abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75139785
vorige deel

Babietjes

05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Kobus, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: Max en Tygo, zonen van mikoxx
20 juni 2009: Graeme James, zoon van Tessie
09 juli 2009: Finn, zoon van Flower-Ti-Amo
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
25 juli 2009: Dewi, dochter van Urla
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
07 augustus 2009: Roy, zoon van Bar
08 augustus 2009: Willow, dochter van Innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
25 augustus 2009: Amélie, dochter van Huuphuup
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
30 augustus 2009: Dorien, dochter van Hi_flyer en Bromfly_er
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
11 september 2009: Moha, van Zwartemarktplaats
17 september 2009: Esmee, dochter van stiemie
20 september 2009: Lotte, dochter van Linda2205
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: Rocker, zoon van RockabeIIa
28 september 2009: Driekus, zoon van mefke79
29 september 2009: Xeentje, dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
08 oktober 2009: minisproetje, dochter van sproet-je
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
19 oktober 2009: Jochem Tobias Aaron, zoon van Troel en Bert
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
06 november 2009: Xandy, dochter van lunastar
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok
[/quote]

[ Bericht 1% gewijzigd door BE op 02-12-2009 21:24:01 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75139802
En ik gooide m dicht met:
quote:
Op maandag 30 november 2009 12:39 schreef Poppedein het volgende:
Niks Mefke.. een echte doorzetter is ze pas als ze dr bij kan...huppakeeeeej Misschien moet ik er een peijnenburg koek aanhangen

Lena begint ineens druk te rollen hier... tis geen hoogstaand kunstje, maar tis zo gezellig om te spelen zo samen!

En die BV.. tsja, het is denk ik juist de druk die weggevallen is die maakt dat t nu ook wel weer fijn is... Ik kijk gewoon hoe vol mn borsten zijn of ik morgen ga kolven of niet. Ik kolf nu in ieder geval niet meer na de voeding, maar geef haar gewoon 60cc nutrilon A.R tegen t spugen voorafgaand aan de BV en dat geeft gewoon zoveel rust! Ik MOET nu niet meer zorgen dat ik voldoende voeding heb, dus ik heb gewoon rust in mn hoofd en dit is gewoon heerlijk voor ons beidjes!

En nu ga ik een muziekmobiel opwinden... dat is denk ik t volgende wat ik r ga leren...

[ Bericht 5% gewijzigd door Poppedein op 30-11-2009 15:06:20 ]
pi_75139805
och, wat een moppie is Lena!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75140266
Poppedein, wat een schatje! En dat rollen gaat lekker vlot, huppa omgooien en kijk mam, ik lig!
Wat ga je er nou leren met een muziekmobiel?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75140283
Wat een filmpje. Ik deed helemaal mee met m'n hoofd.

Gister bij N.'s oma op verjaardagsvisite geweest. N.'s tante (type verbitterde geitenwollensok met blauwe aquarelgeverfde gewaden, duifgrijs gekruld fluishaar en een tong zo scherp als gebroken glas. Kortom, iemand waarbij je constant op je hoede moet zijn omdat er een gefrustreerde rotopmerking jouw kant kan opkomen. Ik zeg het niet gauw, maar zij zou nou echt eens goed genomen moeten worden.

Maar dat terzijde.)

N.'s tante dus had Lente gister op schoot. En Lente had een springerig plukje haar overeind staan. En N.'s tante streek het plat. Met SPUUG! Twee keer! Voordat ik goed en wel in de gaten had wat ze deed, deed ze het gewoon nog een keer!

Bah! Ik heb 'r gisteravond maar een extra keer in bad gedaan.
pi_75140450
Ssserpente, ieks! Dat je dat nou bij je eigen kind doet, alla, maar bij die van een ander. Jakkes!

Wij waren zaterdagavond bij mijn ouders en Driekus had een fijne poepbroek, zo eentje dat het bijna tot onder zijn oksels zit zeg maar (en die keurig IN de kruidvatluier bleef!). Dus ons mam doet die luier open, kijkt me aan en zegt "hij zit echt onder, zal ik em effe snel in bad doen?". Ik heb nog nooit iemand zo zien glunderen bij een poepluier! Ze was gewoon blij dat ie onder zat en dat ze em snel kon wassen enzo. En dus is Driekus daar in het grote bad geweest, zonder stoeltje ofzo. Om daarna uitgeput in zijn logeerbed in slaap te vallen. Zo lief om te zien dat mijn ouders zo dol zijn op em.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75140954
Lena, goed zooooo! Kroonluchter grijpen... hahaha moeiljik he die dingen hangen wel erg hoog!
Poppedein, wie weet lukt het gewoon nog een tijd om bv te blijven geven zo! Als je er nog niet aan toe bent om afscheid te nemen, dan ook niet doen lijkt me...

Amelie, eigenwijsje . Of wil je gewoon lekker in de draagdoek, is dat het misschien .

Mefke, lange mouwen denk ik bij Lief kleertjes... Anders heeft Mirte ook rare verhoudingen .
Hihihi ik zie het helemaal voor je, jouw moeder hangend boven die poepluier al glunderend .

Sssserpente... ieuw die tante

Iris gaat steeds helemaal in de banaanhouding liggen en dan met haar pootjes langs de spijlen van de box, ben benieuwd wanneer ze door gaat rollen, ze komt naar allebei de kanten op haar zij.
Vanmorgen hadden we bezoek en ze wilde maar niet slapen... maar zoooo moe en haast ontroostbaar tot ze dan op mn arm uiteindelijk toch maar in slaap viel...
Fake it till you make it...
pi_75142183
Huup?

Ik zag dat je in het vorige topic over die lampjes had van de IKEA dat je die te verweg had staan? Weet je dat ze het ook doen zonder snoer? Je kunt ze opladen, stekker eruit en dan ergens anders neer zetten. Ze blijven dan 6 tot 8 uur branden. Als ie uit gaat doe je hem weer aan de stekker en laad ie weer op!! Zo kun je hem neerzeten daar waar je verschoond of voed of wat dan ook!!

Denk zeg het even maar misschien wist je dat ook al
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_75142713
ooooh dat filmpje, wat een schatje! En die geluidjes, ik geloof dat ze Lars' taal spreekt!
Maar jee, wat een vlugge dat ze al rolt joh! Goeiedag zeg.
* XXXKarinXXX applaudiseert voor Lena

Ssserpente, bluh die tante! Gatver!
Sprong je niet uit je vel joh? met die hormonster-award op zak had ik dat toch wel van je verwacht hoor!

Innepin, wat naar dat ze zo overstuur was, ben je er achter wat het was? Hopelijk is ze vandaag weer een happy baby...

Lars heeft na het osteopaat bezoekje weer een slecht weekend gehad, maar knapt nu weer op.
Hele verhalen tegen de mobile in de box, en o zo lief lachen naar mama.....
Hij slaapt ook weer beter, vannacht weer lekker doorgeslapen tot 6.45 uur
En dat is zzzzzzzzzzooooooooooooooooooooo fijn!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_75143880
Eew getsie Serpente! Laat ze haar eigen haar gladstrijken

Awh Lars ik kan niet wachten tot Niels zo lekker gaat kletsen! (en doorslapen )!

Niels heeft zaterdag voor het eerst gelachen (?!!) en we hebben het heel toevallig gefilmd!

Lijkt wel een echt lachje toch? Is dat niet vroeg? Hij is geboren met 38 weken.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_75143978
Ik vind het toch wel verdacht veel op een lachje lijken hoor, Twink!

Karin, da's alleen als ik zwanger ben. Normaal ben ik heel lief.
pi_75144046
Ooh Twinkly, wat een schatje...en of dat een lachje is! Een hele echte hoor!!!
En vroeg....ja wat is vroeg, hij is nu 5 weken???
Lars was wel iets ouder, maar Meike lachte met 6 weken.
Geniet lekker verder van je kleine schat.
pi_75144398
oooooh Twinkly...hoe durf je nog tw twijfelen...das een heuuuuuuuuuuule echte!!

Ooh trouwens...had er nog iemand behoefte aan de info dat Lena vandaag een jaar geleden verwekt is?
Nee??

Oh..uhhh...sorry

Maar uhmmm.... mijjjjjjjjjjjjjjjjjlpaal!
pi_75144478
Goh ik vroeg me al af wanneer dat nou was gebeurd Poppedein!
En, hebben jullie het uitgebreid gevierd?

Geniet nog even van vandaag, morgen aan de bak....heb je gelijk een lange dag?
pi_75144594
Nee valt mee gelukkig, de laatste staat nu om 14.15...vaak komen daar nog wel wat spoedjes bij...maar tis wel lekker vroeg!

woensdag moet ze van 07.00u tot 17.45u.. das wel heel lang helaas, en t ergste is nog dat de kans groot is dat ik minstens de helft van de tijd gewoon thuis zit, want ik heb achterwacht en hoef dus pas aan de bak als mijn collega dubbelstaat... maar ja, ik kan Lena niet thuishebben als dat moment dan toch komt... Ik denk dat dát wel ff moeilijk gaat zijn, maar goed, dan moet ik me maar eindelijk eens goed op mn huishouden storten ofzo...dat is nou eenmaal t nadeel van mijn werk..

Trouwens, over Lars-taal gesproken...ik vraag me echt af of baby's elkaar onderling ook begrijpen...net zoals dat peutertjes samen echt een complete geheimtaal kunnen hebben...zou dat bij baby's ook zo zijn?
  maandag 30 november 2009 @ 15:18:44 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_75144666
Lijkt wel een echt lachje zegt ze dan

Heerlijk die grijns! Ik kan niet wachten totdat er hier zo'n breedbekkikkertje voorbij komt
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_75144928
Poppedein wat is Lena toch een heerlijk ding zeg! En nu al zelfstandig rollen!!! Wow!!

Twinkly wat lief dat lachje van Niels...zo aanstekelijk ook

Ssserpente ieuuuuuwwwwww Kan me voorstellen dat je Lente nog eens extra in bad gestopt hebt

Arme Lars...gelukkig gaat het nu weer wat beter. Evi gaat donderdag voor de tweede keer naar de osteopaat.
#geen
pi_75145105
Lena mooie meid
Lente ga jij een nieuwe gellijn op de markt brengen? Sserpente ieuw
ik ben als het doorgaat a.s zaterdag in Goes

Lars lekker slapen
Willow hoe gaat het nu met je?
Evi hoe is het verder met jou?
Niels je lacht !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_75145123
quote:
Op maandag 30 november 2009 08:45 schreef Nijna het volgende:

[..]

Wij hebben die lamp bij Mirte op de kamer, maar daar krijg je wel een heel hoerig schijnsel van naar buiten volgens mij ...
Helemaal nooit bij stilgestaan. Gelukkig is haar kamertje aan de achterkant.
Verder is die gloed in haar kamertje wel relaxt eigenlijk. Heel rustig roze licht met elfjes en vlindertjes op de muur. Echt fout zoet.
HiHi Iris word trouwens ook een klein eigenwijsje zo te lezen.

Twinkly. Echt een lief lachje. Gaaf dat je dat op film hebt.

Mefke. Lieve opa en oma zeg. En wat leuk dat ze daar ook zelf enorm van kunnen genieten.

Poppedein Proficiat met jullie verwekdag.
Ik zou eerlijk gezegd de exacte dag niet weten.
En alvast heel veel succes met de eerste werkdag morgen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Urla op 30-11-2009 15:40:00 ]
pi_75145329
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:32 schreef Urla het volgende:

[..]

Helemaal nooit bij stilgestaan. Gelukkig is haar kamertje aan de achterkant.
Verder is die gloed in haar kamertje wel relaxt eigenlijk. Heel rustig roze licht met elfjes en vlindertjes op de muur. Echt fout zoet.
Haha fout zoet kan soms zó leuk zijn...

_Bar_ & Roy
#geen
pi_75145483
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:26 schreef DuchessX het volgende:

Arme Lars...gelukkig gaat het nu weer wat beter. Evi gaat donderdag voor de tweede keer naar de osteopaat.
waarom ga je er met Evi naartoe?

Oeh da's wel lang ja Poppedein ... naja eerst morgen maar eens.
ben benieuwd hoe vaak je gaat bellen tussendoor.
moet je gewoon doen hoor, dat werkt veel fijner wetende dat het goed gaat met je kindje

Wij hebben woensdag sinterklaasfeest op mijn vriend's werk. Lars moet ook komen... maar ik geloof dat ik hem niet meeneem. Hij heeft er niks aan, kan daar niet slapen, het is voor mij niks en zonder Lars kan ik Meike aandacht geven, want voor haar is het wel spannend natuurlijk. Zullen ze vast wel begrijpen...en anders
pi_75145766
Op aanraden van de logopediste (we konden maar niet het flesje + speen vinden die bij Evi pasten), ze had er zelf heel goede ervaringen mee. Na onderzoek bleek dat er een werveltje in Evi's nekje wat scheef te staan waardoor ze een lichte voorkeurshouding heeft en haar bekkenbodemspier is te gespannen waardoor ze moeite heeft met haar ontlasting. Evi krijgt ook fysiotherapie en het gaat al een stuk beter

Wrm krijgt Lars osteopathie?

Ik zou Lars ook niet meenemen hoor Karin, want hij heeft er niks aan, jij niet en Meike krijgt niet alle aandacht die ze zou moeten krijgen, ben het helemaal met je eens.
#geen
pi_75145841
Ach Karin Gewoon doen wat het beste voor je kindjes is.
Mensen hebben zowiezo altijd wat op te merken op een ander.
Wel heel erg leuk voor Meike.

Fijn trouwens dat het nu even iets beter gaat met Lars. Kunnen jullie misschien ok weer wat bijtanken.
pi_75146375
quote:
Op maandag 30 november 2009 15:49 schreef DuchessX het volgende:
Op aanraden van de logopediste (we konden maar niet het flesje + speen vinden die bij Evi pasten), ze had er zelf heel goede ervaringen mee. Na onderzoek bleek dat er een werveltje in Evi's nekje wat scheef te staan waardoor ze een lichte voorkeurshouding heeft en haar bekkenbodemspier is te gespannen waardoor ze moeite heeft met haar ontlasting. Evi krijgt ook fysiotherapie en het gaat al een stuk beter

Wrm krijgt Lars osteopathie?

Ik zou Lars ook niet meenemen hoor Karin, want hij heeft er niks aan, jij niet en Meike krijgt niet alle aandacht die ze zou moeten krijgen, ben het helemaal met je eens.
Lars heeft het Kiss-syndroom, als kadootje na de supersnelle bevalling en de navelstrengomstrengeling.
Nekje zit vast, en daardoor heeft hij veel pijn. We hebben wat gegil en gekrijs gehad hier zeg. Gelukiig gelukkig helpt de osteopaat Lars erdoor. Doordat zijn nekje vast zit heeft hij ook last van zijn darmpjes, dat schijnt weer met elkaar in verband te staan , en ik kan nu weer merken dat Lars behandeld is. Gister 2 poepbroeken en vandaag 1. Vorige week zat er wel 3 dagen tussen.

En ik heb mijn schoonmoeder gebeld, die past woensdagmiddag op Lars.
pi_75147589
quote:
Op maandag 30 november 2009 14:07 schreef MeNicole2 het volgende:
Huup?

Ik zag dat je in het vorige topic over die lampjes had van de IKEA dat je die te verweg had staan? Weet je dat ze het ook doen zonder snoer? Je kunt ze opladen, stekker eruit en dan ergens anders neer zetten. Ze blijven dan 6 tot 8 uur branden. Als ie uit gaat doe je hem weer aan de stekker en laad ie weer op!! Zo kun je hem neerzeten daar waar je verschoond of voed of wat dan ook!!

Denk zeg het even maar misschien wist je dat ook al
dat weet ik we hebben ze hier ook zonder snoer staan omdat ik al die snoertjes lelijk vind.
maar ik heb dus geen plankje dichterbij of iets anders om ze op te zetten, daar zit het probleem meer

Lena wat een heerlijk meiske ben je toch! Dotje
wat is ze snel zeg met rollen!!
haha ik moet zeggen dat ik wel een beetje onzeker word van de fysio met haar dingetjes. "T is nu wel de bedoeling dat ze haar voeten gaat pakken hoor" en "ze krijgt nog 3 weken van me, dan moet ze kunnen rollen"
Mja, er zal vast een achterliggende gedachte achter zitten, ik weet het niet maar ik krijg er wel een beetje de kriebels van want ik voel me erg gedwongen om Amélie te pushen zich te ontwikkelen op een bepaalde manier terwijl ik haar liever haar eigen dingetjes laat doen in haar eigen tempo. Voor het zelfde geld rolt mevrouw pas met 8 maanden ofzo maar gaat ze vervolgens ook gelijk maar even met 9 maanden staan. Wie weet
nouja het zal wel.

oh en over die verwekdag, ik had er ook al aan gedacht ja (niet die van jou uiteraard! )
ik bedacht me begin deze maand ook al dat het alweer een jaar geleden is geweest dat ik voor het laatst ongesteld was wat een rare gedachte is dat zeg... en over 10 dagen een jaar geleden deed ik een positieve test
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')