaat ons aan.quote:Op donderdag 10 december 2009 00:51 schreef Kees22 het volgende:
En dat is ziekelijk, het is een manier om je toch ergens bij betrokken te voelen, terwijl het je eigenlijk niet aangaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |