abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75486250
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:16 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Lees eens de reacties.
Daarom ben je maar een journalist bij een lokaal krantje.
En daarom ben jij geen journalist; jij leest namelijk heel selectief. En op die wijze krijg je onjuiste stukken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75486376
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:19 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En daarom ben jij geen journalist; jij leest namelijk heel selectief. En op die wijze krijg je onjuiste stukken.
Ik lees selectief omdat journalisten als jij er selectief over schrijven...
pi_75486531
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:22 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Ik lees selectief omdat journalisten als jij er selectief over schrijven...
We hebben het over de reacties, niet de inhoud van het artikel.
pi_75486556
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:27 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

We hebben het over de reacties, niet de inhoud van het artikel.
De inhoud van het artikel brengt de reacties voort
pi_75486603
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:28 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

De inhoud van het artikel brengt de reacties voort
Zeg eens; wat schort er volgens jou allemaal aan het artike in de OP?
pi_75486734
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:29 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Zeg eens; wat schort er volgens jou allemaal aan het artike in de OP?
Jij als journalist zou deze vraag nooit moeten durven stellen.
pi_75486886
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:32 schreef Bommenlegger het volgende:

[..]

Jij als journalist zou deze vraag nooit moeten durven stellen.
In mijn optiek is er dan ook weinig mis met het stukje. De journalist baseert zich op de info die hij van de politie heeft gekregen.
pi_75497519
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:12 schreef Bommenlegger het volgende:
De mantel der liefde en mooipraterij omdat het waarschijnlijk om moslims gaat....
Ik heb dit nog door niemand horen goedpraten of bemantelen. En ik heb het hele topic toch echt wel gelezen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75497616
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In mijn optiek is er dan ook weinig mis met het stukje. De journalist baseert zich op de info die hij van de politie heeft gekregen.
En als de politie geen informatie heeft of geeft, kan de journalist niks uitgebreids schrijven. Gewoon sec: er is een vrouw in brand gestoken en verder weten we niks. Prima werk, ook al is het een verwerpelijke daad.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_75497748
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, het is nu eenmaal een forum. Anders kunnen we de tent wel sluiten.
Ja, dat kan wel zijn. Maar al zolang als ik hier op FOK! kom zie ik een steeds herhalend patroon: er staat een kort berichtje in de krant, een hoop mensen gaan van alles bijverzinnen, even later worden die verzinsels voor waar aangenomen en dan gaat het verder over die verzinsels. En worden er weer hele groepen mensen zwartgemaakt.
En na een paar dagen blijkt alles heel anders te liggen. Maar het zwartmaken blijft toch hangen.

Ik snap daar het nut niet zo goed van, de wereld is toch al ingewikkeld genoeg zonder er van alles bij te verzinnen.
pi_75497830
Gelukkig is Pechtold volgend jaar premier, dan komt alles goed.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_75498444
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:42 schreef ouderejongere het volgende:
Gelukkig is Pechtold volgend jaar premier, dan komt alles goed.
Ja dan is de sharia officieel.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_75525486
quote:
Op woensdag 9 december 2009 22:45 schreef Bleekscheet het volgende:
wel grappig overigens dat er meer gepost wordt wanneer een allochtoonse meisje vermoord wordt, dan wanneer er een nederlandse meisje/ baby/ vrouw aan haar einde komt door een nederlandse man.

ofwel de allochtonen verdienen meer aandacht dan een roombleke slachtoffer
Het is maar net wat je grappig vindt. Maar je hebt verder wel gelijk, dat is voor een deel ook het zieke aan een aantal reacties hier.
pi_75525557
quote:
Op donderdag 10 december 2009 00:36 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Toekomstige eerwraakgevallen proberen te voorkomen vind jij geen goede reden?

Weten we dat ook weer.
Die eerwraak is er bij verzonnen door diverse figuren. En ik heb niet de indruk dat de aangedragen suggesties ook maar iets zullen voorkomen. Integendeel.
pi_75525574
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:37 schreef Karrs het volgende:
Turbo turbo!

In brand gestoken ook... wat een manier van vermoorden.
wat een naaare opmerking
ik ben niet goed met kompjoeter!
pi_75525871
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:29 schreef O0tje het volgende:

[..]

Die eerwraak is er bij verzonnen door diverse figuren.
Een Afghaanse vrouw van 23 uit Vollenhove die op het punt staat te gaan trouwen.

Is niet zo heel veel fantasie voor nodig om dan eerwraak als mogelijkheid aan te dragen, wel?
quote:
En ik heb niet de indruk dat de aangedragen suggesties ook maar iets zullen voorkomen. Integendeel.
Erkenning van het probleem, signalering van mogelijke nieuwe gevallen en adequate oplossingen (afnemen van paspoorten/verblijfsvergunningen van Afghanen en terugplaatsing in de zandbak waar ze zich cultureel blijkbaar beter thuisvoelen die zoiets flikken, lijken me heel reeele suggesties.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 11 december 2009 @ 18:39:40 #167
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75525904
quote:
Op donderdag 10 december 2009 21:40 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel zijn. Maar al zolang als ik hier op FOK! kom zie ik een steeds herhalend patroon: er staat een kort berichtje in de krant, een hoop mensen gaan van alles bijverzinnen, even later worden die verzinsels voor waar aangenomen en dan gaat het verder over die verzinsels. En worden er weer hele groepen mensen zwartgemaakt.
En na een paar dagen blijkt alles heel anders te liggen. Maar het zwartmaken blijft toch hangen.

Ik snap daar het nut niet zo goed van, de wereld is toch al ingewikkeld genoeg zonder er van alles bij te verzinnen.
en in hoeveel procent van de gevallen zijn de suggesties waar? heel erg vaak dus, niet voor niets worden vooroordelen vaak gewoon oordelen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_75525950
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en in hoeveel procent van de gevallen zijn de suggesties waar? heel erg vaak dus, niet voor niets worden vooroordelen vaak gewoon oordelen.
Keesje stapt geheel onbevooroordeeld met zijn Ajaxshirt het thuisvak in de Kuip binnen.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_75526401
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een Afghaanse vrouw van 23 uit Vollenhove die op het punt staat te gaan trouwen.

Is niet zo heel veel fantasie voor nodig om dan eerwraak als mogelijkheid aan te dragen, wel?
Hierboven zei iemand al, dat Afghanen niet zo aan eerwraak doen. En als het vluchtelingen zijn al helemaal niet, want ze zijn juist gevlucht voor de Taliban.
quote:
[..]

Erkenning van het probleem, signalering van mogelijke nieuwe gevallen en adequate oplossingen (afnemen van paspoorten/verblijfsvergunningen van Afghanen en terugplaatsing in de zandbak waar ze zich cultureel blijkbaar beter thuisvoelen die zoiets flikken, lijken me heel reeele suggesties.
Voorlopig heeft er nog niemand iets erkend of gesignaleerd, want zelfs de politie, die er met de neus bovenop zit, weet nog niks. Dus al die suggesties van jou zijn gewoon de loze kreten en zogenaamde oplossingen, die je vorige week ook al overal aandroeg. Je denkt nu een stok gevonden te hebben om een hond te slaan, maar zowel stok als hond heb je zelf verzonnen.
pi_75526477
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:53 schreef O0tje het volgende:

[..]

Hierboven zei iemand al, dat Afghanen niet zo aan eerwraak doen. En als het vluchtelingen zijn al helemaal niet, want ze zijn juist gevlucht voor de Taliban.
Want alle Afghanen vluchten voor de Taliban
Want alle Afghaanse vluchtelingen nemen niets van hun cultuur mee naar Zeist
Want er is geen Afghaan die aan eerwraak doet
Want een Afghaanse vrouw van 23 trouwt altijd met een Afghaan, en niet met een Turk of een Bosnier
quote:
Voorlopig heeft er nog niemand iets erkend of gesignaleerd, want zelfs de politie, die er met de neus bovenop zit, weet nog niks.
Wat een irrationeel vertrouwen in de denkwijze van de politie.
quote:
Dus al die suggesties van jou zijn gewoon de loze kreten en zogenaamde oplossingen, die je vorige week ook al overal aandroeg. Je denkt nu een stok gevonden te hebben om een hond te slaan, maar zowel stok als hond heb je zelf verzonnen.
Erg inhoudelijke repliek op mijn punten. Mijn complimenten!

Trol.

pi_75526525
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Niet zeiken, hij heeft gewoon gelijk. Meestal slaan de eerste reacties op dergelijk onvolledige krantenberichten nergens op, omdat de echte situatie toch weer anders was.
Je herinnert je vast nog wel dat prins Bernhard aanbood om een boete te betalen voor jongens die een vermeende winkeldief geslagen hadden.
Bleek later dat ze hem geslagen hadden toen hij al lang en breed op de grond lag en dus zijn ze terecht veroordeeld wegens mishandeling. Prins Bernhard zou zich moeten schamen wegens zijn te snelle oordeel, maar dat deed hij niet, de flapdrol.
Dus die vooroordelen blijven gewoon in stand omdat mensen te stom zijn om ze te herzien in het licht van de echte feiten.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:02:10 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75526668
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:58 schreef O0tje het volgende:

[..]

Niet zeiken, hij heeft gewoon gelijk. Meestal slaan de eerste reacties op dergelijk onvolledige krantenberichten nergens op, omdat de echte situatie toch weer anders was.
Je herinnert je vast nog wel dat prins Bernhard aanbood om een boete te betalen voor jongens die een vermeende winkeldief geslagen hadden.
Bleek later dat ze hem geslagen hadden toen hij al lang en breed op de grond lag en dus zijn ze terecht veroordeeld wegens mishandeling. Prins Bernhard zou zich moeten schamen wegens zijn te snelle oordeel, maar dat deed hij niet, de flapdrol.
Dus die vooroordelen blijven gewoon in stand omdat mensen te stom zijn om ze te herzien in het licht van de echte feiten.
in sommige gevallen is het idd foutief beoordeeld. in heel erg veel gevallen niet. nogmaals, vooroordelen zijn er nooit voor niets. dus ik zeik niet echt.

en als je in deze zaak niet al vanaf het begin had gedacht dat het om eerwraak zou kunnen gaan, dan ben je knettergek.
pi_75526755
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 18:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Want alle Afghanen vluchten voor de Taliban
Want alle Afghaanse vluchtelingen nemen niets van hun cultuur mee naar Zeist
Want er is geen Afghaan die aan eerwraak doet
Want een Afghaanse vrouw van 23 trouwt altijd met een Afghaan, en niet met een Turk of een Bosnier
Dat kan allemaal wel zo zijn, maar ik loop ook niet te suggereren dat ik iets weet.
quote:
[..]

Wat een irrationeel vertrouwen in de denkwijze van de politie.
Alweer: je kunt best gelijk hebben, maar, na de dader(s), heeft de politie de meeste informatie. En zolang die niks wil of kan zeggen, weten wij allemaal helemaal geen zak.
quote:
[..]

Erg inhoudelijke repliek op mijn punten. Mijn complimenten!

Trol.
Heerlijk, zo'n welgemeend compliment van een tegenstander. Dat geeft vertrouwen in een hoog niveau van discussiëren.
pi_75526820
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

in sommige gevallen is het idd foutief beoordeeld. in heel erg veel gevallen niet. nogmaals, vooroordelen zijn er nooit voor niets. dus ik zeik niet echt.

en als je in deze zaak niet al vanaf het begin had gedacht dat het om eerwraak zou kunnen gaan, dan ben je knettergek.
Alles kan, wat mij betreft. Maar we weten hier geen van allen wat er nou aan de hand is, dus in feite zit iedereen gewoon zijn eigen fantasieën uit te leven.

Geeft wel een aardig beeld van wat er in de mensen omgaat.
pi_75527664
Zelfs de mensen die in de flat zelf wonen weten het fijne er niet van, ook al zitten/zaten ze met hun neus erbovenop.....dus om er hier dan over te gaan discussieren wat de achterliggende reden is... waarschijnlijk zullen we het nooit te weten komen.

Overigens neem ik aan dat ze weten wie de dader is, of ze 'm al wel hebben. Er hangen tig camera's in die flat en op zo'n dichtbewoond stukje zijn er vast wel getuigen (al dan niet dat familielid dat beweerde in de woning te zijn).
Find your prince, before you start kissing frogs
pi_75527727
"In brand gestoken vrouw ging trouwen"

Interview met een bekende van de familie. Zij denkt dat het geen eerwraak is.

Als ze eerder bedreigd is is het misschien een boze ex die het niet kon verkroppen dat ze ging trouwen.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:29:59 #177
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75527750
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:06 schreef O0tje het volgende:

[..]

Alles kan, wat mij betreft. Maar we weten hier geen van allen wat er nou aan de hand is, dus in feite zit iedereen gewoon zijn eigen fantasieën uit te leven.

Geeft wel een aardig beeld van wat er in de mensen omgaat.
vertel dat beeld eens zonder emotie, maar zoalshetis.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:30:58 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75527781
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Mylene het volgende:

Als ze eerder bedreigd is is het misschien een boze ex die het niet kon verkroppen dat ze ging trouwen.
en dat is geen eerwraak? ze werd al maanden bedreigd.
pi_75527839
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

vertel dat beeld eens zonder emotie, maar zoalshetis.
Lees zelf maar, elke post spreekt voor zichzelf.
Wat mijzelf betreft: ik heb veel te weinig informatie (heb dat interview hierboven nog niet gelezen) dus ik onthoud mij van een oordeel. Gewoon: er is een vrouw in brand gestoken in Zeist. Klaar.
pi_75527856
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en dat is geen eerwraak? ze werd al maanden bedreigd.
Ja, dat komt op mij ook over als eerwraak.
pi_75527869
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:29 schreef Mylene het volgende:

Gelukkig. Kunnen we weer rustig slapen.

Dank voor je link.

pi_75527912
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef O0tje het volgende:

[..]

Wat mijzelf betreft: ik heb veel te weinig informatie (heb dat interview hierboven nog niet gelezen) dus ik onthoud mij van een oordeel. Gewoon: er is een vrouw in brand gestoken in Zeist. Klaar.
Jouw mening.

Maar dan wel iedereen affakkelen (no pun intended) hier die wel speculeert wat er aan de hand is.

pi_75528009
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:33 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ja, dat komt op mij ook over als eerwraak.
Dat meisje zegt van niet. Ik mag aannemen dat die als familielid een beter zicht heeft op eerwraak dan wij Nederlanders, denk je niet?
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:37:54 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75528045
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:32 schreef O0tje het volgende:

[..]

ik ben blij dat je wat relaxter praat dan gister.
  vrijdag 11 december 2009 @ 19:38:27 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_75528067
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:37 schreef O0tje het volgende:

[..]

Dat meisje zegt van niet. Ik mag aannemen dat die als familielid een beter zicht heeft op eerwraak dan wij Nederlanders, denk je niet?
hangt van de angst af. ze woont schijnbaar in hetzelfde gebouw.
pi_75528140
quote:

[..]

Dat meisje zegt van niet.
Goh meneer "ik-weet-niet-hoe-het-zit-ga-op-de-feiten-af-en-hekel-anderen-die-speculeren"... Beetje stront in je O0rtjes?

Ze zegt "Ik denk het niet, ik weet het niet".

Dat is nogal een verschilletje he? Toponderzoeker dat je bent!
quote:
Ik mag aannemen dat die als familielid een beter zicht heeft op eerwraak dan wij Nederlanders, denk je niet?
En nu geloof je wel klakkeloos wat een ander zegt. Je bent een paling in een emmer snot. Heb jij eigenlijk wel een ruggegraat, of lul je gewoon tegen alles aan wat je kan zonder zelf es na te denken?

pi_75528177
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:34 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw mening.

Maar dan wel iedereen affakkelen (no pun intended) hier die wel speculeert wat er aan de hand is.
Ja natuurlijk. Zo komen namelijk vooroordelen in de wereld, zo begint een lynchpartij. Dat begint met: "Hij zal wel......", en dan wordt de eigen fantasie of frustratie ingevuld. En de volgende zegt: "Heb je het gehoord, ze zeggen dat ...... Altijd weer die ...." En dan vindt iemand dat er krachtdadig opgetreden moet worden tegen dat uitschot.

Speculeren voedt alleen de eigen fantasie. Ga dan gewoon een horrorfilm kijken of zo.
pi_75528247
quote:

[..]

Meisje zegt dat zij en haar verloofde van elkaar houden en dat er daarom geen sprake kan zijn van eerwraak.
pi_75528283
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:40 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Goh meneer "ik-weet-niet-hoe-het-zit-ga-op-de-feiten-af-en-hekel-anderen-die-speculeren"... Beetje stront in je O0rtjes?

Ze zegt "Ik denk het niet, ik weet het niet".

Dat is nogal een verschilletje he? Toponderzoeker dat je bent!
[..]

En nu geloof je wel klakkeloos wat een ander zegt. Je bent een paling in een emmer snot. Heb jij eigenlijk wel een ruggegraat, of lul je gewoon tegen alles aan wat je kan zonder zelf es na te denken?
Ik geloof helemaal niemand klakkeloos. Maar tot nog toe was zij van iedereen die hier iets te zeggen had, degene met het meeste zicht op eerwraak. En degene die van iedereen het slachtoffer en haar verloofde het beste kende. Dan is zij automatisch op voorhand de beste autoriteit.
pi_75528287
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:41 schreef O0tje het volgende:

[..]

Ja natuurlijk. Zo komen namelijk vooroordelen in de wereld, zo begint een lynchpartij. Dat begint met: "Hij zal wel......", en dan wordt de eigen fantasie of frustratie ingevuld. En de volgende zegt: "Heb je het gehoord, ze zeggen dat ...... Altijd weer die ...." En dan vindt iemand dat er krachtdadig opgetreden moet worden tegen dat uitschot.

Speculeren voedt alleen de eigen fantasie. Ga dan gewoon een horrorfilm kijken of zo.
Een lynchpartij begint met iemand die het onderscheid tussen woord en daad niet meer kan maken. Ik sta daarboven.

En ik maak zelf uit waar ik over speculeer; jouw naam, eerwraak, speculaasjes, sinterklaasgedichten, de Puttense moordzaak of Noorse "UFO's". Jammer voor je joh.

pi_75528340
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef O0tje het volgende:

[..]

Ik geloof helemaal niemand klakkeloos. Maar tot nog toe was zij van iedereen die hier iets te zeggen had, degene met het meeste zicht op eerwraak. En degene die van iedereen het slachtoffer en haar verloofde het beste kende. Dan is zij automatisch op voorhand de beste autoriteit.
HAHHAHAA, WAT een aannames allemaal. Het is echt te erg hoe jij jezelf voor schut zet.

En nog verkeerd (in je eigen "voordeel") quoten wat zo'n meisje anoniem op de radio laat voorlezen ook.

Man man man...

pi_75528364
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

hangt van de angst af. ze woont schijnbaar in hetzelfde gebouw.
Anoniem interview. En ze was in hetzelfde huis, kennelijk, want ze hoorde de telefoonverbinding met beneden. Waar ze woont is niet bekend.
pi_75528425
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

HAHHAHAA, WAT een aannames allemaal. Het is echt te erg hoe jij jezelf voor schut zet.

En nog verkeerd (in je eigen "voordeel") quoten wat zo'n meisje anoniem op de radio laat voorlezen ook.

Man man man...
Ontkracht mijn aannames maar, als je kunt.
pi_75528439
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:47 schreef O0tje het volgende:

[..]

Anoniem interview. En ze was in hetzelfde huis, kennelijk, want ze hoorde de telefoonverbinding met beneden. Waar ze woont is niet bekend.
Er is geen groot rechercheur aan jou verloren gegaan...

Een telefoon kan tegenwoordig mobiel zijn. Dat betekent dat ze ook op de gang ofzo kan hebben gestaan.

Niet dat al die details er echt toe doen, maar voor iemand die anderen erop aanvalt, ben je zelf wel bijzonder onnauwkeurig...

pi_75528474
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef O0tje het volgende:

[..]

Nee, want dat is mijn inzet niet. JIJ bent degene die je opwindt over "aannames" van anderen. Ik vind het best wat voor aannames jij of ik of wie dan ook doet.

Jij bent hypocriet en dat vind ik veel erger.

pi_75528496
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:45 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een lynchpartij begint met iemand die het onderscheid tussen woord en daad niet meer kan maken. Ik sta daarboven.

En ik maak zelf uit waar ik over speculeer; jouw naam, eerwraak, speculaasjes, sinterklaasgedichten, de Puttense moordzaak of Noorse "UFO's". Jammer voor je joh.
Nee hoor, niet jammer voor mij.
Ik heb me er al lang geleden mee verzoend dat er meer idioten dan verstandige mensen op de wereld zijn.
Kijk maar een half uurtje op FOK! rond.
pi_75528587
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:51 schreef O0tje het volgende:

[..]

Nee hoor, niet jammer voor mij.
Ik heb me er al lang geleden mee verzoend dat er meer idioten dan verstandige mensen op de wereld zijn.
Kijk maar een half uurtje op FOK! rond.
De kern van de zaak bij de ballen.

O0tje is verstandig en de rest is idioot.

pi_75528610
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:49 schreef O0tje het volgende:

[..]

Ze kent niet de man die haar maandenlang bedreigde. Ze kan eerwraak dan ook niet uitsluiten.
pi_75528615
quote:
Op woensdag 9 december 2009 12:21 schreef Scorpie het volgende:
Ies koeltoer, incident, kleine groep verkloot het voor de rest, je kent het wel.
pi_75528646
quote:
Op vrijdag 11 december 2009 19:54 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ze kent niet de man die haar maandenlang bedreigde. Ze kan eerwraak dan ook niet uitsluiten.
Niemand kan dat. Alleen O0tje. Want Afghanen plegen geen eerwraak.

De aannemer aangenomen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')