vertel dat beeld eens zonder emotie, maar zoalshetis.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:06 schreef O0tje het volgende:
[..]
Alles kan, wat mij betreft. Maar we weten hier geen van allen wat er nou aan de hand is, dus in feite zit iedereen gewoon zijn eigen fantasieėn uit te leven.
Geeft wel een aardig beeld van wat er in de mensen omgaat.
en dat is geen eerwraak?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Mylene het volgende:
"In brand gestoken vrouw ging trouwen"
Interview met een bekende van de familie. Zij denkt dat het geen eerwraak is.
Als ze eerder bedreigd is is het misschien een boze ex die het niet kon verkroppen dat ze ging trouwen.
Lees zelf maar, elke post spreekt voor zichzelf.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vertel dat beeld eens zonder emotie, maar zoalshetis.
Ja, dat komt op mij ook over als eerwraak.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en dat is geen eerwraak?ze werd al maanden bedreigd.
Gelukkig. Kunnen we weer rustig slapen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Mylene het volgende:
"In brand gestoken vrouw ging trouwen"
Interview met een bekende van de familie. Zij denkt dat het geen eerwraak is.
Als ze eerder bedreigd is is het misschien een boze ex die het niet kon verkroppen dat ze ging trouwen.
Jouw mening.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef O0tje het volgende:
[..]
Lees zelf maar, elke post spreekt voor zichzelf.
Wat mijzelf betreft: ik heb veel te weinig informatie (heb dat interview hierboven nog niet gelezen) dus ik onthoud mij van een oordeel. Gewoon: er is een vrouw in brand gestoken in Zeist. Klaar.
Dat meisje zegt van niet. Ik mag aannemen dat die als familielid een beter zicht heeft op eerwraak dan wij Nederlanders, denk je niet?quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, dat komt op mij ook over als eerwraak.
ik ben blij dat je wat relaxter praat dan gister.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef O0tje het volgende:
[..]
Lees zelf maar, elke post spreekt voor zichzelf.
Wat mijzelf betreft: ik heb veel te weinig informatie (heb dat interview hierboven nog niet gelezen) dus ik onthoud mij van een oordeel. Gewoon: er is een vrouw in brand gestoken in Zeist. Klaar.
hangt van de angst af. ze woont schijnbaar in hetzelfde gebouw.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef O0tje het volgende:
[..]
Dat meisje zegt van niet. Ik mag aannemen dat die als familielid een beter zicht heeft op eerwraak dan wij Nederlanders, denk je niet?
Goh meneer "ik-weet-niet-hoe-het-zit-ga-op-de-feiten-af-en-hekel-anderen-die-speculeren"... Beetje stront in je O0rtjes?quote:
En nu geloof je wel klakkeloos wat een ander zegt. Je bent een paling in een emmer snot. Heb jij eigenlijk wel een ruggegraat, of lul je gewoon tegen alles aan wat je kan zonder zelf es na te denken?quote:Ik mag aannemen dat die als familielid een beter zicht heeft op eerwraak dan wij Nederlanders, denk je niet?
Ja natuurlijk. Zo komen namelijk vooroordelen in de wereld, zo begint een lynchpartij. Dat begint met: "Hij zal wel......", en dan wordt de eigen fantasie of frustratie ingevuld. En de volgende zegt: "Heb je het gehoord, ze zeggen dat ...... Altijd weer die ...." En dan vindt iemand dat er krachtdadig opgetreden moet worden tegen dat uitschot.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw mening.
Maar dan wel iedereen affakkelen (no pun intended) hier die wel speculeert wat er aan de hand is.
Meisje zegt dat zij en haar verloofde van elkaar houden en dat er daarom geen sprake kan zijn van eerwraak.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef O0tje het volgende:
[..]
Dat meisje zegt van niet. Ik mag aannemen dat die als familielid een beter zicht heeft op eerwraak dan wij Nederlanders, denk je niet?
Ik geloof helemaal niemand klakkeloos. Maar tot nog toe was zij van iedereen die hier iets te zeggen had, degene met het meeste zicht op eerwraak. En degene die van iedereen het slachtoffer en haar verloofde het beste kende. Dan is zij automatisch op voorhand de beste autoriteit.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goh meneer "ik-weet-niet-hoe-het-zit-ga-op-de-feiten-af-en-hekel-anderen-die-speculeren"... Beetje stront in je O0rtjes?
Ze zegt "Ik denk het niet, ik weet het niet".
Dat is nogal een verschilletje he? Toponderzoeker dat je bent!![]()
[..]
En nu geloof je wel klakkeloos wat een ander zegt. Je bent een paling in een emmer snot. Heb jij eigenlijk wel een ruggegraat, of lul je gewoon tegen alles aan wat je kan zonder zelf es na te denken?
Een lynchpartij begint met iemand die het onderscheid tussen woord en daad niet meer kan maken. Ik sta daarboven.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef O0tje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Zo komen namelijk vooroordelen in de wereld, zo begint een lynchpartij. Dat begint met: "Hij zal wel......", en dan wordt de eigen fantasie of frustratie ingevuld. En de volgende zegt: "Heb je het gehoord, ze zeggen dat ...... Altijd weer die ...." En dan vindt iemand dat er krachtdadig opgetreden moet worden tegen dat uitschot.
Speculeren voedt alleen de eigen fantasie. Ga dan gewoon een horrorfilm kijken of zo.
HAHHAHAA, WAT een aannames allemaal. Het is echt te erg hoe jij jezelf voor schut zet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef O0tje het volgende:
[..]
Ik geloof helemaal niemand klakkeloos. Maar tot nog toe was zij van iedereen die hier iets te zeggen had, degene met het meeste zicht op eerwraak. En degene die van iedereen het slachtoffer en haar verloofde het beste kende. Dan is zij automatisch op voorhand de beste autoriteit.
Anoniem interview. En ze was in hetzelfde huis, kennelijk, want ze hoorde de telefoonverbinding met beneden. Waar ze woont is niet bekend.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hangt van de angst af. ze woont schijnbaar in hetzelfde gebouw.
Ontkracht mijn aannames maar, als je kunt.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
HAHHAHAA, WAT een aannames allemaal. Het is echt te erg hoe jij jezelf voor schut zet.
En nog verkeerd (in je eigen "voordeel") quoten wat zo'n meisje anoniem op de radio laat voorlezen ook.
Man man man...
Er is geen groot rechercheur aan jou verloren gegaan...quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef O0tje het volgende:
[..]
Anoniem interview. En ze was in hetzelfde huis, kennelijk, want ze hoorde de telefoonverbinding met beneden. Waar ze woont is niet bekend.
Nee, want dat is mijn inzet niet. JIJ bent degene die je opwindt over "aannames" van anderen. Ik vind het best wat voor aannames jij of ik of wie dan ook doet.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef O0tje het volgende:
[..]
Ontkracht mijn aannames maar, als je kunt.
Nee hoor, niet jammer voor mij.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een lynchpartij begint met iemand die het onderscheid tussen woord en daad niet meer kan maken. Ik sta daarboven.
En ik maak zelf uit waar ik over speculeer; jouw naam, eerwraak, speculaasjes, sinterklaasgedichten, de Puttense moordzaak of Noorse "UFO's". Jammer voor je joh.
De kern van de zaak bij de ballen.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef O0tje het volgende:
[..]
Nee hoor, niet jammer voor mij.
Ik heb me er al lang geleden mee verzoend dat er meer idioten dan verstandige mensen op de wereld zijn.
Kijk maar een half uurtje op FOK! rond.
Ze kent niet de man die haar maandenlang bedreigde. Ze kan eerwraak dan ook niet uitsluiten.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef O0tje het volgende:
[..]
Ontkracht mijn aannames maar, als je kunt.
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef Scorpie het volgende:
Ies koeltoer, incident, kleine groep verkloot het voor de rest, je kent het wel.
Niemand kan dat. Alleen O0tje. Want Afghanen plegen geen eerwraak.quote:Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ze kent niet de man die haar maandenlang bedreigde. Ze kan eerwraak dan ook niet uitsluiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |