abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 november 2009 @ 22:09:38 #276
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75126491
Huup ik heb dat ook met de kleertjes. Thomas heeft een lang lijf dus als ik hem 62 aandoe ligt hij vaak met 'blote' buik (romper dus). Maar van 68 moet ik de mouwen nog omslaan.

Verder maakt het qua merk ook veel verschil. Noppies vind ik echt klein vallen. En een uitschieter de andere kant op: een rode trui met een rendier erop die ik in een gekregen doos kleertjes vond: maat 50/56 staat erin, maar hij past nu pas...

Voor nachtelijke handelingen gebruik ik altijd het nachtlampje van cotoons dat laatst bij de kruidvat in de aanbieding was. Ook precies genoeg licht om even goed aan te leggen voor een nachtvoeding
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_75126911
De papa van Driekus heeft een lamp gemaakt die gewoon licht geeft maar die ook 1 ledlampje heeft die alle kleurtjes licht kan geven en dan in allerlei sterkten. Dus ik heb nachtvoedingen gegeven met blauw licht en met groen. Manlief heeft trouwens een voorkeur voor rood licht, wat zullen de buren wel niet denken
Slapen onze ukken echt meer bij een groeispurtje? Want dat verklaart dan alle uren slaap van de laatste week.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_75127082
*binnenvalt*
Mijn meisje is ineens echt hysterisch Lichte verhoging (37,5), niet slapen, wel honger hebben maar de fles na een paar slokjes wegduwen en niet meer willen drinken, en gillen gillen gillen echt alsof ze pijn heeft ofzo Ik word er zelf ook hysterisch van, weet niet wat er aan de hand is. Zetpilletje gegeven en maar even wachten of 't iets doet, anders bel ik de HAP
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_75127193
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:16 schreef mefke79 het volgende:
De papa van Driekus heeft een lamp gemaakt die gewoon licht geeft maar die ook 1 ledlampje heeft die alle kleurtjes licht kan geven en dan in allerlei sterkten. Dus ik heb nachtvoedingen gegeven met blauw licht en met groen. Manlief heeft trouwens een voorkeur voor rood licht, wat zullen de buren wel niet denken
Slapen onze ukken echt meer bij een groeispurtje? Want dat verklaart dan alle uren slaap van de laatste week.
mn oma zei altijd "melk en slaap, daar groeien ze van!"
vroeger dacht ik altijd van jaja, klets maar een eind in de ruimte maar ik had laatst wel ergens gelezen dat baby's alleen in hun slaap groeien ofzo dus niet als ze wakker zijn. Geen idee of het waar is, maar het is wel zo dat ze nooit 1 mm groeien maar altijd gelijk een hele centimeter, of meer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75127252
hè wat eng innepin
sterkte
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75127354
Die maten klopt niets van, daar ben ik ook achter. V&D valt groot, broekje 56 is nog steeds veel te groot. Ik ga van de week een dapper snapper bestellen, dan kan ie wat meer broeken omhoog houden. Heb van esprit nou een spijkerbroek met knoopelastiek, dat werkt ook.
pi_75127469
Innepin, keelpijn? Of een boer die echt heel erg dwars zit? Als je het niet vertrouwd gewoon bellen he...sterkte!
pi_75127759
Geen idee mefke. D. blijft er heel rustig onder en ik raak helemaal in paniek (moet er van huilen zelfs, ook lekker praktisch ) maar ze heeft nou even wat gedronken en viel daarna rechtop in slaap... Nu gaat D proberen de rest van de fles te geven en haar in bedje te leggen. Ze heeft weinig geslapen vandaag, én weinig gegeten
Maar het is in elk geval nu niet zo erg meer dat ik de HAP wil bellen. Echt ineens wilde ze de fles wel.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zondag 29 november 2009 @ 22:34:21 #284
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75127816
Innepin
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  Moderator zondag 29 november 2009 @ 22:37:47 #285
5428 crew  miss_sly
pi_75127976
och innepin, naar is dat. en dat huilen herkenbaar
voo rjou en je meisje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_75128115
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:33 schreef innepin het volgende:
Geen idee mefke. D. blijft er heel rustig onder en ik raak helemaal in paniek (moet er van huilen zelfs, ook lekker praktisch ) maar ze heeft nou even wat gedronken en viel daarna rechtop in slaap... Nu gaat D proberen de rest van de fles te geven en haar in bedje te leggen. Ze heeft weinig geslapen vandaag, én weinig gegeten
Maar het is in elk geval nu niet zo erg meer dat ik de HAP wil bellen. Echt ineens wilde ze de fles wel.
ff in de gaten houden of ze voldoende plasluiers heeft wel.
Maar wel fijn dat ze nu rustiger lijkt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 29 november 2009 @ 23:35:37 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_75130320
Innepin
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  maandag 30 november 2009 @ 08:44:46 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75134254
Innepin, is het verder ok gegaan?
Je zou evt. vandaag kunnen kijken of een huisarts (of bij ons deed de assistente dat zelfs) even in haar oortjes wil kijken.
Dat kan heel acuut opkomen, hoeft niet eens echt koorts te geven en kan bij drinken nogal pijnlijk zijn zeg maar.

Het hoeft niet hoor, maar oorpijn kan echt zo gaan en komen en ik heb hier wel vaker gelezen van meiden die het helemaal niet in de gaten hadden.
Ik heb dat zelf ook een keertje gehad. Toen idd ook wel al een paracetamol gegeven, maar de volgende dag bleek dus idd dat zijn oortjes niet helemaal zuiver waren.
pi_75134269
quote:
Op zondag 29 november 2009 22:05 schreef Urla het volgende:
Wij hebben hier standaard dat roze bloemlampje van IKEA aan anders zien we niks op de webcam.
Wij hebben die lamp bij Mirte op de kamer, maar daar krijg je wel een heel hoerig schijnsel van naar buiten volgens mij ...

Innepin, hoe is het gegaan?

Ca.ra, noppies valt in die kleine maatjes inderdaad klein en smal! De grotere maten vind ik het wel weer meevallen (ergens vanaf 86 ofzo).
Fake it till you make it...
pi_75134717
Innepin, ik ben ook benieuwd naar je meisje en jou! Ik hoop dat jullie ff lekker aan t bijslapen zijn nu!

Huupske, Lena lag vanochtend zo gebilogeerd naar dr voeten te kijken, dat ik ineens even benieuwd was hoe t gaat met amélie dr fysiotherapie opdracht..lukt t je al om haar haar voetjes te laten grijpen?

Mijn meisje ligt alweer te tukken in dr relaxschommel...ons laatste verlofdagje samen..boehoehoeeee
mááár, nadat ze vorige week besloten had dat ze 's nachts niet meer aan doorslapen deed (waardoor ik nog veeel meer zin kreeg om weer mn 24 uurs diensten te gaan draaien ) heeft ze vannacht heerlijk geslapen tot half 8 (oké we lagen pas om 0.45u op bed, maar heuj)..t was heeeeeeerlijk weer ff! En lukt dat morgen niet, nou ja dan maar ff niet en komt t vanzelf wel weer, maar ik kan er voorlopig weer tegenaan!

oh ja..en t BV afbouwen hier hè..dat lukt nog niet zo goed, ik geef nog steeds alle voedingen BV...het lúkt me niet om afscheid te nemen het hoeft ook lang nog niet helemaal over te zijn, maar toch hè, ik leg haar gewoon elke voeding weer net zo makkelijk aan... Dat wordt dus toch kolven morgen op mn werk vrees ik

[ Bericht 0% gewijzigd door Poppedein op 30-11-2009 09:31:08 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75135093
Innepin, hoe isset nu met je meisje?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_75136971
Innepin hoest nu? Idd wat BE zegt zou ook nog kunnen.

Poppedein muppet hahaha
och. Je hoeft van niemand af te bouwen toch? Dus gewoon gaan zoals het gaat en zie maar waar je eindigt lijkt me, of niet? de druk is er in elk geval vanaf, dat zal sowieso schelen.

En over dat fysio sja, ze kijkt absoluut naar dr voetjes en ik heb haar heel vaak op schoot en dat ze dan voorovergebogen zit en naar haar voetjes kijkt, teentjes beweegt en een wenkbrauw optrekt in opperste verbazing zo van wat is diiiit nou weer
Maar ze is pas net bezig met speeltjes te leren vastpakken enzo, en dat gaat ook niet altijd even soepel. Ze wil wel heel graag die speeltjes grijpen, maar het lukt nog niet altijd. Ik vraag me echt af hoe ze het dan zou moeten presteren om haar voeten vast te grijpen en ook nog es omrollen.
Maar goed, in t kader van t platte koppie heb ik twee dagen terug besloten om de kinderwagen voorlopig maar even te laten staan en haar alleen in de draagdoek te vervoeren. Op die manier staat er verder geen druk op haar schedel dus dat zou moeten schelen. Dan vraag ik as maandag wel aan de fysio wat handiger is, haar in de doek dragen of op haar zijkant in de wagen leggen. (mn eigenwijsje draait zich op een of andere manier namelijk om dan. Of nouja, dr hoofd alleen )
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75137684
nou daarom inderdaad, Lena begint dr handen en voeten nu wel echt in de gaten te krijgen, maar is er écht nog niet aan toe om dr voetjes te grijpen zoals je bijvoorbeeld Tess zo mooi zag doen... Aangezien je fysio ook al vond dat Amélie laat was met rollen lijken me die doelen zo hoop gegrepen... Alhoewel, Lena probeert tegenwoordig compleet gefrustreerd de kroonluchter van t plafond te trekken en das best lastig als je er ruim 2 mtr onder ligt
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_75137747
Innepin, hopelijk hebben jullie een goede nacht gehad.
Huup en op haar buik in de kinderwagen, gaat dat ook niet? Draagdoek was hier geen probleem, moest alleen opletten dat z'n koppie dan de 'goede' kant op kijkt. Wij mogen morgen weer op controle, ben benieuwd.
Poppedein, je moet toch ook niet afbouwen en als het niet goed voelt doe je het niet. Wie weet vind je het straks als je werkt geen enkel probleem om te kolven of misschien juist wel, dat merk je gauw genoeg.
Kindjes van negen weken kennen het begrip spiegel echt nog niet he...levert hier een grappig beeld op. Driekus ligt al een kwartier te lachen en te kletsen tegen de spiegel op zijn speelkleed. Hij ziet gewoon zichzelf maar heeft dat natuurlijk niet door.
En hebben lief!kleertjes nou extreem lange mouwen of korte bovenlijven of ligt dat soms aan de bouw van ons ventje? Ik moet de mouwen omslaan en de shirtjes zelf zijn maar net lang genoeg in 62...
  maandag 30 november 2009 @ 11:40:11 #295
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75137859
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:34 schreef Poppedein het volgende:
nou daarom inderdaad, Lena begint dr handen en voeten nu wel echt in de gaten te krijgen, maar is er écht nog niet aan toe om dr voetjes te grijpen zoals je bijvoorbeeld Tess zo mooi zag doen... Aangezien je fysio ook al vond dat Amélie laat was met rollen lijken me die doelen zo hoop gegrepen... Alhoewel, Lena probeert tegenwoordig compleet gefrustreerd de kroonluchter van t plafond te trekken en das best lastig als je er ruim 2 mtr onder ligt
Ja, lief is dat he? en dan gaan brullen dat je er neit bij komt

*zucht* goede herinneringen aan Eli
mag straks weer * zijwmel, zwijmel, zucht *
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75138265
hahaha die kroonluchter
Mja ik vond het ook wat hoog gegrepen maar ik ben daar weer zo'n doos dat ik denk van nouja de fysio heeft ervoor geleerd enzo dus laat ik maar luisteren... maar als mn meiske het vervolgens niet doet of wil dan houdt het wel een beetje op.

Mefke als ik Amélie op haar buik leg dan tilt ze haar hoofdje op (goed afgericht hè?! ) en dat doet ze net zo lang tot ze helemaal oververmoeid is en het op een brullen zet. Maar hoofd neerleggen ho maar. Dus das niet echt een optie.
Nouja we horen het wel maandag.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_75138695
Huup, misschien moet Amélie dan even bij Driekus in de leer. Die gooit ook zijn hoofd omhoog tot ie niet meer kan, stort dan in en herhaalt het kunstje nog een keer of drie. En dan is het inderdaad brullen, toch weer instorten en van het een op het andere moment diep in slaap vallen. Hier wint de zwaartekracht dus nog.
Lena, die kroonluchter gaat je niet lukken vrees ik. Lijkt me wel een heel leuk gezicht en hee, je kan niet zeggen dat het geen doorzetster is, dat meisje van jou.
  maandag 30 november 2009 @ 12:11:25 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_75138821
quote:
Op maandag 30 november 2009 11:52 schreef huuphuup het volgende:
Mefke als ik Amélie op haar buik leg dan tilt ze haar hoofdje op (goed afgericht hè?! ) en dat doet ze net zo lang tot ze helemaal oververmoeid is en het op een brullen zet. Maar hoofd neerleggen ho maar. Dus das niet echt een optie.
Nouja we horen het wel maandag.
Nouja, liever zo dan andersom toch
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 30 november 2009 @ 12:14:50 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_75138916
Ik vind het niet reeel hoor, wat jouw fysio zegt Huup. Die is vast in de ban van alle voorlopers in Oei ik groei ofzo.
pi_75139098
Huup echt speeltjes vast pakken doet Leander ook niet hoor. Als ik het aan hem geef houdt ie het wel vast maar dat heeft ie niet eens door. En geregeld slaat ie zichzelf ermee voor zijn hoofd. En hij is nu 4,5 maand en van rug naar buik rollen doet ie de hele tijd maar andersom maar zelden. Hij kan het wel maar hij vind op zijn buik liggen prima en als ie moe word legt ie zijn hoofd neer en gaat slapen
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')