abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 december 2009 @ 18:22:44 #81
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75454292
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:20 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Oh, is dat zo, of dénk je dat?
Doorsnee Nederlander:

bastiaan Labrie maakt het niet uit bij vreemdgaan
Uitgegeven: 8 december 2009 13:54
Laatst gewijzigd: 8 december 2009 16:28

AMSTERDAM – Voor Sebastiaan Labrie is vreemdgaan geen reden om een relatie te verbreken. Dit zegt de 39-jarige acteur in een interview met de Grazia.

© ANP“Na alles wat ik heb meegemaakt met mijn meisje zou vreemdgaan voor mij geen reden zijn om stoppen."

"Ik zou dit probleem eerder ondervangen door op zoek te gaan naar iemand met wie we samen een leuke avond kunnen hebben, als blijkt dat er behoefte is om eens buitenshuis te speuren.”

Bron: nu.nl

Of zie de schandalen van Tiger Woods, als je naar de USA wilt gaan.
What lies in the shadow of the statue?
pi_75454307
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:22 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

Doorsnee Nederlander:

AMSTERDAM – Voor Sebastiaan Labrie is vreemdgaan geen reden om een relatie te verbreken. Dit zegt de 39-jarige acteur in een interview met de Grazia.

© ANP“Na alles wat ik heb meegemaakt met mijn meisje zou vreemdgaan voor mij geen reden zijn om stoppen."

"Ik zou dit probleem eerder ondervangen door op zoek te gaan naar iemand met wie we samen een leuke avond kunnen hebben, als blijkt dat er behoefte is om eens buitenshuis te speuren.”

off topic
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_75454335
quote:

[..]

Doorsnee Nederlander:

Spijtig, maar ik zie het verband niet met dit bericht.
pi_75454340
quote:

[..]

Doorsnee Nederlander:

In moslimlanden is dat natuurlijk allemaal veel makkelijker. Daar trouw je gewoon nog een paar vrouwen...hoef je ook niet vreemd te gaan...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 december 2009 @ 18:23:56 #85
3542 Gia
User under construction
pi_75454342
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:20 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

De cultuur van vreemdgaan of de cultuur van crime passionel? Beide zijn al aanwezig.
Nou, over het algemeen gaat men hier gewoon scheiden als één van beide vreemd gaat.
Iemand om die reden vermoorden, komt echt veel minder voor dan jij ons wil doen geloven.

Dat is toch meer iets van vreemde, verre culturen.
pi_75454359
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:21 schreef qonmann het volgende:

[..]

zeker, binnenkort krijgen ze subsidie om hun geliefde cultuur wat meer in praktijk te kunnen brengen.
want het zou jammer zijn als die niet bewaard bleef
Sommige stukjes cultuur moet je idd koesteren, zonde als het verloren zou gaan in de westerse wereld.

God, wat een barbaarse daad, ik ben er nog steeds beroerd van. Arme vrouw, wat zal ze een pijn gehad hebben.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:25:24 #87
3542 Gia
User under construction
pi_75454397
quote:

[..]

Doorsnee Nederlander:

Ze vermoorden toch niemand!! Het gaat in dit topic over moord. Waar jij het vreemdgaan vandaan haalt is een groot raadsel.
pi_75454502
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Ze vermoorden toch niemand!! Het gaat in dit topic over moord. Waar jij het vreemdgaan vandaan haalt is een groot raadsel.
dat komt doordat wij goddenloos zijn..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  woensdag 9 december 2009 @ 18:32:58 #89
267258 Ghaazi
pi_75454620
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:23 schreef capricia het volgende:

[..]

In moslimlanden is dat natuurlijk allemaal veel makkelijker. Daar trouw je gewoon nog een paar vrouwen...hoef je ook niet vreemd te gaan...
Check de heersende opvatting hierzo:

Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen

AMSTERDAM – Vrouwen gaan met 40 procent vaker vreemd dan mannen, die in 30 procent van de gevallen de scheve schaats rijden. De grootste reden voor de vrouw om ontrouw te zijn is verveling, maar ook te diep in het glaasje kijken gaat nog wel eens ten koste van de monogamie.

Een op de tien geeft zelfs ronduit toe niet aan monogamie te doen, omdat het leven veel te kort is. Dat blijkt uit onderzoek van Opera North, waarover de Britse krant The Telegraph donderdag bericht.

Uit het onderzoek bleek verder dat een kwart van de ondervraagden met een collega de mist ingaat. Nog eens een kwart geeft de voorkeur aan een vreemdeling en eveneens een kwart zegt een man in uniform.

http://www.nu.nl/lifestyl(...)emd-dan-mannen-.html

Datingsite voor discreet vreemdgaan ook in België

BRUSSEL - De Nederlandse datingsite 'Second Love' is ook in België gelanceerd. De site richt zich niet op vrijgezellen, maar op mensen die naast hun relatie een affaire zoeken, meldde de Vlaamse krant Het Laatste Nieuws woensdag.

Al ruim 20.000 mensen hebben zich op de Nederlandse website aangemeld. Zeven van de tien leden zijn mannen.

De initiatiefnemers van de site vinden dat ze niet tot overspel aanzetten. Volgens de bedenker van 'Second Love', Erik Drost, kan een affaire de sleur in een jarenlange relatie verbreken. ,,We willen mensen de kans geven op een beetje spanning, hoe ver ze daarin gaan, bepalen onze leden zelf'', zegt de Rotterdammer.

Om twee maanden lang optimaal gebruik te kunnen maken van de website moet een gebruiker 69,95 euro betalen. Hij kan dan een profiel aanmaken en via mail of chat reageren op andere profielen. Zo probeert men bij 'Second Love' te bereiken dat alleen serieuze mensen zich aanmelden.

Of de virtuele ontmoetingsplek al tot echtscheidingen heeft geleid, kunnen de initiatiefnemers niet zeggen. Ook zeggen zij niet te kunnen verhinderen dat vrijgezellen zich aanmelden die liegen over hun echtelijke status.

http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-ook-in-belgie.html

Helft van de dertigers gaat vreemd

Vreemdgaan stimuleert creativiteit’
Uitgegeven: 25 oktober 2009 17:36
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2009 17:40

AMSTERDAM – Het leeuwendeel van de mensen die vreemdgaan vinden dat hun buitenechtelijke activiteiten leiden tot een groter gevoel van creativiteit. Maar liefst 82 procent maakt notie van dit neveneffect.

Dat is gebleken uit onderzoek van Second Love, een datingsite voor mensen met de behoefte om vreemd te gaan, onder 1200 leden. Driekwart van deze groep (70 procent) heeft ervaring met het rijden van de scheve schaats.

De populairste reden voor de ontrouw is het willen uit proberen van (geheime) fantasieën. Een tweede reden is voor de mannen dat de seks in hun huidige relatie niet meer is wat het was, versus vrouwen die gebrek aan aandacht ervaren in hun huidige relatie.

http://www.nu.nl/lifestyl(...)t-creativiteit-.html

Etc.etc.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:34:52 #90
3542 Gia
User under construction
pi_75454675
Ghaazi beweert dat ze waarschijnlijk vreemd ging en daarom vermoord is. Crime passionel noemt hij dat dan. Daarbij wijst meneer op het 'feit' dat 60 % van de Nederlanders vreemd gaat, terwijl het hier niet om Nederlanders gaat. Daarbij is het zeer ongebruikelijk in Nederland om een vreemdgaande vrouw te vermoorden.

Vreemde gast die Ghaazi.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:37:09 #91
267258 Ghaazi
pi_75454749
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:34 schreef Gia het volgende:
Ghaazi beweert dat ze waarschijnlijk vreemd ging en daarom vermoord is. Crime passionel noemt hij dat dan. Daarbij wijst meneer op het 'feit' dat 60 % van de Nederlanders vreemd gaat, terwijl het hier niet om Nederlanders gaat. Daarbij is het zeer ongebruikelijk in Nederland om een vreemdgaande vrouw te vermoorden.

Vreemde gast die Ghaazi.
De moordenaar van Dirk Post is slechts 15 jaar!
pi_75454752
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:34 schreef Gia het volgende:

Vreemde gast die Ghaazi.
oude cultuur wsl
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  woensdag 9 december 2009 @ 18:37:21 #93
3542 Gia
User under construction
pi_75454761
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:32 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

Check de heersende opvatting hierzo:

Vrouwen gaan meer vreemd dan mannen

AMSTERDAM – Vrouwen gaan met 40 procent vaker vreemd dan mannen, die in 30 procent van de gevallen de scheve schaats rijden.
Goh, straks zei je nog 60 %. Het wordt al minder. Nog maar 40 resp. 30 %.
quote:
De rest van het offtopic geneuzel
Nogmaals, wat heeft dat te maken met de moord op deze jonge vrouw?
  woensdag 9 december 2009 @ 18:38:02 #94
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75454784
ik vind persoonlijk een crime passionel heel iets anders dan eerwraak. de naam zegt het eigenlijk al. het eerste wordt individueel gedaan, door iemand die het niet kan verkroppen. de tweede wordt in overleg met meerderen gedaan, om de eer van de familie te redden...
de een dus uit liefde, de ander uit wraak. beide niet goed te praten en afschuwelijk. maar ik vind het net ff iets erger als een hele familie toestemt om wraak te nemen en niemand die het probeert tegen te houden.

eerwraak is trouwens ook geen daad in een vlaag. dat wordt goed voorbereid en ze zijn kalm genoeg om het maanden later, als er daarvoor geen kans was, ten uitvoer te brengen.
kil, berekenend en ronduit barbaars.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  woensdag 9 december 2009 @ 18:38:38 #95
267258 Ghaazi
pi_75454804
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef Gia het volgende:

[..]

Goh, straks zei je nog 60 %. Het wordt al minder. Nog maar 40 resp. 30 %.
[..]

Het is maar welk onderzoek je neemt. Ik hou het maar op een meerderheid van >50%.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:38:43 #96
3542 Gia
User under construction
pi_75454808
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:37 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

De moordenaar van Dirk Post is slechts 15 jaar!
Je wilt beweren dat Dirk een relatie had met zijn moordenaar?

Oftewel, wat heeft dit nu weer te maken met dit vrouwke uit Zeist?
  woensdag 9 december 2009 @ 18:39:51 #97
267258 Ghaazi
pi_75454848
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Je wilt beweren dat Dirk een relatie had met zijn moordenaar?

Oftewel, wat heeft dit nu weer te maken met dit vrouwke uit Zeist?
Je beweerde dat het onder autochtonen niet voorkwam. Ik gaf je een voorbeeld. Een van slechts 15 jaar!
  woensdag 9 december 2009 @ 18:40:47 #98
3542 Gia
User under construction
pi_75454875
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:38 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

Het is maar welk onderzoek je neemt. Ik hou het maar op een meerderheid van >50%.
Dan nog: Wat heeft het vreemdgaan gedrag van Nederlanders te maken met de moord op deze vrouw? Waaruit trek jij de conclusie dat ze dan wel vreemd gegaan moet zijn?
pi_75454915
Ik vind iemand in de brand steken wel een beetje ver gaan, zo gaan we niet met elkaar om in Nederland. Als iedereen elkaar maar een beetje in de brand gaat lopen steken de hele dag wordt het wel een beetje een rommeltje hier.
  woensdag 9 december 2009 @ 18:41:57 #100
3542 Gia
User under construction
pi_75454927
quote:
Op woensdag 9 december 2009 18:39 schreef Ghaazi het volgende:

[..]

Je beweerde dat het onder autochtonen niet voorkwam. Ik gaf je een voorbeeld. Een van slechts 15 jaar!
Ten eerste weet je niet of die jongen wel de dader is. Ten tweede is er geen sprake van vreemdgaan, aangezien geen van beide een relatie hadden met het meisje dat ter sprake kwam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')