abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75475490
IESSSSS KOELTOERRRR!!!
Daar moet je RESPECT VOOR HEBBEN!!!
pi_75475548
Is er al wat meer bekend inmiddels over deze misselijke daad?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 december 2009 @ 11:10:41 #128
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75475607
quote:
Op donderdag 10 december 2009 06:27 schreef Gia het volgende:

[..]

Hé, dit is Fok. Alles gaat ons aan.
En ik heb niet de indruk dat iemand zoiets vreselijks gezegd heeft. Enkel wat 'als......dan' opmerkingen.

Als dit gaat om 'niet bloeden tijdens de huwelijksnacht', dan is dat wel een zeer achterlijke reden, omdat het namelijk geen regel is dat vrouwen bloeden tijdens de ontmaagding.

Wat ik dan weer wel ziekelijk vind, en daar moet ik je gelijk in geven, is het veronderstellen dat de bruid vreemd ging, omdat 60 % van de Nederlanders vreemd gaat. Dat is geraaskal van de bovenste plank door een zieke geest, inderdaad.
He, ik kan er toch ook niks aan doen dat jij een onderdeel bent van een cultuur waar vreemdgaan als een leuke hobby wordt gezien. Don't blame the messenger.

Nou, laat ik ook maar een als- dan constructie van maken, dan zijn de stellingen wel gerechtvaardigd.
What lies in the shadow of the statue?
pi_75475668
Whehe, een frituurpan Ik moest lachen.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:12:56 #130
3542 Gia
User under construction
pi_75477736
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:10 schreef Ghaazi het volgende:

He, ik kan er toch ook niks aan doen dat jij een onderdeel bent van een cultuur waar vreemdgaan als een leuke hobby wordt gezien.
Nou en? Het punt is dat dit niks met deze vrouw te maken heeft. Ze is namelijk geen Nederlandse.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:15:50 #131
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75477839
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:12 schreef Gia het volgende:
Nou en? Het punt is dat dit niks met deze vrouw te maken heeft. Ze is namelijk geen Nederlandse.
Als ze vreemd ging betekend natuurlijk dat ze ingeburgerd was. Dat betekend ook meteen dat ze Nederlandse was. Een echte moslim gaat niet vreemd namelijk!

(Dat je er überhaupt nog mee in discussie gaat! Mannetjes als hij zetten zichzelf toch compleet voor lul met dat soort opmerkingen.)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_75477877
quote:
Op donderdag 10 december 2009 11:08 schreef capricia het volgende:
Is er al wat meer bekend inmiddels over deze misselijke daad?
quote:
'In brand gestoken vrouw ging trouwen'

ZEIST - De vrouw die maandag in Zeist overleed nadat ze in brand was gestoken, is mogelijk het slachtoffer van eerwraak. Ze stond op het punt te gaan trouwen toen ze werd vermoord.

Dat heeft een bekende van de familie, die in de flat was toen de vrouw overleed, vertelt aan RTV Utrecht.

Het slachtoffer werd volgens een getuige bedreigd en er wordt gespeculeerd over eerwraak. Uit welke hoek de bedreigingen kwamen is niet bekend en de politie kan het verhaal van de getuige niet bevestigen.

De politie heeft nog niemand aangehouden. "Zolang het onderzoek loopt worden alle verklaringen opgenomen, maar een conclusie kan nog niet getrokken worden", meldt een woordvoerder.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:21:12 #133
3542 Gia
User under construction
pi_75478009
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef Frutsel het volgende:

[..]

[..]

We zullen het wel nooit weten.
pi_75478018
Straks hoef je de verdacht van moord ook niet meer aan te houden, want die is allang weg. Onvindbaar

Maar sterkte voor de wijkagent (de enige agent die in Zeist echt wil werken aan de criminaliteit in de wijk) . Die doet meer dan het hele corps bij elkaar.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 10 december 2009 @ 12:22:11 #135
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_75478037
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef paddy het volgende:
Straks hoef je de moordenaar ook niet meer aan te houden, want die is allang weg. Onvindbaar
In rook opgegaan!

Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:23:25 #136
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75478080
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef Gia het volgende:

[..]

We zullen het wel nooit weten.
Meestal vinden ze de dader en volgt er een proces hoor.
Here we are now, entertain us.
pi_75478140
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:22 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

In rook opgegaan!

Heb mijn post gewijzigd

Hoorde hetzelfde verhaal van iemand die er vlakbij woonde. Maar ja, praatjes etc. Ik geloof die trouwens best. Het is gewoon logisch dat hij vluchtgevaarlijk is. Ook al is het maar een persoon die gehoord moet worden.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 10 december 2009 @ 12:32:55 #138
165633 eriksd
The grand facade...
pi_75478381
quote:
Op woensdag 9 december 2009 10:35 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wat mij betreft wordt moord uit naam van het geloof of eerwraak dus gewoon keihard gestrafd.
Vaak worden zulke moorden niet in een vlaag van verstandsverbijstering gepleegd, maar vantevoren uitgestippeld en gepland.
Nou ja, gewoon moord dus.
1: gestraft
2; kenmerk van moord het moment van bedenken dat er tussen het plannen en plegen zit. In een opwelling is het doodslag.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  donderdag 10 december 2009 @ 12:41:52 #139
3542 Gia
User under construction
pi_75478659
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:23 schreef voyeur het volgende:

[..]

Meestal vinden ze de dader en volgt er een proces hoor.
Maar hier zijn niet echt getuigen. Als de man de dader is en zegt dat zijn vrouw te dicht bij het fornuis stond en daardoor in brand vloog, is daar weinig tegen in te brengen.
Als de man bekend en zegt dat zijn vrouw vreemdging, dan wordt het gezien als een crime passionel, niet als eerwraak.
Ik geloof niet dat die man gaat zeggen: "Tja, ze bloedde niet tijdens de huwelijksnacht, dus ik was boos dat ze geen maagd meer was"

Hoe dan ook, als aannemelijk gemaakt kan worden dat de man de dader is, dan zal nog steeds de aanleiding niet naar buiten gebracht worden. Althans, niet meer dan: Het lag in de relationele sfeer. En daar zullen we het mee moeten doen. En dan blijft het alsnog gissen. Ging ze vreemd of bloedde ze gewoon niet?
  donderdag 10 december 2009 @ 13:24:17 #140
798 voyeur
bemoeit zich
pi_75480224
quote:
Op donderdag 10 december 2009 12:41 schreef Gia het volgende:

[..]

Maar hier zijn niet echt getuigen. Als de man de dader is en zegt dat zijn vrouw te dicht bij het fornuis stond en daardoor in brand vloog, is daar weinig tegen in te brengen.
Als de man bekend en zegt dat zijn vrouw vreemdging, dan wordt het gezien als een crime passionel, niet als eerwraak.
Ik geloof niet dat die man gaat zeggen: "Tja, ze bloedde niet tijdens de huwelijksnacht, dus ik was boos dat ze geen maagd meer was"

Hoe dan ook, als aannemelijk gemaakt kan worden dat de man de dader is, dan zal nog steeds de aanleiding niet naar buiten gebracht worden. Althans, niet meer dan: Het lag in de relationele sfeer. En daar zullen we het mee moeten doen. En dan blijft het alsnog gissen. Ging ze vreemd of bloedde ze gewoon niet?
Vonnissen zijn over het algemeen gedetailleerder dan dat.
Here we are now, entertain us.
pi_75480874
quote:

[..]

Maakt dat dan uit?

Het verschil ligt hem meer in of de man in kwestie in emotie handelde, op dat moment dus, of dat er rustig over nagedacht en gepland is.
De uitkomst is hetzelfde, de hoeveelheid mensen die gestrafd moet worden en de strafmaat niet.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_75481006
quote:

[..]

Gaan we weer!
Volgens de politie, die onderzoek doet naar de zaak, kan nog geen conclusie getrokken worden. Op FOK! daarentegen wordt weer ijverig gespeculeerd over wat er allemaal wel aan de hand geweest zal.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 10 december 2009 @ 14:19:53 #143
3542 Gia
User under construction
pi_75482097
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:43 schreef erodome het volgende:

Maakt dat dan uit?

Voor de strafmaat niet, inderdaad. Moord is moord, doodslag is doodslag.
Maar ALS het een voorval is van eerwraak en dit vaker voor gaat komen, DAN denk ik dat er wel wat gedaan moet gaan worden aan educatie van nieuwe nederlanders op dat gebied.
  donderdag 10 december 2009 @ 14:23:54 #144
267258 Ghaazi
Ille qui nos omnes servabit
pi_75482252
Gia is naast huisvrouw tegenwoordig ook een forensische deskundige.
What lies in the shadow of the statue?
pi_75482629
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef Ghaazi het volgende:
Maar wat heeft deze hele zaak nou met vreemdgaan te maken? Je geeft geen antwoord.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 10 december 2009 @ 14:41:36 #146
3542 Gia
User under construction
pi_75482871
quote:
Op donderdag 10 december 2009 14:23 schreef Ghaazi het volgende:
Hoezo? Ik ben niet degene die beweringen uit over wat er gebeurd is. Ik opper hooguit mogelijkheden.
Jij bent degene die beweert dat ze zeker vreemd is gegaan en dat haar man dit niet pikte.
pi_75485997
De mantel der liefde en mooipraterij omdat het waarschijnlijk om moslims gaat....
pi_75486103
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:12 schreef Bommenlegger het volgende:
De mantel der liefde en mooipraterij omdat het waarschijnlijk om moslims gaat....
Volgens mij wordt dit voorval door niemand bedekt met een mantel
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_75486139
quote:
Op donderdag 10 december 2009 16:15 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dit voorval door niemand bedekt met een mantel
Lees eens de reacties.
Daarom ben je maar een journalist bij een lokaal krantje.
pi_75486230
quote:
Op donderdag 10 december 2009 13:48 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Gaan we weer!
Volgens de politie, die onderzoek doet naar de zaak, kan nog geen conclusie getrokken worden. Op FOK! daarentegen wordt weer ijverig gespeculeerd over wat er allemaal wel aan de hand geweest zal.
Ja, het is nu eenmaal een forum. Anders kunnen we de tent wel sluiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')