abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 december 2009 @ 07:42:44 #1
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_75331511
Deel 6

Babietjes

05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
11 september 2009: Moha, van Zwartemarktplaats
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 08-12-2009 14:58:59 ]
3!
  zondag 6 december 2009 @ 07:43:25 #2
95408 Incantrix
pi_75331513
En mijn hekkensluiter:
quote:
Op zondag 6 december 2009 07:31 schreef Incantrix het volgende:
Goodmornings allemaal! Ik zit nu te voeden en ben echt superbenieuwd, we gaan hem zo wegen en de VK komt vandaag vopr de laatste keer. Heb nog wel het één en ander te bespreken met haar, dus ben benieuwd.. Kleding shoppen was superleuk, ben echt geweldig geslaagd en mijn schoonzus die mee was heeft zich ook even uitgeleefd Vandaag dus weer kiezen wat we hem aandoen

Stiemie, wat is een Sofie?

Juup, jémig wat een verschil! Geweldig!! Wat is ze mooi

Toby Hoe schattig, en drinken bij mama ís toch ook gewoon superfijn?

Huup, dat draaien komt vast wel, toch? Of moet dat van het CB? Heb daar wel eens dingen over gehoord, maar ik neem aan dat ze het kind toch ook wel individueel bekijken?

Vind alle Sinterklaasverhalen echt heel blij, het is een beetje aan ons voorbij gegaan. Wel jammer, ik had vantevoren gezegd dat ik nog wel wilde, maar toen vond onze vaste Sint-clan het geen goed plan en nu Stef er al is had men vervolgens eergisteren zoiets van 'ohja, maar nu kan het wel, toch?' Gelukkig lekker niet gedaan, had nooit gewerkt. Wel grappig trouwens (hak op de tak, sorry), als ik Stef voed en hij laat los probeer ik altijd nog even een keer de borst aan te bieden voor de zekerheid, maar dan perst hij heel vaak zijn lippen stijf op elkaar, zo lief Nu dan maar eens ontbijten enzo..
3!
pi_75331675
Hier geen Sintstress, we hebben geen Sint gedaan. Volgend jaar misschien.
En het is mooi weer dus we gaan zo maar een stuk wandelen.
Fake it till you make it...
pi_75331842
Wat een heerlijke post Incantrix Je geniet zo duidelijk, fijn om te lezen!

Wat sneu de babietjes met sintstress. Wij mogen vanmiddag, dus ik ben benieuwd hoe ze zich houdt. De jongste van de andere kindjes is echter ziek (gisteren hoge koorts ineens) dus Senna blijft lekker bij mij in de buurt en gaat neit rond ofzo. Ik vond het 2 weken geleden eng en naar genoeg met zo'n ziek kleintje, dus dat gaan we zoveel mogelijk proberen buiten de deur te houden.

Wat is Evi toch ook een lekker ding En ook al zo groot!

Kersjes, je praat ook telkens zo blij en lief over Toby. Ik vind je posts vaak heel fijn om te lezen.

Huupje, dat draaien doet Senna ook nog niet, hoor. Terwijl we het best wel eens oefenen. Niet te vaak, gewoon soms even om haar te laten merken dat ze het kan. Gisteren maakte ze voor het eerst aanstalten om het uit zichzelf te doen, maar dat heeft ze nog niet afgemaakt. Ik vind het raar dat Amélie het volgens de fysio al zou moeten kunnen. En haar voetjes heeft Senna afgelopen vrijdag voor het eerst ontdekt, in de tummytub Maar buiten de tummytub vallen ze haar nog helemaal niet op. Ik krijg het idee dat jouw fysio wonderkindjes wil kweken ofzo!

Senna heeft nog iets nieuws. Ze deed al de hele tijd krrrkrr krrr krrkrrrr als ze tegen ons 'praatte' en sinds vrijdagavond heeft ze daar wat nieuwe geluidjes aan toegevoegd met onderlip, tongetje en veel spuug Ze wisselt het ook echt af, dus ze heeft echt het gevoel dat ze op meerdere manieren praat, lijkt het
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75331918
quote:
Op zondag 6 december 2009 07:31 schreef Incantrix het volgende:
Wel grappig trouwens (hak op de tak, sorry), als ik Stef voed en hij laat los probeer ik altijd nog even een keer de borst aan te bieden voor de zekerheid, maar dan perst hij heel vaak zijn lippen stijf op elkaar, zo lief Nu dan maar eens ontbijten enzo..
Haha, herkenbaar. Ivan doet dat ook. Bij het aanhappen houdt hij bovendien vaak zijn handen voor z'n mond, en als hij tussendoor moet poepen en eventjes niet wil drinken duwt hij m'n borst weg. Voeden is hier vaak een grote worsteling. Ik kan er erg om lachen. Ik ben benieuwd of het ooit nog zo 'lief' en 'romantisch' wordt als anderen vaak zeggen.

Ik duim voor je dat hij is aangekomen! Ga je met de verloskundige praten over je bevalling?

En kun je ons nog verblijden met een foto, bijvoorbeeld van een nieuwe outfit?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_75332037
quote:
Op zondag 6 december 2009 09:52 schreef miss_sly het volgende:

Senna heeft nog iets nieuws. Ze deed al de hele tijd krrrkrr krrr krrkrrrr als ze tegen ons 'praatte' en sinds vrijdagavond heeft ze daar wat nieuwe geluidjes aan toegevoegd met onderlip, tongetje en veel spuug Ze wisselt het ook echt af, dus ze heeft echt het gevoel dat ze op meerdere manieren praat, lijkt het
Wat een fantastische fase lijkt dat me! Kun je ookal merken dat ze geluidjes van jullie nadoet, of is ze daar te jong voor?

Hoewel Ivan nog steeds veel slaapt merk ik sinds een week dat hij veel wakkerder begint te worden. Na het voeden is hij echt een tijdje bezig met kijken. Ik ben zo benieuwd wanneer hij gaat lachen!

Ik moet toch echt eens foto's maken van een wakkere knul.
pi_75332333
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wat een fantastische fase lijkt dat me! Kun je ookal merken dat ze geluidjes van jullie nadoet, of is ze daar te jong voor?

Hoewel Ivan nog steeds veel slaapt merk ik sinds een week dat hij veel wakkerder begint te worden. Na het voeden is hij echt een tijdje bezig met kijken. Ik ben zo benieuwd wanneer hij gaat lachen!

[ afbeelding ]

Ik moet toch echt eens foto's maken van een wakkere knul.
ze doet onze geluidjes niet echt na, maar ze vindt duidelijk wel zelf dat ze echt met je in gesprek is. we praten dan ook om de beurt, vraag en antwoord met een heel blij snoetje erbij

wakkere foto's komen vanzelf! wat een heerlijke, mooie slaapfoto
pi_75332882
nog 2 dagen en dan gaan we gewoon een topic verder verhuizen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75333000
Incantrix en Stef

Evi meid wat groei jij! Straks pas je niet meer op je zitzak!

Claudia, wat een lekker knulletje Over een tijdje word dat borstvoeding vast een stuk relaxter.

Sinterklaas was erg leuk gister. Ik was een beetje nerveus vanwege de 2 grote herdershonden van mijn zus, maar alles ging erg goed.
Ko genoot van het openscheuren van de pakjes, lachen met zijn tante en ooms en alle aandacht van oma. Hij heeft even lekker liggen slapen boven, en had de rest van de tijd rode wangen van opwinding.
Het enige jammere was de terugreis. Die zou normaal gesproken 1,5 uur duren van deur tot deur, maar vanwege een ongeluk hebben Ko en ik er 3 uur over gedaan.
Iemand was voor de trein gesprongen, en waar ik dat normaal vooral vervelend vond, moest ik er nu steeds aan denken. Ik vond het zo zielig.
Ik was bang dat Ko heel lastig ging zijn 's nachts maar hij heeft heerlijk geslapen en was vanochtend alweer zijn vrolijke zelf.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_75333021
quote:
Op zondag 6 december 2009 11:30 schreef Vicky het volgende:
nog 2 dagen en dan gaan we gewoon een topic verder verhuizen
Wij morgen al
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 11:46:58 #11
5428 crew  miss_sly
pi_75333169
Fijn dat het leuk was en meeviel, oeke Jammer van de terugweg. En ja, wat een nare gedachten kun je dan hebben, he?

Vicky en Tess en oeke en Ko binnenkort weg we gaan jullie missen hoor, en komen jullie snel na!
  zondag 6 december 2009 @ 12:03:08 #12
95408 Incantrix
pi_75333430
Miss_Sly, hoe schattig! Lijkt me heerlijk,zo'n babbelkontje Hopelijk kan ik binnenkort eens naar een meet ofzo, en het dan live meemaken!

Claudia, wat een geweldig lekker ventje, dat je 'm nog niet hebt opgegeten.. Knap We gaan zo inderdaad de bevalling nog even aankaarten (en dan in specifiek de rol van de invalkracht, over het ziekenhuis en mijn eigen keuzes ben ik nog steeds dik tevreden). Ben benieuwd, ik heb een erg hoge pet op van deze verloskundige dus ik verwacht hier een soort van afsluiting mee te kunnen vinden. En thnx voor het duimen, het heeft geholpen! 3500 gram precies, zo zwaar is hij sindszijn geboorte niet meer geweest En een foto, tuurlijk! Gisteren gemaakt (nog niet met nieuwe kleren, maar wel met zijn hippe hoody ):

Ow, en waar we net achterkomen: een box met wielen rockt, ik kan nu internetten en een pink in Stef pluggen tegen de krampjes zonder dat ik rot zit op een stoel waar ik nog niet op kan

Oeke, dat klinkt superlief, ik zou Ko gráág eens in het echie knuffelen

Vicky! En Oeke ook al.. Jeumig, dan ben ik jullie alweer kwijt! Jammer hoor
3!
pi_75333598
Tess en Ko gaan gewoon alweer naar het volgende topic Wat gaat dat snel!!

Huup je hoeft je volgens mij echt geen zorgen te maken hoor over dat draaien. Wij oefenen hier trouwens niet. Deden we met Linde ook niet en die kan uiteindelijk ook gewoon alles. Elke baby zijn eigen tempo toch?

Oeke wat fijn dat het meeviel met het Sinterklaas vieren en met de honden. Vanaf hetmoment dat je zelf kinderen hebt, ga je bepaalde dingen ineens heel anders bekijken. Hoe wanhopig moet zo iemand zijn geweest

Claudia Ivan ligt echt helemaal gevloerd zeg

Miss sly succes met het Sintgebeuren! En geweldig he die geluidjes Esmee kan ook hele verhalen vertellen tegen ons of tegen het spiegeltje aan de babygym.

Incantrix dit is trouwens een Sofie

pi_75333619
Incantix, wat een prachtig ventje!! Ik ga gewoon weer rammelen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75333642
Incantrix wat een heerlijk mannetje is Stef En die stoere hoody
pi_75333954
Sofie is heerlijk kluifbaar! Iris houdt van giraffenbout
Fake it till you make it...
  zondag 6 december 2009 @ 13:15:41 #17
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75334911
Stef
Ivan

Hier al 2 nachten achterelkaar dat Roy helemaal overstuur wakker word rond 05.00 uur, moeilijk te troosten is,zelfs drinken wilt hij eigenlijk ook niet, en dn valt hij weer in slaap, heel appart.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75335131
Och Stef en Ivan Mooie mannen!!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75335709
Stef! Wat heb je een heerlijk ondeugend koppie! Ik wil ook met jou knuffelen, zullen we een keer een baby-uitwissel doen, Inca? Fijn dat je al weer wat zwaarder bent, dan ga je vast binnenkort eventjes naar buiten.
Ik hoop trouwens dat je een goed gesprek hebt met de VK, en dat je het kan afsluiten.

Gek is dat he, Stiemie en Miss, dat ik nu vak, als ik een dronkaard of een brutale hangjongere of een zwerver zie, moet denken aan dat hij ook zo'n klein kindje is geweest met een blanco toekomst en misschien ook een mama had met mooie toekomstdromen. Of misschien niet en dat hij daarom is waar hij nu is.

Bar, wat zielig. Hopelijk slaapt hij vannacht lekker door.
Ik vind het huilen eigenlijk het zieligst als ze zo wakker worden en gaan huilen, omdat je dan echt geen idee hebt waarom, en het waarschijnlijk iets van een droom was ofzo.
  zondag 6 december 2009 @ 13:59:07 #20
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_75336195
_Bar_ misschien dat hij droomt??? Alexa droomt overdag ook wel eens en is dan even ontroostbaar als ze wakker wordt, maar slaapt daarna weer tevreden verder

Ik ben gisteren voor het eerst weer ongesteld geworden Was alweer helemaal vergeten hoe ellendig je jezelf dan kan voelen... mijn onderbuik en onderrug blleehgrrr
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  Moderator zondag 6 december 2009 @ 14:14:38 #21
5428 crew  miss_sly
pi_75336658
Ow oeke, hoe herkenbaar! En ik had dat idd al veel meer dan vroeger, maar numet dat gedoe met mijn broertje nog veel meer. Ik weet namelijk dat mijn mama vroeger met haar kleine mannetje op schoot heeft gezeten en dat er veel van hem gehouden en goed voor hem gezorgd is en het is dan zoo vreemd en verdrietig te bedenken dat hij nu daar zit. En te bedenken hoeveel verdriet een moeder daarvan moet hebben; mijn moeder.
pi_75336965
quote:
Op zondag 6 december 2009 12:03 schreef Incantrix het volgende:
En thnx voor het duimen, het heeft geholpen! 3500 gram precies, zo zwaar is hij sindszijn geboorte niet meer geweest En een foto, tuurlijk! Gisteren gemaakt (nog niet met nieuwe kleren, maar wel met zijn hippe hoody ):

[ afbeelding ]
Woohoo voor Stef! En wat een geweldige foto! Het is een knapperd.

Ik wou nog zeggen 'het is net of 'ie lacht', maar dat zei m'n broertje over onze kat toen die was overreden - de kat was dood - dus die woorden zijn bezoedeld.

Ik heb dan eindelijk foto's van een wakkere Ivan gemaakt. Ik heb er maar meteen de clichématige foto's van handjes en voetjes en zo bijgedaan voor in het babyboek. Welk babyboek hebben jullie gekozen? (Mits van toepassing.)

zondag 6 december 2009 @ 14:27:21 #23
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75337042
quote:
Op zondag 6 december 2009 10:06 schreef Claudia_x het volgende:
Voeden is hier vaak een grote worsteling. Ik kan er erg om lachen. Ik ben benieuwd of het ooit nog zo 'lief' en 'romantisch' wordt als anderen vaak zeggen.
Vást! Als jullie je draai te pakken hebben, loop je zo met je kind al voedend door de kamer.

Senna, lekkere kletskous.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zondag 6 december 2009 @ 14:27:59 #24
11682 Moonah
Jolie femme
pi_75337067
En wat een prullekes toch op die foto's...
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_75337274
quote:
Op zondag 6 december 2009 13:43 schreef oeke het volgende:

Gek is dat he, Stiemie en Miss, dat ik nu vak, als ik een dronkaard of een brutale hangjongere of een zwerver zie, moet denken aan dat hij ook zo'n klein kindje is geweest met een blanco toekomst en misschien ook een mama had met mooie toekomstdromen. Of misschien niet en dat hij daarom is waar hij nu is.
Ook voor mij heel herkenbaar.

Ik kan trouwens erg verdrietig raken als ik oude foto's zie van mijn vader met ons als baby. Zijn hele leven lag nog voor hem. Niemand kon toen vermoeden dat hij zo jong zou overlijden. Zulke foto's zullen er niet komen van hem met mijn zoon. Ik vind het daardoor zelfs een beetje pijnlijk om foto's van mijn lief met Ivan te zien. Ik hoop zo dat Ivan later niet met dezelfde ogen naar die foto's hoeft te kijken.

Ik hoor m'n lief in gedachten zeggen: "Jezus, doe niet zo macaber."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')