Nee was nog met de link bezig. Maar tis je vergevenquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Als ze een dik slaapzakje hebben kunnen ze idd zonder dekentje liggen. Sommige kinderen zijn zo beweeglijk.
Maar ik vind het idee van een dekentje altijd wel fijn.
Opgelost![ afbeelding ]
Sorry MeNicole, ik dacht dat je al klaar was...
Dat klinkt als een fijn vooruitzicht! Timo wilde juist helemaal niet meer drinken, maar sinds hij de 1e dosis antibiotica, een keer paracetamol en twee keer neusspray heeft gehad vandaag ligt hij zowaar heerlijk fanatiek te spelen in zn wipstoelquote:Op dinsdag 8 december 2009 14:18 schreef bodpa09 het volgende:
Chan, onze M (een jaar) had vrijdag ook een oorontsteking in beide oortjes, 40 graden koorts, die niet zakte met paracetamol. Hij wilde alleen nog maar op me liggen, af en toe een lachje, af en toe een hapje fruiithap/appelmoes, maar vooral veel drinken. Meer niet. Vochtig washandje op zijn hoofd vond ie fijn.
Vrijdagavond begonnen met antibiotica, zaterdagmorgen liep ie al weer vrolijk rond. Super spul.
is maar eventjes dan denk ik? Miss wel even goeie afleiding, mits hij wat opgeknapt is natuurlijkquote:Op dinsdag 8 december 2009 15:22 schreef Chan het volgende:
[..]
Dat klinkt als een fijn vooruitzicht! Timo wilde juist helemaal niet meer drinken, maar sinds hij de 1e dosis antibiotica, een keer paracetamol en twee keer neusspray heeft gehad vandaag ligt hij zowaar heerlijk fanatiek te spelen in zn wipstoel
Ik twijfel alleen nog een beetje of ik hem morgenochtend wel of niet naar het kdv breng, ik heb een afspraak met de diëtiste en het zou handig zijn als ik dan mn handen vrij heb... maar ik wil het arme schaap daar ook niet ziek heenbrengen..
Ik heb er 2. Voor het geval de ene ondergespuugd word ofzo. En leander heeft heel soms ze ook alle 2 over!quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:24 schreef Asyniur het volgende:
mama's, hoeveel dekentjes hebben jullie eigenlijk?
Is 1 voldoende of moet je er 2 hebben?
Nou ja, ik heb dus ook een wiegje en een ledikantje...quote:Op dinsdag 8 december 2009 15:27 schreef Chan het volgende:
ja het zou hooguit 2 uur zijn alles bij elkaar.. Ik denk dat ik ze zo maar even bel om te overleggen
Asy ik heb 1 dekentje bij de wieg en 2 bij het ledikant... Alleen ik weet niet of het nodig is dat ik er 2 bij het ledikant heb, Timo heeft er nog nooit in gelegen.. Dus eigenlijk heb je niet zoveel aan mijn reactie
quote:
Ok dankje!quote:Op dinsdag 8 december 2009 17:39 schreef mefke79 het volgende:
Nijna![]()
NieuweUser, ik heb inderdaad zelf een soort van dekbedovertrekje gemaakt omdat ik geen mooie dekentjes kon vinden in de kleur die ik wilde. En dit mag wel gewoon, zo lang je er maar geen dekbed in doet.
quote:Op woensdag 9 december 2009 08:45 schreef Asyniur het volgende:
Thomas van Ca.ra is opgenomen in het ziekenhuis op verdenking van RS virus of Mex griep
jaquote:Op woensdag 9 december 2009 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, vandaag de osteo voor jullie toch? Ik ben benieuwd wat hij/zij zegt!
quote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Asyniur het volgende:
Ca.ra smst zojuist dat het plasje van Thomas oke was en dat ze naar huis mogen...
super!!quote:Op woensdag 9 december 2009 11:48 schreef Asyniur het volgende:
Ca.ra smst zojuist dat het plasje van Thomas oke was en dat ze naar huis mogen...
Nou, hij heeft dus ontzettend last gehad van eerst een droge/verschilferde huid en daarna van puistjes op z'n hoofd en in z'n nek. Die waren ook zo weer weg, gelukkig! Het is heel oppervlakkig van me, maar ik ben blij dat hij z'n gave huid terug begint te krijgen.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:07 schreef Vicky het volgende:
Oh wat een moppie zeg!!![]()
HIj heeft een heel mooi gaaf koppie!!
quote:Op woensdag 9 december 2009 12:15 schreef Ssserpente het volgende:
Ha Trix, ijn dat je er weer bent hoor, met je samenvattingen!Kan irritant zijn hè, die telefoon!
Hier gaat ie altijd precíes als ik me nét met Lente en een blote tiet heb geinstalleerd op de bank. En natuurlijk ligt ie dan net een paar centimeter buiten handbereik.
![]()
Dat klinkt niet als een gek idee! Ik vroeg me bij het lezen van je verhaal al af of er geen begeleiding bij flesvoeding mogelijk is, het equivalent van een lactatiekundige, zeg maar. Nou ja, ik lees hier vaker dat baby's het eten inhalen als het een dag niet lukt, dus ik zou als ik jou was ook gewoon naar die bijeenkomst gaan.quote:Iig wil ik vanmiddag even binnenwippen bij een babyconsulente die hier in de straat woont. Ze heeft al een paar keer gezegd dat ik voor vragen altijd bij 'r aan mag kloppen. Glad niet meer aan gedacht, tot ik 'r net in Wij Jonge Ouders zie staan. Wie weet heeft zij nog tips.Of misschien wil ze wel even komen kijken... Zie alleen wel op d'r site dat een consult 60,- per uur kost. Ach, ik kan het altid vragen.
Dat ja. 's Nachts slaapt ze ook al een tijdje door, dus als ze echt niet wil eten, moet ze het dan ook maar een paar uurtjes zonder stellen. Pff, wel hard hoor. En ik ben al zo'n pussy.quote:Op woensdag 9 december 2009 12:22 schreef Claudia_x het volgende:
[..]! Herkenbaar.
[..]
Dat klinkt niet als een gek idee! Ik vroeg me bij het lezen van je verhaal al af of er geen begeleiding bij flesvoeding mogelijk is, het equivalent van een lactatiekundige, zeg maar. Nou ja, ik lees hier vaker dat baby's het eten inhalen als het een dag niet lukt, dus ik zou als ik jou was ook gewoon naar die bijeenkomst gaan.
Daar was ik eigenlijk ook van uitgegaan. En niet het ergste maar wel vervelend is dat ik elke ochtend om zes uur zit te kolven in de wetenschap dat ik het 's avonds weer door de gootsteen kan spoelen. Mijn kleine flessenterrorist.quote:Misschien moet ik ook maar weer eens wat af gaan kolven om het voeden met een flesje te blijven oefenen. Ik had er niet bij stilgestaan dat dat zoveel moeite kon kosten. Flesvoeding ging hier juist altijd zo snel en makkelijk.
Oja, tuurlijkquote:Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef Ssserpente het volgende:
Troel, omdat het dan al opgewarmd is. En maar een beetje opwarmen durf ik ook niet. Want stel dát ze eenmaal drinkt, dan begint het hele gevecht weer opnieuw als het flesje leeg is en ze nog honger heeft.
Jammer, ik hoopte dat je met een goeie tip zou komen. Iets waar ík dan weer niet aan gedacht had.quote:Op woensdag 9 december 2009 14:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Oja, tuurlijkZo ver dacht ik even niet
neej ik moet haar elke 3 uur aanleggen... druk dus...quote:Op woensdag 9 december 2009 14:25 schreef Troel het volgende:
BJ, bedenk ook dat bij volledige borstvoeding het geel minder snel wegtrektDa's niet echt iets om je zorgen over te maken, maar ze zal nog wel even geel blijven dan ook (Jochem heeft ook best lang een kleurtje gehad
)
Kan je overigens wel op verzoek voeden?
Thomas van Ca.ra drinkt de bv-melk ook gewoon op kamertemperatuur. Misschien dat eens uitproberen?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:27 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte dat je met een goeie tip zou komen. Iets waar ík dan weer niet aan gedacht had.
quote:Op woensdag 9 december 2009 14:42 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Vanmorgen op het CB geweest, waar we de machtiging hebben gekregen voor de Pepti.Waarschijnlijk is het dan toch een combi van Kiss-syndroom en koemelkallergie waar Lars last van heeft.
Morgen weer naar de osteopaat, dus dan moet het volgende week echt weer beter gaan met Lars.
Mijn kleine vriendje is helemaal verliefd op zijn grote zus, als ze in zijn buurt komt dan lacht ie zo lief!!!![]()
Helaas vindt Meike Lars alleen niet zo lief nog, ze wordt met de dag jaloerser![]()
Nee, sorryquote:Op woensdag 9 december 2009 14:27 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Jammer, ik hoopte dat je met een goeie tip zou komen. Iets waar ík dan weer niet aan gedacht had.
Die van mij ook, maar dan haal je het toch uit de koelkast en buiten de koelkast is het minder lang houdbaar en als het al gekoeld is geweest en je het daarna nog erbuiten zet en dan nog weer zou invriezen, ik weet nietquote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Thomas van Ca.ra drinkt de bv-melk ook gewoon op kamertemperatuur. Misschien dat eens uitproberen?
kom ik met de tip van een andere moeder![]()
Slaapt Finn al ingebakerd? Als ik dat zo hoor over dat onrustig gedrag in zijn slaap dan is inbakeren mss een optie?quote:Op woensdag 9 december 2009 14:56 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
Mikoxx er is denk ik ook niet echt veel meer aan te doen, maar ik word er wel een beetje wanhopig van eerlijk gezegd.
Overdag gaat het nu wel iets beter dan voorheen maar wat je zegt 's nachts moet ik er echt vaak uit en meestal laat ik hem dan maar naast me liggen zodat ik er niet steeds uit hoef. Alleen word ik dan 's nachts regelmatig wakker geslagen omdat hij zo onrustig slaapt. Als we 's nachts 4 uur slapen is het veel.
Voor jou moet het helemaal lastig zijn met twee kleintjes.
einde klaagpost
Gelukkig is hij overdag nu wel wat vrolijker en kunnen we overdag volop genieten, zeker nu mijn vriend eindelijk klaar is met de opleiding voor zijn werk en nu volgens hun normale werktijden werkt. Dan ziet hij Finn ook weer wat vaker.
wat fijn zeg!!quote:Op woensdag 9 december 2009 15:28 schreef martine1984 het volgende:
ow ja... er komt een kinderopvang recht voor mn deur. Dus ik ga Jamie daar inschrijven. Hij moet dan wel eerst 4 maandjes naar een opvang vlak bij mn werk ( waar ik nog steeds geen bevestiging van heb moet 11 jan voor t eerst werken) ... maar daarna zit hij lekker dichtbij huis en er is nog geen wachtlijst
![]()
![]()
![]()
sorry voor de ego post... moest t ff kwijt
Welke center parcs?quote:Op woensdag 9 december 2009 15:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
wat fijn zeg!!oh dat lijkt me echt ideaal zo dicht bij huis.
en leuk dat het babyzwemmen leuk was![]()
Wij gaan aankomend weekend een weekendje naar Center Parcs en daar willen we ook eventjes gaan zwemmen met Amélie. We hebben zo'n zwemband-ring ding gekregen waar ze dan inhangen zeg maar. Maar daar is volgens mij geen extra warm bad om te gaan zwemmen met je baby. Dus ik gok dat we maar 10 minuutjes gaan ofzomaar goed, kan ze daarna lekker opwarmen tegen een van ons aan.
We hadden net bijna een draaiertje hier!ik had haar op haar rug/zij gelegd met een handdoek in de rug, op het speelkleed, en Sophietje een stukje verderop gelegd zodat ze er niet direct bij kwam en warempel, er werd heftig met beentjes gewapperd en met het hoofdje gedraaid enzo en toen lag ze ineens bíjna op haar buik. Alleen jammer dat dr armpje nog in de weg zat
we komen er wel
oh wat grappigquote:Op woensdag 9 december 2009 15:46 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Welke center parcs?
Wij ook.
Goed dat ze gedraaid heeft.
Wat zei de osteopaat?
quote:Op woensdag 9 december 2009 17:41 schreef Sorbootje het volgende:
pfffff een gevloerde Sorbo hier. Isabeau slaapt nu voor het eerst vandaag. Verder alleen maar hangen, jengelen, krijsen en drinken. Leuk zo'n baby van 8 weken![]()
(natuurlijk vind ik haar nog heeeel lief, maar ben gewoon even helemaal gaar)
Lees bij als ik zelf weer een beetje bij ben
Als je er wat mee kunt zou ik het doen, op de website van de osteopaat waar ik geweest ben staat een overzicht van vergoedingen per verzekeraar, ik kan je de link wel ff pm-en. Als het vergoed wordt is het wellicht de moeite waard om te gaan.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:29 schreef Sorbootje het volgende:
Huup, Isabeau had ook een hematoom en heeft een voorkeur. Misschien kan ik wel wat met je verhaal. Klinkt allemaal wel erg bekend.
Kijk, in mijn afwezigheid worden de honneurs toch gewoon waargenomen! Ideaalquote:Op woensdag 9 december 2009 14:36 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Thomas van Ca.ra drinkt de bv-melk ook gewoon op kamertemperatuur. Misschien dat eens uitproberen?
kom ik met de tip van een andere moeder![]()
hooo okayquote:Op woensdag 9 december 2009 20:19 schreef Brighteyes het volgende:
Huup, ik weet niet of het al gezegd is (er staan zulke lange lappen tekst) maar zo'n zwembadringdinges kan pas als ze zelf kunnen zitten volgens mij hoor!
Ze zakt er anders als een plumpudding in weg. Gewoon lekker tegen je aanhouden zoals je bijv. doet als je de trap op loopt of bij een boertje. Dan krijgt ze ook nog gewoon wat lichaamswarmte van jou of je vriend mee.
*verder leest...
Doe mij dat linkje ook eens. Ik was sowieso wel van plan om het in te dienen en te zien of we het terug zouden krijgen hoor.quote:Op woensdag 9 december 2009 19:37 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Als je er wat mee kunt zou ik het doen, op de website van de osteopaat waar ik geweest ben staat een overzicht van vergoedingen per verzekeraar, ik kan je de link wel ff pm-en. Als het vergoed wordt is het wellicht de moeite waard om te gaan.
Hij zei dat hoe kleiner het kind, hoe minder behandelingen er nodig waren.
Had ik het woensdag gedeelte toch goed onthoudenquote:Op woensdag 9 december 2009 20:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mefke, ik heb voor volgende week woensdag een afspraak bij de osteo staan.
Goed man, alvast succes.quote:Op woensdag 9 december 2009 20:36 schreef mefke79 het volgende:
[..]
Ik ben trouwens helemaalwant ik mag op sollicitatiegesprek volgende week. Was even lastig ivm de vakantie, maar is nu geregeld. Juh. En nou goed voorbereiden enzo.
Het zit jullie allemaal niet mee zegquote:Op woensdag 9 december 2009 17:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
sorry verder niet bijgelezen.. weer druk druk druk hier....
maar even Evie-update;
bloedwaarden waren idd wat afwijkend; dus inmiddels ligt ze weer in de couveuse met een blauwe lamp...
wel op mijn kamer; maar echt leuk is het niet... dat blauwe licht is enorm fel; en daarom hangt er oiok nog een doek omheen; en kan ik haar dus helemaal niet zien...
naja allemaal voor een goed doel uiteindelijk...
![]()
ben wel kapot hoor vandaag... pffffff
ga je met 4 maanden al beginnen?quote:Op woensdag 9 december 2009 20:51 schreef DuchessX het volgende:
[..]
Hier alles prima. Ik tel de dagen af dat ik met de fruit- en groentenhapjes beginnen kan met Evi, lijkt me zo leuk
dagelijksquote:Op donderdag 10 december 2009 00:08 schreef miss_sly het volgende:
Hebben jullie dat nooit? Dat je baby dan 's avonds in zijn/haar bedje ligt en lekker slaapt en jij lekker relaxt aan het fokken/tv kijken/lezen bent, en dat je hem/haar dan stiekem toch een beetje mist? Zou zo graag even knuffelen, maar ze slaapt zoo lekkerik ga ook maar naar bed!
volgens die man doet het geen pijn maar hebben ze er wel last van. Last van als in, ze zoeken de meest comfortabele houding om te slapen, met de minste druk, en daardoor krijg je dus weer een afplatting enz enz, gevalletje cirkel dusquote:Op donderdag 10 december 2009 09:01 schreef pinquit het volgende:
Huup, klinkt allemaal zo logisch wat die osteopaat zegt! heb een beetje spijt dat ik niet toch ook ben gegaan.
max heeft nogsteeds een plat hoofd aan 1 kant![]()
Maar die blokkades, en de druk op het hersenvlies enalles, voelen die kindjes dat nou ook? doet het pijn?
och meiske tochquote:Op donderdag 10 december 2009 08:27 schreef Beessie-Jen het volgende:
ooo wat zijn jullie toch allemaal lief... bedankt voor de sterktewensen..
Ik had gisteravond echt even een breakdown hoor. Heb ff enorm mijn kraamtranen de volle loop laten gaan.. en echt ff flink gejankt.. Meisje was helemaal boos en verdrietig en gefrustreerd omdat het allemaal nog niet zo lukt... en dat greep me zo aan; dat ik ook helemaalwas.. en het is zo frustrerend dat je beide zo je best doet en het dan allemaal nog steeds niet gaat zoals je wilt...
Ik heb van8 dan ook slecht geslapen en maar verdrietig liggen zijn... Ook al weer ik wel dat het niet aan ons ligt en dat het allemaal goedkomt en allemaal heel normaal is voor een meisje die te vroeg is.. toch is het gevoelsmatig een heel ander verhaal...![]()
maar ik durf toch, ondanks dat ik totaal doodmoe ben; een klein jompeltje te doen; Evie heeft vanmorgen eindelijk weer eens wat binnen gekregen aan de borst; 10 mlHopen dat ze onthoudt voor de volgende voeding wat ze ook alweer heeft gedaan vanmorgen...;)
en nu moet ik zo eerst nog maar eens proberen of ik een klein dutje kan doen...![]()
Plan voor vandaag; meer rust proberen te nemen; en niet teveel verwachten van mezelf en ons kleine meisje....
quote:Op donderdag 10 december 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
(maar niet last van als in dat ie scheve rondjes gaat lopen en het dagelijks voelt ofzo hoor!)
ik moest denken aan stukje uit Friendsquote:
oh BWAAAHAHAHA 'and he's walking kind a funny! youknow, like.. his left leg goes faster than his right!'quote:Op donderdag 10 december 2009 10:27 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ik moest denken aan stukje uit Friendsmonica-bang!
sorry hahahha dat krijg je als je drie jaar lang de dvd-box over en over en over hebt gezien![]()
Ik heb het vanochtend even moeilijk gehad om dit besef. Ivan besloot dat hij maar eens een nachtje niet hoefde te slapen, dus ik ben de hele tijd met hem beziggeweest (troosten, voeden, verschonen, even laten liggen, en weer hetzelfde riedeltje van voor af aan). Ik kon bij het ochtendgloren alleen nog maar huilen omdat ik voorlopig niet meer een lekker nachtje door kan slapen. Vooral nadat mijn lief zei "sorry, ik kan er nu ook niks aan doen - ik moet naar m'n werk" voelde het even als een ondraaglijke last. Er is niemand die het even over kan nemen.quote:Op donderdag 10 december 2009 10:48 schreef Incantrix het volgende:
Niemand kan het even van jullie overnemen (...)
Dikkequote:Op donderdag 10 december 2009 11:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het vooral suf dat ik me gister zo ontzettend goed voelde en dat met iedereen wilde delen terwijl ik nu na één nachtje slecht slapen een wrak ben. Wat een achtbaan!
Ik heb vanochtend allemaal berichtjes in m'n mailbox van lieve collega's die het fijn vinden dat het zo goed gaat en we al een beetje een ritme beginnen te vinden.Me and my big mouth.
quote:
Jemig.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef Incantrix het volgende:
Ook leuk: lief heeft uitsluitsel over zijn zorgverlof: volgende week. Mág. Hij anderhalf uur per dag opnemen. Eén week lang. En dat was echt al héél coulant hoor, want de vrouw van de manager was al 2 dagen na de bevalling weer helemaal up en running. En ik snap niet waarom iedereen toch zegt dat roken slecht is voor je, mijn opa is er 90 mee geworden.. Ik voel me zó klote, ze laten ons finaal in de shit zakken na alle inzet en alle overwerk die mijn lief voor hen heeft overgehad. En nu word ik dus uitgemaakt voor aanstelster door mensen die gaan over telefoons
Oh, dat is ook echt heel naar, vooral dat ze dat dan zo naar jou uit ook, klaarblijkelijk gaat ze er ook blind van uit dat jij er ook zo over denkt..quote:Op donderdag 10 december 2009 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jemig.Dat is echt te idioot voor woorden. Onbegrip kan ook ineens uit onverwacht hoek komen. Pas had ik een heel lieve tante op bezoek die af zat te geven op zwangeren die deden alsof ze zo ziek, zwak en misselijk waren. Ik vond het best verdrietig dat ik haar duidelijk moest maken dat ik er ook zo één was, een 'aansteller' en 'aandachttrekker'.
Loont het nog om te kijken waar je wettelijk recht op hebt? En kan je lief zich niet eventueel ziek melden, of is dat niet netje van me? (Normaal gesproken zou ik zoiets nooit opperen, maar zijn werkgever maakt het nu wel heel lastig voor jullie.)
Bah, wordt dus mooi zijn kraamtijd hierom ook vergald, een periode die voor hem ook in het teken zou moeten staan van genieten van Stef. Ik prijs me gelukkig met een begripvolle werkgever. Daar staat bijvoorbeeld tegenover dat ik nu alweer een beetje met werk bezig ben, om te zorgen dat na de kerstvakantie het veldwerk ook zonder mij goed verloopt. Dat soort dingen behoren van twee kanten te komen, en daar hebben beide partijen toch het meest aan?quote:Op donderdag 10 december 2009 12:21 schreef Incantrix het volgende:
Hij is waarschijnlijk de rest van zijn (werk)middag bezig met uitzoeken hoe de regels precíes zitten, bellen met onder andere onze verloskundige en uitzoeken hoe hij bezwaar aan kan tekenen hierin. Ziekmelden zal op deze manier sowieso wel komen t.z.t. ben ik bang, als hij zo doorgaat rent hij zich volledig voorbij.. Mij 's-nachts helpen, 9 uur per dag werken en dagelijks stofzuigen, bed verschonen, sanitair schoonmaken e.d. gaat gewoon opbreken.. En het ergste is dat híj zich nu nog in moet gaan houden ook, emotioneel reageren gaat hem niet helpen, terwijl ik nu lekker keihard kan gaan zitten janken..
hee, trixie, toch!quote:Op donderdag 10 december 2009 12:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dikke! En één nacht kan echt heel erg veel zijn en ik zou niet weten wat ik zonder mijn lief zou moeten hoor.. Ik vind het écht niet raar dat je je zo voelt..
Ook leuk: lief heeft uitsluitsel over zijn zorgverlof: volgende week. Mág. Hij anderhalf uur per dag opnemen. Eén week lang. En dat was echt al héél coulant hoor, want de vrouw van de manager was al 2 dagen na de bevalling weer helemaal up en running. En ik snap niet waarom iedereen toch zegt dat roken slecht is voor je, mijn opa is er 90 mee geworden.. Ik voel me zó klote, ze laten ons finaal in de shit zakken na alle inzet en alle overwerk die mijn lief voor hen heeft overgehad. En nu word ik dus uitgemaakt voor aanstelster door mensen die gaan over telefoons
quote:Op donderdag 10 december 2009 11:00 schreef pinquit het volgende:
[..]
oh BWAAAHAHAHA 'and he's walking kind a funny! youknow, like.. his left leg goes faster than his right!'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rocka wat $*%... Jij had voor de bevalling al zoveel last van je lichaam, laat staan als je net bevallen bent.. Ik heb er toen nog aan gedacht hoe dat zou moeten zonder hulp van verpleging, man of familie want na de bevalling kon ik echt niet eventjes hup omhoog komen, opstaan en mijn zoon oppakken wanneer hij huilde.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Heerlijk, zo'n lekker bloot babytje
ps. de reden waarom ik niet in ga op sommige verhalen is omdat mijn niet-lief er niet voor me is geweest de tijd rondom de bevalling. Ik heb alles, maar dan ook echt alles alleen moeten doen terwijl ik niet eens fatsoenlijk kon staan en lopen (nog steeds niet zo goed trouwens). En ik bedoel niet te zeggen dat ik zielig ben/was. Ik kan gewoon helemaal niets met wat er geschreven wordt en daar voel ik me nu en dan lullig over omdat ik er overheen praat of helemaal niet reageer.
quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef RockabeIIa het volgende:
ps. de reden waarom ik niet in ga op sommige verhalen is omdat mijn niet-lief er niet voor me is geweest de tijd rondom de bevalling. Ik heb alles, maar dan ook echt alles alleen moeten doen terwijl ik niet eens fatsoenlijk kon staan en lopen (nog steeds niet zo goed trouwens). En ik bedoel niet te zeggen dat ik zielig ben/was. Ik kan gewoon helemaal niets met wat er geschreven wordt en daar voel ik me nu en dan lullig over omdat ik er overheen praat of helemaal niet reageer. Gewoon, omdat het me nog pijn doet dat het allemaal zo gegaan is...
Aargh!!quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef Ssserpente het volgende:
-toen ik de pijn verbijtend op een stoel probeerde te gaan zitten- (want pijn hoort er nou eenmaal bij en het is juist goed om op een harde ondergrond te gaan zitten) en 'knap' hoorde en voelde, dóór m'n schaamlip heen heb getrokken.
Rocka, dat hoeft niet in kleine lettertjes hoor! Je zegt er zelf zo weinig over (en dat snap ik heel goed, zou ik ook niet doen) maar ik ben wel heel benieuwd hoe het met je gaat. Juist omdat het lichamelijk al niet lekker ging voor de geboorte enzo. Ik heb me regelmatig afgevraagd hoe het met je ging als mijn lief wel uit bed sprong om iets voor me te doen. Als we het dan toch over supervrouwen gaan hebben, dan sta jij op mijn lijstje! Je hoeft je dus niet lullig te voelen, echt niet.quote:Op donderdag 10 december 2009 14:48 schreef RockabeIIa het volgende:
ps. de reden waarom ik niet in ga op sommige verhalen is omdat mijn niet-lief er niet voor me is geweest de tijd rondom de bevalling.... Gewoon, omdat het me nog pijn doet dat het allemaal zo gegaan is...
oooooh dat heb ik helemaal gemist!!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:16 schreef WupWup het volgende:
Huup ik heb gisteren hier een foto geplaatst
waarom heeft het cb er wat mee te maken of jij als moeder wel of geen werk hebt? Wat stom zeg? Ze hoeven toch niet alles van je te weten?quote:Op donderdag 10 december 2009 16:23 schreef Stiemie het volgende:
WupWup welkom met EmmaWat een popje
![]()
Rocka pff weet ook niet of ik op bemoeienis van de wijkverpleegkundige zou zitten wachten hoor. Ik begreep dat je ook een aantekening krijgt als je een alleenstaande moeder bent. Ook als je werkeloos bent trouwens, dus dat heb ik nog maar niet doorgegevenFijn dat je moeder wel komt helpen!
Xenia klinkt helemaal niet leuk zo. Vooral dar mooi weer spelen als zijn ouders er zijn zeg! En dat hij wil proberen om er het beste van te maken is leuk, maar dan moet hij dat wel ook echt proberen. Zo is het een soort toneelstukje voor de buitenwereld en heb jij er niks aan![]()
Huup krijgt je meisje gewoon nu al een tandjeDat zou wel supersnel zijn zeg. Als Esmee het schema van Linde aanhoudt, krijgen we pas op haar eerste verjaardag de eerste tandjes
Ja daar heb je helemaal gelijk in hoor Huup, ik heb het ook niet bedacht dat het nodig isquote:Op donderdag 10 december 2009 16:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom heeft het cb er wat mee te maken of jij als moeder wel of geen werk hebt? Wat stom zeg? Ze hoeven toch niet alles van je te weten?
En hetzelfde geldt voor of je wel of niet alleenstaand bent. Er zijn ontzettend veel vrouwen die als alleenstaande moeder veel beter af zijn dan mét partner
oh dat bedoelde ik ook niet naar jou toe hoor!quote:Op donderdag 10 december 2009 16:44 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Ja daar heb je helemaal gelijk in hoor Huup, ik heb het ook niet bedacht dat het nodig isMaar ja er zullen wel gevallen zijn geweest waarin het nodig was aan de bel te trekken, nou ja als ze die ermee helpen prima. Maar ik had dus geen zin in meteen een stempel en heb dus niks doorgegeven. Vandaag weer een sollicitatie de deur uit gedaan dus misschien is het straks sowieso opgelost
wat een mooi ventjequote:Op donderdag 10 december 2009 17:29 schreef martine1984 het volgende:
even een foto update .... mn kleine man
[ afbeelding ]
7 weken + 1 dag oud.
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, dat hij nu het gevoel heeft dat hij veel moet (ookal handelt hij daar niet naar). Voor mannen wordt zo'n kleine vaak interessanter als ze er echt iets mee kunnen. Maar terwijl ik dat zo denk zit ik me eigenlijk tegelijkertijd ontzettend op te winden. Waarom zou hij zich zo'n houding mogen permitteren? En hoe ga jij later, als hij ineens wel een leuke vader zou zijn, terugkijken op deze periode? Ik kan me voorstellen dat je hem dit altijd kwalijk blijft nemen. Je hebt het hem al een keer een tweede kans gegeven...quote:Op donderdag 10 december 2009 16:11 schreef Xenia het volgende:
Hij zegt dat hij doodongelukkig is. Geen leven met een kind wil en nooit heeft gewild (terwijl hij me toen tot abortus probeerde te dwingen door te zeggen dat hij er nu nog niet klaar voor was, maar over een jaar wel). Hij vindt dat hij zoveel *moet* nu. Ik begrijp niet echt wat hij dan *moet*, want hij doet helemaal niks en ik vraag ook helemaal niks meer. Ik doe alles zelf, met als gevolg dat ik enorme pijnen heb omdat de wond van de keizersnede niet goed geneest. Maar ik zeg er niks over tegen hem.
Alleen als zijn ouders op visite komen gaat hij ineens schoonmaken en zit hij de hele middag met mijn meisje op schoot mooi weer te spelen. Ik heb hem gezegd dat hij dan maar weg moet gaan, anders worden we alle drie doodongelukkig. Maar hij blijft voorlopig en wil 'er het beste maar van maken'. En ik weet niet wat ik kan doen om het beter te maken. Ik heb nog geen nacht langer dan 3 uur aaneengesloten kunnen slapen en ik voel me zo instabiel als wat. Maar ik hou me groot, praat er met niemand over, want dan doet het nog meer pijn.
Onhandig kopstootje gehad van de hond toen ik even lekker op m lag te slapen en hij ineens opvloog omdat de tnt meneer aan de deur kwam. Volgens lief is dat mn straf voor t vele online shoppenquote:Op donderdag 10 december 2009 18:34 schreef huuphuup het volgende:
Poppedeintje hoe kom je nou weer aan een blauw oog dan?hoe krijg je dát nou weer voor elkaar haha.
hmmm lastig. Misschien kun je haar anders straks 30cc water aanbieden zodat ze in ieder geval wel haar vocht binnenkrijgt. Misschien dat ze dat wel wil. Maar ze laat zich vast wel weer aanleggen als ze echt honger krijgt, ze weet waar ze t vandaan moet halen...quote:Ik heb hier wat geks
mn meiske wil niet drinken. Ik heb géén idee wat er aan de hand is. Temperatuur is weer gezakt naar 37.4 dus ze heeft geen koorts. Ze lijkt verder prima vrolijk en alert enzo. Om 12 uur vanmiddag heeft ze voor het laatst wat gedronken, en dan met de nadruk op "wat" want echt heel veel was het niet.
Ze wil niets, niet linksom niet rechtsom, niet liggend of zittend of rechtop of wat dan ook. Alles is heel hard brullen. Terwijl ze, als ik haar in haar bedje leg, ook gaat brullen (honger?).
ik heb net maar leeggekolfd, misschien straks nog eens proberen aan te leggen maar ik weet niet wat ik moet doen als ze weer niet wil.
Dat dus. Ergens is er bij mij op een bepaald moment iets geknakt, echt helemaal kapot gegaan en toen was het wat mij betreft over.Ik sta, ondanks dat ik er nog heel veel moeite mee heb, nog steeds 100% achter die beslissing.quote:Op donderdag 10 december 2009 18:23 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Aan de ene kant begrijp ik dat wel, dat hij nu het gevoel heeft dat hij veel moet (ookal handelt hij daar niet naar). Voor mannen wordt zo'n kleine vaak interessanter als ze er echt iets mee kunnen. Maar terwijl ik dat zo denk zit ik me eigenlijk tegelijkertijd ontzettend op te winden. Waarom zou hij zich zo'n houding mogen permitteren? En hoe ga jij later, als hij ineens wel een leuke vader zou zijn, terugkijken op deze periode? Ik kan me voorstellen dat je hem dit altijd kwalijk blijft nemen. Je hebt het hem al een keer een tweede kans gegeven...
God, lastig hoor.
hmm spruw lijkt me niet eigenlijk. Ze wil niet aangelegd worden, het is niet zo dat ze huilt op het moment dat ik haar aanleg, maar eigenlijk vlak ervoor. Ik heb het net heel even in rugby-houding geprobeerd en ze heeft heel voorzichtig een slok genomen (en weer uitgespuugd) en verder uiig liggen lachen naar mequote:Op donderdag 10 december 2009 19:29 schreef innepin het volgende:
Aw HuupSpruw al uitgesloten? Verder weet ik t ook nie, sowwy.
Fijn dat de speen werkt mefke! En er is niemand die jou in de cel gaat zetten omdat je iets te vroeg een andere speen pakt hoor
quote:Op donderdag 10 december 2009 19:32 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Onhandig kopstootje gehad van de hond toen ik even lekker op m lag te slapen en hij ineens opvloog omdat de tnt meneer aan de deur kwam. Volgens lief is dat mn straf voor t vele online shoppen
[..]
ah kijk daar heb k wat aan. Ik vroeg hoeveel maar ze wist geen hoeveelheid. Kijk maar zei ze.quote:hmmm lastig. Misschien kun je haar anders straks 30cc water aanbieden zodat ze in ieder geval wel haar vocht binnenkrijgt. Misschien dat ze dat wel wil. Maar ze laat zich vast wel weer aanleggen als ze echt honger krijgt, ze weet waar ze t vandaan moet halen...
neequote:Op donderdag 10 december 2009 19:41 schreef RockabeIIa het volgende:
Gats huup, dat klinkt eng. Is ze verkouden?
géén idee. Daar zou ik wel mooi klaar mee zijn zegquote:Op donderdag 10 december 2009 20:05 schreef Poppedein het volgende:
En huups...zou het niet nog wat met de behandeling van de ostheopaat te maken kunnen hebben? Dat er een blokkade weer in is geschoten zeg maar? Merk je ook weer een sterkere voorkeurshouding?
Urla, wat rot zeg dat ze je meisje niet eerder willen helpen als je aan dr ziet dat ze er zo'n last van heeft....bah!
meer een "mn hoofd zit klem tussen een draaideur gil" eigenlijk.quote:Op donderdag 10 december 2009 20:10 schreef Nijna het volgende:
Karin, jullie worden beroemd, cool!
BJ, slaap lekker vannacht! Woehoe al 15 ml aan de borst yessss
Martine, hij is leuk!
Poppedein, je kan het allicht eens proberen bij de osteopaat toch... Niks zeurend hoor!
Succes met je dienst en eerste bevalling! Hoe kom je aan dat blauwe oog dan? Lees het al, hahaha.
Huup, je zou nog kunnen kijken of ze het uit een flesje wel wil misschien? Ook maar een idee...
Was het niet een "hey ik kan gillen gil" waar ze van schrok? Of echt een "mama er is iets en het is niet fijn gil".
FTA, dat gaat hard 5 cm in een maand!
Mefke, goede keuze die grotere speen dus! Lekker!
Urla, wat naar zeg...
als je er maar wel even bij vraagt hoeveel hechtingen ze hadquote:Op donderdag 10 december 2009 20:23 schreef het-is-mij het volgende:
Owja poppedein, dacht van de week nog aan je.
Was benieuwd hoe je nu weer een bevalling zou ervaren, of je er anders naar kijkt, emoties etc.
Waar je al wel niet aan denkt he?
quote:Op donderdag 10 december 2009 20:25 schreef huuphuup het volgende:
[..]
als je er maar wel even bij vraagt hoeveel hechtingen ze had
ja je oog is moooooi blauw hahaquote:Op donderdag 10 december 2009 21:07 schreef Poppedein het volgende:
Dr mocht hier in huis alleen een hond komen als ik erop kon liggen...dat was mijn enige voorwaarde...wij hebben dan ook 2 grooooote hondenvretende stinkende harende kussens zijn t inderdaad
![]()
(En tis maar goed dat kussens niet springen naar tnt-mannen, want als ik met dat verhaal aan zou komen zou geloof ik helemáál iedereen argwanend naar mn oog kijken)
En over die speen... Lena zit zonder pardon al aan een 6 maanden speen... heb nog geen bekeuring ervoor binnen gehad... misschien hebben ze wat vertraging bij t CJIB, who knows
*straalt ff wat darmwerking die kant op; Evie poept de hele dag door haha... ook over papa's vingers vanmiddag*quote:Op donderdag 10 december 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
yay voor het hondenhok!![]()
en we hebben hier een reutelkontje, letterlijkze heeft nu een heeeeeeeeeele kleine poepluier dus lief is even bezig met buikjes masseren enzo in de hoop dat t misschien nog wat meer wordt.
(wat erg eigk)
is toch nie erg??quote:Op donderdag 10 december 2009 21:19 schreef huuphuup het volgende:
yay voor het hondenhok!![]()
en we hebben hier een reutelkontje, letterlijkze heeft nu een heeeeeeeeeele kleine poepluier dus lief is even bezig met buikjes masseren enzo in de hoop dat t misschien nog wat meer wordt.
(wat erg eigk)
nee is ook niet ergquote:Op donderdag 10 december 2009 21:26 schreef Vicky het volgende:
[..]
is toch nie erg??Lekker masseren!! Babybuikjesolie van Weleda wil ook wel eens werken
En het ruikt nog eens lekker ook!!
quote:Op donderdag 10 december 2009 21:23 schreef Stiemie het volgende:
Weet je wat naar is? Ik ben enorm verkouden en ruik nu echt totaal niks. De enige manier om dan snel te checken of Esmee gepoept heeft, is even je vinger in haar luier steken. Drie keer raden wie een score van 2 uit 2 haalde vandaag
Huup, wat nog wel eens wil helpen bij niet poepen is dat jij verse jus d'orange drinkt. (uit ervaring weet ik dat zelf geperst het beste werktquote:Op donderdag 10 december 2009 21:30 schreef huuphuup het volgende:
[..]
nee is ook niet ergik bedoelde meer erg als in, erg dat het je zo bezig kan houden dat poepen enzo.
Stiemiesteek je echt je vinger erin dan? hahaha ik kijk altijd alleen langs het randje
hmm zelf vers persen gaat niet, misschien morgen dan maar ns versgeperste halen.quote:Op donderdag 10 december 2009 21:58 schreef E.T. het volgende:
[..]
Huup, wat nog wel eens wil helpen bij niet poepen is dat jij verse jus d'orange drinkt. (uit ervaring weet ik dat zelf geperst het beste werkt). Op de een of andere manier komt er een prikkelend stofje in de bv wat op de darmpjes van die kleintjes werkt.
Ik heb het ook weer hier uit OUD van iemand en bij mij werkte het ook bij alle drie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |