Doorsnee Nederlander:quote:
off topicquote:Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Doorsnee Nederlander:
bastiaan Labrie maakt het niet uit bij vreemdgaan
Uitgegeven: 8 december 2009 13:54
Laatst gewijzigd: 8 december 2009 16:28
AMSTERDAM – Voor Sebastiaan Labrie is vreemdgaan geen reden om een relatie te verbreken. Dit zegt de 39-jarige acteur in een interview met de Grazia.
© ANP“Na alles wat ik heb meegemaakt met mijn meisje zou vreemdgaan voor mij geen reden zijn om stoppen."
"Ik zou dit probleem eerder ondervangen door op zoek te gaan naar iemand met wie we samen een leuke avond kunnen hebben, als blijkt dat er behoefte is om eens buitenshuis te speuren.”
Bron: nu.nl
Of zie de schandalen van Tiger Woods, als je naar de USA wilt gaan.
Spijtig, maar ik zie het verband niet met dit bericht.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Doorsnee Nederlander:
AMSTERDAM – Voor Sebastiaan Labrie is vreemdgaan geen reden om een relatie te verbreken. Dit zegt de 39-jarige acteur in een interview met de Grazia.
© ANP“Na alles wat ik heb meegemaakt met mijn meisje zou vreemdgaan voor mij geen reden zijn om stoppen."
"Ik zou dit probleem eerder ondervangen door op zoek te gaan naar iemand met wie we samen een leuke avond kunnen hebben, als blijkt dat er behoefte is om eens buitenshuis te speuren.”
In moslimlanden is dat natuurlijk allemaal veel makkelijker. Daar trouw je gewoon nog een paar vrouwen...hoef je ook niet vreemd te gaan...quote:Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Doorsnee Nederlander:
Nou, over het algemeen gaat men hier gewoon scheiden als één van beide vreemd gaat.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:20 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
De cultuur van vreemdgaan of de cultuur van crime passionel? Beide zijn al aanwezig.
Sommige stukjes cultuur moet je idd koesteren, zonde als het verloren zou gaan in de westerse wereld.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:21 schreef qonmann het volgende:
[..]
zeker, binnenkort krijgen ze subsidie om hun geliefde cultuur wat meer in praktijk te kunnen brengen.
want het zou jammer zijn als die niet bewaard bleef
Ze vermoorden toch niemand!! Het gaat in dit topic over moord. Waar jij het vreemdgaan vandaan haalt is een groot raadsel.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Doorsnee Nederlander:
dat komt doordat wij goddenloos zijn..quote:Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze vermoorden toch niemand!! Het gaat in dit topic over moord. Waar jij het vreemdgaan vandaan haalt is een groot raadsel.
Check de heersende opvatting hierzo:quote:Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef capricia het volgende:
[..]
In moslimlanden is dat natuurlijk allemaal veel makkelijker. Daar trouw je gewoon nog een paar vrouwen...hoef je ook niet vreemd te gaan...
De moordenaar van Dirk Post is slechts 15 jaar!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:34 schreef Gia het volgende:
Ghaazi beweert dat ze waarschijnlijk vreemd ging en daarom vermoord is. Crime passionel noemt hij dat dan. Daarbij wijst meneer op het 'feit' dat 60 % van de Nederlanders vreemd gaat, terwijl het hier niet om Nederlanders gaat. Daarbij is het zeer ongebruikelijk in Nederland om een vreemdgaande vrouw te vermoorden.
Vreemde gast die Ghaazi.
oude cultuur wslquote:Op woensdag 9 december 2009 18:34 schreef Gia het volgende:
Ghaazi beweert dat ze waarschijnlijk vreemd ging en daarom vermoord is. Crime passionel noemt hij dat dan. Daarbij wijst meneer op het 'feit' dat 60 % van de Nederlanders vreemd gaat, terwijl het hier niet om Nederlanders gaat. Daarbij is het zeer ongebruikelijk in Nederland om een vreemdgaande vrouw te vermoorden.
Vreemde gast die Ghaazi.
Goh, straks zei je nog 60 %. Het wordt al minder. Nog maar 40 resp. 30 %.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Check de heersende opvatting hierzo:
Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen
AMSTERDAM – Vrouwen gaan met 40 procent vaker vreemd dan mannen, die in 30 procent van de gevallen de scheve schaats rijden.
Nogmaals, wat heeft dat te maken met de moord op deze jonge vrouw?quote:De rest van het offtopic geneuzel
Het is maar welk onderzoek je neemt. Ik hou het maar op een meerderheid van >50%.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Goh, straks zei je nog 60 %. Het wordt al minder. Nog maar 40 resp. 30 %.
[..]
Je wilt beweren dat Dirk een relatie had met zijn moordenaar?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
De moordenaar van Dirk Post is slechts 15 jaar!
Je beweerde dat het onder autochtonen niet voorkwam. Ik gaf je een voorbeeld. Een van slechts 15 jaar!quote:Op woensdag 9 december 2009 18:38 schreef Gia het volgende:
[..]
Je wilt beweren dat Dirk een relatie had met zijn moordenaar?
Oftewel, wat heeft dit nu weer te maken met dit vrouwke uit Zeist?
Dan nog: Wat heeft het vreemdgaan gedrag van Nederlanders te maken met de moord op deze vrouw? Waaruit trek jij de conclusie dat ze dan wel vreemd gegaan moet zijn?quote:Op woensdag 9 december 2009 18:38 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Het is maar welk onderzoek je neemt. Ik hou het maar op een meerderheid van >50%.
Ten eerste weet je niet of die jongen wel de dader is. Ten tweede is er geen sprake van vreemdgaan, aangezien geen van beide een relatie hadden met het meisje dat ter sprake kwam.quote:Op woensdag 9 december 2009 18:39 schreef Ghaazi het volgende:
[..]
Je beweerde dat het onder autochtonen niet voorkwam. Ik gaf je een voorbeeld. Een van slechts 15 jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |